| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TEHNOLOŠKA PRIPRAVA ZA PODSTAVEK VAGONA IZRAEL TC
Miran Furek, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga zajema tehnološko pripravo za podstavek vagona. Postopek tehnološke priprave je razdeljen na posamezne korake, ki sem jih vsakega posebej obdelal po posameznih poglavjih diplomskega dela. Osnove za izdelavo tehnološkega postopka so: pridobitev naročila, določitev vseh parametrov, naročanje sestavnih priprav ter pričetek izdelave tehnološkega postopka. Tehnološki postopek pa je narejen na osnovi zapiskov in izkušenj iz predhodnih projektov. Za izdelavo le tega sem uporabil metodo vnaprej določenih tehnoloških časov.
Ključne besede: priprava proizvodnje, tehnološki postopki, varjenje, razrez, rezkanje, vagon
Objavljeno: 22.06.2009; Ogledov: 1627; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (3,65 MB)

2.
MOBILNI OBJEKTI: ZASNOVA 'VAGONSKEGA' HOSTLA
Vedran Vugrin, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava zasnovo mobilnega vagonskega hostla, ki bi bil postavljen na transibirski železnici in bi ponujal dodatno vrednost na področju mobilne arhitekture. V prvem delu sta podana splošna opisa mobilne arhitekture, mikro-arhitekture, vpliv lokacije namesto oblike, koncentracija funkcij, odtujitev funkcij, uporaba mobilnih stavb in oprema. V nadaljevanju je predstavljena splošna teorija o hostlih in prikaz referenčnih primerov, ki služijo kot osnova za zasnovo projekta. Diplomsko delo v zaključku predstavlja arhitekturno in grafično zasnovo mobilnega vagonskega hostla.
Ključne besede: arhitektura, mobilna arhitektura, vagon hostel
Objavljeno: 27.09.2012; Ogledov: 1761; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (231,67 MB)

3.
Interoperabilnost železniških tirnih vozil v vseevropskem železniškem sistemu
Zvonko Kopčič, 2012, magistrsko delo

Opis: V Evropski uniji (EU) so koncem prejšnjega tisočletja začeli razmišljati o poenotenem sistemu vseevropskega železniškega omrežja, kateri bo grajen po enotnih standardih in po katerih bodo vozila železniška tirna vozila enakih karakteristik. V ta namen so se zapisale Direktive EU, katere so članice EU morale implementirati v nacionalno zakonodajo. Prav tako so se začele izdelovati poenotene tehnične specifikacije interoperabilnosti za posamezne podsisteme, kateri sodelujejo v vseevropskem železniškem sistemu. V naši nalogi smo se osredotočili na podsistem železniških tirnih vozil in na zahteve EU, katere se direktno tičejo tirnih vozil. Predstavili smo udeležence v železniškem prometu, ter raziskali vire najpogostejših napak in odstavitev tirnih vozilih, kateri povzročajo stroške, zamude in posledično ogrožajo varnost v železniškem prometu. Na osnovi zastavljenih ciljev in hipotez smo glede na pridobljene rezultate raziskave podali glavne ugotovitve, ter dokazali, da je trenutna nacionalna in EU zakonodaja zadostna. Prav tako smo podali nekaj predlogov za izboljšavo interoperabilnosti železniških tirnih vozil v vseevropskem železniškem prometu.
Ključne besede: interoperabilnost, tirna vozila, vagon, tovor, vzdrževanje
Objavljeno: 14.02.2013; Ogledov: 1220; Prenosov: 250
.pdf Celotno besedilo (2,79 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici