| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 48
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Preventivno delovanje šolske svetovalne službe pri učencih z učnimi težavami
Petra Vodošek, 2009, diplomsko delo

Opis: Učne težave, s katerimi se sooča vse več sodobnih šol, predstavljajo zelo trdovraten in kompleksen problem z zaskrbljujočimi oblikami in razsežnostmi. Pri premagovanju tovrstnega problema igra med drugimi pomembno vlogo tudi šolska svetovalna služba. V teoretičnem delu diplomske naloge sem najprej opredelila šolsko svetovalno službo, njene osnovne vrste dejavnosti, s poudarkom na razvojno-preventivni dejavnosti in temeljnih načelih, ki jih šolska svetovalna služba pri delu mora upoštevati. V
Ključne besede: Ključne besede: šolska svetovalna služba, načela za delo šolske svetovalne službe, razvojno-preventivna dejavnost, učne težave, vzroki in odkrivanje učnih težav, interdisciplinarni pristop, pomoč učencem z učnimi težavami, sodelovanje šolske svetovalne službe, usposobljenost za delo z učenci z učnimi težavami, izpopolnjevanje, napredek, ovire pri delu z učnimi težavami.
Objavljeno: 17.02.2009; Ogledov: 4972; Prenosov: 990
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

5.
RAZVOJ KADROV V PODJETJU NOVEM CAR INTERIOR DESIGN, D. O. O.
Silva Levc, 2009, diplomsko delo

Opis: Kadrovanje je uspešno takrat, kadar so v procesu kadrovanja pravočasno izpopolnjeni pogoji pridobivanja kadrov, pridobivanje potrebnega števila kadrov, pridobivanje in spremljanje ustreznih kadrov za predvidena delovna mesta ter razvijanje kadrov v pozitivni smeri za čim boljšo rast podjetja. Uspešnost podjetja je odvisna tudi od razvoja kadrov, ki naj bi pripeljal do optimalne usposobljenosti za delo. Hkrati pa naj bi poudarjal tudi občutek pripadnosti podjetju. Temelji na predpostavki, da imajo ljudje dovolj časa in volje, da se usposobijo in razvijejo svoje talente. Med planiranjem kadrov in njihovim razvojem mora obstajati tesna povezanost, to naj bi se zagotovilo z ustreznimi kadrovskimi načrti. Temeljna naloga razvoja kadrov je, da zagotavlja optimalno poklicno, izobraževalno in kvalifikacijsko strukturo vseh zaposlenih glede na sedanjo razvitost in strateške cilje organizacije. Instrumenti razvoja kadrov so med seboj povezani in prepleteni sistemi spremljanja, razmeščanja, napredovanja in izobraževanja kadrov. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo predstavili kadrovanje, kadrovsko politiko, vse pristope procesa kadrovanja, v nadaljevanju pa smo se osredotočili na razvoj kadrov. Opisali smo kaj razvoj kadrov pomeni za podjetje ter kakšne metode so na voljo. V raziskovalnem delu smo izvedli anketo o uvajanju in matriki usposobljenosti, ki jo uporabljajo v podjetju Novem car interior design, d.o.o. Ugotovili smo, kako pomembna se zdi matrika usposobljenosti proizvodnim delavcem in vodjam izmen, kakšen vpliv ima na njihovo delo. Ugotovili smo tudi kakšne so prednosti in slabosti matrike usposobljenosti, ki se pojavljajo ob spremljanju usposobljenosti pri vodij izmen in pri proizvodnih delavcih. V zaključnem delu diplomske naloge so podani predlogi, za katere menimo, da bi jih kazalo v podjetju Novem car interior design, d.o.o. upoštevati in bi lahko še povečali zadovoljstvo delavcev in uspešnost podjetja.
Ključne besede: • Kadrovanje. • Razvoj kadrov. • Uvajanje. • Usposobljenost.
Objavljeno: 20.07.2009; Ogledov: 3869; Prenosov: 552
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

6.
POSTOPEK ZAPOSLITVE URADNIKA
Darja Vudler, 2009, diplomsko delo

Opis: Postopek zaposlitve uradnika je urejen v Zakonu o javnih uslužbencih in Uredbi o postopku za zasedbo delovnega mesta v organih državne uprave in v pravosodnih organih, ki v svojih določbah organom omogočata vse možnosti za uresničitev glavnega namena postopka, to je izbira kandidata, ki je strokovno najbolj usposobljen. V praksi se je izkazalo, da je pravni okvir najbolj skop prav pri določbah preverjanja strokovne usposobljenosti, saj določa le metode s katerimi se le-ta preverja, med katerimi se lahko poljubno izbira, ne določa pa kaj naj bi se preverjalo. Med organi državne uprave prihaja zato do razlik pri načinih preverjanja strokovne usposobljenosti. Pri zaposlovanju kadrov je potrebo upoštevati, da so zaposlitve v okviru kadrovskih načrtov in delovna mesta sistemizirana v sistemizaciji delovnih mest. Država želi doseči cilj zmanjšanja zaposlitev v javni upravi z omejevanjem zaposlitev s tem, da določa postopke, ki jih je potrebno izvesti preden se prične postopek javnega natečaja. Ti postopki niso urejeni z zakonskimi predpisi, ampak so določeni v skupnem kadrovskem načrtu državnih organov, kateri ponovno določa, da je potrebno zaposlitve najprej zapolniti s premestitvami, nato z internimi natečaji in šele nato s postopkom javnega natečaja. S takšnim načinom dosežemo, da se najprej v popolnosti izkoristijo notranji kadri in šele na koncu pričnemo s kadrovanjem z zunanjimi viri. Gre za ureditev, ki se je v praksi izkazala za učinkovito, saj se zaposlitve zaradi uvedbe tega ukrepa manjšajo iz meseca v mesec.
Ključne besede: zaposlitev, državna uprava, uradnik, strokovna usposobljenost, kadrovski načrt, sistemizacija delovnih mest, omejevanje zaposlitve.
Objavljeno: 22.12.2009; Ogledov: 2625; Prenosov: 483
.pdf Celotno besedilo (496,72 KB)

7.
EVALVACIJA STROKOVNEGA ZNANJA IN USPOSOBLJENOSTI TRENERJEV FITNESA NA OBMOČJU DOMŽAL
Marjetka Pavlič, 2010, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Ljudje zaradi prehitrega tempa življenja nimajo časa za rekreiranje v naravi, zato jih vedno več obiskuje fitnes centre, ki poskrbijo za kondicijo in sprostitev. Namen raziskave je bil ugotoviti, kakšen pomen imajo danes fitnes centri, kako le-ti skrbijo za promocijo oziroma kako vpliva cena na obisk fitnes centrov. Hkrati je cilj ugotoviti, kako so usposobljeni trenerji in kako so zadovoljni člani fitnes centrov. Raziskali smo tudi pomanjkljivosti in našli možnosti za spremembe. Vsebina diplomskega dela je v osnovi razdeljena na tri dele. Prvi del zajema teoretična izhodišča, kjer smo predstavili izvor fitnesa, evalvacijo izobraževanja ter merjenje sprememb v znanju. Drugi del predstavlja empirični del, kjer smo s pomočjo anketne metode poskušali ugotoviti učinke strokovno usposobljenih trenerjev na območju Domžal. Uporabili pa smo tudi metodo intervjuja z licenciranim trenerjem fitnesa. Tretji del predstavlja zaključek raziskave s predlogi in ugotovitvami. V okviru raziskave smo odgovore pridobili s pomočjo rezultatov anketnega vprašalnika z opisno metodo ter medsebojno primerjavo dobljenih podatkov. Ugotovitve raziskave kažejo, da so fitnes trenerji na območju Domžal strokovno usposobljeni, kar se kaže v zadovoljstvu in visokem obisku članov fitnes centrov. Večina trenerjev se izobražuje tudi v tujini in nato vsa nova znanja prenašajo na stranke. Ugotovljeno je bilo, da bi morala Fitnes zveza Slovenija več sodelovati in preverjati, kdo dela v fitnes centrih in na kakšen način. Večina fitnes centrov pa že vključuje tudi razne seminarje, kot so Zdrava prehrana, Tehnike teka, Šport v nosečnosti, kar se zdi pravi pristop do problema.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: fitnes, evalvacija, izobraževanje, usposobljenost, trenirati, trenerji
Objavljeno: 20.08.2010; Ogledov: 1712; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

8.
PROFESIONALNI RAZVOJ UČITELJEV IN VZGOJITELJEV NA ZAČETKU KARIERE
Helena Kržišnik, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi z naslovom Profesionalni razvoj učiteljev in vzgojiteljev na začetku kariere obravnavamo eno najpomembnejših obdobij v karieri učitelja oziroma vzgojitelja - to je čas, ko prvič nastopimo službo. V literaturi se to obdobje obravnava kot eno najbolj stresnih v poklicni karieri, ki ga avtorji slikovito opisujejo z besednimi zvezami kot so stopnja preživetja, šok resničnosti, boleč začetek in podobno. V prvem, teoretičnem delu naloge, so predstavljene osnovne značilnosti profesionalnega razvoja kariere učitelja oz. vzgojitelja, in sicer kako 0 ta poteka, kaj nanj vpliva in kakšen je njegov pomen. Kakšno je dejansko stanje, smo preverili med pripravniki, ki opravljajo pripravništvo v slovenskih šolah in vrtcih. S pomočjo ankete, izvedene med pripravniki vzgojitelji in pripravniki profesorji razrednega pouka, smo pridobili podatke o tem, kako doživljajo svoj vstop v poklic, s kakšnimi težavami se srečujejo in katere naloge jim povzročajo največ težav. Ker pri profesionalnem razvoju, še zlasti v času pripravništva, igra pomembno vlogo tudi mentor, smo skušali izvedeti, koliko njegove pomoči pripravniki potrebujejo in ali menijo, da je njegova pomoč zadostna. Kakšni so načrti pripravnikov v bodoče, je bilo zadnje in morda najpomembnejše vprašanje, ki smo jim ga zastavili. Profesionalni razvoj je namreč kontinuiran proces, ki naj se nikoli ne bi ustavil.
Ključne besede: profesionalni razvoj, poklicni razvoj, strokovna usposobljenost, učitelji, vzgojitelji, pripravništvo, mentorstvo, stalno strokovno izpopolnjevanje
Objavljeno: 28.07.2010; Ogledov: 2713; Prenosov: 973
.pdf Celotno besedilo (888,83 KB)

9.
ANALIZA POGOJEV ZA IZVAJANJE GIBALNIH DEJAVNOSTI V VRTCU
Barbara Bele, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Analiza pogojev za izvajanje gibalnih dejavnosti v vrtcu smo želeli ugotoviti, kakšne pogoje za izvajanje gibalnih dejavnosti imajo v vrtcu. Zanimalo nas je, kakšna je pri tem vloga vzgojiteljev in vzgojiteljic in ali je njihova usposobljenost na gibalnem področju ustrezna. Ugotavljali smo tudi, kako pogosto vzgojiteljice in vzgojitelji izvajajo gibalno/športno dejavnost v vrtcu. Z anketnim vprašalnikom smo želeli podrobneje preučiti vpliv delovnega okolja na vzgojitelja predšolskih otrok. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili cilje gibalne/športne vzgoje v vrtcu, gibalni razvoj otrok v predšolskem obdobju, pomen in vpliv gibalnih/športnih dejavnosti za celostni razvoj otroka, materialne pogoje za izvajanje gibalnih/športnih vsebin v vrtcu in usposobljenost vzgojiteljic na gibalnem področju. V empiričnem delu smo za raziskovalni instrument uporabili anketni vprašalnik, ki ga je izpolnilo 20 vzgojiteljic iz novomeškega vrtca Ciciban in enote Labod. Na podlagi razrešenega anketnega vprašalnika smo ugotovili, da so v anketi večinoma sodelovale vzgojiteljice, ki imajo 20 let ali več delovne dobe. Večina vzgojiteljic ima končano dve- ali triletno višjo šolo. Večina vzgojiteljic, ki so sodelovale v anketi, dela v skupini otrok drugega starostnega obdobja. Ugotovili smo, da vzgojiteljice, ki so sodelovale v anketi za izvajanje gibalno/športne dejavnosti, večinoma uporabljajo večnamenski prostor. Vzgojiteljice so navedle, da imajo tudi travnate in asfaltne površine s primernimi igrali. Polovica vzgojiteljic je menila, da imajo nezadostno količino športnih pripomočkov in da je njihova kvaliteta slaba, druga polovica vzgojiteljic pa meni, da imajo zadostno količino športnih pripomočkov. Iz anketnega vprašalnika smo ugotovili, da se večina vzgojiteljic v zadnjih dveh letih ni udeležila nobenega seminarja, povezanega z gibalnim/športnim področjem. Vzgojiteljice občasno spremljajo strokovno literaturo s področja gibanja/športa in občasno spremljajo tudi strokovne vire, ki jim pomagajo pri poklicnem delu. Vzgojiteljice so navedle, da v zadnjih dveh letih niso delale zunaj vrtca v društvih, pri zasebniku ali samostojno kot vaditelj, trener oz. inštruktor športa. Večina vzgojiteljic se občasno vključuje v različne projekte, povezane z gibalnim/športnim področjem. Vzgojiteljice pripisujejo pomembnost poznavanju družbenega pomena športa in zase menijo, da so za to tudi usposobljene. Menijo, da dobro poznajo področje gibanja v Kurikulumu za vrtce in tudi, da so usposobljene za jasno definiranje ciljev in dosežkov glede na področje gibanje v Kurikulumu za vrtce.
Ključne besede: prostorski in materialni pogoji, igrišče, usposobljenost vzgojiteljev, gibalne/športne dejavnosti v vrtcu
Objavljeno: 06.09.2010; Ogledov: 2946; Prenosov: 681
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

10.
MOŽNOST IZVAJANJA ŠPORTNIH DEJAVNOSTI V PTUJSKIH VRTCIH
Suzana Golenko, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Možnosti izvajanja športnih dejavnosti v ptujskih vrtcih je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili cilje gibalne/športne vzgoje v vrtcu, vlogo vzgojitelja pri razvijanju gibalnih kompetenc otroka, pomen športnih dejavnosti za gibalni razvoj otroka, normative za izvajanje gibalnih dejavnosti v vrtcu, možnosti za izvajanje športnih dejavnosti v ptujskih vrtcih in športne dejavnosti v enotah Vrtca Ptuj. Empirični del zajema ugotovitve raziskave, pridobljene z anketo. Anketiranih je bilo 37 vzgojiteljic Vrtca Ptuj. Namen diplomske naloge je preučiti možnosti za izvajanje športnih dejavnosti v ptujskih vrtcih. Ugotovili smo, da vzgojiteljice največ gibalnih dejavnosti izvajajo v igralnici, da imajo travnate in asfaltne površine s primernimi igrali ter dobro opremljenost s športnimi pripomočki; da se vzgojiteljice s srednjo izobrazbo ne udeležujejo toliko strokovnih seminarjev, povezanih z gibalno/športnim področjem, kakor vzgojitelice z visoko in višjo izobrazbo; večina anketiranih vzgojiteljic ni aktivna na športnem področju izven vrtca; največ vzgojiteljic brez naziva občasno spremlja strokovno literaturo s področja gibanja/športa; večina vzgojiteljic se občasno vključuje v različne projekte, povezane z gibalno/športnim področjem.
Ključne besede: športne površine, gibalno/športne dejavnosti v vrtcu, vrtec Ptuj, usposobljenost vzgojiteljic
Objavljeno: 09.05.2011; Ogledov: 1484; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (520,36 KB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici