| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Preveritev ustreznosti osvetljenosti izbranih prehodov za pešce v Krškem : diplomsko delo
Sabina Rožac, 2021, diplomsko delo

Opis: Pešci so v prometu najbolj ogrožena skupina, zato je pomembno, da jim posvetimo največ pozornosti, da jim omogočimo varnost. Na prehodih za pešce jim to zagotovimo z ustrezno prometno signalizacijo, opremo in razsvetljavo. Ustrezna razsvetljava omogoča, da vozniki pravočasno opazijo približevanje prehodu in pešce ter kolesarje na prehodu ali ob njem. Kako morajo biti prehodi osvetljeni, določajo smernice in zakoni. V diplomski nalogi je predstavljeno, kako za to poskrbita slovenska in tuja regulativa. Namen naloge je ugotoviti, kako so izbrani prehodi za pešce v Krškem varni z vidika osvetljenosti. Eksperimentalni del naloge vsebuje merjenje osvetljenosti izbranih prehodov za pešce. Pridobljene vrednosti so analizirane in primerjane z zahtevami slovenske regulative. Ugotovimo, da približno polovica prehodov ne zadošča zahtevam, iz tega pa lahko sklepamo, da varnost pešcev ni zadostna. Na koncu je izvedena še analiza prometnih nesreč na prehodih za pešce v Krškem, ki pokaže, da sta se v zadnjih 30 letih na prehodih zgodili samo dve prometni nesreči.
Ključne besede: promet, cestna razsvetljava, prehod za pešce, osvetljenost, varnost pešcev
Objavljeno v DKUM: 20.09.2021; Ogledov: 1179; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (3,34 MB)

3.
Analiza prometne varnosti pešcev
Nadja Štumberger, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljena prometna varnost pešcev v naseljih v Sloveniji. Namen je analizirati stanje prometne varnosti pešcev od leta 2008 do 2017. Ugotovili smo, da je bil v analiziranem obdobju glavni vzrok za prometne nesreče z udeležbo pešcev v naselju neupoštevanje pravil o prednosti, največ pešcev se je v prometnih nesrečah lažje poškodovalo. Analiza starostnih skupin je pokazala, da so najbolj ogroženi pešci stari 65 in več ter 9–16 let. V desetletnem analiziranem obdobju je v naseljih umrlo 130 pešcev, najpogostejši vzrok za prometne nesreče s smrtnim izidom je bila neprilagojena hitrost. Predstavili smo nekaj rešitev za boljšo prometno varnost pešcev s področja infrastrukture in vozil. Da bi bilo prometnih nesreč čim manj, moramo poskrbeti sami, pomagajo pa tudi izobraževanja, delavnice in preventivne akcije.
Ključne besede: prometna varnost pešcev, prometne nesreče, napredni sistemi v vozilih, infrastruktura za varnost pešcev
Objavljeno v DKUM: 24.10.2018; Ogledov: 2165; Prenosov: 323
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

4.
OSVETLJENOST PREHODOV ZA PEŠCE
Tamara Bračko, 2017, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: Z modernizacijo se je spremenil način življenja ljudi. Vedno več je tudi cest, katere nam omogočajo da živimo »moderni« način življenja, ki pa je tudi vse hitrejši. Posledično vse več ljudi uporablja avtomobile, saj tako hitreje pridejo do željenega cilja. Zato je še toliko bolj pomembno, da ne pozabimo strmeti k temu, da bodo tudi prehodi za kolesarje in pešce čim bolj varni. Naloga predstavlja štiri naključno izbrane prehode za pešce v Mariboru, ki so premalo osvetljeni in tako nevarni za pešce. Prikazuje tudi kako bi se z majhnim vložkom povečanja osvetljenosti, varnost prehodov povečala in posledično zmanjšala možnost nastanka prometne nezgode zaradi slabe vidljivosti. Na koncu diplomske naloge je izračunan tudi dejanski strošek povečanja osvetljenosti teh prehodov.
Ključne besede: promet, prehod za pešce, osvetljenost, varnost pešcev, označitev prehodov, analiza stroškov osvetljenosti, javna razsvetljava
Objavljeno v DKUM: 28.09.2017; Ogledov: 2235; Prenosov: 413
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

5.
Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici