| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 28
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
PRESOJA ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA V RAČUNOVODSTVU PODJETJA LANCOM D.O.O.
Petra Škerbinek, 2016, diplomsko delo

Opis: Z razvojem informacijske in komunikacijske tehnologije se je spremenil način poslovanja podjetij. Elektronska oblika poslovanja je postala nepogrešljiva. Ta oblika poslovanja je prinesla nove možnosti in priložnosti za sodelovanje med poslovnimi partnerji Računovodstva v današnjem času pomeni veliko več, kot le knjiženje poslovnih dogodkov. Omogoča učinkovit nadzor nad odhodki in prihodki v podjetju ter posledično močno vpliva na sprejemanje poslovnih odločitev. E-računovodstvo ali spletno računovodstvo predstavlja sodobno obliko vodenja poslovanja podjetij. Računalniška orodja za vodenje računovodstva podjetniku in računovodji močno olajšajo delo. Omogočajo namreč skoraj vse: izdajanje, sprejemanje, pošiljanje predračunov in računov, vnašanje potnih nalogov, obračunavanje stroškov, plačevanje obveznosti v spletni banki, pošiljanje obračunov v e-davke, hkrati pa omogočajo nadzor nad poslovanjem v realnem času. Elektronsko računovodstvo omogoča tudi usklajen in samodejno uveljavljanje novih zakonskih sprememb in ažuriranje pomembnih poslovnih podatkov. Pomembno je zagotavljanje varnosti pri elektronskem poslovanju in zagotavljanje arhiviranja v skladu z zakonodajo. Proučili smo elektronsko računovodstvo in presoditi njegovo uporabo v podjetju LANCom ter predlagati ukrepe za izboljšavo elektronskega računovodstva.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, e-računovodstvo, prednosti in slabosti e-računovodstva, varnost elektronskega poslovanja, arhiviranje.
Objavljeno: 25.05.2016; Ogledov: 799; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (686,65 KB)

2.
3.
POSLOVNI POTENCIALI REŠITVE CRM V ENERGETSKEM PODJETJU
Tadej Vogrinčič, 2015, magistrsko delo

Opis: Podjetja se vsakodnevno srečujejo z ogromnim številom strank, ki pa ne predstavljajo samo potencialnega vira dohodka, ampak so tudi odličen vir pridobivanja pomembnih informacij za morebitno poznejšo pripravo marketinških akcij in segmentacijo trga. Množico podatkov, ki vsakodnevno prihaja v centralno bazo podatkov je treba uspešno upravljati, da lahko izkoreninimo le tiste spremenljivke, ki so za podjetje pomembne. Podjetja, katera bodo sposobna investirati v iskanje pravih prodajnih priložnosti in izboljševanje prodajnih procesov ter bodo sposobna optimizirati svoj čas za doseganje odličnosti v podpori svojim kupcem bodo konkurenčna na trgu. Sistem CRM postaja v današnjem času ena izmed ključnih programskih rešitev za upravljanje odnosa s strankami. Včasih je veljalo, da so si programske rešitve lahko privoščila le velika podjetja z lastnimi IT- oddelki, medtem ko je danes CRM dostopen tudi malim hitro rastočim podjetjem. Uvedba rešitve CRM še sama po sebi ne pomeni uspeha podjetja, pač pa mu daje podlago za lažjo dosego le-tega. Pogoj za uspešno poslovanje je centralizacija podatkov o strankah, natančno definiranje poslovnih procesov in natančno usmerjena poslovna strategija podjetja. V magistrski nalogi smo uvodoma raziskali področje informatizacije poslovanja kot posledico le-te reorganizacijo poslovanja in procesov ter varnost takega načina dela. V nadaljevanju smo podrobneje definirali koncept CRM, tehnologijo, procese in trende ter uporabo rešitve na dotičnem podjetju. V drugem delu smo se teoretično nanašali na uporabo rešitve CRM v praksi, analizirali uvedbo in prenovo rešitve v podjetju ter prikazali trend CRM 2.0 na primeru predstavitve podjetja s pomočjo socialnega omrežja Facebook. V zadnjem delu naloge smo prikazali uporabo testne CRM rešitve, s pomočjo Intrix-ove spletne CRM aplikacije. In kakšna naj bo rešitev CRM, da bo uspešna? Uspeh je zagotovljen, če podjetja sledijo trendom, upoštevajo dosedanje dobre poslovne prakse in se uvedbe lotevajo načrtno. Najpomembnejša lastnost ki jo mora imeti dober sistem CRM je prilagodljivost. Prodajni procesi se skozi leta spreminjajo in temu mora slediti tudi CRM.
Ključne besede: reorganizacija poslovanja, varnost elektronskega poslovanja, CRM, upravljanje odnosov s strankami, social CRM
Objavljeno: 03.06.2015; Ogledov: 869; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (2,99 MB)

4.
SPLETNO TRŽENJE NA PRIMERU MOBILNIH OPERATERJEV
Janja Ribič, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem se odločila, da bom predstavila spletno trženje mobilnih operaterjev, ki postaja vse bolj pomembna in praktična spletna storitev, saj je pomembna oblika in vsebina spletnih tržnikov. Predstavila sem elektronsko poslovanje in spletno trženje mobilnih operaterjev. Opisala sem načine spletnega trženja, prednosti, načela in pogoje za uspešno spletno trženje.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, spletno trženje, prednost, varnost elektronskega poslovanja, mobilni operaterji.
Objavljeno: 09.10.2014; Ogledov: 764; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

5.
RAZVOJ IN UVAJANJE BANČNIH STORITEV MOBILNEGA BANČNIŠTVA V POSLOVNE BANKE
Maja Grušovnik, 2013, magistrsko delo

Opis: Hitrost razvoja tehnologije in tehnike, predvsem tempo življenja, nas sili v uporabo mobilnih tehnologij in pripomočkov. Z drugega zornega kota, pa nas gospodarska kriza, ki nas je zajela leta 2008, sili v iskanje cenejših storitev in izdelkov, šele potem se sprašujemo za varnost, kljub temu pa sta ti dve postavki zelo močno skupaj in tudi med seboj prepleteni. Veliko je na področju varnosti mobilnega poslovanja izboljšanega zaradi digitalnega podpisovanja in pametnih kartic. Zaradi tega tudi prihranimo čas, ki ga na koncu porabimo zopet za delo, saj smo z mobilnimi storitvami vedno bolj oddaljeni od družabnega življenja oziroma nas takšne inovacije silijo v nenehno delo. Mobilno bančništvo je eden izmed novih in ključnih storitev v mobilnem poslovanju in ima že kar nekaj uporabnikov, vendar še vedno je premalo izkoriščenega, glede na to kaj storitev mobilnega poslovanja ponuja. Po drugi strani, pa je mobilno poslovaje ena izmed cenejših rešitev poslovanja, saj potrebujemo za delo manj zaposlenih, s strani pridobivanja nepovratnih evropskih sredstev, pa imamo velike možnosti financiranja. Največji strošek pa še vedno ostaja izguba podatkov, zaradi izgube mobilnih telefonov in računalniških tablic. Južnoafriški trg je tvegal z investicijami najprej v infrastrukturo mobilnega signala in s tem pridobil pokritost signala sto odstotno, kar je že izhodišče za vsa težko dostopna področja, kjer lahko razvijajo poslovne prednosti s pomočjo mobilnega poslovanja. Sicer drzna investicija se je izkazala za najbolj uspešno.
Ključne besede: mobilno poslovanje, mobilno bančništvo, rešitve mobilnega bančništva, elektronsko bančništvo, digitalno podpisovanje, varnost poslovanja, stroški mobilnega bančništva, investicije
Objavljeno: 13.01.2014; Ogledov: 921; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

6.
VARNOST E - POSLOVANJA
Bernarda Žitek, 2013, diplomsko delo

Opis: Na razvoj e-poslovanja sta v veliki meri vplivala razmah in vsakodnevna uporaba interneta. E poslovanje, kot ga poznamo danes, omogoča hitrejše, učinkovitejše in cenejše poslovanje ter s tem podjetjem in drugim uporabnikom prinaša številne prednosti. Pri klasičnem poslovanju so veliko oviro predstavljale razdalje med posameznimi uporabniki, saj so upočasnjevale poslovanje in povečevale stroške. E-poslovanjem pa je odstranilo tudi to oviro, kajti vse, kar je potrebno za izmenjavo podatkov, je internetna povezava. Vendar pa ima e-poslovanje poleg pozitivnih tudi negativne lastnosti. Z naraščanjem e-poslovanja namreč narašča tudi število napadov in računalniški kriminal. Med zlonamerne programe, ki predstavljajo nevarnost e-poslovanju, spadajo trojanski konji, računalniški virusi in črvi, skrivna vrata, ribarjenje ipd. Velika slabost e-poslovanja sta zanesljivost in varnost, saj ju ni mogoče popolnoma zagotoviti. Pri e-poslovanju se dnevno izmenjujejo pomembni podatki in informacije, ki so velikokrat zaupne narave, in izguba teh podatkov ima lahko za podjetje katastrofalne posledice. Ravno zaradi tega se vsa podjetja in drugi uporabniki trudijo vzpostaviti in ohranjati ustrezno varnost podatkov, ki pa je vedno bolj ogrožena zaradi vse večjega števila napadov. Pri podjetjih je varnost podatkov zaradi velikega števila zaposlenih še toliko bolj pomembna. Kajti več je uporabnikov, večja je verjetnost za napake, na katere prežijo nepridipravi. Napadi se izvajajo neprenehoma in njihovo število narašča, kajti za napad na računalnik je potrebno le nekaj znanja računalništva in iznajdljivost. Za čim boljšo obrambo pred temi napadi je potrebno izvajati ustrezne varnostne ukrepe. Podjetja in uporabniki za varnost podatkov skrbijo z varnostnimi mehanizmi, ki jih namestijo na svoje računalnike. Obstaja več različnih varnostnih mehanizmov, katerih naloga je preprečevanje vdorov in napadov ter s tem ohranjanje varnosti podatkov. Med varnostne mehanizme uvrščamo digitalne certifikate in podpise, kriptografijo, protivirusne programe, požarni zid, muholovce ipd. Pomembno je, da se zaščita prilagodi glede na potrebe in dejavnost uporabnika. Podjetja namreč potrebujejo močnejšo zaščito kot posamezni uporabniki, ki uporabljajo e-poslovanje za lastne potrebe. Podjetja se morajo zavedati nevarnosti in biti pripravljena na napade in vdore. V ta namen morajo neprestano izobraževati zaposlene in imeti jasno opredeljeno varnostno politiko. Najbolj pomembno pa je, da jo dosledno izvajajo. Vsi uporabniki morajo posodabljati svoje varnostne mehanizme in imeti nameščene najnovejše različice. Zavedati se morajo ranljivosti gesel in jih izbirati premišljeno ter redno spreminjati. Podjetja morajo poleg varnostnih mehanizmov uporabljati tudi ukrepe samozaščite in s tem pripomoči k zaščiti in varnosti podatkov. Varnost podatkov pri e-poslovanju je vedno pod vprašajem, kajti vsako leto nastane več milijonov novih različic zlonamernih programov. Varnostne programe je težko razvijati, saj novi zlonamerni programi niso vnaprej znani. Zaradi tega je potrebno uporabljati kombinacijo varnostnih mehanizmov, da je možnost odkritja zlonamerne kode čim večja. Uporaba le enega varnostnega mehanizma v današnjem času ne more zagotoviti optimalne varnosti, ki jo želi uporabnik. Za podjetja je zato priporočljivo, da se glede tega posvetujejo s strokovnjaki in skupaj najdejo kombinacijo rešitev, ki jim bo nudila najboljšo možno zaščito. Na podlagi letnega poročila za leto 2012 podjetja Panda Security smo ugotovili, da so največje število groženj predstavljali trojanski konji. Sledijo jim črvi, na tretjem mestu pa so virusi. Prav tako je bilo število okužb za vsako kategorijo zlonamernih programov največje pri trojanskih konjih. Kljub povečani aktivnosti na področju zlonamernih programov pa se je število okuženih računalnikov po vsem svetu leta 2012 v primerjavi z letom 2011 občutno zmanjšalo. Za zagotavljanje varnosti e-poslovanja je v skladu z varnostno politik
Ključne besede: e-poslovanje, nevarnosti in grožnje e-poslovanja, računalniški kriminal, varnostni mehanizmi, varnost e-poslovanja, varnostna politika, zakoni in standardi
Objavljeno: 24.10.2013; Ogledov: 1667; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

7.
INTEGRACIJA ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI NA PRIMERU BANKE KOPER D.D.
Jasmina Miklavc, 2013, diplomsko delo

Opis: Elektronsko bančništvo omogoča enostavno poslovanje kadarkoli in kjerkoli brez obiska bančnih poslovalnic. Pri elektronskem bančništvu ne govorimo le o poslovanju preko spletne banke, ampak tudi o poslovanju s pomočjo pametnih mobilnih aparatov, osebnega ali tabličnega računalnika, interneta, POS terminalov, bankomatov, elektronskega denarja itd. V svojem diplomskem delu, z naslovom Integracija elektronskih prodajnih poti na primeru Banke Koper, sem ugotovila, da gotovinsko poslovanje iz dneva v dan izgublja na pomenu. Elektronsko bančništvo vse bolj izriva klasični način poslovanja z banko. Sodobne storitve so popolnoma avtomatizirane, dosegljive kjerkoli in kadarkoli in dovolj varne za uporabnika. Zaradi življenjskega ritma danes ljudje enostavno nimajo časa za obiske v bančnih poslovalnicah. Elektronsko bančništvo jim omogoča, da ne po nepotrebnem izgubljajo časa s čakanjem v vrstah, saj lahko večino bančnih storitev opravljajo kar od doma, izven pisarne, na vlaku ali dopustu, ne glede na kraj in čas. Cene storitev so občutno nižje v primerjavi s storitvami na bančnem okencu, zlasti pri večjih zneskih. Imajo večjo preglednost, enostavno uporabo in hkrati tudi večjo zasebnost kot v poslovalnici. Skratka, komitenti se danes vedno bolj usmerjajo k ciljem sodobnih bank in tako izrivajo standardne transakcije. Elektronsko bančništvo pa ne prinaša ugodnosti samo komitentom, ampak tudi banki. Z uvedbo elektronskega bančništva banka pridobi številne ugodnosti in prednosti, kot so boljši nadzor finančnega poslovanja, diskretnost, varnost, enostavna uporaba, nizki stroški in kar je seveda najbolj bistveno, prihranek na času. Hkrati pa s kakovostnimi bančnimi izdelki in storitvami ugodi željam in potrebam komitentom. Število uporabnikov elektronskega bančništva iz dneva v dan narašča, vendar se najdejo tudi posamezniki, zlasti starejša populacija, ki se oklepajo tradicionalnega načina poslovanja in dolgih vrst pri bančnem okencu. Razlog je predvsem v tem, da ne zaupajo novi tehnologiji oziroma nimajo dovolj potrebnega znanja za uporabo sodobnega bančništva. Zadnje poglavje diplomskega dela sem v celoti posvetila predstavitvi Banke Koper in njenim elektronskim prodajnim potem, od klasičnih do najsodobnejših. Osrednjo vlogo ima pri negotovinskem poslovanju, na področju poslovanja s karticami pa opravlja storitve za tretjino bank po vsej državi. Banka Koper je kot prva v Sloveniji ponudila prvo osebno spletno banko in omogočila komitentom opravljanje bančnih in drugih finančnih storitev z uporabo sodobnih bančnih poti. Predstavlja izredno bistveno novost na slovenskih tleh, saj poslovanje poteka na osnovi najsodobnejših tehnoloških rešitev.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, elektronske prodajne poti, bančne storitve, bankomat, plačilne kartice, mobilno bančništvo, telefonsko bančništvo, varnost poslovanja
Objavljeno: 26.03.2013; Ogledov: 1338; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

8.
PRIMERJAVA E-BANČNIŠTVA TREH NAJVEČJIH SLOVENSKIH BANK
Laura Fišer, 2012, diplomsko delo

Opis: Zametki informacijske tehnologije segajo že v čas pred našim štetjem. Konec 19. stoletja je prinesel pomembne izume, kot so telefon, radio … Resne začetke mikroelektronike, računalnikov in telekomunikacij pa uvrščamo v čas okrog leta 1970. Pojem internet, ki ga lahko opredelimo kot ogromno globalno mrežo, pa lahko uvrstimo v leto 1982. Internet je posegel v vse sfere družbe, nepogrešljiv je tudi v znanosti, politiki, šolstvu, zdravstvu, ekonomiji … Internet je močno posegel tudi po bančništvu in nam omogoča novo realnost poslovanja z bankami. Danes za banke elektronsko bančništvo ne predstavlja več konkurenčne prednosti, pač pa nujno obliko za obstoj na trgu. Omogoča nam udobnejše in hitrejše opravljanje storitev kjerkoli in kadarkoli. Prednosti elektronskega bančništva se kažejo predvsem v prihranku časa, ni nam potrebno spremljati odpiralnega časa bank, prihranimo nekaj živcev, ker se nam ni treba prebijati skozi čakalne vrste, imamo realen vpogled na bančno stanje, smo sproti obveščeni o prilivih in odlivih ipd. Pomanjkljivosti pri spletnem bančništvu lahko nastanejo predvsem pri zagotavljanju potrebne računalniške opreme in nestabilni povezavi na internet. Ključen dejavnik tega modernega poslovanja pa predstavljata varnost in zaupnost podatkov, česar se zavedajo tudi banke, ki skušajo kar se da hitro posodabljati svoje operacijske sisteme in uporabljati najvarnejšo tehnologijo, ki zagotavlja skoraj popolno varnost, žal pa ne absolutne varnosti. Okolje, v katerem delujejo banke, je dinamično in spremenljivo, zato se morajo banke prilagajati spremenljivemu okolju, če želijo ostati uspešne. Na primeru treh vodilnih slovenskih bank – NLB d. d., Nova KBM d. d. in Abanka Vipa d. d. – smo ugotovili prav to, da je vsem trem bankam težko slediti potrebam potrošnikov, kaj šele biti konkurenčni. Vse banke se na svoj način trudijo prilagajati, kar se kaže tudi v podobnostih njihovih storitev.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, oblike elektronskega bančništva, varnost elektronskega poslovanja, NLB Klik, Bank@Net
Objavljeno: 27.11.2012; Ogledov: 1634; Prenosov: 219
.pdf Celotno besedilo (963,89 KB)

9.
IZZIVI E-POSLOVANJA V MALEM PODJETJU NA PRIMERU PODJETJA TVT STORITVE D.O.O.
Danijela Indest, 2012, diplomsko delo

Opis: Elektronsko poslovanje je še nekaj let nazaj potekalo v popolnoma papirnati obliki, le tu in tam je bilo kakšno podjetje, ki je v svoje poslovanje že uvajalo e-poslovanje. Torej e-poslovanje pomeni poslovati elektronsko, v najširšem smislu vključuje uporabo vseh oblik informacijske tehnologije, za fizične in pravne osebe. Podjetje lahko glede na vrsto poslovanja posluje z različnimi udeleženci, ločimo različne vrste e-poslovanja, ki so: poslovanje med podjetji, poslovanje med podjetji in potrošniki ter poslovanje z državno upravo. Te vrste elektronskega poslovanja so za podjetja najbolj pomembna, ampak najbolj razširjeno je poslovanje med podjetji. Podjetje lahko izbira med različnimi oblikami elektronskega poslovanja. Od elektronskega trgovanja, bančništva, elektronskih finančnih prenosov, e-borzništvo, e-zavarovalništva, e-založništva, delo na daljavo ter splošnih in drugih oblik e-poslovanja, ki smo jih podrobneje opisali in predstavili. Podjetja uvajajo e-poslovanje, glede na način poslovanja, saj vse oblike niso primerne za vsa podjetja. Vsako podjetje si lahko za svoj model e-poslovanja izbere model, za katerega meni, da je zanj najbolj primerno, saj obstaja mnogo poslovnih modelov, ki jih razvrstimo na spletne trgovine, e-nabave, e-avkcije, elektronske trgovske centre, storitve tretje stranke v podjetju, ter virtualne skupnosti. Pomemben faktor na področju informacijske in računalniške tehnologije ter e-poslovanja je varnost. Podjetja se zavedajo pomena varnosti, saj vedo, kakšno škodo lahko predstavljajo zloraba, uničenje in drugi dejavniki pri delu s podatki, če ne zagotovijo potrebne varnosti. Tako v poglavju varnosti opišemo fizično in tehnično varnost. V praktičnem delu diplomskega seminarja, pa nas je zanimalo e-poslovanje v malem podjetju na primeru podjetja TVT-STORITVE. Če povzamemo, smo ugotovili, da podjetje TVT-STORITVE pri svojem poslovanju pošilja in prejema račune in druge dokumente, kot so naročila, dobavnice, ponudbe… Podjetje posluje tudi s potrošniki, kot primer navedemo nov način študentske prehrane, svojim potrošnikom omogočajo tudi plačilo s plačilnimi karticami. Z državno upravo poslujejo že od uvedbe portala e-uprava in uporabljajo storitve e-davkov. Od oblik e-poslovanja v podjetju uporabljajo e-bančništvo, elektronsko poslovanje na domu ter delo na daljavo, pri katerih navedemo tudi prednosti tega poslovanja, ki ga vidijo v podjetju. Model elektronske nabave je edini model e-poslovanja, ki ga trenutno uporabljajo v podjetju TVT-STORITVE, vendar na tem področju delajo na projektu uvedbe novega poslovnega modela, ki bo njihova konkurenčna prednost. Kot predlog podjetju navedemo, da bi kot prednost za svoje podjetje uvedlo tudi virtualne skupnosti. Za varnost je v podjetju poskrbljeno s strani podjetja Protect. Fizične varnosti zaradi majhnosti podjetja nimajo, pri svojem e-poslovanju pa uporabljajo digitalni podpis, digitalno potrdilo, identifikacijo ter požarni zid. Prav tako v praktičnem delu vsa področja e-poslovanja v podjetju TVT-STORITVE tudi opišemo.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, e-poslovanje v malem podjetju, vrste e-poslovanja, modeli e-poslovanja, oblike e-poslovanja, varnost e-poslovanja
Objavljeno: 23.11.2012; Ogledov: 1543; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (594,44 KB)

10.
INFORMACIJSKE REŠITVE ZA PODPORO POSLOVANJA Z VREDNOSTNIMI PAPIRJI
Niko Starman, 2012, magistrsko delo

Opis: V današnjem času je v podjetjih potrebna nenehna informatizacija poslovnih procesov in ostalih dejavnosti z namenom ponuditi strankam kar se da najboljše produkte ter storitve. S tem nenehnim izboljševanjem si podjetje zagotovi korak pred konkurenco in tako vedno več strank, ki podjetju zaupajo. Pri uvajanju novih funkcionalnosti je potrebno upoštevati veliko faktorjev, ki so izredno pomembni. Tako je potrebno upoštevati različne vidike varnosti, predpisane zakone, stroške ter druge kriterije, ki omogočajo uspešno uvedbo nove rešitve. Časovni vidik je izredno pomemben pri trgovanju z vrednostnimi papirji. Pri trgovanju je namreč za uspešno sklenjen posel pomembna vsaka milisekunda. Da zadeve delujejo tako kot morajo je potrebno imeti uvedeno posebno informacijsko rešitev, ki skrbi za podporo poslovanju z vrednostnimi papirji. V tujini je veliko rešitev lastnega razvoja, obstaja tudi nekaj zelo znanih rešitev, ki jih ponujajo zunanji izvajalci. V Sloveniji sta najbolj znana dva ponudnika rešitev, ki delujejo pri trgovanju na Ljubljanski borzi vrednostnih papirjev. Rešitve tako omogočajo oddajo naročila za nakup ali prodajo vrednostnih papirjev preko standardnih poti – storitev je potrebno opraviti v banki oz. drugi finančni instituciji, ki lahko trguje s finančnimi instrumenti. Že od leta 1997, ko se je v Sloveniji pojavilo elektronsko bančništvo, se nenehno razvijajo nove storitve spletnega bančništva. Eno izmed njih je tudi v tujini zelo uveljavljeno spletno trgovanje z vrednostnimi papirji. V Sloveniji se zaradi majhnosti trga in drugih omejitev ta storitev šele počasi razvija. V nalogi smo analizirali številne rešitve ter ugotovili, da je pri vseh na voljo tudi modul, ki omogoča spletno poslovanje z vrednostnimi papirji. Potrebno je analizirati obstoječe stanje v Novi KBM, ki uporablja rešitev IBI Master in izbrati rešitev, ki bi zagotovila spletno oddajo naročila za nakup ali prodajo vrednostnih papirjev. Pri tem je potrebno upoštevati številne kriterije, ki bodo uporabnikom storitve spletnega trgovanja z vrednostnimi papirji ponudile najboljšo možno uporabniško izkušnjo, brez dodatnih omejitev, ob primerni varnosti ter z nizkimi stroški tako za uporabnika kot tudi za banko. Ob takšni analizi je nato potrebno odločiti, ali je uvedba nove funkcionalnosti v spletno banko smiselna ali ne.
Ključne besede: E-poslovanje, spletno bančništvo, informacijska varnost, digitalno potrdilo, informacijske rešitve za podporo poslovanja z vrednostnimi papirji, IBI Master, Shark, borza, Ljubljanska borza vrednostnih papirjev, Nova KBM d.d., Bank@Net, kriteriji za izbiro rešitve
Objavljeno: 22.10.2012; Ogledov: 1784; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (3,56 MB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici