| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
UVAJANJE NOVEGA IZDELKA MEGARACK NA TRG
Igor Prendl, 2009, diplomsko delo

Opis: Hiter razvoj novih tehnologij, spreminjanje potreb in povečevanje konkurence sili podjetja k razvoju novih izdelkov. Razvoj novih izdelkov je dolgotrajen in zapleten proces. Novi izdelki predstavljajo življenjsko silo poslovanja in napredka. Uvajanje novega izdelka je ključna stopnja v življenjskem ciklusu izdelka. Še tako izvrsten nov izdelek se ob neprimerni uvedbi lahko izkaže za neprimernega. Poznavanje teoretičnih osnov je pomembno za uspešen uvod novega izdelka na trg. Cilj diplomske naloge je bil pridobiti čim več znanja na področju uvajanja novega izdelka na trg in kritična ocena postopka uvajanja podjetja Artex d.o.o. na osnovi konkretnega izdelka regalnega sistema Megarack. Podjetje Artex d.o.o. se je na osnovi predhodnih raziskav trga odločilo za razvoj novega regalnega sistema in za njegov uvod na trge. Glede na vrsto izdelka uvrščamo nov izdelek podjetja med investicijsko opremo, ki se bo tržila na medorganizacijskih trgih. Diplomsko delo sem razdelil na dva dela, in sicer na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu diplomskega dela so opredeljeni osnovni teoretični pojmi, kot je izdelek, management novih izdelkov, proces razvoja novega izdelka, s poudarkom na uvajanju in komercializaciji novih izdelkov. Lahko ugotovimo, da je pomen novega izdelka zelo pomemben dejavnik za nadaljnji razvoj podjetja in njegovega okolja. Sam razvoj pa dolgotrajen proces, ki je povezan z visokim vložkom kapitala. Iz tega razloga je uspešen uvod novega izdelka za podjetja še kako pomemben, kajti uvajanje izdelka na trg predstavlja zadnjo fazo v procesu razvoja novega izdelka, zato so pravilne odločitve v tej fazi odločilnega pomena za uspeh izdelka. V empiričnem delu sem se po splošni predstavitvi podjetja Artex d.o.o. in postopku razvoja osredotočil na uvajanje novega regalnega sistema Megarack na trg. Analizo in predstavitev postopka uvajanja novega izdelka na trg sem naredil z vidika taktičnih odločitev sprejetih v podjetu, ki so pomembne za uspeh novega izdelka na trgu. To so odločitve na področju cen, taktike izdelka, tržnih poti in trženjskega komuniciranja.
Ključne besede: izdelek, nov izdelek, uvajanje novega izdelka, podjetje
Objavljeno: 29.06.2009; Ogledov: 4926; Prenosov: 986
.pdf Celotno besedilo (306,25 KB)

4.
ŠIRJENJE BLAGOVNE ZNAMKE POLI
Mojca Gorenc, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava širitev blagovne znamke Poli in razvoj ter uvedbo novega izdelka Poli paté na trg. Razdeljena je na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu so podana teoretična izhodišča o pojmih, kot je izdelek, nov izdelek, proces razvoja in uvajanja novega izdelka na trg. Nato sledi opis pojma blagovna znamka in ostali pojmi povezani z blagovno znamko, kot so identiteta blagovne znamke, vrednost blagovne znamke, prednosti in koristi blagovne znamke ter strategije blagovne znamke. V praktičnem delu pa po splošni predstavitvi podjetja Perutnina Ptuj d.d., sledi opis blagovne znamke Poli z vidika asortimenta, komuniciranja, strategije in širitve blagovne znamke Poli. Nato pa sledi opis razvoja in uvajanja novega izdelka Poli paté na trg, kjer sem analizirala odločitve na področju komuniciranja, distribucije in cene novega izdelka.
Ključne besede: Blagovna znamka, širitev blagovne znamke, moč blagovne znamke, nov izdelek, razvoj novega izdelka, uvajanje novega izdelka na trg.
Objavljeno: 27.08.2010; Ogledov: 2340; Prenosov: 390
.pdf Celotno besedilo (419,03 KB)

5.
PRENOVA PODATKOVNEGA MODELA PRI UVAJANJU NOVEGA IZDELKA V PROIZVODNJO
Jože Pavlič, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se navezuje na procese strateške nabave v proizvodnem podjetju Iskra Mehanizmi d.d. Lipnica. Obravnava razvoj in prenovo računalniškega podatkovnega modela oz. baze Povpraševanja, ki je izvedena v programu Lotus Notes / Domino in služi kot podpora procesu nabave pri uvedbi novega materiala ali storitve v lastno proizvodnjo. V nalogi se osredotočamo predvsem na prenovo baze z vidika njenih uporabnikov. Prenovljena aplikacija se preimenuje v »Baza SRM« in predstavlja nadgradnjo že obstoječe podatkovne baze povpraševanj. Prvotna aplikacija omogoča dostopno, pregledno in varno shranjevanje podatkov, kateri nastopajo v procesu uvedbe novega izdelka v proizvodnjo, vendar ne izpolnjuje vseh zahtev kupcev, standardov kakovosti in zahtev uporabnikov. Prenovljen podatkovni model poleg razširitve uporabnosti, upoštevanja zahtev mednarodnih standardov in optimizacije uporabnosti, zadovoljivo skrajšuje pretočni čas izvedbe postopka, ki predstavlja ključni problem v podjetju.
Ključne besede: podatkovno modeliranje, proizvodnja, uvajanje novega izdelka, Baza »SRM«Supplier relationship management, Lotus Notes and Domino
Objavljeno: 19.08.2011; Ogledov: 1368; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

6.
RAZISKOVANJE TRŽNEGA POTENCIALA PODJETJA STEKLARNA ROGAŠKA D.D.
Mitja Smole, 2011, diplomsko delo

Opis: Marketing si lahko razlagamo kot načrtovanje in usklajevanje investicij, proizvodnje, prodaje ter propagande, glede na potrebe in možnosti trga. Obsega prepoznavanje, zadovoljevanje in predvidevanje potreb ter želja kupcev, lahko pa ga razumemo tudi kot poslovno filozofijo, ki v središče postavlja zadovoljnega kupca. Marketing zajema vse aktivnosti, ki prispevajo k boljši in uspešnejši prodaji izdelkov, prisoten pa je tudi v vseh ostalih poslovnih aktivnostih podjetja. Pred plasiranjem novega izdelka na trg, moramo ugotoviti trenutno stanje, kakšne so potrebe in želje odjemalcev, kakšna mora biti ponudba, da si na trgu zagotovimo ustrezen položaj in kakšen odziv lahko pričakujemo od potencialnih odjemalcev ter konkurentov. Te ugotovitve lahko pridobimo z ustrezno raziskavo trga, kjer je pa posebej pomembna natančnost raziskave, saj je okolje zelo dinamično, spremenljivo in nasičeno z konkurenco. Za učinkovito izvajanje trženja uporabljano marketinški informacijski sistem (MIS) in sicer z namenom servisiranja informacij za vsa področja marketinga. Raziskava trga je jedro tega sistema in zagotavlja podatke o tržnih dogajanjih in stanju na trgih. Z raziskavo trga povezujemo odjemalce s tržniki skozi informacije, katere uporabimo za ugotovitev in določanje marketinških priložnosti in problemov. Ko tržniki postavljajo cilje se vedno poslužujejo teh informacij. Tržno raziskavo izvajamo z namenom da spoznamo potencialne odjemalce in njihovo vedenje. Na vedenje odjemalcev vplivajo trženjske spodbude kot so izdelek, cena, tržno komuniciranje, prodajne poti in metode ter druge spodbude ki so posledica osebnih, družbenih, kulturnih in psiholoških dejavnikov. Tržni raziskovalci morajo dobro poznati in skrbno spremljati proces nakupnega vedenja saj lahko le na tak način ugotovijo načine sprejemanja nakupnih odločitev proučevanega kupca. V delu diplomskega seminarja smo na začetku predstavili teoretične osnove raziskave trga. Za navajanje različnih definicij o raziskavi trga smo uporabili metodo deskripcije, ko pa smo primerjali ugotovitve različnih avtorjev pa smo uporabili metodo komparacije. V praktičnem delu smo izvedlo raziskavo trga s pomočjo spraševanja, da bi ugotovili tržni potencial za tehnične izdelke v kombinaciji z dekorativnimi elementi podjetja Steklarna Rogaška. Raziskavo smo izvedli z anketnim vprašalnikom v štirih večjih slovenskih mestih, opravili pa smo tudi štiri telefonske intervjuje s podjetji, ki proizvajajo gospodinjske aparate, zabavno elektroniko in druge izdelke za dom in prosti čas. Pridobljene rezultate smo prikazali v preglednicah in grafikonih in na podlagi le-teh uporabili induktivno sklepanje. S tržno raziskavo smo ugotovili, da med slovenskimi potrošniki ni veliko odjemalcev za izdelke podjetja Steklarna Rogaška saj se jim večinoma zdijo ti izdelki predragi, oziroma jim predstavljajo luksuzno dobrino, po katerih pa v času krize ni veliko povpraševanja. Na osnovi raziskave smo ugotovili, da bi lahko podjetje Steklarna Rogaška prodajo svojih izdelkov posredno povečala s povezovanjem s podjetji, ki proizvajajo gospodinjske aparate, zabavno elektroniko in druge izdelke za dom in prosti čas ter oblikovala skupne proizvode, ki bi vsebovali dekorativne kristalne elemente. S tem bi podjetje ustvarilo prodajo dekorativnih elementov za nadaljnjo vgradnjo, prav tako pa bi na osnovi raziskave, povečalo prodajo ostalih proizvodov.
Ključne besede: marketing, raziskava trga, marketinški informacijski sistem, trg, tržni potencial, uvajanje novega izdelka, prodajni potencial, podjetje Steklarna Rogaška
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 1902; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (718,23 KB)

7.
PLANIRANJE PRODAJE KOT SESTAVNI DEL PLANIRANJA MARKETINGA
Jasna Golubič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Kot na vseh področjih v življenju, je tudi v organizaciji pomembno, da opredeli temeljne plane svojega poslovanja. Zato je zelo pomembno, da v planiranju sodelujejo vse njene poslovne funkcije in medsebojno povezujejo svoje plane. Brez dobrih planov organizacija težko dosega uspešnost, učinkovitost in konkurenčnost na trgu, kjer se pojavlja vse več novih in inovativnih organizacij.
Ključne besede: marketing, prodaja, planiranje marketinga, planiranje prodaje, analiziranje uspešnosti, uvajanje novega izdelka, življenjski cikel izdelka.
Objavljeno: 21.11.2011; Ogledov: 1748; Prenosov: 289
.pdf Celotno besedilo (283,52 KB)

8.
RAZVOJ NOVEGA IZDELKA “GLAVNIK S SPREJEM”
Lidija Šuštar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi z naslovom Razvoj novega izdelka Glavnik s sprejem obravnavamo razvoj novega izdelka od ideje do uvedbe izdelka na trg. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Da bi izdelek uspešno razvili in ga pravilno ter pravočasno umestili na trg smo v teoretičnem in praktičnem delu naloge sledili osemstopenjskemu procesu razvijanja izdelka: • zbiranje idej za nov izdelek, • ocenjevanje idej, • preučevanje tržnih možnosti izdelka, • tehnološko razvijanje novega izdelka, • tržno razvijanje novega izdelka, • tržno testiranje novega izdelka, • uvajanje novega izdelka na trg, • komercializacija. Za lažje razumevanje praktičnega dela smo se dobro osredotočili na proces razvoja izdelka in procesne definicije avtorjev: ugotovitve, predlogi, slikovne ponazoritve. Na osnovi teoretičnih spoznanj smo znanje prenesli na praktičen primer razvoja novega izdelka ter ob vsaki stopnji razmislili o tem ali je novi izdelek primeren za trg.
Ključne besede: nov izdelek, ideja, razvoj novega izdelka, raziskava trga, uvajanje novega izdelka, prodajna cena, analiza točke pokritja, upravičenost uvedbe.
Objavljeno: 11.11.2016; Ogledov: 792; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (6,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici