| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primeri slabih in dobrih praks oskrbe s pitno vodo
Barbara Kitak, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo temelji na oskrbi s pitno vodo. Kot osrednji problem naj izpostavim moteno oskrbo s pitno vodo. V določenih predelih Slovenije se še v današnjem času srečujejo s to problematiko, kar pomeni, da kljub temu, da je naša država razvita, na področju pitne vode ni razrešila vseh problemov. Vodovodno omrežje je relativno dobro urejeno, tudi pitna voda je čista, ampak kaj pravzaprav storiti, da slabih praks več ne bo? Osredotočenost mojega dela je predvsem v slabih praksah oskrbe s pitno vodo. Te je v Sloveniji kar veliko, kljub temu, da je pravica do pitne vode vpisana že v samo Ustavo RS.
Ključne besede: oskrba s pitno vodo, pitna voda, vodovodni sistem, pravica do pitne vode, slaba praksa, dobra praksa, ustekleničena voda, javna služba, podzemna voda
Objavljeno v DKUM: 24.09.2018; Ogledov: 1834; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (696,61 KB)

2.
ANALIZA VIZUALNE EMBALAŽE (ČOKOLADA, VODA)
Aljaž Hriberšek, 2014, diplomsko delo

Opis: Pri izdelkih najrazličnejših blagovnih znamk predstavlja vizualno podobo embalaža, ki je »prodajalec s police«. Embalaža tako predstavlja komunikacijsko sredstvo podjetja, ki je lahko odločilnega pomena v procesu potrošnikove nakupne odločitve. V teoretskem delu naloge je predstavljeno ozadje oblikovanja blagovne znamke, njene podobe, identitete in ostalih ključnih značilnosti, ki so pomembne za razumevanje posameznega izdelka s poudarkom na celostni grafični podobi, ki je ključnega pomena za razumevanje vizualne podobe posameznih izdelkov. V nadaljevanju je predstavljen koncept embalaže in procesa embaliranja ter izhodišča za analizo vizualne podobe posamezne embalaže; sporočilnost, oblika, dimenzije, besedilo, ilustracije, barve, etiketa, tipografija in druge posebnosti. Vključen je tudi psihološki vidik zaznavanja barv in drugih pomembnih vizualnih elementov. V empiričnem delu je narejena analiza vizualnih elementov embalaže dveh kategorij izdelkov: čokolad (Milka, Gorenjka, Lindt in Kinder) in ustekleničene vode (Zala, Oda, Dana in Evian). Osnovno hipotezo naloge, da vizualne podobe embalaž posameznih izdelkov vsebujejo vse ključne elemente dobre embalaže smo potrdili. Prav tako smo potrdili, da med embalažami posameznih proizvajalcev obstajajo opazne razlike v različnih segmentih vizualnih podob. Pri tem smo predvidevali, da imata embalaži izdelkov Milka pri čokoladah in Evian pri vodah bolj dodelano, celovito in sporočilno podobo izdelka, saj obstajata na tržišču dlje in sta širše znani. Zadnjo hipotezo smo le delno potrdili, saj izstopata le pri nekaterih elementih, v osnovi pa se po ključnih značilnostih ne razlikujeta bistveno od ostalih. V zaključku so navedeni predlogi, na kaj naj bo pozoren novi potencialni ponudnik obeh kategorij izdelkov, da bo njegova embalaža vsebovala vse ključne elemente dobre embalaže, a hkrati izražala unikatnost blagovne znamke.
Ključne besede: Ključne besede: embalaža, vizualna komunikacija, čokolada, ustekleničena voda.
Objavljeno v DKUM: 01.12.2014; Ogledov: 2492; Prenosov: 327
.pdf Celotno besedilo (753,16 KB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici