| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvajanje digitalnih izdelkov na trg
Nuša Steiner, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na digitalne izdelke. Najprej predstavimo koncept življenjskega cikla izdelka, opredelimo nove izdelke ter opišemo njihov pomen za odjemalce in za uspešno delovanje podjetja. Nadaljujemo z opredelitvijo digitalnih izdelkov, predstavitvijo njihovih značilnosti ter klasificiranjem v tri skupine. Opozorimo na razlikovanje med digitalnimi in digitaliziranimi izdelki. Digitalizirani izdelki so hibridi, saj gre za prvotno fizične izdelke, ki jim je bila dodana digitalna komponenta. V povezavi z digitaliziranimi izdelki omenimo tudi pametne izdelke in internet stvari. Nato se posvetimo uvajanju digitalnih izdelkov na trg in značilnostim njihovega trženja. Opišemo načine ustvarjanja prihodkov z digitalnimi izdelki ter izpostavimo pomembnost posodabljanja takšnih izdelkov. Na koncu predstavimo tudi dva primera dobre prakse uvajanja digitalnih izdelkov na trg, namreč dve franšizi: Talking Tom & Friends in The Sims.
Ključne besede: digitalni izdelki, klasifikacija izdelkov, novi izdelki, uvajanje izdelkov na trg, razvoj izdelkov
Objavljeno v DKUM: 16.10.2023; Ogledov: 170; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (998,18 KB)

2.
UVAJANJE NOVEGA IZDELKA NA TRG
Jelka Dobravc Keše, 2016, diplomsko delo

Opis: Tematika tega pisnega dela je uvajanje novega izdelka na trg kot odgovor organizacije (to je ekonomskega subjekta, ki nastopa na trgu s svojo ponudbo) na spreminjajoče se trende v okolju. V diplomskem delu, ki je razdeljen na tri poglavja, predstavimo pojem novega izdelka in pomen novih izdelkov za organizacije. Nadalje predstavimo pojem trendi v okolju organizacije in njihov vpliv na odločitve organizacije, kjer izpostavimo odločitve na področju izdelkov. Teoretično predstavimo pojma marketinški management izdelkov in management novih izdelkov. Teoretična izhodišča uporabimo na primeru konkretne organizacije, to je perutninske farme Dobravc, ki se ukvarja z vzrejo mladih kokoši (jarkic) ter rejo kokoši nesnic za proizvodnjo jajc. Osredotočimo se na ekološko naravnanost na področju pridelave v kmetijstvu, kjer je opazen naraščajoči trend tako števila organizacij s tem načinom pridelovanja kot tudi izdelkov, ki jih proizvajajo in ponujajo na trgu. To delovanje/ekološka naravnanost pa je odgovor organizacij na naraščajoči trend povpraševanja po teh, ekoloških izdelkih, na trgu.
Ključne besede: uvajanje novih izdelkov na trg, inovacije/novi izdelki, ekološka naravnanost, ekološko kmetovanje, perutnina
Objavljeno v DKUM: 15.06.2016; Ogledov: 1953; Prenosov: 201
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

3.
Razvoj in uvajanje novega izdelka na primeru krio komore v podjetju VIP Tehnika d.o.o.
Mitja Mesarič, 2015, magistrsko delo

Opis: Razvoj in uvajanje novih izdelkov sta za podjetja življenjsko pomembna zaradi številnih razlogov. Ko se obstoječi izdelki starajo, se zmanjšujeta prodaja in dobiček, skrajšuje pa se tudi pričakovana doba nadaljnje prodaje. Vsako podjetje mora zato spodbujati razvoj novih izdelkov, ki bodo nadomestili obstoječe in tako zagotovili prodajo tudi v prihodnosti. Pot do uspešnih novih izdelkov poteka od priprav na iskanje in obdelavo idej o novih izdelkih do temeljitih preučevanj vsake stopnje razvoja procesa novega izdelka. Magistrska naloga v prvem delu obravnava vlogo in pomen razvoja novih izdelkov za podjetja ter opisuje proces razvoja novega izdelka in uvajanje na trg. V drugem delu naloge pa smo predstavili poslovni načrt za uvedbo novega projekta oz. izdelka »krio komore« pri podjetju VIP Tehnika d.o.o. Predstavljena so vsa ključna poglavja poslovnega načrta, ki bodo pomembna za odobritev davčnih olajšav podjetju za vlaganje v raziskave in razvoj. Krio komora je preprosta, hitra in učinkovita naprava za obdelavo celotnega telesa (razen glave) na ekstremno nizkih temperaturah od – 140 do – 190 °C za 2 do 3 minute. Priporočljiva je za športnike, saj se s krioterapijo pride hitreje do napredka. Zveča se intenzivnost vadbe, zmanjša DOMS (zamudni nastop bolečin v mišicah) in pospeši okrevanje poškodbe (ligamenti, pretrg mišic, kirurških ran, itd.). Z izdelavo poslovnega načrta smo ugotovili, da so stroški izdelave krio komore nižji od stroškov izdelave drugih krio savn na tržišču, prav tako pa je tudi nov sistem krmiljenja komore enostavnejši za uporabo. Z raziskavo in analizo trga ugotavljamo, da je vedno več ljudi, ki se ukvarja s športom, tako da je odgovor na raziskovalno vprašanje o zadostnem številu kupcev na slovenskem tržišču pozitiven. Krio komora ima potencial na trgu in bo že v prvem mesecu prodaje oz. najema začela prinašati dobiček, kot to prikazuje poslovni načrt v nadaljevanju.
Ključne besede: razvoj in uvajanje izdelkov, poslovni načrt, krio komora, projekt, davčne olajšave.
Objavljeno v DKUM: 30.11.2015; Ogledov: 2067; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

4.
Vrednostna analiza kot integralni del razvoja držala za Smart telefone na kolesih
Marko Mavrič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo prikazali pomen vrednostne analize in vrednostnega inženiringa na primeru razvoja novega izdelka - držala za smart telefone na kolesih. V postopek razvoja izdelka smo vključili tudi potencialne uporabnike, ter na podlagi rezultatov metode QFD in conjoint analize priredili funkcionalnost in s tem dodali k vrednosti končne variante izdelka, ki jo z njim uporabniki prejmejo. Konstrukcijsko najboljši izdelek smo stroškovno optimizirali, ter določili prodajno ceno, za katero mislimo, da je najprimernejša in po kateri bi se novi izdelek prodajal v kar največjem obsegu.
Ključne besede: vrednostna analiza, vrednostni inženiring, razvoj izdelkov, conjoint analiza, uvajanje kakovosti in funkcionalnosti, ekonomika izdelka
Objavljeno v DKUM: 11.12.2012; Ogledov: 2066; Prenosov: 232
.pdf Celotno besedilo (18,22 MB)

5.
Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici