SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 72
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvedba storitve ADSL v omrežje izbranega podjetja : diplomsko delo univerzitetnega študija
Peter Verščaj, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: ADSL, uvedba, računalniško omrežje
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 1850; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

2.
ANALIZA IN PRIMERJAVA REŠITEV ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI
Uroš Žohar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen sistem za upravljanje odnosov s strankami, imenovan CRM, ter analiza in primerjava rešitev. Podrobneje je predstavljeno, kaj pomeni CRM, zakaj ga uvesti v podjetje in kakšne koristi dobimo z uvedbo le tega. Natančneje so predstavljeni koraki implementacije omenjenega sistema v podjetje, ki so sestavljeni iz analize, uvedbe in vzdrževanja, ter razlogi, zakaj je lahko uvedba neuspešna. V nadaljevanju diplomskega dela je predstavljen sistem CRM iz tehničnega vidika. Tukaj smo se osredotočili na sisteme, ki delujejo kot namizni in tiste, ki se ponujajo kot storitev. Analizirali smo tehnologije, ki so v uporabi pri spletnih CRM aplikacijah, ter raziskali različne arhitekture. Predstavljene so tudi razlike med obema vrstama CRM aplikacij s praktičnega, tehničnega in finančnega vidika. S tem smo želeli prikazati, na kaj moramo biti pozorni pri izbiri CRM aplikacij. Raziskali smo tudi različne ponudnike CRM sistemov, jih podrobneje testirali, primerjali ter analizirali in izdelali odločitveni model za izbiro najustreznejšega s pomočjo programa DEXi. V zadnjem delu smo natančneje opisali uvedbo sistema CRM v podjetje z uporabo platforme Intrix, s katero smo izdelali aplikacijo Intrix CRM. Zraven uvedbe sistema v podjetje, smo implementirali dodatne prilagoditve na aplikaciji, ter le to enosmerno sinhronizirali z ERP sistemom Pantheon.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, analiza rešitev CRM, primerjava rešitev CRM, uvedba sistema CRM
Objavljeno: 05.01.2010; Ogledov: 2095; Prenosov: 410
.pdf Celotno besedilo (3,29 MB)

3.
PRENOVA INFORMACIJSKEGA SISTEMA V RAČUNOVODSKEM SERVISU
Nataša Stariha, 2009, diplomsko delo

Opis: Informacijski sistem, ki omogoča hitro prilagodljivost nenehnim zakonskim spremembam, je najpomembnejši za uspeh podjetja na trgu. Hitra in točna informacija ob pravem času je ključ do uspeha pri poslovanju podjetja. V diplomskem delu smo predstavili uvedbo informacijskega sistema podjetja Vasco, d.o.o., na primeru računovodskega servisa. V uvodnem delu smo definirali informacijske sisteme, prikazali sestavine, vlogo in njihovo uporabo. Dotaknili smo se vidikov in ciljev prenove informacijskih sistemov. Osrednji del diplomskega dela je uvedba informacijskega sistema v računovodski servis. Predstavili smo dejavnike, kateri so vplivali na izbiro novega informacijskega sistema, postopek izbiranja ponudnika informacijskega sistema. Največjo pozornost smo posvetilimodulom, ki jih računovodski servis najpogosteje uporablja pri svojem delu. Zadnji del diplomskega dela je namenjen analizi prenove informacijskega sistema v računovodskem servisu z vidika zaposlencev, strank in državnih inštitucij.
Ključne besede: računovodski servis, informacijski sistem, uvedba informacijskega sistema, faze uvedbe informacijskega sistema, Vasco, moduli
Objavljeno: 01.04.2010; Ogledov: 1415; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

4.
5.
UVAJANJE E-IZOBRAŽEVANJA V PODJETJU UPS ADRIA(S) EKSPRESS D.O.O.
Mojca Žlebir, 2010, diplomsko delo

Opis: Za vsako podjetje, ki želi biti na današnjem trgu konkurenčno, je stalno izobraževanje kadrov nujno potrebno. Na področju izobraževanja in usposabljanja zaposlenih se v zadnjih letih uveljavlja tudi e-izobraževanje. Podjetja uvajajo e-izobraževanje za zaposlene predvsem zaradi nižjih stroškov, vendar so ti le ena izmed prednosti, ki jih ta oblika izobraževanja prinaša. Za podjetje je pomembna prednost tudi manjša poraba časa, večja učinkovitost učenja ter trajnost izobraževanja. V diplomski nalogi bo predstavljena uvedba e-izobraževanja v podjetju UPS ADRIA(S) EKSPRES D. O. O., ki bo nadomestilo dosedanje klasično izobraževanje, predvsem zaradi prednosti, ki jih e-izobraževanje nudi. Predstavljeni bodo finančni in kadrovski načrti uvedbe e-izobraževanja ter cilji, ki jih podjetje želi doseči z uvedbo. Izdelan načrt uvedbe e-izobraževanja se bo vrednotil s stroškovnega vidika, izvedljivosti ter sprejemljivosti za zaposlene. Na podlagi opravljene ankete med zaposlenimi v podjetju so predstavljena tudi stališča, mnenja ter pričakovanja zaposlenih o uvajanju e-izobraževanja.
Ključne besede: o e-izobraževanje o informacijsko-komunikacijska tehnologija o učenec o tutor (učitelj v e-izobraževanju) o podjetje o uvedba
Objavljeno: 27.08.2010; Ogledov: 2441; Prenosov: 300
.pdf Celotno besedilo (3,77 MB)

6.
RAZVOJ IN UVAJANJE SAP MII REŠITVE V PODJETJU LEK D.D.
Tomaž Sallubier, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga zajema razvoj in uvajanje rešitve SAP MII v podjetju Lek d.d. Rešitev je bila razvita znotraj Manufacturing Execution System globalnega kompetenčnega centra, ki ima sedež v podjetju Lek v Ljubljani, vendar deluje na globalnem nivoju divizije Sandoz. V uvodnem delu diplomske naloge so na kratko predstavljeni podjetje Lek d.d., problem, ki ga razrešujemo, in omejitve pri razreševanju opisanega problemskega stanja, s katerim se pogosto srečujejo tako v proizvodnem kot v preostalih delih podjetja. V osrednjem delu diplomske naloge smo analizirali problemsko stanje v podjetju in navedli cilje, ki jih mora vsebovati rešitev za temeljito odpravo problemskega stanja. V nalogi je ponazorjen obstoječ proces pred uvedbo rešitve SAP MII v podjetje, opisana je obstoječa informacijska tehnologija in kako jo je možno izkoristiti ob uvedbi rešitve SAP MII v kar največji možni meri. V zadnjem sklopu osrednjega dela diplomske naloge je prikazan predlog rešitve in nato tudi zgrajen prototip rešitve SAP MII. Naloga se zaključi z opisom možnosti nadaljnjega razvoja rešitve, predlogom celovite zamisli in oceno učinkov.
Ključne besede: SAP MII, KPI, realnočasovni prikaz podatkov, optimizacija procesov, uvedba, tehnične operacije
Objavljeno: 23.08.2010; Ogledov: 1952; Prenosov: 403
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

7.
DELITEV VLOG IN ODGOVORNOSTI PRI UVAJANJU ERP REŠITEV V POSLOVNO OKOLJE
Nina Blaj, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Podjetju predstavlja eno izmed pomembnejših strateških odločitev v svojem delovanju, prenova in informatizacija poslovanja. V zadnjem času se podjetja za prenovo in informatizacijo poslovanja množično poslužujejo uvajanja celovitih informacijskih rešitev (rešitev ERP). Projekt uvedbe rešitve ERP je izredno kompleksen zaradi svojega obsega, saj zajema vsa področja poslovanja podjetja. Da bi podjetjem olajšali projekt uvedbe, so ponudniki rešitev ERP razvili standardizirane metodologije uvajanja, kot sta metodologiji »Sure Step« podjetja, Microsoft in »ASAP«, podjetja SAP AG. Standardizirane metodologije uvajanja vključujejo vnaprej določene smernice, orodja in predloge ter temeljijo na najboljših poslovnih praksah, kar zagotavlja več možnosti za uspešno izvedeno uvedbo. Pravtako, je za uspešno uvedbo izrednega pomena čim bolj natančna določitev vlog in odgovornosti v projektni strukturi na strani izvajalca kot na strani kupca, ki med seboj neprestano komunicirajo, usklajujejo cilje, namene ter vrednostne in terminske okvire. Metodologiji »Sure Step« in »ASAP« imata vloge in odgovornosti udeležencev v projektu uvedbe že vnaprej določene.
Ključne besede: uvedba, ERP, »Sure Step«, »ASAP«, vloge, odgovornosti.
Objavljeno: 21.12.2010; Ogledov: 1309; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

8.
UVEDBA SISTEMA CRM V PODJETJU DRUŽINA STVARNIK RAUTER D.O.O.
Klara Kvas, 2010, diplomsko delo

Opis: V današnjem poslovnem okolju je velika prednost pred konkurenco pristen in kakovosten odnos z odjemalci. K učinkovitemu vodenju teh odnosov znatno pripomore sistem CRM, s katerim lahko urejamo, analiziramo in koristimo podatke o naših ključnih odjemalcih. S poznavanjem želja naših odjemalcev lahko svoje izdelke popolnoma prilagodimo potrebam tržišča. Dober odnos z odjemalci je ključnega pomena za celotno delovanje podjetja. Z vodenjem evidence podatkov o odjemalcih lahko razberemo, kdo so naše ciljne skupine, na kakšne načine uporabljajo naše izdelke in poiščemo poslovne priložnosti s predvidevanjem njihovega obnašanja v prihodnosti. Podjetje Družina Stvarnik Rauter d.o.o. je ekskluzivni partner francoskega podjetja Indelec za Slovenijo, ki ponuja profesionalni in zanesljiv izdelek Prevectron. V diplomskem delu smo želeli predstaviti kakšne prednosti in slabosti je prinesla uvedba sistema Intrix CRM v podjetje, njegov vpliv na različne funkcije v podjetju, kako so ga sprejeli zaposleni in podali predloge za izboljšave CRM-ja v prihodnosti.
Ključne besede: Ključne besede: CRM, odjemalec, upravljanje odnosov z odjemalci, Intrix CRM, uvedba sistema, zanesljiv strelovod Prevectron, Družina Stvarnik Rauter d.o.o.
Objavljeno: 03.02.2011; Ogledov: 1955; Prenosov: 369
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

9.
UVEDBA ELEKTRONSKEGA ARHIVIRANJA V PODJETJU
Matej Planinšek, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na eno izmed problematik pri uspešnem poslovanju sodobnih podjetij. Urejeno arhiviranje poslovne dokumentacije je za podjetje velik zalogaj, ki se ga je potrebno lotiti premišljeno in sistematično. Elektronsko arhiviranje nam omogoča učinkovito reševanje problema urejanja poslovne dokumentacije. Najprej smo predstavili osnovne pojme, ki so nujni tako za nadaljnjo razumevanje samega arhiviranja kot za proces. Podrobneje smo razdelali pojme, kot so dokument, vrste ter definicije dokumentarnega gradiva, vrste arhivskega gradiva, razvrščanje dokumentov na podlagi različnih meril. V naslednjem poglavju smo predstavili zakonodajo na področju teme raziskave in sicer elektronskega arhiviranja. Ker se zadnji del diplomske naloge osredotoča na vpeljevanje sistema elektronskega arhiviranja v podjetju, je poznavanje zakonodaje na tem področju nujno. Predstavili smo zakonodajo od leta 1997 dalje, ko je bil sprejet Zakon o arhivih in arhivskem gradivu. Ker ta ni urejal področja varstva elektronskega in arhivskega gradiva, je bil veliko pomembnejši zakon sprejet leta 2006 in sicer je bil to Zakon o varstvu dokumentiranega in arhivskega gradiva ter arhivih. Ker je ta zakon pomemben za naše področje raziskave, smo v diplomski nalogi posvetili več prostora ravno razlagi ter pojasnilu tega zakona. V nadaljevanju smo se dotaknili še Uredbe o varstvu dokumentiranega ter arhivskega gradiva, enotnih tehnoloških zahtev. Ker so standardi zelo pomembni predvsem na področju poenotenja pravil ter navodil za izvajanje določene dejavnosti, smo v naslednjem poglavju na kratko predstavili sam pojem standarda ter opisali pomembnejše standarde, ki se navezujejo na upravljanje z dokumentacijo ter elektronskim arhiviranjem. Nato smo predstavili samo elektronsko arhiviranje sistema, v nadaljevanju pa tudi poudarili prednosti ter slabosti takšnega načina arhiviranja. Da bi lahko temeljiteje izpostavili prednosti, smo najprej predstavili še pasti klasičega arhiviranja ter v povezavi s slabostmi elektronskega arhiviranja opisali pristop k reševanju ene izmed njih in sicer zastarelosti strojne ter programske opreme. V zadnjem delu smo predstavili primer uvedbe elektronskega arhiviranja v podjetju. Najprej smo opredelili sistem elektronskega arhiviranja v internih aktih podjetja. Nato smo preučili programsko opremo za arhiviranje dokumentov ter v nadaljevanju razdelali oblikovanje glavnega arhiva v dotičnem podjetju ter sam vnos dokumentov v glavni arhiv. Na koncu raziskave smo opredelili potrebno tehnično opremo za izvedbo ter izbrati najbolj primerno metodo skladiščenja oziroma shranjevanja samih podatkov.
Ključne besede: Arhiv, dokument, zakonodaja, standard, elektronsko arhiviranje, prednosti, slabosti elektronskega arhiviranja, uvedba elektronskega arhiviranja v podjetju.
Objavljeno: 13.07.2011; Ogledov: 2173; Prenosov: 275
.pdf Celotno besedilo (631,37 KB)

10.
UVAJANJE CRM REŠITVE V PODJETJE
Borut Zebec, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju smo želeli opisati in razložiti definicijo CRM-ja. Osredotočili smo se na tehnološki vidik, natančneje, na programsko rešitev CRM. Opredelili smo potrebo po informacijski podpori strategije in procesov, naravnanih na stranke in se dotaknili natančne uvedbe rešitev. Glede na opredeljene faze uvedbe, smo navedli potrebne naloge, ki jih morajo podjetja izvesti v okviru uvedbe, da bi le ta bila kar se da učinkovita. Da pa bi še dodatno nakazali na »pasti« pri uvajanju rešitev, smo navedli kritične dejavnike uvajanja, ki kažejo na največje napake pri preteklih uvedbah.
Ključne besede: Management odnosov s strankami, CRM, strategija, stranka, odnosi, management, tehnologija, programska rešitev CRM, analitični CRM, operativni CRM, kolaborativni CRM, podatkovno skladišče, uvedba, kritični dejavniki
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 1640; Prenosov: 312
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici