1. Analiza praktičnega usposabljanja za didaktiko plesne vzgojeNuša Dobršek, Alin Strnad, 2024, diplomsko delo Opis: Raziskava je bila osredotočena na analizo izvajanja praktičnih usposabljanj v vrtcih, še posebej na področju plesnih dejavnosti v predšolskem obdobju. Namen raziskave je bil opraviti evalvacijo praktičnega usposabljanja študentov drugega letnika predšolske vzgoje za didaktiko plesne vzgoje.
V diplomski nalogi smo uporabili neslučajnostni vzorec iz konkretne populacije, ki je zajemal 45 rednih študentov, ki so v študijskem letu 2022/23 obiskovali 2. letnik Pedagoške fakultete v Mariboru. Drugi vzorec je predstavljalo 45 dnevnikov integrirane prakse ter 45 dejavnosti strnjene prakse za didaktiko plesne vzgoje. Uporabili smo kvantitativno in kvalitativno metodo pedagoškega raziskovanja.
Med pomembnejšimi ugotovitvami je bilo, da so se študenti pri izbiri tem za plesne dejavnosti v večji meri odločali za področje narave in družbe, medtem ko so se pojavile tudi nekatere izvirne teme. Odzivi otrok so bili večinoma pozitivni, pri izvajanju dejavnosti pa niso potrebovali veliko spodbud. Študentje so doživeli izkušnjo kot pozitivno in so imeli dober odnos z mentorji. Glavni vir glasbe, ki so jo uporabljali, je bil klasična glasba, ki so jo iskali predvsem na internetnih virih.
Raziskava kaže na to, da praktična usposabljanja v vrtcih omogočajo študentom pridobivanje pomembnih izkušenj in kompetenc pri izvajanju plesnih dejavnosti v predšolskem obdobju. Poleg tega je opazen pozitiven odnos med študenti in mentorji ter ugodni odzivi otrok med izvajanjem dejavnosti, kar nakazuje na pomembnost plesnih aktivnosti v predšolskem obdobju. Ključne besede: praktično usposabljanje, didaktika plesne vzgoje, pedagoške kompetence, profesionalni razvoj, plesne dejavnosti v vrtcu Objavljeno v DKUM: 05.09.2024; Ogledov: 36; Prenosov: 3 Celotno besedilo (1,81 MB) |
2. Motivacija učiteljev za izobraževanje in usposabljanje v Biotehniškem centru NakloTamara Teršek, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je poudarjeno, da je izobraževanje temeljnega pomena za razvijanje kompetenc in prilagajanje spreminjajočim se potrebam učencev in družbe. Za udeležitev učiteljev na izobraževanjih ima veliko vlogo motivacija. Z diplomskim delom smo želeli pridobiti informacije, kako so učitelji zadovoljni z dodatnim usposabljanjem, kolikšna je njihova motivacija za pridobivanje dodatnega znanja in kakšno je njihovo zaupanje v sistem nadgrajevanja. Odločili smo se uporabiti opisno in kvantitativno metodo ter korelacijsko analizo. Pri raziskovalnem delu smo uporabili anketni vprašalnik, ki je bil razdeljen med učitelje v Biotehniškem centru Naklo. Za analizo podatkov le-tega smo si pomagali s programoma Microsoft Excel in SPSS. Raziskava je pokazala, da se učitelji želijo udeleževati različnih izobraževanj in usposabljanj. K dodatnemu izobraževanju jih motivira želja po dodatnem znanju. Največja ovira pa je pomanjkanje časa. Ključne besede: Motivacija, izobraževanje, usposabljanje, učitelj, opisna statistika Objavljeno v DKUM: 03.07.2024; Ogledov: 189; Prenosov: 24 Celotno besedilo (1,80 MB) |
3. |
4. Uvedba prisilnega sredstva tonfe v slovensko policijoBranko Narat, Bojan Zorec, Miran Grubenšek, 2007, objavljeni strokovni prispevek na konferenci Ključne besede: policija, policijsko delo, policijska pooblastila, prisilna sredstva, tonfa, usposabljanje, človekove pravice Objavljeno v DKUM: 30.05.2024; Ogledov: 108; Prenosov: 3 Celotno besedilo (900,22 KB) |
5. |
6. |
7. |
8. Modeli obvladovanja kakovosti programov izpopolnjevanja in usposabljanja v policijiDamjan Žagar, Vinko Gorenak, 2006, objavljeni strokovni prispevek na konferenci Ključne besede: policija, usposabljanje, izpopolnjevanje, programi, evalvacija, učinkovitost, modeli Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 181; Prenosov: 5 Celotno besedilo (418,03 KB) |
9. |
10. Reforme izpopolnjevanja in usposabljanja v policijiReimond Jeršin, Andrej Anžič, 2006, objavljeni strokovni prispevek na konferenci Ključne besede: policija, policisti, izobraževanje, usposabljanje, vseživljenjsko učenje, izpopolnjevanje, programi Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 205; Prenosov: 4 Celotno besedilo (369,22 KB) |