| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ERGONOMSKO OBLIKOVANJE PRODAJNEGA OKOLJA V KNJIGARNI PO NAČELU MERCHANDISINGA
Vlasta Slak, 2013, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je proučiti obstoječo urejenost določene knjigarne in vzdušje v njej, ter predlagati izboljšave, ki bi pripomogle k boljšemu počutju kupcev in pospeševanju prodaje. V diplomskem delu smo prikazali vpliv urejenosti prodajalne, raznovrstnosti ponudbe, atmosfere in prodajnega osebja s teoretičnega in praktičnega vidika. Na osnovi tržne raziskave smo ugotavljali, katera populacija največkrat obišče prodajalno, njihove razloge za obisk in nakup, kaj kupujejo, česa si še želijo, kaj obiskovalci menijo o vzdušju v knjigarni in kako ocenjujejo osebje v prodajalni. V nalogi smo uporabili deskriptivno metodo s študijem domače in tuje literature in pripravo anketnega vprašalnika, ki vsebuje splošne podatke anketiranca in mnenjski del kupcev. Postavili smo tri hipoteze. Obdelavo podatkov za preverjanje hipotez smo izvedli z orodji MS Excel 2007, MS Word in Visio. V analizi smo prišli do ugotovitev:  da so za večino anketiranih razlogi za obisk knjigarne: raznovrstna izbira knjig, možnost pregledovanja in prijaznost osebja  da so dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločitev: cena, raznovrstna izbira in lokacija  da so kvalitete, ki jih anketirani cenijo pri prodajnem osebju: strokovnost, da jih opazijo, ko vstopijo v trgovino in odnos osebja do kupcev Rezultate raziskave bomo uporabili v namene, da dosežemo ugodnejše učinke na kupce, ter za povečanje nakupnega zaznavanja. Pomembno je razumevanje želja in potreb kupcev.
Ključne besede: prodajno okolje vzdušje (atmosfera) urejenost prodajalne
Objavljeno: 17.07.2013; Ogledov: 737; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (4,05 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici