| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Učinkovitost dvosmernega dvojezičnega izobraževanja v Prekmurju
Elizabeta Bernjak, 2011, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Prispevek skuša orisati dvojezičnost izobraževalnega modela v Prekmurju. Analizira temeljne značilnosti dvosmernega modela imerzije (ang. two way immersion), poudari značilnosti, s spremembo katerih bi lahko prispevali k notranji obnovi dvojezičnega izobraževanja v Prekmurju, k dvigu statusa in prestiža maternega jezika manjšine, k povečanju dominantnosti maternega jezika.
Ključne besede: slovenščina, madžarščina, dvojezično izobraževanje, dvosmerni model imerzije, manjšinski jezik, večinski jezik, status manjšinskega jezika, prestiž manjšinskega jezika
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1726; Prenosov: 63
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.77 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici