1. Turistične destinacijske organizacije : gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja2023, zbornik Opis: Monografijo z naslovom ' TURISTIČNE DESTINACIJSKE ORGANIZACIJE: gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja' sestavljajo štirje znanstveni tematski sklopi namenjeni turističnim delavcem v javnem in zasebnem sektorju, študentom turizma in hotelirstva ter predstavnikom civilne družbe. 40 avtorjev se je v diskurzih osredotočilo na: (i) trajnostno upravljanje turističnih destinacij, ponudnikov in doživetij skozi dodajanje lokalne vrednosti, kot tudi na varnost v turizmu in načrtovano upravljanje kriznih situacij; (ii) digitalizacijo v turizmu za potrebe upravljanja in trženja deležnikov povezanih v destinacije; (iii) elemente destinacij skozi: kreativno ponudbo v naravi, kulturno dediščino, arhitekturne posebnosti, gastronomski turizem, nastanitve na turističnih kmetijah, vlogo sprejemnih turističnih agencij in turističnih vodnikov za nepozabna doživetja; ter (iv) nosilne produkte slovenskega turizma: aktivni turizem v naravi; valorizacija kulturne dediščine; velneške in zdravstvene storitve; prireditve in poslovna srečanja; gastronomska doživetja in vinske destinacije. Proučevane vsebine so lahko odlična popotnica za jasno pozicioniranje slovenskih turističnih destinacij na močno konkurenčnem zelenem turističnem zemljevidu Evrope. Ključne besede: destinacija, turistična destinacijska organizacija, destinacijski management in marketing, trajnosten in družbeno odgovoren turizem, turistični sistem, turistična ponudba, turistično povpraševanje, varstvo narave, krajina, interpretacija, kulturna dediščina, arhitektura, krajina, valorizacija, gastronomski turizem, turistične nastanitve, turistična kmetija, sprejemna turistična agencija, turistični vodnik, vodeno doživetje Objavljeno v DKUM: 13.01.2023; Ogledov: 1094; Prenosov: 286 Celotno besedilo (29,07 MB) Gradivo ima več datotek! Več... Gradivo je zbirka in zajema 17 gradiv! |
2. Pan-evropski peti koridor u funkciji uključivanja Bosne i Hercegovine u evropski prometni i privredni sistem : magistarski radMirjana Čomić, 2003, magistrsko delo Ključne besede: EU, transport, sistemi, razvoj, politika, multimodalni transport, financiranje, infrastruktura, modeli, valorizacija Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1413; Prenosov: 157 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
3. VPLIV EMOCIJ NA ORGANIZACIJSKO VEDENJESabina Gajsar, 2014, magistrsko delo Opis: Emocije nas ne spremljajo samo v našem zasebnem vsakdanjiku, ampak so prisotne tudi na delovnem mestu. Ugotovitev, da so tudi emocije pomemben del organizacijskega vedenja, je osvetlila pozornost managerjev na pomen socialnega kapitala, torej zaposlenih, njihovega zadovoljstva in medsebojnih odnosov. Na tem mestu je bilo smiselno razmisliti o povezavi med emocijami in vedenjem zaposlenih, saj nove raziskave potrjujejo, da investiranje v socialni kapital prinaša kratkoročne in dolgoročne koristi za poslovanje organizacij. Tako smo se usmerili na povezavo osebnih vrednot in emocij zaposlenih z organizacijskim vedenjem ter preučili njihove medsebojne vplive.
V teoretičnem delu magistrskega dela smo najprej predstavili organizacijsko vedenje in značilnosti delovanja zaposlenih, pomen, funkcije in značilnosti emocij ter pomen osebnih vrednot. Osredotočili smo se samo na značilnosti vedenja, emocije in osebnih vrednot, ki so bile relevantne za potrebe raziskave. Prikazali smo velik pomen osebnih vrednot in emocij v sklopu organizacijskega vedenja, saj novi časi izpostavljajo potrebo po določenih socialnih kompetencah zaposlenih in ustreznem znanju s področja medčloveških odnosov. Sprejemanje in obravnavanje emocij na delovnem mestu vodi do upoštevanja zaposlenih kot celovitih osebnosti, kar pomeni tudi njihovo zadovoljstvo na delu. Zadovoljni zaposleni pa učinkoviteje opravljajo delo in naloge v organizaciji.
Z raziskovalnimi vprašanji smo dodatno podkrepili povezavo med osebnimi vrednotami in emocijami ter povezavo med emocijami in organizacijskim vedenjem. Ugotovili smo, da so emocije in osebne vrednote tesno povezane, saj brez vrednot emocij ne doživljamo. To smo potrdili s procesom valorizacije, ki predstavlja nastanek emocij zaradi vzdraženja ali zbujanja katere od pomembnih vrednot. Vrednostni sistem posameznika je ravno tista osnova, na podlagi katere določimo pomen in pomembnost situacije v fazi vrednotenja. Emocije se tako pojavijo kot povezava ali odziv na določeno vedenje in predstavljajo osrednjo komponento posameznikovega vedenja. Zaradi tega so emocije dobile pozornost tudi v organizacijskem vedenju. Emocije lahko vplivajo na posameznikovo vedenje s tem, da neposredno sprožijo določeno vedenje in z vplivom na vedenje preko posrednih mehanizmov, kot so kognitivni procesi in motivacija.
V zaključku magistrskega dela smo na osnovi teoretičnih in empiričnih spoznanj predstavili vpliv emocij na organizacijsko vedenje. Ker so osebne vrednote in emocije tesno povezane, smo vpliv emocij na vedenje lahko raziskali s posrednimi vplivi. Vplive smo raziskali s pomočjo empirične raziskave, s katero smo prikazali in potrdili povezavo med osebnimi vrednotami in organizacijskim vedenjem. Osredotočili smo se na področja organizacijskega vedenja, ki se dotikajo načina organiziranosti dela, sodelovanja med managementom in zaposlenimi ter inovativnosti v organizaciji. Tako smo posredno predstavili vplive izbranih emocij na določena področja organizacijskega vedenja Ključne besede: Organizacijsko vedenje, osebne vrednote, emocije, valorizacija, pomen emocij, emocije zaposlenih. Objavljeno v DKUM: 15.10.2014; Ogledov: 2431; Prenosov: 357 (1 glas) Celotno besedilo (1,41 MB) |
4. NAJNOVEJŠI GEODETSKI INSTRUMENTI IN VALORIZACIJA OPREME GLEDE NA KVALITETONastja Irgolič, 2014, delo diplomskega projekta/projektno delo Opis: V diplomski projektni nalogi sem opisala in predstavila najnovejšo geodetsko opremo in razvoj geodetske opreme v obdobju zadnjih petnajstih let. Pri tem sem posebej izpostavila razvoj tahimetrov, nivelirjev in GNSS opreme. Pri osnovni geodetski opremi, kot sta tahometer in nivelir sem predstavila avtomatizirane elektronske tahimetre povečane natančnosti in nivelirje povečane natančnosti.
Izbrala sem tudi različne cenovne razrede elektronski nivelirjev in jih predstavila skozi vidik valorizacije in ekonomičnosti. Ključne besede: geodezija, tahimeter, GNSS, nivelir, ekonomija, valorizacija, oprema Objavljeno v DKUM: 08.09.2014; Ogledov: 2063; Prenosov: 234 Celotno besedilo (1,06 MB) |
5. VODENJE GRADBENIH STROJEV S POMOČJO GNSS OPREME IN VALORIZACIJAJure Lorenc, 2014, delo diplomskega projekta/projektno delo Opis: V nalogi je predstavljeno trenutno stanje v GNSS in njegova sestava, nameni in cilji, ki jih želijo doseči v prihodnjih letih. Približano vodenje velikih gradbenih strojev s pomočjo GNSS opreme, razvoj in sestavni deli. Prav tako je del naloge namenjen laserjem za polaganje cevovodov. Predstavljena valorizacija opreme za buldožer, s pomočjo katere si lahko delno pomagamo pri odločitvi med ponudniki. Ključne besede: GNSS, GPS, GLONASS, COMPASS, Galileo, vodenje strojev, laser, valorizacija, vrednostna analiza, referenčna postaja Objavljeno v DKUM: 08.09.2014; Ogledov: 1566; Prenosov: 112 Celotno besedilo (1,54 MB) |