| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PREDLOG PRENOVE PROCESA REALIZACIJE KUPČEVEGA NAROČILA V PODJETJU TESMA SPORT D.O.O.
Lina Majstorovič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi predstavljamo predlog prenove procesa realizacije kupčevega naročila v podjetju Tesma sport d.o.o. To podjetje smo si izbrali, ker še vedno posluje brez programske opreme za vodenje podjetja. Zaradi povečanega obsega kupčevih naročil je poslovanje v podjetju postalo zamudno, naporno, nepregledno, predvsem je pogosto začelo prihajati do napak pri poslovanju. Ugotovili smo, da je za uspešnost podjetja nujno potrebno spremeniti poslovni proces. Na začetku diplomske naloge smo se prenove poslovnega procesa lotili teoretično. Razlagamo pomen besede prenova in namen prenove poslovnega procesa ob upoštevanju vseh dejavnikov, ki vplivajo na uspeh oziroma na neuspeh procesa prenove. V nadaljevanju naloge predstavimo obstoječe stanje procesa realizacije kupčevega naročila, in sicer gre za klubsko naročilo, prejeto preko elektronske pošte. Proces podrobno opišemo, ga grafično predstavimo in analiziramo. V četrtem poglavju podamo predlog prenove poslovanja z uvedbo programske opreme DL, in sicer računalniškega orodja Uspešno poslovanje. Na koncu podamo zaključke in ugotovitve glede obravnavane teme.
Ključne besede: Prenova, poslovni proces, proces realizacije kupčevega naročila, ARIS, programsko orodje Uspešno poslovanje.
Objavljeno: 22.01.2010; Ogledov: 1748; Prenosov: 41

2.
Reorganizacija transportno-logističnih procesov v podjetju Štore Steel d.o.o.
Dejan Jurgelj, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje Štore Steel d.o.o. je proizvodno podjetje, ki se ukvarja s kontinuiranim vlivanjem jekla. Valjajo standardne palice različnih oblik: okrogle, štirioglate in ploščate, v obratu hladne predelave pa izdelujejo tudi izdelke po naročilu strank. V uvodnem delu diplomskega dela smo na kratko predstavili podjetje Štore Steel, njihovo sodobno proizvodnjo in tudi zgodovinsko ozadje. Prvo poglavje diplomskega dela temelji predvsem na teoretičnih osnovah, kjer smo se osredotočili predvsem na pojme distribucije, infrastrukture in suprastrukture ter logističnih procesov. V drugem poglavju smo se poglobili v obstoječe stanje v podjetju, kjer smo komentirali dogajanje in organiziranost posameznih proizvodnih obratov, kot so prodajno skladišče, hladna predelava, jeklarna in valjarna. Notranji transport se izvaja na dveh prometnih vejah in sicer z vagoni po železniških tirih ter s prikolicami po cesti. V diplomskem delu smo dali velik poudarek na opisovanje slabih in dobrih lastnosti obstoječe infrastrukture. Ugotovili smo, da je infrastruktura, ki povezuje obrat hladne predelave s prodajnim skladiščem, nezadovoljiva in neracionalna, saj je speljana okoli celotnega podjetja, namesto direktno iz enega obrata v drugega. Poleg obstoječe infrastrukture v podjetju smo opisali tudi obstoječo suprastrukturo, ki bi jo prav tako bilo potrebno še podkrepiti, na primer povečati število vagonov ali zamenjati stare za nove. V zadnjem delu pa smo podali nekaj rešitev za izboljšanje notranjega transporta, ki je eden od glavnih dejavnikov za uspešno poslovanje podjetja. Na podlagi kritične in SWOT analize smo razmišljali o morebitnih izboljšavah, osredotočili smo se predvsem na povezavo hal prodajnega skladišča in hladne predelave z železniško infrastrukturo in na podaljšanje proge žerjavov do oddelka hladne predelave, pri čemer smo razmišljali, kako bi pri tem lahko prihranili na času in denarju.
Ključne besede: uspešno poslovanje, notranji transport, železniška infrastruktura
Objavljeno: 25.09.2015; Ogledov: 614; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (2,28 MB)

3.
ORGANIZIRANJE, VODENJE IN MOTIVIRANJE ZAPOSLENIH V TRGOVINSKI DEJAVNOSTI
Denis Dečko, 2016, diplomsko delo

Opis: Uspešnost vsakega podjetja je v veliki meri odvisna od vodenja, vodenje pa bi lahko opredelili kot odnos nadrejenega s podrejenim. Zato je pomembno, da zna vodja svoje podrejene motivirati, da dobro opravljajo svoje delo. Pomembno je, da v človeku zna poiskati tisto, kar ga veseli in motivira, ker sta motiviranje in zadovoljstvo glavna dejavnika uspeha in osrednja skrb vsakega podjetja. Toda moramo se zavedati, da so si ljudje različni in da se potrebe zaposlenih, njihove želje in cilji nenehno spreminjajo, zato je potrebno nenehno prilagajanje, da bi dosegli zadovoljivo motiviranost zaposlenih. Uspešno motiviranje je zato eden bistvenih elementov uspešnosti vsakega podjetja. Za doseganje uspešne učinkovitosti zaposlenih je potrebna njihova visoka motiviranost za delo, kar vodje poskušajo doseči z različnimi motivacijskimi dejavniki. Uspešno motivirani zaposleni so pripravljeni veliko prispevati v podjetju, ker si to sami želijo in ne zato, ker so v to prisiljeni. Samo vodja, ki se zaveda vrednosti in sposobnosti svojih zaposlenih, lahko v podjetju ustvari takšno klimo, ki pripelje do izjemne delovne uspešnosti in visoke konkurenčnosti.
Ključne besede: vodenje, motivacija, uspešno poslovanje, učinkovitost zaposlenih
Objavljeno: 01.08.2016; Ogledov: 343; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (464,65 KB)

4.
SODOBNI SISTEM ZA VEČSTRANSKO BLAGOVNO MENJAVO “MENJALKO”
Igor Hočevar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obravnava opredelitev nekaterih ključnih problemov, s katerimi se soočajo male in srednje družbe in ki imajo velik vpliv na uspešnost njihovega poslovanja. Rezultat diplomskega dela je tudi kratek prikaz zgodovinskega razvoja blagovne menjave in prednosti njenih posameznih oblik. Del naloge je posvečen tudi kratki analizi trga IKT rešitev, ki podpirajo sodobne oblike blagovne menjave in kratki predstavitvi posameznih rešitev. V nadaljevanju je rezultat naloge tudi podrobna predstavitev sistema GETS, ki je na globalnem trgu ena vodilnih IKT rešitev za podporo večstranske blagovne menjave. Končni rezultat naloge pa je predstavitev družbe Menjalko d.o.o., ki v Sloveniji podpira večstransko blagovno menjavo s pomočjo sistema GETS. Predstavljeni so tudi rezultati in učinki prvega leta delovanja organizirane večstranske blagovne menjave v Sloveniji.
Ključne besede: Blagovna menjava, uspešno poslovanje, denarni tok, povečanje prodaje, slabe terjatve
Objavljeno: 13.10.2016; Ogledov: 417; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

5.
POSLOVNO OKOLJE PODJETJA
Tajana Štumerger, 2018, diplomsko delo

Opis: Dandanes na razvoj in poslovanje podjetja vplivajo številni dejavniki, ki jih najdemo tako v podjetju (notranji dejavniki) kot v njegovem okolju (zunanji dejavniki). Za uspešnost, učinkovitost in etičnost podjetje potrebuje inovativne rešitve na področju poslovnih procesov, proizvodov/storitev in medsebojnih odnosov, upoštevati pa mora tudi njihovo soodvisnost in nenehni razvoj. Spremljati mora svoj razvoj, razvoj konkurentov in se prilagajati življenjskemu okolju. Izmed vseh dejavnikov, ki vplivajo na podjetje, se bomo v delu diplomskega projekta osredotočili prav na življenjsko okolje, ki je dandanes izrednega pomena, saj se pogosto spreminja. Cilj vsakega podjetja je uspešno poslovanje na vseh strateških poslovnih področjih. Podjetja morajo upoštevati in analizirati vse dejavnike, ki vplivajo na njegovo preživetje, rast in razvoj ter poslovanje. Njihova uspešnost je odvisna od razumevanja in odgovornosti do podjetja in njegovega okolja. To je postavljeno v središče našega raziskovanja. Na podlagi poznavanja podjetja in okolja lahko podjetje opredeli pravo politiko ali prave strategije podjetja, ob upoštevanju značilnosti okolja, v katerem deluje, in podjetja samega. Brez okolja podjetje ne more obstajati in je nenehno obkroženo z njim. V delu diplomskega projekta bomo predstavili bistveni pomen okolja za podjetja ter vrste in razvitost okolij, ki jih poznamo. Na podlagi teoretičnih spoznanj bomo proučevali in analizirali ugotovitve o razvoju in razvitosti življenjskega okolja na primeru podjetja Indoma d. o. o. iz Maribora, ki se ukvarja z odgovornim upravljanjem, vzdrževanjem in čiščenjem nepremičnin ter skrbi za urejene parkirne površine na dostopni lokaciji v središču mesta.
Ključne besede: življenjsko okolje, podjetje, uspešno poslovanje, vrste okolij, Indoma d. o. o.
Objavljeno: 10.12.2018; Ogledov: 382; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici