SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UPRAVLJANJE VEČSTANOVANJSKE STAVBE S POUDARKOM NA POGODBI O MEDSEBOJNIH RAZMERJIH MED ETAŽNIMI LASTNIKI IN DELITVI STROŠKOV OBRATOVANJA
Nina Žnidaršič, 2009, diplomsko delo

Opis: Upravljanje večstanovanjske stavbe je predvsem sprejemanje in izvrševanje odločitev ter nastopanje v pravnem prometu in v postopkih pred pristojnimi organi z namenom obratovanja, vzdrževanja in ohranjanja bistvenih lastnosti večstanovanjske stavbe. Pri upravljanju večstanovanjske stavbe se etažni lastniki srečujejo z delitvijo stroškov upravljanja, med katere spadajo tudi obratovalni stroški. To so predvsem stroški za ogrevanje večstanovanjske stavbe, stroški tople vodo, stroški mrzle vode, zimska služba, odvoz smeti, čiščenje skupnih prostorov, hišniška opravila, deratizacija, … Delitev obratovalnih stroškov lahko etažni lastniki poleg načina upravljanja in rabe večstanovanjske stavbe uredijo v pogodbi o medsebojnih razmerjih. Pogodba predstavlja avtonomno ureditev medsebojnih razmerjih v skupnosti etažnih lastnikov, ki nastane kot neločljiva posledica oblikovanja etažne lastnine. Urejena je v Stvarnopravnem zakoniku in Stanovanjskem zakonu ter podzakonskih aktih. Kadar se etažni lastniki ne morejo dogovoriti o delitvi obratovalnih stroškov s pogodbo o medsebojnih odnosih, se ti delijo tako kot določajo zakoni in podzakonski akti sprejetih na podlagi le-teh. Zakonodaja se je skozi čas, glede na potrebe prakse spreminjala in dopolnjevala. Namen diplomske naloge je predstaviti kako so trenutno zakonsko urejeni odnosi pri upravljanju večstanovanjske stavbe s poudarkom na pogodbi o medsebojnih razmerjih in ureditvi delitve obratovalnih stroškov, ter kako se je zakonodaja do danes izpopolnila.
Ključne besede: upravljanje večstanovanjskih stavb, etažni lastniki, pogodba o medsebojnih razmerjih med etažnimi lastniki, stroški upravljanja, obratovalni stroški, Stanovanjski zakon, Pravilnik o upravljanju večstanovanjskih stavb, Pravilnik o načinu delitve in obračun stroškov za toploto v stanovanjskih in drugih stavbah z več odjemalci
Objavljeno: 15.12.2009; Ogledov: 4146; Prenosov: 692
.pdf Celotno besedilo (419,91 KB)

2.
ETAŽNA LASTNINA S POUDARKOM NA UPRAVLJANJU VEČSTANOVANJSKIH STAVB
Janja Bugarin Juteršek, 2012, diplomsko delo

Opis: Etažna lastnina je posebna oblika lastnine. V prvem poglavju v sklopu etažne lastnine je zajet pojem, predmet, oblikovanje, vpis ter omejitve etažne lastnine. Ker je v interesu etažnih lastnikov, da je stavba primerno vzdrževana, potrebujejo upravnika oziroma osebo, ki bo skrbela za vzdrževanje. Etažni lastniki morajo skleniti pogodbo o medsebojnih razmerjih, s katero uredijo način upravljanja in rabe večstanovanjske stavbe. Odnos med lastniki in upravnikom pa se uredi s pogodbo o opravljanju upravniških storitev. Pomembno vlogo pri upravljanju imajo tudi podjetja, ki se ukvarjajo z upravljanjem nepremičnin. V diplomski nalogi je govora tudi o Pravilniku o upravljanju večstanovanjskih stavb, stanovanjski inšpekciji, obveznem rezervnem skladu.
Ključne besede: etažna lastnina, upravnik, pogodba o medsebojnih razmerjih, pogodba o opravljanju upravniških storitev, Pravilnik o upravljanju večstanovanjskih stavb, stanovanjska inšpekcija, podjetja za upravljanje, obvezen rezervni sklad
Objavljeno: 14.12.2012; Ogledov: 1137; Prenosov: 425
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

3.
MANAGEMENT CELOVITEGA UPRAVLJANJA STAVB
Simon Fleisinger, 2016, diplomsko delo

Opis: Upravljanje stavb zahteva izjemno široko paleto znanj s tehničnega, pravnega in ekonomskega področja. V diplomskem delu opredeljujemo upravnika stavbe kot naprednega vodjo, ki lahko na dolgi rok z dodatnim znanjem in razumevanjem osnovnih dejstev managementa celovitega upravljanja stavb, t.i. »facility managementa«, lastnikom nepremičnin bistveno zniža obratovalne in vzdrževalne stroške ter jim oplemeniti premoženje. Napreden vodja, t.i. »facility manager«, ne upošteva samo zakonskih predpisov, temveč pripravi kratkoročne in dolgoročne načrte za vse stavbe. Pri svojem delu potrebuje ustrezno kadrovsko zasedbo, ki mora poznati in razumeti vse procese znotraj organizacije. Sodeluje z notranjimi in zunanjimi zaposlenimi ter jih neprestano usmerja in nadzira. Napreden vodja si pri svojem delu pomaga z naprednimi programi in aplikacijami, ki mu omogočajo natančen pregled aktivnosti (npr. čiščenje stavb, hišniška opravila, varovanje okolice in stavb, skrb za požarno varnost, upravljanje kotlovnic, razna vzdrževalna dela, popravila, obnove itd.) za namen celovitega upravljanja stavbe ter izvršuje nadzor nad njimi. Slednje bomo v diplomskem delu pobližje predstavili na praktičnem primeru in podali konkretne predloge, kako olajšati delo upravnikov in postati konkurenčnejši na trgu.
Ključne besede: gradbeništvo, upravljanje stavb, vzdrževanje stavb, stanovanjski zakon, stvarnopravni zakon, pravilnik o upravljanju večstanovanjskih stavb, človeški viri, razvoj upravljanja stavb
Objavljeno: 27.09.2016; Ogledov: 631; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (2,53 MB)

4.
Upravljanje in vzdrževanje večstanovanjskih stavb s podporo programa iBuilding
Nina Pelc, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je prikazana izvedba postopka planiranja vzdrževalnih del s pomočjo programa iBuilding, osnovana na primeru treh večstanovanjskih stavb v naselju Studenški izviri v Mariboru. V teoretičnem delu je predstavljeno področje upravljanja in vzdrževanja večstanovanjskih stavb. Opisana so pomembnejša določila aktualne zakonodaje, pravilnikov in ostale regulative, ki urejajo področje upravljanja in vzdrževanja večstanovanjskih stavb. Poudarek je na vzdrževanju večstanovanjskih stavb, v okviru česar so predstavljeni aktualna zakonodaja, vrste in načini vzdrževanja v času dobe obratovanja stavbe ter upravnikove naloge in dolžnosti. V nadaljevanju je predstavljen program za upravljanje in vzdrževanje večstanovanjskih stavb iBuilding ˗ opisani so postopki, nujni za vzpostavitev programa, ki omogoča izdelavo planov vzdrževanja. V aplikativnem delu so podani opis in predstavitev obravnavanih stavb ter povzetki iz Navodil za obratovanje in vzdrževanje. Predstavljen je tudi upravnikov Načrt vzdrževanja za leto 2017, ki se je poleg Navodil za obratovanje in vzdrževanje upošteval pri izvedbi postopka planiranja vzdrževalnih del s pomočjo programa iBuilding. Zaradi različnih načinov vzdrževanja so za obravnavani primer ustvarjeni trije različni plani vzdrževanja za leto 2018.
Ključne besede: upravljanje večstanovanjskih stavb, vzdrževanje večstanovanjskih stavb, računalniška podpora vzdrževanju, programsko orodje iBuilding, plan vzdrževanja
Objavljeno: 22.12.2017; Ogledov: 548; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (4,29 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici