| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 175
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Izboljšanje poslovnih procesov v izbranem podjetju
Sara Stavanja, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo najprej opredelili poslovne procese in njihovo vlogo za uspešnost ter učinkovitost podjetja. Ugotovili smo, da lahko delovanje vsakega podjetja ali organizacije prikažemo kot niz povezanih poslovnih procesov. Ti procesi so soodvisni in pomembno vplivajo eden na drugega. V projektno usmerjenih podjetjih, ki se ukvarjajo z gradbeništvom, so še posebej v ospredju povezave med aktivnostmi, ki so ključnega pomeni za doseganje končnega rezultata. Brez dokončanja določenega poslovnega procesa ali njegove aktivnosti torej pogosto ne moremo preiti v naslednjo fazo oz. aktivnost podjetja. Ker je izbrano podjetje projektno naravnano, smo odprli tematiko, ki je vezana na projekte in v sklopu tega opredelili pojme. Ugotovili smo, da so projekti časovno in finančno omejeni procesi aktivnosti, ki vodijo do končnega produkta. Naredili smo analizo poslovnih procesov, ki tečejo v okviru izvedenih projektov izbranega podjetja ter prišli do ugotovitve, da preko večletnih izkušenj v gradbeništvu podjetje načeloma dosega svoje končne cilje in postavljene roke. Kljub temu pa so nekatere aktivnosti neoptimalne, kar daje prostor za nove poglede in morebitne izboljšave. Na koncu smo podali še možnosti izboljšav ter predvideno stanje po teh spremembah. Ugotovitve so, da bi lahko z izrisom časovnega diagrama procesa in zaposlitvijo nove osebe razbremenili lastnico in predvidoma v krajšem času dosegli višjo kakovost vmesnih aktivnosti. S tem bi prav tako časovno optimizirali sledeče projekte, saj bi časovni diagram lahko služil kot vzorec, na podlagi katerega bi lahko realneje načrtovali faze in aktivnosti prihajajočih projektov.
Ključne besede: poslovni procesi, uspešnost in učinkovitost podjetja, projektno usmerjena podjetja, projekti v gradbeništvu
Objavljeno: 22.10.2021; Ogledov: 127; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

2.
Razvoj kadrov za uspešno in učinkovito delo v Splošni bolnišnici Jesenice
Mojca Rabič, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge z naslovom Razvoj kadrov za uspešno in učinkovito delo v Splošni bolnišnici Jesenice je ugotoviti, kako zaposleni ocenjujejo svoje možnosti za dodatno izobraževanje. Z anketo smo želeli ugotoviti, ali so zaposleni zadostno motivirani za dodatna strokovna izobraževanja in kakšno je njihovo poznavanje sistema izobraževanja; kako izboljšati motivacijo in pokazati možnosti za razvoj kadrov, ki bi Splošni bolnišnici Jesenice pomagale povečati učinkovitost in uspešnost pri delu. Rezultati so pokazali, da polovica zaposlenih ne ve, kdo dodatna izobraževanja financira, za dodatna izobraževanja pa se odločajo predvsem zato, da bi izboljšali kakovost svojega dela. Zaposleni v treh četrtinah menijo, da jih nadrejeni dovolj motivirajo za dodatna izobraževanja, četrtina pa si še vedno želi izboljšanja motivacije. Zaposleni imajo še vedno najraje frontalno obliko izobraževanja in ne praktične, ki bi najbolj vplivala na njihovo delo, večina pa se ne udeležuje izobraževanj v tujini. Na podlagi strokovne literature smo odkrili nekatere možnosti za izboljšanje trenutnega sistema dodatnih strokovnih izobraževanj, precej pa bi k temu pripomogla tudi večja izmenjava strokovnih znanj s sodelavci iz tujine. Večina zaposlenih pa ima dovolj možnosti za uporabo pridobljenih znanj v praksi.
Ključne besede: zdravstvena nega, zdravstvo, Splošna bolnišnica Jesenice, strokovno izobraževanje, uspešnost in učinkovitost
Objavljeno: 30.08.2021; Ogledov: 116; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (326,75 KB)

3.
Vrednotenje uspešnosti in učinkovitosti prodaje podjetja X na območju Srednje Evrope
Doroteja Drozg, 2021, diplomsko delo

Opis: Prodaja je globalna dejavnost v naši družbi. Dejansko se zdi, da je vsakdo v nekem trenutku vključen v prodajo. Management prodaje pa postaja vse bolj profesionalna marketinška funkcija, ki jo lahko opredelimo kot vodenje prodajne funkcije v podjetju in vključuje med seboj povezane aktivnosti za doseganje prodajnih ciljev. Vrednotenje je del kontrolnega procesa prodajnega managementa, ki vključuje primerjanje načrtovanih in doseženih rezultatov, identificiranje razlogov za deviacije in kasneje iskanje primernih sprememb pri prodajnih ciljih in strategijah. Osnovni cilj merjenja in ocenjevanja prodaje je ugotavljanje uspešnosti in učinkovitosti. Uspešnost je rezultat poslovanja podjetja, merilo uspešnosti pa opredeljuje kot stopnjo doseženih ciljev glede na izide. Z analizo učinkovitosti pa ugotovi razmerje med vložki in izidi z namenom, da podjetje z minimalnimi vložki doseže maksimalen rezultat. Pri vrednotenju uspešnosti in učinkovitosti prodaje podjetja X smo z analizo po različnih metodah ugotavljali ali podjetje na območju Srednje Evrope s svojo storitvijo posluje uspešno in učinkovito. S pridobljenimi podatki lahko sklenemo, da podjetje posluje uspešno in učinkovito, saj dosega prodajne cilje z dobičkom.
Ključne besede: prodaja, management prodaje, uspešnost, učinkovitost, vrednotenje
Objavljeno: 03.02.2021; Ogledov: 136; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

4.
Izzivi pri merjenju uspešnosti poslovanja v gostinskem podjetju
Nena Pukšič, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se soočali z izzivi merjenja uspešnosti poslovanja v gostinskem podjetju. Najprej smo predstavili namen in pomen merjenja ter uspešnosti podjetja, nato pa smo se seznanili s finančnimi in nefinančnimi kazalniki ter z metodami in izzivi merjenja uspešnosti podjetja. Predstavili smo dejavnost gostinskega podjetja, strategijo in vizijo ter naredili tržno in finančno analizo, za obdobje med leti 2016-2018. V letu 2014 si je podjete zastavilo določene cilje, ki jih je želelo doseči v obdobju petih let. S finančno analizo smo ugotovili, da je nekatere cilje celo preseglo, kar kaže, da je gostinsko podjetje poslovalo uspešno, učinkovito in gopodarno. Da je gostinsko podjetje poslovalo z dobičkom, je jasno razvidno tudi iz letnega poročila poslovnega izida.
Ključne besede: uspešnost, učinkovitost, gospodarnost, merjenje, dobiček
Objavljeno: 18.11.2020; Ogledov: 228; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (1014,30 KB)

5.
Pomen laboratorijskih meritev za rezultat vožnje na čas v cestnem kolesarstvu
Andrej Hauptman, 2019, diplomsko delo

Opis: Osnovni namen diplomskega dela je bilo ugotavljanje in primerjanje pridobljenih podatkov iz laboratorijskih meritev in meritev v realnih pogojih – zunaj na terenu (kronometer na 10 km). V začetni fazi raziskovanja je bil pripravljen in izveden specifični protokol meritev za kolesarje specialiste za kronometer v laboratoriju. V drugem delu raziskovanja je bila izvedena simulacija tekmovalnih okoliščin, kjer smo s pomočjo spremljanja različnih parametrov, kot so izmenjava plinov, vsebnost koncentracije laktata v krvi, merjenje srčne frekvence, moči kolesarjev, analizirali in ocenjevali opravljeno delo in napor. Z vsemi izmerjenimi vrednostmi in statistično ovrednotenimi podatki bi lahko raziskava prispevala k boljšemu razumevanju vpliva vadbenega procesa na tekmovalno uspešnost vrhunskih kolesarjev.
Ključne besede: cestno kolesarstvo, vožnja na čas, učinkovitost, uspešnost
Objavljeno: 09.03.2020; Ogledov: 397; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (2,67 MB)

6.
Vloga vzdrževanja pri doseganju učinkovitosti in uspešnosti na področju trajnostnega razvoja
Anja Varl, 2019, diplomsko delo

Opis: Trajnost pomeni nekaj ohranjati dolgoročno za zagotavljanje boljše prihodnosti. Organizacije delujejo trajnostno, če okoljsko in družbeno odgovornost povezujejo s finančno uspešnostjo. Namen diplomskega dela je prikaz vloge vzdrževanja pri doseganju uspešnosti in učinkovitosti na področju trajnostnega razvoja. Vlogo vzdrževanja smo ugotavljali z ekonomskega, okoljskega in družbenega vidika trajnostnega razvoja. Modernejše strategije vzdrževanja, celostna vpeljava vzdrževanja v poslovanje, planiranje in izboljšanje aktivnosti vzdrževanja preprečujejo okvare, zastoje strojev in naprav, s tem podjetja zmanjšujejo stroške, odpadke, emisije, povečujejo dobiček in skrbijo za zdravje ter varnost izvajalcev vzdrževanja.
Ključne besede: vzdrževanje, trajnostni razvoj, uspešnost, učinkovitost
Objavljeno: 09.03.2020; Ogledov: 450; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (892,58 KB)

7.
Organizacija vzdrževanja gradbene mehanizacije v podjetju gorenjska gradbena družba d.d.
Nika Lužan, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je preučiti organizacijo vzdrževanja gradbene mehanizacije v podjetju Gorenjska gradbena družba d.d. V prvem delu je predstavljena strokovna literatura s področja vzdrževanja, ki ji sledi študija primera. Ta namreč analizira postopke vzdrževanja in ponuja možnosti za njihovo izboljšavo. V ta namen so bile uporabljene kvalitativne metode, kot so študija razpoložljive dokumentacije, opazovanje in pogovor z odgovornimi osebami na področju vzdrževanja. Rezultati analize so pokazali možnosti za izboljšavo na področju vzdrževanja. Slednje se predvsem kažejo na področju komunikacije, uporabe informacijske tehnologije kot podpori procesom vzdrževanja ter spremljanja učinkovitosti in uspešnosti procesov vzdrževanja. Izbira pravih ključnih kazalnikov uspešnosti bi lahko izboljšala spremljanje učinkovitosti procesov vzdrževanja. Predlogi sprememb se kažejo kot spremljanje stroškov vzdrževanja kot tudi drugi ukrepi učinkovitosti in uspešnosti procesov vzdrževanja. Ugotovljeno je bilo tudi, da bi bilo z uvedbo informacijske tehnologije področje vzdrževanja veliko bolje upravljano. Diplomsko delo nakazuje možnosti izboljšav tako na teoretični kot ravni vodstva ter podaja predloge za izboljšavo na področju vzdrževanja gradbene mehanizacija v opazovanem podjetju.
Ključne besede: proces vzdrževanja, gradbena mehanizacija, investicije, organizacija vzdrževanja, učinkovitost in uspešnost.
Objavljeno: 17.02.2020; Ogledov: 668; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

8.
Problematika učinkovitosti in uspešnosti gasilskih društev v Sloveniji
Rene Žižek, 2019, diplomsko delo

Opis: Spremljanje uspešnosti in učinkovitosti organizacij je temelj ekonomike tako v pridobitnih kot nepridobitnih organizacijah. Čeprav je bilo ugotavljanje uspešnosti in učinkovitosti nepridobitnih organizacij v preteklosti zapostavljeno, sedaj dobiva vedno večji pomen. Diplomski projekt je razdeljen na 6 poglavij. V uvodnem delu diplomskega projekta so predstavljeni namen, cilji, metode raziskovanja ter hipoteza. Drugo in tretje poglavje teoretično opredeljujeta področje, ki smo ga raziskovali. Predstavljene so nepridobitne organizacije, društva ter prostovoljna gasilska društva. V tretjem poglavju sta opredeljena pojma uspešnosti in učinkovitosti ter kako poteka njuno spremljanje v organizacijah. V petem poglavju smo predstavili sistem kazalnikov, ki smo jih razvili za spremljanje uspešnosti in učinkovitosti prostovoljnih gasilskih društev. V petem poglavju smo razvit sistem kazalnikov uporabili za oceno uspešnosti in učinkovitosti dveh prostovoljnih gasilskih društev in ju med seboj primerjali. Zadnje poglavje vsebuje sklep, v katerem so zajete ugotovitve in problemi, s katerimi smo se srečali ob izdelavi diplomskega projekta.
Ključne besede: nepridobitna organizacija, prostovoljno gasilsko društvo, uspešnost, učinkovitost
Objavljeno: 12.12.2019; Ogledov: 397; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (624,74 KB)

9.
Vpliv vodenja na učinkovitost podjetja
Boris Ramšak, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu ugotavljamo stopnjo vpliva, ki ga ima vodenje na učinkovitost in uspešnost organizacije. Spoznali smo pojem organizacije in opredelili, da je organizacija zgolj skupina ljudi, ki deluje s skupnim ciljem. Obstaja veliko vrst organizacij, veliko različnih modelov vodenja, vodstvenih stilov in vodij ki pa se med seboj razlikujejo po stilu vodenja, v posameznih karakteristikah in kompetencah. Izbira stila vodenja in stopnja vpliva vodenja na učinkovitost in uspešnost organizacij je v veliki meri odvisna od vrste in velikosti organizacij, od zaposlenih in od vodij; kar pa se od organizacije do organizacije lahko popolnoma razlikuje.
Ključne besede: vodenje, vodja, učinkovitost, stili vodenja, uspešnost
Objavljeno: 14.11.2018; Ogledov: 479; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (858,83 KB)

10.
Poslovno komuniciranje mladih
Klemen Klun, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Dandanes imajo mladi težave pri iskanju prve zaposlitve. Ker nimajo izkušenj na določenih področjih dela, nimajo znanja o uporabi verbalne oz. neverbalne komunikacije, o pravilnem slogu oblačenja, zato so nekonkurenčni ostalim kandidatom, ki se potegujejo za isto delovno mesto. Prednosti, ki jim omogočajo večjo konkurenčno moč za želeno zaposlitev, so skrite v poznavanju poslovnega komuniciranja. Pri stiku z ljudmi ima zunanji videz pomembno vlogo, poleg tega je najbolj opazna dimenzija komunikacije. S pomočjo upoštevanja osnovnih definicij poslovnega komuniciranja lahko mladi naredijo dober vtis na delodajalca. Poleg omenjene dimenzije komunikacije posameznika predpostavljamo, da na njegovo uspešnost in učinkovitost vplivajo tudi komunikacijske veščine. Naša raziskava bo mladim iskalcem zaposlitve predstavila poslovno komuniciranje, s čimer bodo lahko konkurenčni ostalim kandidatom, ki se potegujejo za isto delovno mesto. Po našem predvidevanju je kandidat, ki posveča pozornost komunikacijskim veščinam (besednemu zakladu, kretnjam rok, drži telesa) in skrbi za svojo zunanjo urejenost, uspešnejši od ostalih posameznikov ter učinkovitejši od svojih sovrstnikov. Namen diplomske naloge je, da določimo jakost povezanosti med uspešnostjo oz. učinkovitostjo kandidata z njegovim posvečanjem zunanjemu videzu in komunikacijskim veščinam. V teoretičnem delu smo se posvetili področju splošne komunikacije, neverbalni komunikaciji, pojmoma uspešnosti in učinkovitosti ter poslovnemu komuniciranju. V praktičnem delu smo z anketo pridobili objektivne podatke, kjer so anketiranci ocenjevali, v kolikšni meri sami pri sebi posvečajo pozornost dejavnikom komuniciranja. Podatke smo organizirali in jih statistično obdelali. Stopnjo povezanosti smo določili s pomočjo Pearsonovega koeficienta korelacije. Raziskava nam je pokazala, da obstaja majhna povezanost med zunanjim videzom mladih in uspešnostjo ter učinkovitostjo posameznika. Poleg te dimenzije poslovnega komuniciranja smo opravili raziskavo, ki je pokazala, da so komunikacijske veščine v manjši korelaciji z uspešnostjo in učinkovitostjo. Dejstva, da imajo mladi, ki poznajo pravila poslovne komunikacije, večjo možnost za uspeh v poslovnem svetu in večjo možnost za prvo zaposlitev, nismo dokazali. Danes ima prvi vtis velik pomen. Ker je prva zaznava zunanji videz, je zato tudi glavna predstavitev osebe in njegove osnovne podobe pri razgovorih za prvo zaposlitev. Zunanjemu videzu sledijo dimenzije komunikacijskih veščin. Če se prvinam poslovne komunikacije dovolj posvetimo, si omogočimo boljšo zaposlitev in večji ugled v družbi.
Ključne besede: • poslovno komuniciranje • mladi • zunanji videz • komunikacijske veščine • uspešnost • učinkovitost
Objavljeno: 12.11.2018; Ogledov: 545; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici