| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 29
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
UVEDBA PROGRAMSKO-INFORMACIJSKE REŠITVE V PROJEKTNO USMERJENI ORGANIZACIJI
Zdenka Orešič, 2008, diplomsko delo

Opis: Globalni razvojni trendi, kot je hiter in dinamičen razvoj komunikacij, ki obsegajo digitalno tehnologijo in medije, nam omogočajo drugačen, sodobnejši način organiziranja poslovanja in so temelj sodobnih poslovnih okolij. Naše podjetje je implementiralo programsko-informacijski sistem s pomočjo zunanjih strokovnjakov, ki so opravili analizo obstoječih procesov, instalacijo in konfiguracijo programske opreme ter izobraževanje in nadaljnje svetovanje. Rešitve, ki jih omogoča vzpostavljena programsko-informacijska podpora, pripomorejo k uspešni izvedbi prenove in zmanjšanju stroškov poslovanja, večji produktivnosti zaposlenih pri racionalnem obvladovanju dokumentacije, večji nadzor in sledljivost poslovnih dogodkov. Uvedba programsko-informacijskega sistema v podjetju ne more biti uspešna, če se miselnost zaposlenih ne spremeni v tej smeri, da uvidijo koristi in zadovoljstvo v posodobitvi, kar pa je v veliki meri povezano z motiviranostjo le-teh.
Ključne besede: programsko-informacijski sistem, elektronsko upravljanje z dokumenti, delovni tok, upravljanje delovnih procesov
Objavljeno: 30.06.2009; Ogledov: 1270; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

7.
8.
POVEČANJE UČINKOVITOSTI PODJETJA Z UVEDBO POSLOVNIH PROCESOV
Marko Mergeduš, 2010, diplomsko delo

Opis: Organizacije v prihodnosti bodo procesno organizirane. Temeljile bodo na prilagodljivih medsebojno povezanih procesih in ne na funkcijsko hierarhičnih enotah. Kot se je pokazalo, je funkcijska struktura organiziranosti postala zastarela in neučinkovita. Procesna organiziranost bo temeljila na prekoračitvi mej med organizacijskimi oddelki ob upoštevanju horizontalnega toka dela preko več funkcij. Prispevala bo k izboljšanju poslovanja in bo usmerjena k zadovoljevanju kupčevih potreb. Prenova poslovnih procesov v svojih začetkih zagovarja radikalno oziroma korenito preoblikovanje organizacije in ne upošteva obstoječih struktur in postopkov, ampak se zavzema za uvajanje popolnoma novih načinov izvajanja dela. Kasnejši razvoj pa poudarja potrebo po kontinuiranih izboljšavah poslovnih procesov. Velik pomen pri prenovi poslovnih procesov ima informacijska tehnologija, ki omogoča in olajšuje udejanjanje procesnih sprememb. Če želijo podjetja kontinuirano izboljševati procese, jih morajo dobro upravljati. Upravljanje poslovnih procesov je množica aktivnosti, s katerimi predvidimo, ovrednotimo in obvladujemo zmogljivosti procesa. Pri uvajanju procesne organizacije si pomagamo z modeliranjem poslovnih procesov. Modeliranje nam olajšuje razumevanje pri sprejemanju pomembnih odločitev in nam v grafični obliki prikazuje kako potekajo procesi v organizaciji. Za modeliranje so bila razvita številna orodja (Aris) in tehnike (diagrami poteka), s katerimi modeliramo, analiziramo in vrednotimo poslovne procese.
Ključne besede: procesna organizacija, poslovni procesi, prenova poslovnih procesov, informacijska tehnologija, upravljanje poslovnih procesov, modeliranje poslovnih procesov.
Objavljeno: 12.08.2010; Ogledov: 2261; Prenosov: 493
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

9.
MANAGEMENT POSLOVNIH PROCESOV IN INFORMATIZACIJA ŠKODNEGA PROCESA V ZAVAROVALNICI
Maja Toplak, 2010, diplomsko delo

Opis: Strateški potencial informacijskih sistemov v podjetjih je v nižanju stroškov in neposrednem povečevanju dodane vrednosti — v mojem diplomskem delu na primeru delovnega procesa v škodnem oddelku. Prenova delovnih procesov se kaže na več nivojih in vpliva na poslovni proces zavarovalnice. Gre za vedno večjo povezanost informacijskega sistema in delovnih procesov. Delovne aktivnosti sestavljajo delovne procese in delovni procesi sestavljajo poslovni proces zavarovalnice. Cilj je prisotnost informatizacije v celotnem poslovnem procesu. Velike spremembe v tehnologiji in konceptih poslovanja zahtevajo drugačno obravnavo podjetja. Tradicionalna načela več ne veljajo in niso zagotovilo za preživetje. Velik poudarek je na zmanjševanju stroškov in obenem velikem tehnološkem razvoju. To je za podjetje velik izziv. Glede na vse spremembe, mora tudi podjetje temeljito spremeniti oz. prenoviti poslovanje. Gre za proces prenove — oblikovanje nove organizacije. Ključno pri procesu prenove je razumevanje poslovnega procesa in organizacije. V diplomskem delu sem predstavila pojem proces prenove poslovnega procesa na škodnem področju zavarovalništva. Gre za uvedbo elektronskega škodnega spisa. V obravnavani zavarovalnici je cilj vso dokumentacijo, ki je vezana na procesiranje škodnih spisov, digitalizirati — pretvoriti v računalniško obliko. Predvideva se, da se bo postopek digitalizacije izvajal neposredno po prejemu dokumentacije v tehnično ustrezno opremljenih registracijskih mestih zavarovalnice. Predvideva se sodelovanje z zunanjimi izvajalci storitve digitalizacije (skeniranja). Računalniško vodenje dokumentacije škodnega spisa poleg vhodnih zajema tudi izhodne in interne dokumente, ki v sistem elektronskega vodenja vstopajo zajeti bodisi neposredno iz računalniških aplikacij bodisi po organizacijskem vzorcu, kot velja za vhodne dokumente. Informatizacija in prenova škodnega procesa je zaradi svoje kompleksnosti zahteven projekt, ki bo temeljil na znanju in izkušnjah zavarovalnice, ki ga je pridobila na sklepalno-pogodbenem delu. Pri projektu prenove se bo potrebno posluževati storitev specializiranih IT podjetij na tem področju. Na trgu je konkurenca precejšnja in pri pravilni izbiri ter kasnejšem ustreznem sodelovanju je uspeh ob sprejemanju določenih načel in upoštevanju prakse iz sklepalno-pogodbenega dela skoraj zagotovljen. Prenove škodnega procesa so se že ali se ga bodo v bližnji prihodnosti začele lotevati vse zavarovalnice v Sloveniji. Poslovne enote večjih tujih zavarovalnic v Sloveniji so prevzele že utečen sistem iz njihovih central. S tem so v precejšnji prednosti, ker se jim ni potrebno posvečati razvoju, vendar so po drugi strani to praviloma togi sistemi, ki se le s težavo prilagodijo lokalnemu okolju. Tako da imajo zavarovalnice, ki so nastale v Sloveniji leta 1991, na osnovi nekdanje združene Zavarovalnice Triglav v tem pogledu lahko prednost. Škodni sistem lahko prenovijo in informatizirajo na osnovi dolgoletnega poznavanja okolja in ljudi v teh okoljih, predvsem pa na podlagi znanja in izkušenj svojih zaposlenih. Z elektronskim škodnim spisom dosežemo popolno informatizacijo obdelave škod — od cenilnega zapisnika — do elektronskega arhiviranja. Prednosti elektronskega škodnega spisa so enostavno iskanje dokumentov, ki so s tem oddaljeni samo nekaj »klikov«, privarčevan prostor in čas, ki je bil porabljen za iskanje škodnih spisov.
Ključne besede: poslovni proces, prenova poslovnih procesov, proces likvidacije škod, e-dokument, e-poslovanje, upravljanje dokumentov, delovni tok.
Objavljeno: 08.11.2010; Ogledov: 2056; Prenosov: 457
.pdf Celotno besedilo (547,25 KB)

10.
UVAJANJE REŠITVE ZA UPRAVLJANJE Z DOKUMENTI V POSLOVNE PROCESE S POUDARKOM NA STRATEGIJAH VARNE HRAMBE E-DOKUMENTOV
Evgen Uršič, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Organizacije se v današnjem tehnološko zelo naprednem času nenehno soočajo s potrebo po nadgrajevanju, izboljševanju ter optimiranju poslovnih procesov na vseh nivojih poslovanja. Ponavadi se izboljševanja lotevajo hkrati s prenovo in informatizacijo poslovnih procesov. Dokumenti v papirni obliki v podjetjih še vedno predstavljajo velik del internega poslovanja in interakcije s poslovnimi partnerji ter strankami. Hkrati s tem se kopičijo tudi stroški, neučinkovitost poslovanja, izguba dokumentov, upočasnjena je dostopnost in s tem manjša učinkovitost dela in kopičenje vedno večjega števila dokumentov. Za doseganje konkurenčne prednosti na trgu so podjetja prisiljena uvesti določene ukrepe, ki bi jim olajšali poslovanje in upravljanje z dokumenti. Sistemi za elektronsko obvladovanje dokumentov prinašajo odgovor na večino tegob, ki jih zaznavajo odgovorni v organizacijah na področju upravljanja dokumentov. Hitrost dostopa do informacij je v sodobnem poslovnem okolju ključni element strateško pomembnih odločitev. V ta namen morajo rešitve omogočiti preglednejše, hitrejše ter bolj ekonomično iskanje ter hranjenje dokumentov. Organizacije z uvedbo sodobnih sistemskih rešitev pridobijo bolj optimizirano in poenostavljeno delo z dokumenti. Razvrstitvena hramba, kontrola življenjskega cikla ter visoka varnost in zanesljivost so le del ključnih lastnosti dokumentnih sistemov. Vendar pa s seboj prinašajo tudi tveganja, zato je premišljena odločitev o uvedbi takšnega sistema še kako na mestu. Namen magistrske naloge je bil spoznati rešitve pri uvajanju sistemov za upravljanje z dokumenti v poslovne procese s poudarkom na strategijah varne hrambe e-dokumentov. Želeli smo ugotoviti ali je za večje podjetje učinkoviteje z vidika optimizacije poslovnih procesov uvesti lastni sistem varne hrambe digitalnih dokumentov, kot to ponuja zunanji izvajalec, ali je za večje podjetje na daljši rok stroškovno ugodnejša investicija v lastno infrastrukturo ter ponujanje storitve varne hrambe digitalnih dokumentov drugim poslovnim uporabnikom, ter ugotoviti kakšna je pravna podlaga na področju hranjenja in uničevanja papirnih dokumentov ter verodostojnosti elektronskih dokumentov na sodišču. Cilj magistrske naloge je bil na konkretnih primerih dokumentnih sistemov prikazati njihovo vlogo v poslovanju in v povezavi z informacijskimi sistemi. Na ta način smo povečali učinkovitost dokumentnih sistemov in prikazali celovito podporo poslovnim procesom. Skozi nalogo smo predstavili vlogo dokumentnih sistemov pri obvladovanju poslovnih procesov, njihove funkcionalnosti, na konkretnem primeru smo pogledali kako poteka uvajanje dokumentnega sistema, seznanili smo se z varnostjo, zakonsko ureditvijo in tehničnimi standardi. Predstavili smo koncept tako notranjega kot zunanjega izvajanja storitve upravljanja z dokumenti, argumentirali razloge za ali proti ter na konkretnih primerih iz prakse prikazali primerjalno analizo.
Ključne besede: Sistemi za upravljanje z dokumenti, optimizacija poslovnih procesov, zakonski predpisi, revizijska sled, akreditacija storitev, notranja pravila, zunanje in notranje izvajanje dejavnosti.
Objavljeno: 11.05.2011; Ogledov: 1987; Prenosov: 425
.pdf Celotno besedilo (7,00 MB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici