| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Notranji nadzor v sistemu Slovenskih železnic
Tomaž Omerzel, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljeni organi za urejanje in nadzor varnosti železniškega prometa v Republiki Sloveniji ter stanje nadzora varnosti železniškega prometa v družbi Slovenske železnice, d.o.o., ki ga izvajajo delavci notranjega nadzora. Istočasno smo na podlagi opravljenih treh rednih letnih kontrol v letu 2010, na izbranih železniških postajah, navedli oceno stanja varnosti železniškega prometa ter predlagali izboljšave v zagotavljanju varnosti in procesu nadziranja.
Ključne besede: notranji nadzor, varnost v železniškem prometu, preiskovalni organ, inšpektor notranjega nadzora, železniška postaja, kontrola železniškega prometa
Objavljeno v DKUM: 14.02.2013; Ogledov: 1634; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

2.
VPLIV DALJINSKEGA VODENJA PROMETA VLAKOV NA VARNOST V ŽELEZNIŠKEM PROMETU
Darko Megla, 2011, diplomsko delo

Opis: Tehnološki postopek vodenja železniškega prometa je v veliki meri odvisen od stanja javne železniške infrastrukture. Zaradi zastarelih signalnovarnostnih in telekomunikacijskih naprav na javni železniški infrastrukturi v Republiki Sloveniji še vedno prevladuje postajni način vodenja železniškega prometa. Le-ta pa temelji na velikem številu medsebojnih komunikacij med ljudmi z različnih področij, ki so posredno ali neposredno povezani z varno vožnjo vlaka. Zaradi zastarele tehnike in tehnologije ostaja še vedno človek tisti, ki sprejema ključne odločitve pri vodenju železniškega prometa. Da bi vsaj delno razbremenili izvršilne železniške delavce in zmanjšali vpliv tako imenovanega človeškega dejavnika, ki neugodno vpliva na varnost železniškega prometa, je potrebno uvesti nekatere spremembe. Zato je potrebno posodobiti železniški sistem za vodenje in nadzor prometa vlakov, ki zahteva vgradnjo sodobnih signalnovarnostnih in telekomunikacijskih naprav. Postavitev centrov za daljinski nadzor in vodenje prometa vlakov zmanjšuje vpliv človeškega dejavnika pri sprejemanju odločitev za rutinski del vodenja železniškega prometa, kar posledično povečuje tudi varnost železniškega prometa.
Ključne besede: železniški promet, slovensko železniško omrežje, vodenje prometa, varnost železniškega prometa, daljinsko vodenje prometa
Objavljeno v DKUM: 01.07.2011; Ogledov: 2820; Prenosov: 456
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

3.
4.
Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici