| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
ELEKTRONSKI UČBENIK O CELOSTNI GRAFIČNI PODOBI
Maja Kuhar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Svet brez računalnika v današnjem času skoraj ne obstaja več. Prav tako se je z napredkom elektronske tehnologije spremenil tudi učni sistem. Namesto učnih gradiv v fizični obliki se vedno bolj uveljavljajo elektronska učna gradiva. V diplomskem delu želimo predstaviti izdelavo elektronskega učbenika na temo celostne grafične podobe. Ta bo namenjen vsem, ki svoje lastne ideje razvijajo v projekte ali podjetja, oziroma že obstoječim podjetjem, ki jim celostna grafična podoba ne prinaša želenih rezultatov in je zato potrebna sprememba. Namenjen bo tudi izvajalcem, torej grafičnim oblikovalcem, oglaševalskim agencijam in vsem sodelujočim pri izvedbi.
Ključne besede: E-izobraževanje, Elektronski učbenik, Večpredstavnost, Xerte Online Toolkits, Celostna grafična podoba »CGP«
Objavljeno v DKUM: 25.01.2017; Ogledov: 2106; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

2.
DOPOLNITEV ORODJA ZA PODPORO IZOBRAŽEVANJU NA DALJAVO S FUNKCIONALNOSTMI SPLETA 3.0
Matjaž Črnko, 2014, diplomsko delo

Opis: Aktualni sistemi za podporo izobraževanju na daljavo večinoma temeljijo na predstavitvi učnih gradiv z besedilom in večpredstavnimi vsebinami, povezanimi v učne enote. Izkazalo se je, da se mora uporabnik prebiti skozi množico takšnih učnih enot, da si lahko pridobi določene kompetence, potrebne za rešitev določenega problema. To slabost lahko odpravimo s tehnologijami Spleta 3.0, kjer lahko s pomočjo pomenskega označevanja učnih enot uporabniku ponudimo adaptivne vsebine glede na njegovo predznanje, sposobnosti in interese. Diplomsko delo obravnava uporabo funkcionalnosti Spleta 3.0 v obstoječih sistemih za podporo izobraževanju na daljavo in podporo predstavitve večpredstavnih vsebin za naglušne in slabovidne. Cilj diplomske naloge je implementacija celovite rešitve za pripravo učnih gradiv s tehnologijami Spleta 3.0 in pomensko iskanje po le-teh.
Ključne besede: Splet 3.0, HTML5, pomenski splet, RDF, OWL, večpredstavnost, webvtt, sistem za podporo izobraževanju na daljavo
Objavljeno v DKUM: 18.12.2014; Ogledov: 1437; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (4,09 MB)

3.
ELEKTRONSKI PRIROČNIK ZA ODBOJKO
Iztok Romšak, 2013, diplomsko delo

Opis: Računalnik je danes nepogrešljiv pripomoček. Ima ga skoraj vsako gospodinjstvo, saj si z njim olajšamo delo ali popestrimo prosti čas. Dalo nam je misliti zakaj ne bi združili prijetno s koristnim, kjer bi se preko računalnika lahko naučili nekaj stvari o odbojki. V diplomski nalogi smo s pomočjo ustreznih programov izoblikovali elektronski učbenik za odbojko. Z učbenikom smo predstavili v prvem poglavju zgodovino odbojke, kjer smo opisali kdo je izumitelj in kako je napredoval njen razvoj skozi čas ter v drugem poglavju elemente in podrobnosti odbojke, kjer smo predstavili osnovne udarce odbojke. S pomočjo zaslonskih slik bomo opisali kako je naš učbenik nastajal v obeh programih za izdelovanje e – učbenikov. Na koncu bomo naredili primerjavo med programoma in dodali anketo s pripadajočo analizo.
Ključne besede: Večpredstavnost, Avtorska orodja, CourseLab, Xerte online toolkits
Objavljeno v DKUM: 15.07.2013; Ogledov: 1965; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (3,97 MB)

4.
VKLJUČITEV VEČPREDSTAVNOSTNIH VSEBIN V APLIKACIJE ZA MOBILNE NAPRAVE
Robi Cavnik, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo večpredstavnost in pametne telefone, ter zmogljivost pametnih telefonov. Predvsem se posvečamo primerjavi treh pomembnejših mobilnih platform glede podpore za zajemanje in prikaz večpredstavnostnih vsebin. Platforme primerjamo glede preprostosti implementacij, pomoči na spletu in samih orodij, potrebnih za razvoj. Mislim, da od treh primerjanih platform najbolj izstopa Android platforma. Diplomsko nalogo zato zaključimo z implementacijo aplikacije “Kamera”, ki omogoča zajemanje in prikaz večpredstavnostnih vsebin ravno na platformi Android.
Ključne besede: večpredstavnost, video, fotografije, avdio, Android, Windows Phone, iOS, pametni telefon, platforma
Objavljeno v DKUM: 20.12.2012; Ogledov: 1750; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (3,64 MB)

5.
6.
MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV PODJETJA GRAVERSTVO ZUPAN
Damjan Zupan, 2011, diplomsko delo

Opis: Uporaba informacijske tehnologije je v našem vsakdanu pri delu kot tudi v zasebnem življenju vedno večja. S pomočjo elektronskih gradiv, kot so predstavitve na spletu, prispevamo k prepoznavnosti podjetja in s tem k hitrejšemu razvoju. Namen diplomske naloge je bil izdelati predstavitev podjetja in njegovih dejavnosti. Predstavitev je izdelana z avtorskim orodjem Courselab.
Ključne besede: Večpredstavnost, Predstavitev, Avtorsko orodje, Courselab, CorelDraw
Objavljeno v DKUM: 20.04.2011; Ogledov: 2297; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

7.
ANIMACIJE IZBRANIH POGLAVIJ IZ ELEKTRONIKE NA SPLETNIH STRANEH
Uroš Kašca, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava izdelavo spletne strani z avtorskim orodjem Macromedia Flash za lažje razumevanje snovi iz izbranih poglavij iz elektronike. Podrobneje so predstavljeni koraki izdelave spletne strani ter animacij. Uporaba animacij omogoča sprotno nastavljanje parametrov ter spreminjanje njihovih vrednosti ali lastnosti kar predstavlja lažje razumevanje izbranega dela poglavja. Rezultat diplomske naloge je spletna stran, narejena za objavo na svetovnem spletu.
Ključne besede: macromedia flash, večpredstavnost, animacija, učilo, osnove elektronike, polprevodniki
Objavljeno v DKUM: 21.10.2009; Ogledov: 2061; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

8.
IZDELAVA E-UČNIH GRADIV ZA PREDMET ANGLEŠČINE V OSNOVNI ŠOLI
Peter Škarja, 2009, diplomsko delo

Opis: Sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija prodira na vsa področja človekovega življenja. S pomočjo uporabe računalnika in različnih e-gradiv v procesu izobraževanja, postane pouk bolj zanimiv, saj so učenci bolj motivirani za delo. E-izobraževanje postaja vedno bolj uveljavljen način pridobivanja novega znanja. Z odprtokodnimi avtorskimi orodji kot je npr. CourseLab, smo dobili odlične programe za izdelavo e-gradiv, ki jih z veseljem uporabljajo izvajalci e-izobraževanj in tudi drugi. S pomočjo diplomske naloge sem skušal odgovoriti na vprašanje, ali bodo e-gradiva pri pouku angleščine pripomogla k boljši motivaciji učencev. E-učbenik, ki bi pokrival celotno učno snov posameznega predmeta, bi popestril pouk in učenci bi sprotno preverjali svoje znanje pri osvajanju nove snovi. V današnjem času z razvojem informacijske-komunikacijske tehnologije, bi moral vsak učenec imeti izbiro med klasičnim načinom učenja in učenjem s pomočjo sodobne tehnologije, saj učenje z e-učbenikom ne zahteva posebnih znanj.
Ključne besede: Večpredstavnost, E-izobraževanje, Avtorska orodja, CourseLab, SCORM/AICC
Objavljeno v DKUM: 25.09.2009; Ogledov: 2655; Prenosov: 387
.pdf Celotno besedilo (4,66 MB)

9.
ELEKTRONSKI UČBENIK O VPLIVIH TELEVIZIJE NA JAVNOST IN POTROŠNIKE
Gordan Kljajić, 2009, diplomsko delo

Opis: Kljub temu da se vedno večji razvoj tehnologije občuti na vseh področjih življenja, se zdi, da izobraževanje zaostaja za ostalimi področji. Računalniki so se razvili do te mere, da jih lahko uporabljamo za prenos videa, slik, besedila in zvoka. Zato bomo v diplomskem delu pregledali načine uporabe e-izobraževanja, ki povezuje računalnik in klasično izobraževanje, s čimer bi uporabnikom omogočili kvalitetnejši, hitrejši in bolj samostojen način izobraževanja.
Ključne besede: izobraževanje na daljavo, večpredstavnost, vplivi televizije, elektronski učbenik
Objavljeno v DKUM: 24.09.2009; Ogledov: 2136; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (4,96 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici