| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 157
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Zasnova e-platforme za dostavo hrane v makedoniji
Damjan Radev, 2020, diplomsko delo

Opis: Živimo v 21. stoletje, tehnologija se hitro spreminja kako v poslovnem svetu tako v vsakdanjo življenje človeka, vsak dan vidimo novo aplikacijo ki izboljša našega življenja. Podjetja imajo za zadatek slediti spremembe če želijo ostati pomembni. Danes je zelo težko si predstavljat življenje brez uporabe računalnika, če bi Internet prenehal obstajati svet bo zašel v krizo. Vključevanja e poslovanja v poslovem svetu se bo zvišalo še več v prihodnosti, ker se je do danes to prikazalo kot ključni dejavnik zvišanju produktivnosti podjetja. Namen diplomskega dela, je predstaviti kakšno vlogo ima e-poslovanje v način komuniciranja med podjetji ki ponujajo hrano in stranke ki si želijo hiter ter lažji dostop do njej. Bomo predstavili zasnovo ter izdelavo aplikacijo ki povezuje stranke do restavracije, ter pomaga pri procesu naročanja, dostop ter dostavo izdelke.
Ključne besede: e-poslovanje, e-trgovina, spletna aplikacija, tehnologije komuniciranja, uvajanje e-poslovanja, vrste e-poslovanja, modeli e-poslovanja, uber-eats, zomato, ehrana, spletno naročanje, koncept e-poslovanja, B2B, B2C, C2C, B2G, C2G, G2G
Objavljeno: 24.03.2021; Ogledov: 55; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

2.
Poslovni učinki uvedbe oblačne erp rešitve na primeru sap s/4 rešitve
Marsel Meško, 2020, diplomsko delo

Opis: Svet tehnologije, v katerem trenutno živimo, na področju poslovanja ponuja najrazličnejše rešitve, ki posameznemu podjetju pomaga pri uresničevanju ciljev in ustvarja prednost pred konkurenco. Najrazličnejša informacijska podjetja skupaj ponujajo celo paleto različnih rešitev, ki pa vse ne zadostujejo vsem različnim zahtevam podjetja. Skozi diplomski projekt se bomo osredotočali na ERP rešitev SAP S/4HANA, ki je nekaj let nazaj revolucionarno vstopila na trg ERP rešitev. Da bi razumeli njeno delovanje in kaj vse sploh ponuja, bomo v uvodnih poglavjih najprej spoznali ERP rešitve, kako so nastale in kašna je sploh njihova funkcionalnost. V navezi s tem bomo nadaljevali s preučevanjem uvajanja ERP rešitev, ki veljajo za enega največjih projektov vsakega podjetja. Pri tem se bomo osredotočili predvsem na različne metode uvajanja celovitih informacijskih rešitev ter našteli in opisali prednosti in slabosti uvedb tovrstnih rešitev. V zaključni fazi pa bomo rešitev SAP S/4HANA še podrobneje predstavili. Pri tem bomo navedli nekaj dejstev o podjetju SAP in prikazali njegovo umestitev na trgu rešitev. Ker je poudarek diplomskega projekta na oblačnih rešitvah, bomo v navezi s tem predstavili lastnosti rešitve SAP S/4HANA v oblaku ter opisali študijo primera podjetja Fujitsu.
Ključne besede: ERP rešitve, SAP, SAP S/4HANA, oblak, uvajanje celovitih informacijskih rešitev
Objavljeno: 08.12.2020; Ogledov: 162; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

3.
Organizacijska kultura zaposlenih v Splošni bolnišnici Brežice
Meta Kranjc, 2020, magistrsko delo

Opis: V organizacijah vsi procesi potekajo pod močnim vplivom organizacijske kulture, zato je smiselno, da le-to tudi v zdravstvenih organizacijah obvladujemo in tako dosegamo čimvišjo kakovost. Ker je organizacijska kultura produkt vseh zaposlenih, se je v prvi vrsti najbolj smiselno osredotočati ravno nanje. Pri tem imajo zelo pomembno vlogo managerji z ustrezno usposobljenostjo in ustreznimi znanji. V teoretičnem delu smo preučili organizacijsko kulturo, predstavili njene ravni, značilnosti, oblikovanje ter različne tipologije. Poleg tega smo predstavili še pomembno vlogo timskega dela, vodenja in subkultur v zdravstvenih organizacijah v povezavi z organizacijsko kulturo, uvajanje sprememb v organizacijah ter poskušali ugotoviti ali organizacijska kultura prispeva k učinkovitosti in uspešnosti bolnišnice. V empiričnem delu smo z raziskavo, ki smo jo izvedli v Splošni bolnišnici Brežice, želeli ugotoviti obstoječo in želeno organizacijsko kulturo in ali obstoječa organizacijska kultura podpira uvajanje sprememb. Zanimalo nas je tudi, ali imajo posamezne subkulture in dolžina delovne dobe vpliv na organizacijsko kulturo. Raziskava je pokazala, da je obstoječa organizacijska kultura v splošni bolnišnici Brežice kultura tipa hierarhija, ki ne podpira uvajanja sprememb. Ugotovili smo tudi, da si zaposleni želijo, da bi v bodoče prevladovala organizacijska kultura tipa skupina. Statistična analiza je pokazala, da ni posebnih statistično značilnih povezav med organizacijsko kulturo in posamezno subkulturo ter med organizacijsko kulturo in dolžino delovne dobe. Vodstvu Splošne bolnišnice Brežice svetujemo merjenje in spreminjanje organizacijske kulture, izobraževanje managementa in čim bolj razširjeno uporabo informacijske tehnologije. Ker je organizacijska kultura proizvod vseh zaposlenih, pri spreminjanju le-te svetujemo sodelovanje vseh oziroma vsaj čim večjega števila zaposlenih. Nujna je skrb za urejenost zdravstvene organizacije, saj ta vpliva na varnost pacientov in na kakovost zdravstvenih storitev. Pogoj zanjo sta ustrezna organizacijska kultura in nenehno izboljševanje delovanja bolnišnice.
Ključne besede: Organizacijska kultura, zdravstvena organizacija, subkulture, timsko delo, uvajanje sprememb
Objavljeno: 09.11.2020; Ogledov: 144; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

4.
Uvajanje kadrov na Finančnem uradu Ljubljana
Tadeja Gorup, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili proces uvajanja kadrov na Finančnem uradu Ljubljana. Ko delavec podpiše pogodbo o zaposlitvi, je v interesu delodajalca, da se nov sodelavec čim hitreje vpelje v delo ter da prevzame strokovne naloge. V postopek uvajanja so vključeni kadrovski strokovnjaki, vodja oddelka ter neposredni vodja, mentor ter sodelavci. Kot pravi Novak (2008: 136) pri uvajanju kadrov nimamo v mislih samo uvajanje oseb, ki so se na novo zaposlile v posamezni organizaciji, temveč uvajanje zajema tudi tiste zaposlene, ki so prišli na novo delovno mesto zaradi organizacijskih potreb. Ker je cilj uvajanja dejstvo, da se novo zaposleni delavec čim prej seznani z delom oz. vsemi nalogami, ki ga od njega zahteva delovno mesto, z organizacijo ter s socialnim delovnim okoljem, moramo na uvajanje gledati tako s strokovnega kot socialnega vidika. V teoretičnem delu diplomske naloge smo najprej opisali pojem kadrovanje, opisali pogoje za uspešno kadrovanje ter predstavili definicijo procesa kadrovanja. Na kratko smo opisali posamezne faze v procesu kadrovanja. Bolj natančno smo se posvetili fazi uvajanja kadrov in sicer smo opisali postopek uvajanja kadrov, načine uvajanja kadrov ter kakšne so posledice površnega uvajanja kadrov. V posebnem poglavju smo predstavili Finančno upravo Republike Slovenije. V raziskovalnem delu smo izvedli anketo med novo zaposlenimi na Finančnem uradu Ljubljana. Raziskava je bila izvedena med populacijo uslužbencev, ki so se zaposlili v obdobju od 01. 01. 2016 do 31. 12. 2018 na uradniških delovnih mestih. Ugotovili smo, da so udeleženci v procesu uvajanja pridobili dovolj znanja in sposobnosti za svoje delo kljub temu, da so ocenili, da je bil njihov program uvajanja v povprečju srednje ustrezen. Za uvajanje je v večini primerov skrbel sodelavec, ki ni bil mentor. Prav tako smo prišli do zaključka, da so se zaposleni v procesu uvajanja dobro in dovolj učinkovito vključili v delovno okolje. Z namenom izboljšanja uvajanja kadrov smo podali tri predloge: uvedbo formaliziranega programa uvajanja, pogostejšo uporaba poskusnega dela ter določitev sodelavca za mentorja.
Ključne besede: veda o kadrih, uvajanje kadrov, mentorstvo, novo zaposleni
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 118; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

5.
Proces uvajanja novo zaposlenih na Mestni občini Ljubljana
Ivana Popov Jovanović, 2020, magistrsko delo

Opis: Delo zaposlenih na Mestni občina Ljubljana je v veliki meri odvisno od uporabe določenih računalniških programov, kot so Lotus Notes, Kadris, Mferac, Pobude meščanov ipd. Za usposabljanje zaposlenih, ki uporabljajo te programe, se izvajajo obdobni tečaji, vendar le enkrat do dvakrat na leto. To je predvsem težava za novo zaposlene, ki se tako lahko zanesejo le na dobro voljo in pomoč sodelavcev. Ti programi so tudi podvrženi obdobnim posodobitvam, kar predstavlja dodatno težavo za zaposlene. Zato smo se odločili, da to kompleksno področje poskušamo rešiti s pripravo digitalnega priročnika, ki bi predvsem novo zaposlenim omogočil čimprejšnje obvladovanje teh računalniških programov in vključitev v delovni proces. Istočasno bi se spremljale vse novosti pri programih in se samodejno dodajale v priročnik. Poleg tega je bila načrtovana in izvedena anonimna spletna anketa, ki je imela za cilj ugotoviti izkušnje zaposlenih pri uvajanju ter tudi pridobiti določene splošne podatke o strukturi zaposlenih na MOL. Ugotovljeno je, da ima Mestna občina Ljubljana nadpovprečno izobražene zaposlene, da je starostna struktura v povprečju aktivnega prebivalstva v Sloveniji, da je razmerje med zaposlenim 3:1 v korist žensk. Ugotovljeno je tudi, da 35 % novozaposlenih ni imelo pomoči pri uvajanju in da je za 34 % zaposlenih to bila prva zaposlitev. Pripravljeni Priročnik bo posredovan kadrovski službi za distribucijo zaposlenim in uporabo. Na temelju raziskav bodo kadrovski službi podani predlogi o uvedbi onboardinga za novo zaposlene namesto dosedanjega načina uvajanja.
Ključne besede: uvajanje, onboarding, novo zaposleni, priročnik
Objavljeno: 27.10.2020; Ogledov: 150; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (4,73 MB)

6.
Uvajanje inovacijskega menedžmenta v veliko podjetje
Jurica Jurčec, 2020, magistrsko delo

Opis: Prispevek inovacij k gospodarski rasti je ena njihovih glavnih prednosti. Z enostavnejšimi besedami, inovacije lahko povečajo produktivnost, tj. z enakimi viri dosežejo boljše rezultate. Povečanje produktivnosti proizvede več blaga in storitev in vodi v gospodarsko rast. Ker so podjetja v zasebni lasti eno glavnih gonilnih sil gospodarstva, ustvarjanja delovnih mest in rasti proizvodnje in potrošnje, lahko rečemo, da inovacije s podjetništvom poganjajo nacionalno in svetovno gospodarstvo. Potrošniki in podjetja imajo zaradi inovacij in rasti produktivnosti številne prednosti. Zaradi rasti produktivnosti naraščajo tudi plače delavcev. Delavci imajo več denarja, s katerim kupujejo več blaga in storitev. Hkrati se povečuje dobičkonosnost podjetij, kar jim omogoča, da več vlagajo in zaposlujejo več delavcev. Strukturni ukrepi za spodbujanje inovacij vključujejo povečanje porabe za raziskave in razvoj, vlaganja v izobraževanje ter olajšanje zagona podjetij in zapustitev trga v primeru neuspeha. Poleg tega lahko podjetja spodbujajo inovacije z vlaganjem v zaposlene in lastnimi raziskovalnimi in razvojnimi dejavnostmi. Inovativnost je ključni element podjetništva, zato morajo podjetja nenehno inovirati svoje poslovanje, da se izognejo zastoju in izpadom. Vzročne povezave med inovacijami, podjetništvom in gospodarskim razvojem je treba skrbno analizirati in nadzorovati ob upoštevanju vseh okoliščin v danem času. Posledično pridemo do problema in teme magistrskega dela, ki je uvedba menedžmenta inovacij v velikem podjetju. Z uvedbo upravljanja inovacij poskušamo spremljati in analizirati sam inovacijski proces. V tem prispevku bo predstavljeno orodje za merjenje inovacijske zmogljivosti iScan in smernice za uvedbo menedžmenta inovacij na primeru podjetja Tehnix d.o.o.
Ključne besede: merjenje inovacijske sposobnosti, uvajanje inovacijskega menedžmenta, inovacija, iSCAN, Tehnix d.o.o.
Objavljeno: 06.10.2020; Ogledov: 163; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (3,73 MB)

7.
Informacijske strategije uvajanja družabnih omrežij
Teja Pondelak, 2020, magistrsko delo

Opis: Dandanes je izredno pomembna vloga družabnih omrežij, saj so pomembna predvsem z komunikacijskega vidika za posameznike kot tudi podjetja. Hiter tempo življenja omogoča vse bolj pogosto uporabo družabnih omrežij, predvsem Facebooka. Družabna omrežja so spletna mesta, kjer si lahko uporabniki ustvarijo svoj lasten profil, preko katerega si ustvarijo spletno identiteto. Prav tako se lahko med sabo povezujejo, ohranjajo stike s prijatelji in poslovnimi partnerji. Uporabniki med sabo izmenjujejo sporočila, nasvete, mnenja, izkušnje ipd. Družabna omrežja veljajo za najbolj popularno spletno aktivnost, saj privabljajo vedno več ljudi. Zanimivost le teh je ponudba različnih storitev, objava videoposnetkov, fotografij, komunikacija, pisanje objav in sporočil ter mnenja. Popularnost družabnih omrežij narašča ne le med mlajšo populacijo temveč tudi med starejšo, česar se zavedajo tudi podjetja. Podjetja preko družabnih omrežij oglašujejo brezplačno in dosežejo tako mlajšo kot starejšo populacijo. Kot smo že prej omenili, da je med najbolj priljubljenimi družabnimi omrežji Facebook, se tudi zadnje čase po lestvici priljubljenosti gibljejo tudi družabno omrežje Instagram, Twitter in LinkedIn. Dandanes je izredno pomembna vloga sodobne informacijske tehnologije, sploh za podjetja, ki želijo ohraniti konkurenčni položaj na trgu. Konkurenca je eden izmed pomembnih dejavnikov na trgu, ki mu podjetja morajo biti kos, če se želijo obdržati na trgu. Prav zaradi tega morajo slediti trendom, digitalizirati poslovne procese in se znati prilagajati. Magistrsko delo lahko razdelimo na dva dela. Prvi del smo bolj posvetili teoretičnim opredelitvam družabnih omrežij, se seznanili z vrstami družabnih omrežij ter raziskali prednosti in slabosti. Predstavili smo različne primere družabnih omrežij in se spoznali z varnostjo družabnih omrežij pred vdori hekerjev. Predstavili smo tudi uporabnost družabnih omrežij v poslovnem okolju in opredelili digitalizacijo poslovnih procesov kakor tudi celoten potek digitalizacije. Drugi del magistrske naloge smo namenili postopku uvedbe družabnih omrežij in na primeru podjetja X predstavili uvedbo družabnih omrežij. Najprej smo na kratko opisali podjetje X, opredelili zahteve podjetja, izbrali družabna omrežja in jih uvedli v podjetje. Prav tako smo po korakih predstavili celoten potek oglaševanja preko družabnega omrežja Facebook.
Ključne besede: Družabna omrežja, digitalizacija poslovnih procesov, uvajanje družabnih omrežij, uvedba družabnih omrežij na podjetju X.
Objavljeno: 18.08.2020; Ogledov: 155; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

8.
Proces uvedbe digitalnega marketinga na primeru podjetja: 9 round kickbox fitness kuwait
Žiga Plavčak, 2020, magistrsko delo

Opis: Tehnološki razvoj v zadnjih letih je poskrbel, da se podjetja oz. trgovci soočajo z novimi priložnostmi in izzivi, povzročil vidnejše spremembe v okolju in s tem posledično vplival tudi na načine poslovanja ter promocijo. Nove spletne komunikacijske tehnologije so prestruktu-rirale glavne gospodarske sektorje, vključno s trženjem. Lahko bi rekli, da je trženje ustvarilo popolnoma novo nišo poslovanja, imenovano digitalni marketing. Gre za način oglaševanja na spletu, pri katerem se za trženje blaga oz. storitev vključuje uporaba virtualnih prostorov, s tem pa podjetjem omogoča stroškovno učinkovitost in prilagodljivost. Glavno prednost predstavja hitrejša interakcija s strankami, vendar pa se posledično povečuje konkurenčnost med podjetji v smislu pridobivanja pozornosti strank. Kljub temu učinkovita marketinška metoda vključuje tudi nekatere slabosti, kot je pomanjkanje osebnega stika, zasebnosti, posredno pa tudi varnosti. Magistrsko delo v prvem delu obravnava opredelitev digitalnega marketinga, njegovo zgodovinsko ozadje, predstavlja ključne razlike med tradicionalnim trženjem in digitalnim marketingom ter pojasnjuje prednosti in slabosti, ki jih vključuje spletno oglaševanje. V osrednjem delu se proučujejo vse obstoječe vrste digitalnega marketinga, podrobno je opisana tudi uvedba digitalnega marketinga skozi SOSTAC® metodo. V zaključku magis-trskega dela je predstavljeno izbrano podjetje vključno z že obstoječimi vrstami digitalnega marketinga ter praktične rešitve procesa uvedbe določenih vrst digitalnega marketinga, ki so izbrane na podlagi primernosti v povezavi z izbranim podjetjem.
Ključne besede: Digitalni marketing, uvajanje digitalnega marketinga, digitalni mediji, vrste digitalnega marketinga, načrtovanje digitalnega marketinga.
Objavljeno: 18.08.2020; Ogledov: 189; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (21,97 MB)

9.
Razvoj in izdelava polnilnega ventila za polnjenje različnih pijač v steklenice
Matej Kapun, 2020, diplomsko delo

Opis: Računalniško podprta orodja imajo v današnjem času zelo pomembno vlogo v proizvodnji, saj podjetja ohranjajo na konkurenčnem trgu. Takšna orodja so z razvojem zmeraj bolj zastopana v proizvodnji. V diplomski nalogi bodo predstavljene polnilne linije, njihovo delovanje ter potek ciklusa polnjenja. Predstavljeno bo CAD modeliranje dveh najpomembnejših elementov polnilnega ventila za katera bo pripravljena tehnologija izdelave in za katera bodo narejeni CNC programi. Določene bodo operacije za obdelavo ter uporabljena orodja. Predstavljena bo sestava polnilnega ventila ter praktično testiranje. Na koncu bo napravljena analiza in primerjava računalniško podprtih orodij z načinom 2D načrtovanja in ročnega pisanja programov na krmilja CNC strojev.
Ključne besede: Točenje pijač v steklenice, polnilni ventil, izdelava, uvajanje računalniško podprte konstrukcije in izdelave.
Objavljeno: 06.03.2020; Ogledov: 477; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

10.
Proces zaposlovanja v podjetju x
Adisa Alibegić, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo prikazali proces zaposlovanja. V teoretičnem delu smo najprej predstavili načrtovanje kadrov. Temu sledi faza pridobivanja kadrov, v kateri smo predstavili interno in eksterno pridobivanje kadrov. Temu sledi opis metod in selekcije kadrov, med katerimi smo poudarili opis izbire in selekcije kadrov, pri čemer smo tudi predstavili, katere metode izbiranja poznamo. V nadaljevanju so podrobno predstavljeni načini uvajanja kadrov, kot so: informiranje, uvajalni seminarji, svetovanje, kroženje, poskusno delo in pripravništvo. Temu poglavju pa sledi predstavitev razvoja kadrov kot nadaljevanje pri uvajanja kadrov. Empirični del zajema predstavitev podjetja X. S pomočjo intervjuja zaprtega tipa smo pridobili odgovore kadrovske službe in neposredno od zaposlenih prek anketnega vprašalnika. S pomočjo raziskave smo želeli na splošno ugotoviti, zakaj podjetje ne pridobi primernega kandidata za zaposlitev. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo ugotovili, da se težava pojavi že zelo zgodaj, in sicer že pri objavi prostega delovnega mesta. Na podlagi opravljene ankete med zaposlenimi smo preverjali zadovoljstvo zaposlenih z delovnim okoljem, zahtevnostjo dela in z razporeditvijo dela v primerjavi s tem, kako jim je bilo to predstavljeno še pred zaposlitvijo. Želeli smo preveriti morebitna neskladja pri delodajalcu, ko na razgovorih predstavljajo podjetje in delovne naloge. Ugotovili smo, da so zaposleni zadovoljni, kar pomeni, da podjetje tukaj nima težav in da to ni vzrok za težave pri zaposlovanju. Na osnovi raziskave smo ugotovili, da se podjetje preveč omejuje s tem, ko išče zaposlene v krogu poznanstev in prek internih objav oziroma profilov na Facebooku, saj s tem omeji vidnost svojih oglasov in tako posledično onemogoča vstop v podjetje popolnoma naključnim osebam. Podjetju smo na podlagi strokovne literature predlagali mogoče izboljšave, ki bi jim razširile krog iskanja primernih kandidatov.
Ključne besede: Proces zaposlovanja, selekcija kadrov, uvajanje kadrov
Objavljeno: 16.10.2019; Ogledov: 302; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

Iskanje izvedeno v 0.89 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici