| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
E-PORTALI IN INTRANET NA PRIMERU UPRAVNE ENOTE LAŠKO (UE LAŠKO)
Janja Rebov, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Dostopnost storitev javne uprave državljanom in njena reforma sta ključna izziva, s katerima se država srečuje v današnjem času. Z vpeljavo modernih rešitev informacijske tehnologije in nadgradnjo komunikacijske infrastrukture postaja večnivojski dostop uslužbencev javne uprave, njenih dobaviteljev in državljanov resničnost. Sodobne komunikacijske tehnologije so neizogiben del vsakega poslovnega okolja. Sem spadajo tudi intraneti, ki lahko predstavljajo hrbtenico notranjega komuniciranja v organizaciji ter eno osnovnih orodij dela delovnega mesta. Diplomska naloga obravnava e-portale in intranet na primeru Upravne enote Laško. V prvem delu diplomske naloge sem proučila in opisala e-upravo in se nato osredotočila na e-portale. Poudarek je na slovenskem državnem portalu (e-uprava). Spoznala sem, da e-portali ponujajo veliko storitev, vendar uporabniki le teh bodisi ne poznajo ali pa jim ne zaupajo. Večina uporabnikov še vedno uporablja njim najbolj poznan način, čakanje v vrsti, negodovanje nad delom javnih uslužbencev, itd. V drugem delu pa sem se osredotočila na Intranet na primeru Upravne enote Laško. Zanimalo me je, kako je uvedba intraneta vplivala na zaposlene. Med zaposlenimi sem izvedla anketo, s katero sem izvedela, kakšno je zadovoljstvo zaposlenih po uvedbi intraneta v Upravni enoti. Rezultati ankete so pokazali, da so zaposleni dobro sprejeli uvedbo intraneta. Menijo, da je aplikacija v osnovi zelo dobro zasnovana, vendar bi jo bilo potrebno še dograditi, predvsem v smislu grafične podobe.
Ključne besede: Ključne besede: javna uprava, e-uprava, e-portali, Upravna enota Laško, e-storitve, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 3069; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

3.
4.
PREDRAČUNAVANJE JAVNO - FINANČNIH PRIHODKOV NA UPRAVNI ENOTI
Suzana Jelušič, 2009, diplomsko delo

Opis: Nepridobitne organizacije so vse tiste organizacije, ki niso pridobitne, tj. ne glede na to, kdo jih ustanovi ali financira njihovo delovanje. Med nepridobitne organizacije uvrščamo tudi upravne enote. Temeljni cilj nepridobitnih organizacij in s tem upravnih enot je zagotavljanje čim širše ravni zadovoljstva potreb različnih interesnih skupin z zagotavljanjem stvari in predvsem storitev. Prihodki države so obvezne dajatve, ki so z zakonom predpisani kot splošno obvezni. Upravne enote pobirajo nedavčne prihodke, kot so: upravne takse, denarne kazni, nadomestila za degradacijo in uzurpacijo prostora, in prihodke od prodaje blaga. Predračunavanje prihodkov na upravni enoti se izvaja le pri pripravi proračuna oziroma rebalansa proračuna. Predračuni prihodkov se pripravljajo na podlagi uresničenih prihodkov preteklega leta, ki ga v primernem odstotku povečajo. Pri tem se ne upoštevajo pričakovane spremembe, ki bodo vplivale na prihodke. To je vzrok, da so uresničeni prihodki v povprečju manjši od predračunov. Na to pa vpliva tudi dejstvo, da se predračunava prihodke le enkrat letno, kar je premalo, da bi lahko zaznali spremembe, ki nastajajo med letom. Poleg večkratnega predračunavanja pa je potrebno tudi analiziranje predračunov z uresničeni prihodki, s katerimi zagotovimo pravočasno odzivanje na spremembe. Tako se v prihodnjih predračunih ne bi pojavljale napake iz preteklih predračunov. Posebna pozornost je potrebna, ko so uresničeni prihodki manjši od predračunanih, saj se na podlagi njih načrtuje poraba sredstev. Ker je realizacija prihodkov manjša od predračunov, se pojavi pomanjkanje sredstev, kar lahko prinese veliko težav. Zaradi pomanjkanja sredstev v proračunu se pogosto prodaja državno premoženje in uporablja rezerve, ki bi jih lahko drugače uporabili. Pri večjem pomanjkanju sredstev pa se lahko zaustavi plačilo obveznosti, ki imajo posledice tudi v gospodarstvu. Enkrat letno predračunavanje ne zadostuje, da bi pravočasno ukrepali pri primanjkljaju finančnih sredstev. Zato je nujno medletno predračunavanje in analiziranje predračunov.
Ključne besede: javna uprava, upravna enota, nepridobitna organizacija, javnofinančni prihodki, predračunavanje, uresničeni – obračunani prihodki, analiziranje
Objavljeno: 03.12.2009; Ogledov: 2086; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1003,40 KB)

5.
BREZPOSELNOST IN AKTIVNA POLITIKA ZAPOSLOVANJA V UPRAVNI ENOTI VELENJE
Blanka Repnik, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo problem brezposelnosti in aktivno politiko zaposlovanja v Upravni enoti Velenje. Brezposelnost je že od nekdaj velik problem, tudi Velenje pri tem ni izjema. V Sloveniji brezposelnost od leta 1995 pada, v Velenju pa na žalost narašča. V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili in opredelili pojem brezposelnosti, opisali vrste brezposelnosti ter kako merimo brezposelnost. V nadaljevanju bomo predstavili Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje in njegove Območne službe ter Upravne enote Velenje, opisali razmere na trgu dela. V analitičnem delu smo predstavili dejansko stanje brezposelnosti in ukrepe aktivne politike zaposlovanja v Upravni enoti Velenje. Ugotovili smo, da se je število brezposelnih v Upravni enoti Velenje glede na leto 2008 v letu 2009 povečalo, kar je tudi posledica gospodarske krize. Podali smo predloge za izboljšanje razmer na trgu dela v Upravni enoti Velenje.
Ključne besede: Brezposelnost, Aktivna politika zaposlovanja, Trg dela, Upravna enota Velenje, Zaposlenost.
Objavljeno: 18.08.2010; Ogledov: 1926; Prenosov: 281
.pdf Celotno besedilo (628,40 KB)

6.
REDNI LETNI RAZGOVORI V UPRAVNI ENOTI CELJE
Klaudija Krajnc, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena nova naloga vodij v državnem organu, ki jim jo je določil Zakon o javnih uslužbencih leta 2002. Vodje morajo v skladu z določili omenjenega zakona spremljati delo, strokovno usposobljenost in kariero svojih podrejenih in vsaj enkrat letno z njimi opraviti razgovor. Ta obveznost vodij je neposredno vezana na ustrezno komunikacijo med vodji in sodelavci. Diplomsko delo je razdeljeno na štiri glavna poglavja. V prvem poglavju je opredeljena vloga vodje v organizaciji, kjer se vodje vedno bolj zavedajo, da za odlično vodenje poleg strokovnega znanja potrebujejo še ogromno veščin za ravnanje z ljudmi. V drugem poglavju se osredotočimo na komuniciranje v organizaciji. Tretje poglavje je namenjeno posebni obliki komuniciranja v organizaciji, to je letni razgovor. Sledi raziskovalni del diplomske naloge z analizo rezultatov anketnega vprašalnika, pri čemer ugotavljamo mnenja zaposlenih o rednih letnih razgovorih na Upravni enoti Celje. Podane so ugotovitve raziskave in priporočila.
Ključne besede: kadri, vodja, komunikacija, letni razgovor, upravna enota
Objavljeno: 03.03.2011; Ogledov: 1405; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

7.
IZVAJANJE PROGRAMOV AKTIVNE POLITIKE ZAPOSLOVANJA NA OBMOČJU UPRAVNE ENOTE PTUJ IN ORMOŽ
Dragica Premuž, 2011, diplomsko delo

Opis: Tematika diplomskega dela je aktivna politika zaposlovanja, ki je sklop neposrednih in posrednih posegov na trg dela, namenjenih zlasti blaženju problemov brezposelnosti. Programi naj bi bili še posebej utemeljeni na območjih z večjimi težavami na področju zaposlovanja in brezposelnosti. Takšno območje je tudi Upravna enota Ptuj in Ormož. V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili pojem brezposelnosti, merjenje brezposelnosti, vzroke in posledice. Podrobneje smo predstavili programe aktivne politike zaposlovanja. V empiričnem delu smo podrobno prikazali gibanja brezposelnosti in uporabo programov aktivne politike zaposlovanja za območno službo Ptuj in jih primerjali glede na državno povprečje. V tem okviru smo preverjali veljavnost dveh hipotez o relativnem položaju glede brezposelnosti ter uporabi programov aktivne politike zaposlovanja za daljše časovno obdobje.
Ključne besede: aktivna politika zaposlovanja brezposelnost Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje Upravna enota Ptuj Upravna enota Ormož
Objavljeno: 25.07.2011; Ogledov: 1304; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

8.
REDNI LETNI RAZGOVORI V UPRAVNI ENOTI LJUTOMER
Blanka Rajh, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, teoretični in empirični del. V prvem smo predstavili teoretične osnove na temo rednih letnih razgovorov. Podrobneje smo opisali namen in koristi rednih letnih razgovorov, pogoje za njihovo učinkovito izvedbo, pripravo na letni razgovor, njegovo vsebino, potek, uspešno vodenje ter učinke, ki jih prinaša. Predstavili smo tehnike komuniciranja med samim razgovorom, opredelili pomen dokumentiranja izvedbe letnega razgovora in aktivnosti po njem. Nadalje smo predstavili Upravno enoto Ljutomer, njeno organizacijsko in kadrovsko strukturo. V drugem, empiričnem delu, ki temelji na raziskavi, opravljeni v Upravni enoti Ljutomer, smo prikazali rezultate anketnega vprašalnika za vodje in zaposlene posebej. Proučevali smo dejansko stanje na področju priprave, izvedbe in učinkov letnih razgovorov. Zanimali sta nas usposobljenost vodij in zadovoljstvo zaposlenih s samim izvajanjem razgovorov ter način dokumentiranja njihove izvedbe. Na osnovi analize rezultatov in s pomočjo teoretičnih spoznanj smo na koncu podali predloge za izboljšanje izvajanja letnih razgovorov.
Ključne besede: -redni letni razgovor, komuniciranje, vodja, zaposleni, upravna enota
Objavljeno: 05.07.2011; Ogledov: 1213; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (887,98 KB)

9.
Vloga in pomen managementa pri uvedbi nove storitve na oddelku upravne enote : diplomsko delo
Roman Trošt, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V javni upravi je temeljno načelo usmerjenost k uporabnikom, ki mu mora slediti tudi novi javni management. V nalogi predstavljamo uvedbo nove storitve na Upravni enoti Krško, s katero smo našo storitev pribliţali uporabnikom. V prvem poglavju predstavljamo osnove managementa in naloge, ki jih managerji izvajajo in so ključne za uspeh organizacije, opredeljujemo management v profitnih organizacijah in v javni upravi ter razliko med njima. V drugem poglavju predstavljamo okolje, kjer smo uvedli novo storitev, to je javni sektor in upravne enote. V nalogi je upravna enota tista organizacija, kjer uvajamo novo storitev. Pomembno vlogo pri uvedbi predstavlja management, tako v tem poglavju predstavljamo njegove pristope in aktivnosti. Ključni del naloge je nova storitev in aktivnosti managementa ob njeni uvedbi. Uspešnost managementa ob uvedbi nove storitve bomo analizirali z anketo zadovoljstva strank z novo storitvijo. Na koncu pa z intervjujem vrhovnega managemnta pokazali njihov pogled na uvedbo.
Ključne besede: management profitne organizacije, javni sektor, upravna enota, nova storitev
Objavljeno: 05.05.2011; Ogledov: 1300; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

10.
ZAPOSLENOST IN BREZPOSELNOST NA OBMOČJU UPRAVNE ENOTE ŠKOFJA LOKA
Helena Koračin Dizdarević, 2011, diplomsko delo

Opis: Občine na območju Upravne enote Škofja Loka (Gorenja vas – Poljane, Škofja Loka, Železniki, Žiri) so bile glede zaposlovanja in brezposelnosti dolga desetletja med najboljšimi v Sloveniji. Brezposelnost v Sloveniji je po daljšem ugodnem zmanjševanju zaradi recesije v letu 2008 začela naraščati. Da bi se število brezposelnih oseb zmanjšalo in zaposlenost povečala, je Vlada Republike Slovenije sprejela vrsto ukrepov aktivne politike zaposlovanja, ki so namenjeni brezposelnim osebam in delodajalcem. Te ukrepe smo tudi opisali v zadnjem delu diplomskega dela. Sicer smo v teoretičnem delu opredelili definicije pojmov, ki se nanašajo na zaposlenost in brezposelnost, opisali vrste brezposelnosti ter pravice brezposelnih oseb. V empiričnem razdelku tega diplomskega dela smo izvedli sorazmerno obširno empirično raziskavo za preverjanje štirih hipotez. Za obdobje od leta 2005 do 2009 smo analizirali ključne kazalce na področju zaposlenosti ter brezposelnosti na območju Upravne enote Škofja Loka. Rezultate smo primerjali z Gorenjsko regijo in državo. Ugotovili smo, da je v pretežni meri po mnogih kazalcih to območje primerjalno še vedno v ugodnem položaju, vendar pa se je prednost zlasti v obdobju krize znatno zmanjšala.
Ključne besede: zaposlenost, brezposelnost, Upravna enota Škofja Loka, ukrepi aktivne politike zaposlovanja
Objavljeno: 09.03.2012; Ogledov: 1861; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici