| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 34
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava programov za upravljanje projektov
Jure Bezjak, 2019, diplomsko delo

Opis: Dandanes je upravljanje projektov eno kompleksnejših človeških opravil. Zato zahteva določeno znanje, ogromno izkušenj in posebne programe za upravljanje projektov. Na trgu je ogromna množica programov za upravljanje projektov, toda pojavlja se vprašanje: ali ti programi pokrivajo vsa področja upravljanja projektov, ki jih mora pokrivati dober projektno informacijski sistem? S primerjavo treh programov za upravljanje projektov, ki so namenjeni manjšim in srednje velikim podjetjem, sem prišel do sledečih ugotovitev: • Programi še ne pokrivajo vseh področij upravljanja projektov. • Obstajajo velike razlike v številu področij, ki jih posamezni program pokriva, kljub enaki ceni programa.
Ključne besede: projekt, upravljanje projektov, vodenje projektov, programi za upravljanje projektov, projektno informacijski sistemi
Objavljeno v DKUM: 16.12.2019; Ogledov: 1342; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

2.
RAZVOJ INFORMACIJSKEGA SISTEMA ZA VODENJE PROJEKTOV IN OPRAVLJENIH DELOVNIH UR NA PLATFORMI NODE.JS
Aleš Rakovič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu obravnavamo problem vodenja projektov in evidentiranja opravljenih ur v manjšem podjetju. S pomočjo najnovejših spletnih tehnologij smo razvili informacijski sistem, ki je dostopen tako znotraj podjetja, kot tudi na oddaljenih lokacijah. Izveden je bil izbor tehnologij, ki delujejo na najrazličnejših napravah, tako namiznih kot mobilnih. Obravnavana je platforma Node.js, razvojno ogrodje Meteor, programski jezik JavaScript in HTML 5. Predstavljen je delujoč prototip razvite aplikacije, ki lahko podjetjem olajša popisovanje dela na posameznih projektih.
Ključne besede: Node.js, Meteor, MongoDB, JavaScript, HTML5, Upravljanje projektov, Informacijski sistem
Objavljeno v DKUM: 12.10.2016; Ogledov: 1264; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (7,15 MB)

3.
Celovita zasnova projekta vzdrževalnih del s prikazom na primeru večstanovanjske stavbe v Mariboru
Jože Dolenc, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo na podlagi veljavne zakonodaje ter teoretičnih preučevanj na konkretnem praktičnem primeru prikazali problematiko neustreznega vzdrževanja in upravljanja večstanovanjske stavbe v Mariboru, ki je bila povzročena s strani upravnika stavbe, zaradi nestrokovnega in nenačrtovanega vzdrževanja stavbe. Prikazani in opisani so zakonodajni okvirji pri upravljanju in vzdrževanju večstanovanjskih stavb in rezultati uvedbe projektnega pristopa pri prevzemu večstanovanjske stavbe v upravljanje ter pri izvajanju vzdrževalnih del. Na praktičnem primeru na večstanovanjski stavbi Kopitarjeva ulica 8, Dominkuševa ulica 4, Maribor je prikazan potek celovitega projektnega pristopa od postopkov zamenjave upravnika, do prevzema stavbe v upravljanje s strani novega upravnika, prikaza stanja pred prevzemom stavbe v upravljanje, do priprave in planiranja zastavljenih projektov, ki skupaj predstavljajo program projektov, do prikaza rezultatov po končanem projektu energetske prenove toplotnega ovoja fasade stavbe, ki si jih je nov upravnik zastavil ob prevzemu stavbe v upravljanje.
Ključne besede: Vzdrževanje stavb, upravljanje stavb, obratovanje stavb, projektni management, programi projektov, zagonski elaborat, gradbeni projekti, projektno vodenje, energetska prenova stavb, orodje za upravljanje stavb (iBuilding).
Objavljeno v DKUM: 07.07.2016; Ogledov: 1712; Prenosov: 285
.pdf Celotno besedilo (4,43 MB)

4.
Organizacijski informacijski model za potrebe projektnega vodenja
Matej Lajovec, 2016, specialistično delo

Opis: Ohranjanje konkurenčne prednosti podjetja je v veliki meri odvisno od njegove sposobnosti, da pravočasno prilagodi svoje procese in ob tem ustvari okolje, ki bo sposobno uspešno delovati v spremenjenih razmerah na trgu. Specialistično delo je omejeno na ključne procese, ki so enkratni procesi — projekti, za katere je značilno, da so ciljno usmerjeni in praviloma časovno omejeni, z njimi pa se ustvarja nekaj novega za različne namene. Pri vsakem upravljanju in vodenju projektov je odločanje ključnega pomena. Z namenom uspešnega vodenja projektov smo predvideli model z oblikovano enotno vstopno točko, kjer so vse aktivnosti in sodelujoči medsebojno povezani v organizacijski informacijski model za potrebe projektnega vodenja. Model vsebuje posamezne module: modul, s katerim ugotavljamo ekonomsko upravičenost projekta, modul za upravljanje virov, modul za terminske plane, modul za obvladovanje tveganj in modul za podporo odločanju. Zadnji modul uporablja večkriterijsko metodo odločanja, s pomočjo katere je izdelan odločitveni model, ki temelji na poljubnem spisku različnih kriterijev, zalog vrednosti, funkcij koristnosti, spremenljivk in dejavnikov, ki jih želimo v procesu odločanja zasledovati. Z analizo je bilo ugotovljeno, da je novi organizacijski informacijski model za projektno vodenje pomembno vplival na boljšo komunikacijo in informiranje, spodbujal kritično razmišljanje ter pripomogel k širjenju znanja in izkušenj. Z raziskavo je bilo ugotovljeno, da je z uporabo organizacijskih teorij in pristopov s pomočjo informacijskih sistemov v naši organizaciji možno uvesti organizacijski informacijski model za potrebe projektnega vodenja. Omenjeni model odpira številne možnosti za širitve in nadaljnji razvoj.
Ključne besede: organizacijski informacijski model, upravljanje in vodenje projektov, večkriterijsko odločanje, ekonomska upravičenost.
Objavljeno v DKUM: 12.04.2016; Ogledov: 1395; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

5.
ANALIZA NADZORA IN VODENJA PROJEKTOV S POMOČJO SISTEMA PODIO
Robi Pritržnik, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu opisujemo in analiziramo vodenje projektov s pomočjo sistema Podio. V prvem poglavju je predstavljeno projektno delo, načrtovanje in upravljanje projektov, v poglavjih, ki sledijo, pa računalniško podprto vodenje projektov. Večji del diplomskega dela je posvečen analizi sistema Podio. V končnem poglavju je podan še praktični primer uporabe sistema Podio za vodenje in nadzor projektov. Podali smo tudi analizo o uporabi Podio sistema.
Ključne besede: vodenje projektov, podio, projektno delo, upravljanje projektov, nadzor projektov, razvoj programske opreme
Objavljeno v DKUM: 08.07.2015; Ogledov: 1007; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

6.
BAZA PODATKOV ZA PROJEKTNI INFORMACIJSKI SISTEM NA PODROČJU SISTEMOV TANKOSLOJNIH FASAD
Marko Majerič, 2015, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga obravnava izdelavo podatkovne baze na področju tankoslojnih fasadnih sistemov v informacijskem sistemu XPERT. Za izbrane vire slovenskih proizvajalcev oziroma dobaviteljev smo izvedli podrobno analizo, ter jih ovrednotili, oblikovali in s pomočjo definicije pojmov ter nomenklature uredili v smiselno tabelo kalkulativnih in stvarnih virov. Tabela je nato služila kot osnova za vnos podatkov v bazo XBASE. Izdelali smo tudi normative za izdelavo fasadnih sistemov ter tabelo parametrov za oblikovanje standardnih postavk za popise del. Ti so bili vneseni v informacijski sistem XPERT. Pripravljena baza virov v sistemu XPERT služi kot podpora pri izvajanju poslovno-tehničnih procesov v fazi priprave na gradnjo in same gradnje ter pokriva vrzel med dokumentnimi, poslovnimi in tehničnimi CAD programskimi rešitvami.
Ključne besede: gradbeništvo, gradbena informatika, projektni informacijski sistem, upravljanje gradbenih projektov, fasadni sistemi, tankoslojna fasada.
Objavljeno v DKUM: 26.02.2015; Ogledov: 1986; Prenosov: 391
.pdf Celotno besedilo (18,62 MB)

7.
ANALIZA FLEKSIBILNOSTI POSLOVNIH PROCESOV PROJEKTA IZGRADNJE JEDRSKE ELEKTRARNE
Gregor Androjna, 2014, magistrsko delo

Opis: Analiza fleksibilnosti poslovnih procesov projekta izgradnje jedrske elektrarne izpostavi pomen procesnega pristopa in sistema za upravljanje poslovnih procesov pri obvladovanju dinamičnih poslovnih procesov na projektih. Izvedena je analiza vzorčnega procesa, priprava definicije novega informatiziranega procesa in analiza izvedljivosti procesnih sprememb. Slednja je izvedena na podlagi razgovorov s potencialnimi ponudniki konvencionalnih in procesnih sistemov. Rezultati analize kažejo, da lahko poslovne procese projektov, kot je izgradnja jedrske elektrarne, bistveno bolj učinkovito in uspešno obvladujemo v namenskih procesnih informacijskih sistemih. Vseeno pa se moramo zavedati, da je procesni sistem le orodje, učinkovitost in uspešnost realizacije projektov ter procesov pa je močno odvisna od projektne kot tudi procesne kulture organizacije.
Ključne besede: vodenje projektov, projekt izgradnje jedrske elektrarne, analiza poslovnih procesov, modeliranje poslovnih procesov, upravljanje in fleksibilnost poslovnih procesov, informatizacija poslovnih procesov, sistem za upravljanje poslovnih procesov (BPMS)
Objavljeno v DKUM: 11.04.2014; Ogledov: 2264; Prenosov: 230
.pdf Celotno besedilo (3,41 MB)

8.
Dejavniki uspešnosti uvajanja poslovno informacijskih rešitev v mednarodnem podjetju
Nina Potočin, 2014, magistrsko delo

Opis: Podjetja, ki želijo biti uspešna in konkurenčna na globalnem trgu morajo skrbeti za nenehni lastni razvoj, optimizacijo procesov, vpeljavo novih in inovativnih rešitev ter prilagajanje hitrim spremembam in razmeram na trgu. Posledično v podjetjih stalno narašča želja in potreba po projektnem delu zaradi uvajanja novih poslovno informacijskih rešitev. Statistike uspešnosti projektov informacijskih tehnologij so izjemno slabe, v veliko primerih tudi zaradi neustreznih in pomanjkljivih znanj s strani projektnih vodij. Klasična definicija uspešnega projekta označuje njegovo uspešnost kot projekt, ki je dokončan v načrtovanih rokih, v okviru predvidenega proračuna ter z načrtovano kakovostjo. Sodobna definicija pa je postala nekoliko bolj široka in uspešen projekt označuje kot projekt, ki je dokončan v predvidenem roku, v okviru predvidenega proračuna, z načrtovano funkcionalnostjo in kakovostjo. Njegovi rezultati bodo pri uporabi zadovoljili udeležence na vseh ravneh uporabe in odločanja, kar bo privedlo do uresničevanja načrtovanih poslovnih učinkov. Podjetja v teh časih v IT projekte vstopajo predvsem zaradi prenove poslovnih procesov katerim obstoječi informacijski sistem ni več zmožen slediti ter zaradi vpliva trga, ki sili podjetje k povečanju učinkovitosti in večji prilagodljivosti poslovanja oziroma k ustvarjanju njegovih konkurenčne prednosti. Seveda obstajajo še mnogi drugi razlogi, ampak če povzamemo glavne razloge je informacijska tehnologija bistven dejavnik pri povečanju učinkovitosti izvajanja vseh vrst procesov ter hitrosti pretoka in pridobivanja kakovostnih informacij, ki sta najpomembnejša pogoja za hitro, pravočasno in pravilno odločanje. To pa je ključnega pomena za preživetje, razvoj in uspešnost vsakega podjetja. Poslovno informacijske rešitve predstavljajo integracijo zaznanih naročnikovih poslovnih potreb, načrtovanih poslovnih učinkov ter izbor produktov, ki kupcu pomagajo uresničevati njegove poslovne modele skozi uresničevanje načrtovanih poslovnih priložnosti na podlagi elementov konkurenčnih prednosti. Z pravo poslovno informacijsko rešitvijo lahko tako zagotovimo pravilne poslovne odločitve na podlagi zanesljivih in kvalitetnih podatkov, ki omogočajo lahko dostopne in pregledne poslovne analize.
Ključne besede: Agilni pristop, ARIS, ASAP, BPR, Dejavniki uspešnosti IT projektov, Dejavniki uspešnosti ERP projektov, Dejavniki uspešnosti BPR, ERP, Prenova poslovnih procesov, Projekt IT, Projektno upravljanje, Prenova poslovnih procesov, Projektni vodja, Sponzor, Življenjski cikel IT projekta
Objavljeno v DKUM: 24.03.2014; Ogledov: 1891; Prenosov: 402
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici