| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UPORABA TEHNIČNE ANALIZE NA LJUBLJANSKI BORZI
Borut Peterlin, 2009, diplomsko delo

Opis: Tehnična analiza se ukvarja s predvidevanjem prihodnosti. Četudi prihodnjega gibanja tečajev ne more napovedati nihče, ne gre pri pravilni uporabi tehnične analize in ob upoštevanju načel upravljanja z denarnimi sredstvi za hazardiranje. Trgovanje, pri katerem povečujemo verjetnost, da se bo tečaj obrnil v našo korist, imenujemo premišljena investicija. Začetki tehnične analize segajo daleč v preteklost, a se je njena prava moč pokazala komaj z razvojem zmogljivejših računalnikov, ki lahko procesirajo velike količine podatkov v zanemarljivo kratkem času. Je pripomoček za ocenjevanje psihološkega stanja udeležencev na borznih parketih, katerega rezultate je potrebno jemati z distanco, kadar se tečaji delnic obrnejo v neželeno smer. Empirični del, v katerem smo preizkušali uporabnost tehnične analize na ljubljanski borzi, je pokazal, da je s pravilnim pristopom mogoče doseči donose, ki presegajo donose pasivne strategije kupi in drži. Res pa je, da sama uporabe tehnične analize še nikakor ne zagotavlja uspeha. Vse trgovalne strategije in indikatorje je potrebno predhodno preizkusiti in ugotoviti ali so primerni za določen trg, saj že majhne razlike v njihovih nastavitvah lahko odločajo ali bomo iz trga izstopili kot zmagovalec ali kot poraženec. Ker noben trgovalni sistem ni popoln, je potrebno za dolgoročni uspeh uporabljati zaščitne točke. Te določajo mejo med še sprejemljivim tveganjem in nepotrebno izgubo. Menimo, da je tehnična analiza za trgovanje na slovenskem trgu koristen pripomoček, ki bo z nadaljnjim razvojem borze in njenih udeležencev še pridobival na pomenu.
Ključne besede: Borza, trgovanje, upravljanje z denarjem, delnice, donos, tehnična analiza, trend, indikatorji, trgovalni sistem treh zaslonov, obnašanje množic.
Objavljeno: 30.06.2009; Ogledov: 1513; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici