1.
Spremljanje zadovoljstva udeležencev na projektih in s tem povezani akcijski ukrepi na praktičnem primeru podjetjaAdriana Žnidar, 2022, magistrsko delo
Opis: Projekti so del našega vsakdana. Aktualna situacija z epidemijo covida-19 in vplivi svetovne pandemije so še bolj izpostavili pomen agilnega pristopanja k našemu vsakdanu in projektom, ki krojijo naša življenja. Ob tem je izjemnega pomena, da poskrbimo za primerne temelje, na katerih slonijo projekti, ki so že obstoječi ali se vzpostavljajo na novo. Prav doseganje zadovoljstva udeležencev na projektih je pomemben skupni cilj vseh projektov. Skozi delo smo obravnavali različne projektne udeležence, ki imajo pomemben vpliv na zaključek projekta. Na praktičnem primeru podjetja smo se osredotočili na raziskovanje pomembnosti spremljanja zadovoljstva udeležencev na projektih ter potencialnih učinkov in posledic tega spremljanja. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo pripravili tudi akcijski plan, ki služi kot iztočnica k izboljšavi stopnje zadovoljstva.
Danes, ko so organizacije spoznale ključni pomen in prednosti projektnih ekip, jih te ustanavljajo vedno več za doseganje različnih organizacijskih ciljev. Da bi projektne ekipe dosegle pozitivno uspešnost projekta, se morajo vodstvo in vodje projektov osredotočiti na ključne dejavnike, ki vključujejo zadovoljstvo projektnih udeležencev. Ohranjanje stopnje zadovoljstva projektnih udeležencev je nenehno delo, trud in spremljanje odzivov iz obeh strani. Dodatne kvalitativne ugotovitve so pokazale, da so hvaležnost, moralna načela, povečana odgovornost, vložek dodatnega truda in kakovost dela dodatni razlogi, zaradi katerih se lahko uspešno trdi, da je zadovoljstvo udeležencev v pomembni soodvisnosti z uspešnostjo projekta.
Ključne besede: Projektni management, projektni udeleženci, zadovoljstvo ob projektu, uspešnost projekta.
Objavljeno v DKUM: 14.07.2022; Ogledov: 718; Prenosov: 72
Celotno besedilo (3,16 MB)