| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Varovanje osebnih podatkov in pravice pacientov v koliziji z dolžnostjo varovanja drugih oseb
Anita Jelar Slatnar, 2015, magistrsko delo/naloga

Opis: Namen magistrskega dela je najti odgovor na mnoga vprašanja, s katerimi se zdravstveno osebje sooča, predvsem pa, kdaj je ogrožena varnost skupnosti, ko etična načela zavezujejo medicinsko sestro, da krši poklicno molčečnost. Kako najti rešitev med kolizijo etičnih pravil in pravno obvezujočih aktov? Kdo ščiti medicinsko sestro, ko se pogosto ravna zgolj etično in brez zakonske podlage varnosti? Iz literature je razvidno, da je rezultat tehtanja interesov, ki so si v koliziji, odvisen od osebnosti medicinske sestre in njenega lastnega vrednostnega sistema. Razlog za to je zagotovo trditev, da so si varovanje osebnih podatkov in pravice pacientov v koliziji z dolžnostjo varovanja drugih oseb. Ko govorimo o varovanju drugih oseb, lahko prištevamo v to skupino ne le paciente, ampak tudi ostale zaposlene v zdravstveni negi oz. vse, ki so neposredni aktivni dejavni člen v tem procesu. Medicinska sestra sodeluje s celotnim timom, ki je vključen v proces zdravljenja pri bolniku. Vsaka zdravstvena ustanova ima svoj informacijski sistem in svojo bazo podatkov. Informacije v tem primeru ne »potujejo« skupaj s pacientom po zdravstvenih ustanovah, kjer se izpeljuje diagnostika. Zdravstvena kartica je osnovna baza podatkov, katere zapis je skromen. Vsak zdravstveni delavec ima vpogled v zdravstveno kartico s svojo profesionalno kartico, ki ima omejitev dostopa vpogleda v pacientove podatke. Možnost okužbe nalezljivih obolenj in prenosa le-teh bi mogli uvrščati med osnovne podatke, tako kot je osebno zavarovanje pacienta. Ta podatek bi moral biti dostopen in na vpogled zdravstvenemu osebju. Rešitev celotnega problema je delno torej v enotnem informacijskem sistemu celotnega zdravstvenega sistema ali vsaj v omogočenem prenosu podatkov med različnimi informacijskimi sistemi.
Ključne besede: osebni podatki, pravice pacientov, kolizija, dolžnost, varovanje drugih oseb, informacijski sistem
Objavljeno v DKUM: 18.12.2015; Ogledov: 1157; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

2.
Kompetence varnostnika telesnega stražarja : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Erdis Suljić, 2014, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je predstaviti področje zasebnega varovanja in sicer kompetence varnostnika telesnega stražarja, njegov način dela, načela in naloge. Diplomsko delo obravnava zasebno varovanje ter oblike varovanja in licence za opravljanje zasebnega varovanja. Prav tako naloga obravnava varovanje oseb, varnostnika telesnega stražarja, njegove naloge, opremo in lastnosti. Organizacija osebnega varovanja varovane osebe izvajajo varnostniki telesni stražarji, ki so zaposleni v družbi za zasebno varovanje. Koliko je potrebno varnostnikov telesnih stražarjev je odvisno od ocene stopnje ogroženosti na osnovi katere smo izdelali varnostni načrt. V zadnjem sklopu diplomske dela smo predstavili intervju s katerim smo pri vprašanih osebah (nevtralna oseba, varnostnik telesni stražar, varovana oseba poslovnež) preverili splošno poznavanje varnostnika telesnega stražarja, njegove kompetence, vzrok najema varnostnika telesnega stražarja in zakaj se varnostnik telesni stražar obnaša tako kot se v času varovanja varovane osebe. Postavljena vprašanja so se nanašala na kompetence, naloge, usluge, ogroženost, uporabo različnih sredstev, pooblastila, načinu nošenja orožja, varnost na slovenskih ulicah, poznavanje parmedicine in težavnost varovanja.
Ključne besede: zasebno varovanje, varovanje oseb, varnostniki, telesni stražarji, naloge, pravna ureditev, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 20.06.2014; Ogledov: 3323; Prenosov: 759
URL Povezava na celotno besedilo

3.
Varovanje predstavnika izvršilne oblasti v Sloveniji in Združenih državah Amerike - primerjava : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Tadej Križman, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavi s primerjalno metodo, različno literaturo in osebnimi pogovori analizi varovanja predsednika Vlade Republike Slovenije in varovanja predsednika Združenih držav Amerike. Začetek diplomske naloge predstavi dve vrsti varovanja: zasebno varovanje in varovanje, ki ga izvaja država za varovanje najvišjih političnih osebnosti. Nato predstavi varovanje slovenskega in ameriškega predstavnika izvršilne oblasti, obe organizacij, ki to varovanje izvajata, njuno zgodovino, način izbora in usposabljanje novih kandidatov ter njuno delovanje. V Sloveniji je za takšno varovanje zadolžen Center za varovanje in zaščito, ki deluje v okviru Uprave za policijske specialnosti, Generalne policijske uprave. Zadolžen je za varovanje varovanih oseb in objektov pred vsemi oblikami ogrožanja. V Združenih državah Amerike za varovanje ameriškega predsednika, ki je zadolžen za vodenje države, skrbi Secret Service, katerega naloga je tudi preprečevati goljufije povezane z ameriškim dolarjem, njihovo denarno valuto. Med vsemi zaposlenimi v Secret Service so zagotovo najbolj izurjeni in skrivnostni Specialni agentje, ki neposredno varujejo predsednika ene izmed najmočnejših držav na svetu. Zadnji del diplomske naloge predstavi na podlagi zbranih podatkov podobnosti in razlike v varovanju predsednika Vlade Republike Slovenije in varovanju predsednika Združenih držav Amerike ter potrdi ali zavrže v začetku postavljene hipoteze.
Ključne besede: policija, policijsko delo, varovanje oseb, varnostniki, telesni stražarji, varnost, predsednik države, Center za varovanje in zaščito, tajne službe, Slovenija, Združene države Amerike, primerjave, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 03.12.2013; Ogledov: 2349; Prenosov: 193

4.
Organiziranost in delovanje slovenske vojaške policije - varovanje oseb na obrambnem področju
Zlatko Drobne, 2012, diplomsko delo

Opis: Predstavljeni sta vojaška policija in njena organiziranost, pri čemer je izpostavljen 17. BVP, ki se ukvarja z varovanjem oseb na obrambnem področju. V nadaljevanju je varovanje na obrambnem področju najprej zgodovinsko obravnavano, sledi predstavitev organizacijske strukture, v nadaljevanju pa tudi opredelitev opreme, povezav med drugimi službami za varovanje in predstavitev voda vojaške policije za varovanje oseb
Ključne besede: vojaška policija, 17. BVP, varovanje, varovanje oseb na obrambnem področju, vod posebne policijske taktike.
Objavljeno v DKUM: 12.04.2013; Ogledov: 1486; Prenosov: 259
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

5.
Varovanje oseb in objektov pri policiji : diplomsko delo
Branko Bedič, 2012, diplomsko delo/naloga

Opis:
Ključne besede: varnost, varovanje, varovanje oseb, varovanje objektov, policija, Center za varovanje in zaščito, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 28.03.2012; Ogledov: 2578; Prenosov: 823
.pdf Celotno besedilo (808,87 KB)

6.
PRIDOBIVANJE LASTNIH DELNIC PREKO TRETJIH OSEB
Helena Brandner, 2011, magistrsko delo

Opis: Povzetek V magistrski nalogi avtorica na osnovi zgodovinske, primerjalne in ekonomske analize preverja znana dejstva o pridobivanju lastnih delnic preko tretjih oseb, da bi lahko potrdila tiste resnice, ki iz teh dejstev izhajajo. Skozi zgodovinske razloge pojasni restriktivnost politike kontinentalne Evrope ko gre za nakup lastnih delnic v primerjavi z anglosaksonskimi državami. Na podlagi obsežne primerjalne analize pravnih instrumentov, ki so vključeni v pravni posel pridobivanja lastnih delnic preko tretjih oseb je ugotovljeno, da je operacija podvržena zavzetemu pravnemu urejanju. Čeprav je pravni posel dopusten, je senca izigravanja vedno bolj prisotna. Pridobitev lastnih delnic preko tretjih oseb odpira vprašanja varovanja osnovnih postulatov gospodarske družbe. Skozi primerjavo anglosaksonskega dojemanja vloge kapitala in varovanja upnikov je narejena primerjava na nemški AktG, katerega povzema tudi Evropska Unija in analogno na slovenski ZGD-1. Avtorica ugotavlja, da so osnova za izigravanje ohlapna zakonodaja v odnosih med povezanimi družbami. Predstavljeni so določeni konflikti in prepovedi pridobivanja, ter njihova pravna ureditev. Obdelana je tudi odgovornost v primeru kršitev. S pomočjo ekonomske analize poskuša avtorica pojasniti učinek liberalizacije Druge direktive 77/91/EGS, ki je nastala kot odgovor na globalizacijo svetovnega gospodarstva in integracijo finančnih trgov v slovenskem finančnem prostoru. Skladno z ugotovitvami avtorica v zaključku naloge podaja rezultate analize problema in ugotavlja, da bi večja občutljivost udeležencev finančnih trgov v prihodnje lahko preprečila ciljno zlorabo inštrumenta odkupa lastnih delnic preko tretjih oseb.
Ključne besede: osnovni kapital, varovanje upnikov in delničarjev, ZGD-1, ZTFI, ZPDO, AktG, Druga direktiva 77/91/EGS, Direktiva 2006/68/ES, motivi in riziki pridobivanja lastnih delnic, izigravanje, lastne delnice, členi od 247. - 251 ZGD-1, pridobivanje lastnih delnic preko tretjih oseb, povezane družbe, odvisne družbe, družbe v večinski lasti, medsebojno odvisne družbe.
Objavljeno v DKUM: 24.03.2011; Ogledov: 3773; Prenosov: 707
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

7.
Varovanje oseb na obrambnem področju - strokovni in pravni izzivi : diplomsko delo
Matjaž Ostrež, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: varovanje, varovanje oseb, vojska, vojaška policija, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 11.06.2010; Ogledov: 2258; Prenosov: 318
.pdf Celotno besedilo (462,08 KB)

8.
VARSTVO POTROŠNIKOV V NLB D.D.
Edita Artač, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem skušala predstaviti vlogo in pomen varstva potrošnikov skozi razvoj potrošniške družbe. Pri tem sem izpostavila, da je potrebno preučevati obnašanje porabnikov, saj je to proces, v katerem se posamezniki odločajo kaj, kdaj, kje, kako in od koga bodo kupili izdelek ali storitev. Nadalje sem predstavila, kako je v Sloveniji in v največji slovenski banki NLB pokrito področje varstva potrošnikov. V bančništvu je v zadnjih letih na področju odnosov med potrošnikom in banko opazen velik napredek. Banke niso več zaverovane vase, čeprav imajo potrošniki pogosto še tak občutek. Sistem urejanja odnosov s strankami morajo zagotoviti banke v sodelovanju z Banko Slovenije, Ministrstvom za finance, drugimi bankami in potrošniškimi organizacijami. NLB je na področju varstva potrošnikov naredila veliko. Uvedla je interne akte, ki so prilagojeni slovenski in evropski zakonodaji, ki skrbijo za varovanje informacij, oseb in premoženja. S politiko zagotavljanja skladnosti je NLB opredelila odgovornost vseh bančnh delavcev. S kvalitetnimi aplikacijami in predpisanimi kontrolnimi točkami v procesu dela NLB želi preprečiti prevare, zlorabe in druga škodljiva ravnanja v breme banke ali svojih strank, ki poslujejo po različnih tržnih poteh. Vsem strankam je dostopna tarifa in veljavne obrestne mere. V zadnjih letih je NLB izpopolnila metodologijo obravnave pripomb in pritožb strank, kar se je odrazilo tudi v kritični situaciji reševanja Modrega varčevanja. Banka je odgovorno pristopila k reševanju omenjene problematike. V pogajanjih s strankami je pokazala veliko mero prilagodljivosti v korist strank. Ob tem je treba poudariti proaktivni zasuk pri reševanju problemtaike, saj so bančni delavci načrtno seznanjali stranke z njihovo možnostjo in pravico do dodatnega izplačila obresti za pogodbe sklenjene v spornem obdobju. NLB se zaveda, da je zadovoljstvo strank eden najpomembnejših dejavnikov, ki vplivajo na uspešnost njenega dolgoročnega poslovanja, zato že od leta 1999 izvaja raziskave zadovoljstva strank na nivoju celotne banke. Kvalitetna storitev in dober odnos s strankami sta predpogoja za vzpostavitev in ohranjanje lojalnosti strank, zato ne smemo pozabiti na določila Kodeksa etičnega ravnanja delavcev NLB Skupine in na uvedbo »Zlatih pravil«. Kljub navedenemu pa je iz vsebine diplomske naloge razvidno, da na slovenskem trgu in v NLB še obstajajo priložnosti, s katerimi lahko v prihodnje še izboljšamo varstvo potrošnikov v bančništvu. Menim, da je poravnalni svet pri ZBS institucija, ki bi jo bilo treba nadgrajevati. Ob tem pa bi se tudi ZPS morala zavedati, da potrošnikom tak način reševanja sporov lahko le koristi. Poleg tega si morajo na drugi strani tudi bančne institucije prizadevati za skupna pogajalska izhodišča in več sodelovati z ZPS. Potrebno je priti do dogovora, od katerega bodo imeli največ koristi potrošniki. Iz zgoraj navedenih aktivnost NLB je razvidno, da je njen cilj, da do leta 2010 poveča skupno zadovoljstvo strank za dve indeksni točki, realen.
Ključne besede: vedenje porabnikov, banka, bančna storitev, stranka, varstvo potrošnikov, zajamčena vloga, zadovoljstvo strank, varovanje poslovne skrivnosti, oseb, podatkov in premoženja, mnenje, pritožba, reševanje sporov
Objavljeno v DKUM: 24.03.2010; Ogledov: 3169; Prenosov: 304
.pdf Celotno besedilo (464,53 KB)

9.
Primerjalna analiza organizacije varovanja predsednikov Republike Slovenije in Republike Hrvaške : diplomsko delo
Tamara Kljuić, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: policija, varovanje oseb, varnostniki, telesni stražarji, varnost, predsednik države, Urad za varnost in zaščito, Slovenija, Hrvaška, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 17.09.2009; Ogledov: 4286; Prenosov: 316  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (441,81 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici