1. Razvoj 3D igre za več igralcev v pogonu Unity : diplomsko deloLovro Breznik, 2024, diplomsko delo Opis: Diplomska naloga v teoretičnem delu obsega zgodovino in razvoj večigralskih iger ter analizira pogonu Unity, njegove prednosti, slabosti in uspešne igre v tem pogonu. V praktičnem delu naloge je izdelan prototip večigralske prvoosebne strelske igre z vodo v pogonu Unity. S pomočjo eksperimentov so preizkušane različne funkcije, prav tako je spremljan njihov vpliv na uporabniško izkušnjo. V nalogi so predstavljeni igralci, igralno polje ter implementacija, ki zajema logiko strežnika, igralca, streljanja in metanja balonov. Izdelava večigralske igre je pokazala, da razvoj takšne igre zahteva več časa in znanja v primerjavi z enostavnejšimi enoigralskimi igrami. Ključne besede: Unity, razvoj igre, večigralska igra Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 19
Celotno besedilo (1,76 MB) |
2. Spletna večigralska igra v ogrodju angular z uporabo oblačne platforme firebase : diplomsko deloAleks Tršelič, 2023, diplomsko delo Opis: Diplomska naloga je namenjena spoznavanju sveta iger in načinov implementacije večigralskega načina, pri katerem igra poteka med dvema igralcema ali ve igralci iz različnih lokaciji. V nalogi so predstavljene igre in njihov napredek skozi desetletja. Definirali smo uporabo in igranje namiznih, mobilnih in spletnih iger. Uporabili smo igralski pogon Phaser 3, ki je namenjen razvoju 2D iger. Predstavili smo platformo Firebase za shranjevanje in sinhronizacijo podatkov v realnem času. Pri izdelavi spletne aplikacije smo uporabili Angular. Za lažje povezovanje platforme Firebase in ogrodja Angular smo uporabili knjižnico AngularFire. Ključne besede: večigralska igra, igralna izkušnja, spletna aplikacija Objavljeno v DKUM: 18.04.2023; Ogledov: 663; Prenosov: 104
Celotno besedilo (2,14 MB) |
3. Tehnološki vidiki razvoja večigralske mobilne igre Fluffy RushPeter Zlodej, 2017, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu proučujemo tehnološke vidike razvoja večigralskih mobilnih iger na primeru projekta Fluffy Rush. Obravnavamo pristope k razvoju komponent, skupnih vsem igram, posebno pozornost namenjamo tistim, ki so specifične za večigralske mobilne igre. Razvoj tako proučujemo z vidika implementacije uporabniškega dela igre, izvedbe mrežne komunikacije, organizacije in shranjevanja podatkov ter zagotavljanja zaščite in varnosti. V delu identificiramo odločitve o izbiri pristopov in tehnologij, s katerimi se razvijalci srečujejo med izdelavo tovrstnih iger, ter izpostavljamo razlike med možnimi izbirami. Podrobneje opisujemo rešitve, implementirane v obravnavani igri Fluffy Rush. Ključne besede: razvoj iger, večigralska igra, Unity, omrežna igra Objavljeno v DKUM: 10.03.2017; Ogledov: 2168; Prenosov: 208
Celotno besedilo (3,17 MB) |
4. UPORABA SPLETNIH TEHNOLOGIJ ZA IZDELAVO REALNO-ČASOVNE SPLETNE APLIKACIJEMatej Lubej, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo predstavili kako izdelati spletno aplikacijo, ki omogoča realno-časovno komunikacijo preko spleta. Primer uporabe realno-časovne komunikacije smo demonstrirali pri izdelavi aplikacije večigralske igre Sudoku. Sočasno z ustvarjanjem aplikacije smo hoteli raziskati spletno grafično knjižico WebGL z uporabo knjižice Three.js. Node.js in njegove module smo uporabili na strežniški strani, na odjemalčevi strani pa standardne tehnologije HTML, CSS3 in JS z uporabo ogrodja Bootstrap. Ključne besede: spletna aplikacija, spletne tehnologije, večigralska spletna igra Sudoku, Node.js, Three.js, WebGL Objavljeno v DKUM: 22.09.2016; Ogledov: 1954; Prenosov: 139
Celotno besedilo (1,54 MB) |
5. IGRALNA LOGIKA VEČIGRALSKE IGRE REVOLUTIONMatija Ramšak, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je opisan postopek za izdelavo večigralske igre na omrežnem in logičnem nivoju. Izpostavljene so težave, ki nastanejo pri sinhronizaciji igralnih objektov s serverjem in odjemalcem, pomembnost dobre uporabniške izkušnje. Vključeni sta načrtovanje projektov in porazdelitev dela; primerjana so različna orodja za razvoj iger, katerih cilj primerjave je izbira najprimernejšega orodja glede na naše potrebe. Ključne besede: večigralska igra, Unity, omrežna podpora, igralna logika, evolucijski algoritem Objavljeno v DKUM: 05.09.2016; Ogledov: 1495; Prenosov: 108
Celotno besedilo (2,53 MB) |