SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
PROJEKT UVAJANJA KONTROLINGA V ZDRAVILIŠKI TURIZEM
Karmen Žikovšek, 2010, diplomsko delo

Opis: Vedno bolj razgibano, negotovo in nepredvidljivo poslovno okolje, sili poslovne sisteme v nove načine predvsem notranjega organiziranja poslovanja. Takšna organiziranost poslovanja mora omogočiti enotno, fleksibilno in hitro prilagajanje na spremembe v okolju. Informacijska funkcija je za obstoj podjetja zelo pomembna, prav tako je ta funkcija pomemben sestavni del kontrolinga. V podjetju obstaja mnogo informacij, ki so različno pomembne za različne uporabnike, zato je prava umetnost iz množice podatkov in informacij pridobiti tiste, ki imajo zanj največjo težo in so za uspeh podjetja bistvenega pomena. Prava informacija, ob pravem času in na pravem mestu je dejavnik, ki danes vpliva na potrebno konkurenčnost ali pripomore h koraku pred konkurenco. Osrednjo vlogo pri tem ima kontroling kot povezovalec, moderator in usklajevalec informacijskega sistema. Ima informacijsko—svetovalno in usmerjevalno vlogo, medtem ko se aktivno ne vključuje v sprejemanje odločitev. Kontroling je razvit predvsem tam, kjer se podjetja usmerjajo tržno, globalno in so zaradi vse večje konkurence prisiljena zniževati stroške in tam, kjer imajo podjetja jasno začrtano vizijo, ki jo pomaga uresničevati kontroling. Različni avtorji ga pojmujejo na različne načine in sicer, kot poslovno filozofijo podjetja, kot poseben slog poslovodenja ali kot odločevalno naravnano informacijsko dejavnost. Uvaja pa se skozi štiri glavne funkcije: načrtovanje, pridobivanje informacij, presojanje poslovanja in izvajanje ukrepov, usmerjanje. Poznamo več vrst kontrolingov, največ pozornosti pa smo namenili strateškemu kontrolingu v zdraviliškem turizmu, ki smo ga v diplomski nalogi predstavili na praktičnem primeru. Kvaliteta izvajanja poslovnih procesov, delovne sile in prodanih storitev oziroma izdelkov, so ključnega pomena za poslovno uspešnost podjetja na konkurenčnem trgu poslovanja, ki jo lahko, s strateškim razmišljanjem, učinkovitim vodenjem, tehtno analizo in nadzorom, zagotavlja samo strateški kontroling. Kontroling podjetjem prinaša številne koristi, ampak mu podjetja še vedno pripisujejo premalo pomena. Zavedajo se, da kontroling ni zastonj, je pa cenejši od neustrezne konkurenčnosti, uspešnosti in strategije organizacije.
Ključne besede: kontroling, kontroler, zdraviliški turizem, poslovodstvo, načrtovanje, informacije, presojanje poslovanja, presojanje odmikov, ukrepi, nadzor, usmerjanje, strateški kontroling, operativni kontroling
Objavljeno: 28.10.2010; Ogledov: 1726; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (580,65 KB)

6.
USMERJANJE IN DODELJEVANJE VALOVNIH DOLŽIN V OPTIČNIH OMREŽJIH WDM
Matej Podkrižnik, 2011, diplomsko delo

Opis: To diplomsko delo predstavlja problematiko usmerjanja in dodeljevanja valovnih dolžin v optičnih omrežjih z valovnodolžinskim multipleksiranjem in z zmožnostjo optičnega obvoda. Začetek dela opisuje delovanje, zgradbo in lastnosti takšnih omrežij ter izpostavi nekatere pomembne dejavnike, s katerimi se v njih pogosto soočamo, na primer regeneracijo, združevanje prometa ter zaščito poti. V jedru dela je obravnavan problem usmerjanja in dodeljevanja valovnih dolžin za statičen in dinamičen promet. Predstavljene so hevristične metode, s katerimi problem najpogosteje rešujemo. Opisan je simulacijski program Hegons ter kako smo z njim opravili simulacijo in primerjavo posameznih hevrističnih metod.
Ključne besede: optično omrežje, valovnodolžinsko multipleksiranje, optični obvod, regeneracija, združevanje prometa, zaščita poti, usmerjanje in dodeljevanje valovnih dolžin
Objavljeno: 14.02.2011; Ogledov: 2488; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

7.
Prenova procesa ročnega usmerjanja navadnih pisemskih pošiljk v PE PLC Maribor : diplomsko delo univerzitetnega študija
Matjaž Pušnik, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V današnjem času je vedno teţje obdrţati konkurenčno prednost na trgu, zato Pošta Slovenije d. o. o. svoje napore usmerja predvsem kakovostnemu, zanesljivemu in hitremu izvajanju svojih storitev. V diplomskem delu smo podrobneje spoznali predelavo navadnih pisemskih pošiljk v PE PLC Maribor. Pošiljke se usmerjajo na velikih in malih usmerjevalnih omarah po dostavnih okrajih in poštnih predalih za dostavo mesta Maribor. Delovni procesi, ki se izvajajo tekom noči, niso najbolje organizirani in vsebujejo velike količine podatkov, katere usmerjevalci potrebujejo za uspešno usmerjanje pisemskih pošiljk. Usmerjevalci so zaradi tega preobremenjeni in premalo zbrani, kar pa se odraţa na številu napačnih usmeritev na mesečni ravni in v preveliki količini skupno porabljenega časa. Skozi diplomsko delo smo skušali s prenovo nekaterih procesov zmanjšati skupno porabljen čas na minimum zato smo kot rešitev za zmanjšanje števila napačnih usmeritev predlagali predsortiracijo.
Ključne besede: poštne storitve, PE PLC Maribor, pisemske pošiljke, ročno usmerjanje, usmerjevalne naprave, prenova procesa
Objavljeno: 05.05.2011; Ogledov: 1987; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

8.
RAVNATELJEVO SPREMLJANJE IN USMERJANJE UČITELJEVEGA DELA
Nina Tement, 2011, diplomsko delo

Opis: Velikega pomena je, da šole učencem nudijo kakovostno izobrazbo in da zaposlujejo ljudi, ki svoje poučevanje nenehno izboljšujejo in ga prilagajajo razmeram v bližnjem okolju in po svetu. Kakovostna izobrazba namreč omogoča učencem, da se razvijejo v odgovorne in samozavestne osebe, ki znajo preživeti v informacijski dobi, katero zaznamuje hitro povečevanje števila informacij. V praksi pa smo še vedno velikokrat priča individualizmu v šolah, zavračanju novih idej in medsebojnega sodelovanja. Ravnatelji, katerih glavna naloga bi morala biti skrb za kakovostno šolo, saj je to vendar glavni namen te organizacije, so zasipani s kupi administrativnih obvez in izgubljajo stik s tem, kar je v šoli zares pomembno. Zato sem v teoretičnem delu diplomskega dela predstavila pomembnost in pravilen način izvajanja spremljave učiteljevega dela. Predvsem sem se osredotočila na neposredno opazovanje učnega procesa (hospitacije), ki ima veliko neizkoriščenega potenciala v slovenskih šolah. S pravilnim, pogostejšim in doslednejšim izvajanjem, bi lahko nepredstavljivo izboljšali kakovost učenja in poučevanja. V empiričnem delu diplomskega dela sem žal ugotovila, da se v slovenskih šolah hospitacije izvajajo največkrat dvakrat letno in pri učiteljih še vedno pogosto vzbujajo negativne občutke. Da bi spremenili ta negativen odnos, bi morali o koristnosti hospitacij seznaniti že bodoče učitelje, pa tudi spremeniti zakonodajo, ki tako ohlapno določa spremljavo učiteljevega dela. Iz slovenskih šol bi morali pregnati individualizem, zaprtost posameznih oddelkov in strah pred kritiko. Učitelje bi morali motivirati k izboljševanju svojega dela in spodbujati medsebojno sodelovanje ter izmenjavo mnenj na šolah in tudi med šolami. S pozitivnim pristopom k hospitacijam lahko dosežemo večje zadovoljstvo pri učiteljih, večjo kakovost poučevanja in bolj kakovostno šolo. Zakaj se potem še kar upiramo?
Ključne besede: vodenje za kakovost, kakovostna šola, kakovostno učenje in poučevanje, učitelji, ravnatelj, hospitacije, spremljanje in usmerjanje učiteljevega dela
Objavljeno: 19.07.2011; Ogledov: 3528; Prenosov: 539
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

9.
VODENJE USPEŠNIH PROJEKTOV
Marinka Čančar, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Organizacije se v splošnem primarno ukvarjajo z izvajanjem določenih del, katerih rezultat so izdelki ali storitve. Vse pogosteje se organizacije za razliko od ponavljajočih se rutinskih opravil srečujejo z deli, ki so začasna in enkratna. Pomen enkratnih procesov, projektov, je zelo velik na vseh področjih delovanja organizacije. Z uspešno vodenimi projekti se lažje dosegajo največji možni dosežki, kar je še posebej pomembno danes, ko živimo v obdobju neprestane konkurenčnosti. Hitro prilagajanje in obvladovanje sprememb je na sodobnem tržišču postalo vitalnega pomena. Vloga vodenja projekta zagotavlja med drugim tudi sprotno vrednotenje opravljenega dela in iskanje alternativnih poti k isti rešitvi. Naj se gre za ponavljajoče se aktivnosti ali projekte imamo opravka s skupnimi značilnostmi: delo izvajajo ljudje, omejeni smo z viri in delo je med izvajanjem planirano in kontrolirano. V magistrskem delu želim pokazati vodenje kot enega pomembnejših dejavnikov vplivanja, motiviranja, spodbujanja in usmerjanja projektne ekipe, da bi učinkovito izvajala naloge in tako pripomogla k doseganju zastavljenih ciljev, zato je cilj dela dokazati hipotezo, da je uspešnost izvedbe projekta povezana z ustreznim vodenjem projektne ekipe, še posebej v fazi uveljavljanja projekta. Na primeru uvedbe elektronskega poštnega predala se bom predvsem osredotočila na projekt, ne pa tudi na vzporedne vplive, ki so sicer tudi prisotni, ne bodo pa del mojega proučevanja. Osnovne predpostavke, na katerih bo temeljil primer projekta so, da bodo informacije, ki jih bom dobila v Pošti Slovenije točni. Omejitve, na katere bom naletela pri pisanju so predvsem podatki, ki so poslovna skrivnost podjetja, zato jih ni mogoče v celoti predstaviti v magistrskem delu. Magistrsko delo je sestavljeno iz petih poglavij. V prvem poglavju, ki sledi sem najprej opredelila vodenje in predstavila različne načine vodenja ter vodij. Podrobneje sem predstavila potek komunikacij v procesu vodenja; opredelila sem tudi vlogo vodje pri motiviranju podrejenih sodelavcev. V drugem poglavju sem predstavila projekt in ravnanje projektov. Podrobneje sem predstavila faze življenjskega cikla projekta s poudarkom na uveljavljanje projekta. V tretjem poglavju je poudarek na vodenju projekta, opisala sem pomembnost sodelovanja vodje pri kadrovanju članov v projektno ekipo, pri njihovem motiviranju, komuniciranju ter pri vodenju, še posebej pri vodenju, ki je za delo pri projektih najustreznejše, s poudarkom na osebnostnih lastnostih vodje. V četrtem poglavju sem opisala ključno vlogo vodje projekta pri njegovi izvedbi V petem poglavju pa sem prikazala kako zgleda projekt v organizaciji in sicer projekt uvedbe elektronskega poštnega predala. Pošta posluje na številnih različnih trgih, saj se poleg osnovnih dejavnosti, kot so prenos pošiljk, plačilni promet in denarne storitve, ukvarja še z drugimi raznolikimi dejavnostmi. S konkurenco se srečuje pri trženju vseh navedenih storitev, s tem da gre običajno za konkurente specializirane za posamezno vrsto storitev. Pri prenosu pošiljk pa se srečuje s posredno konkurenco (telefon, telefaks, internet, direktna pošta ki jo podjetja pošiljajo posameznikom in gospodinjstvom v reklamne namene,..) in neposredno konkurenco, katero predstavljajo podjetja, ki se ukvarjajo s prenosom različnih vrst pošiljk (DHL, GLS-General Logistics System, Intereuropa/UPS, Yellogisics, City Express, Door to Door, Slovenske železnice,..). V več kot 22 državah že uporabljajo elektronski sistem za dostavo poštnih pošiljk ByBox. Ta sistem se je izkazal za zelo učinkovitega in praktičnega. Slovenija si prizadeva slediti razvoju in trendom najrazvitejših držav Evropske unije in je pri tem tudi dokaj uspešna. Sistem elektronskih poštnih okenc bi bil v Sloveniji uspešen prav tako kot se je izkazal v drugih državah po Evropi.
Ključne besede: planiranje, organiziranje, vodenje, kontroliranje, usmerjanje zaposlenih, vplivanje zaposlenih, motiviranje zaposlenih, projekt, ekipa, ByBox, Pošta Slovenije d.o.o.
Objavljeno: 05.07.2011; Ogledov: 1868; Prenosov: 355
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

10.
TIMSKO DELO VZGOJITELJEV IN DRUGIH STROKOVNJAKOV PRI DELU Z OTROKI S POSEBNIMI POTREBAMI
Milena Korenak, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Timsko delo vzgojiteljev in drugih strokovnjakov pri delu z otroki s posebnimi potrebami obravnava timsko delo, ki je vezano na izdelavo individualiziranega programa. Sestavljeno je iz dveh delov - iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del natančneje opredeljuje timsko delo, vrste timov, oblikovanje in razvoj tima, cilje in prednosti timskega dela, opisuje timsko delo v vrtcu ter opredeljuje vloge v timu. Natančneje so opisane tudi skupine otrok s posebnimi potrebami, zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami, individualiziran program, integracija in inkluzija otrok s posebnimi potrebami ter delo vzgojitelja in stres pri delu z otroki z motnjami. Podrobno pa so opisani tudi dejavniki uspešnosti timskega dela. Empirični del prikazuje raziskavo, s katero smo želeli ugotoviti zastopanost posameznih dejavnikov pri timskem delu. Dejavnike smo nato primerjali še glede na delovno mesto in delovne izkušnje z otroki s posebnimi potrebami. Uporabili smo deskriptivno metodo pedagoškega raziskovanja – anketni vprašalnik, ki smo ga razdelili med strokovne delavce v celjski regiji, ki imajo v skupino vključenega otroka s posebnimi potrebami. Rezultati so pokazali, da so v timu najbolj zastopani dejavniki predanosti, uresničevanja in sprejetosti, najmanj pa je zastopan dejavnik zaupanja. Prav tako lahko iz rezultatov razberemo, da anketiranci dejavnike uspešnosti timskega dela ocenjujejo zelo visoko, razen pri dejavniku zaupanja, kjer se največje odstopanje oziroma nizka stopnja timskega dela pokaže pri kritičnosti do slabosti tima in pri dvomu o sprejemanju rešitev. Bistvene razlike glede na delovno mesto in glede na delovne izkušnje pa se ne pojavljajo.
Ključne besede: predšolska vzgoja, specialna pedagogika, timsko delo, otroci s posebnimi potrebami, integracija, inkluzija, individualiziran program, usmerjanje otrok s posebnimi potrebami, dejavniki uspešnosti timskega dela
Objavljeno: 18.07.2011; Ogledov: 3350; Prenosov: 722
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici