1. |
2. Analiza vpliva dnevnikov kakovosti na uspešnost organizacijŠtefan Masič, 2023, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu obravnavam stanje informatike v javnem podjetju, kjer informatika in informacijska tehnologija ne predstavljata strateškega sredstva za doseganje poslovnih ciljev. Osrednji cilj magistrske naloge je študija primera uvajanja koncepta dnevnikov kakovosti, s pomočjo katerega smo želeli doseči stabilizacijo kvalitete IT storitev in servisov ter preveriti ali koncept vpliva na dvig usklajenosti ali poravnave poslovnih in IT ciljev. Magisterij najprej predstavi organizacijo in vlogo IT. Preverili smo skladnost poslovnih in IT ciljev, identificirali izzive in predlagali in izvedli več ukrepov. Okvirji za upravljanje in vodenje IT so ključno orodje, ki organizaciji zagotovi ustrezen nadzor nad trenutno in bodočo uporabo IT v organizaciji. Povzeli smo konceptualni model okvirjev za upravljanje in vodenje, njihove strukture, procese in relacijske mehanizme. Predstavili smo orodja COBIT, ITIL in standard ISO/IEC 20000. Ključni del magistrske naloge predstavlja koncept dnevnika kakovosti, namenjen merjenju uspešnosti, razpoložljivosti in zanesljivosti IT storitev in servisov. Dnevnik kakovosti predstavimo preko planiranja ter vsebinske, tehnične in organizacijske izvedbe. Dnevnike kakovosti smo prenesli v produkcijo v časovnem obdobju skoraj treh let v obliki študije primera. Predstavimo analizo izvedbe, ki vključuje analizo dinamike izvajanja. Praktične izsledke študije primera smo nadgradili s možnih razširitvami koncepta. Rezultat ocenjujemo na nivoju zrelostne ocene IT storitev in servisov pred in po izvedbi študije primera. Oceno študije primera smo razširili z oceno stopnje zrelosti strateške uskladitve poslovnih in IT ciljev ter umestitve IT v model strateških oblik. Koncept dnevnika kakovosti smo ocenili kot enostavno in primerno orodje, ki omogoča dvig stabilnosti ter kakovosti IT storitev in servisov. Obenem smo sklenili, da so dnevniki kakovosti nezadosten pogoj za dvig zrelosti IT. Predstavljajo dobrodošlo, vendar nezadostno orodje v okviru procesa upravljanja in vodenja IT. Ključne besede: informacijska tehnologija, kakovost storitev, dnevnik kakovosti, upravljanje IT, vodenje IT, informatike, poravnava poslovanja in IT, COBIT, ITIL Objavljeno v DKUM: 03.11.2023; Ogledov: 337; Prenosov: 46
Celotno besedilo (5,03 MB) |
3. Razmerja med dejavnostjo kontrolinga, tržno vrednostjo in uspešnostjo poslovanja velikih slovenskih podjetijUroš Resnik, 2018, magistrsko delo Opis: Po vedno večjih zahtevah trga o celovitem usmerjanju in upravljanju podjetij se je kontroling razvil v proces, ki ga poznamo danes. Dejavnost kontrolinga je kompleksna panoga, ki se od pristopa (anglo-ameriški in nemški) do organiziranosti poslovnega subjekta razlikuje. Na organiziranost dejavnosti kontrolinga vpliva velikost podjetja, okolje, razvejanost in kompleksnost organizacije. Geografski in zgodovinski faktorji imajo ključni vpliv na razumevanje kontrolinga v podjetjih.
Pojmovanje službe, ki izvaja dejavnosti kontrolinga, ni enotno. Neodvisno od imenovanja službe je enotna težnja dejavnosti kontrolinga k informacijski podpori, usmerjanju in uravnavanju poslovanja podjetja. Cilj poslovanja vsakega podjetja je povečati uspešnost v poslovanju in s tem posredno maksimirati tržne vrednosti.
Namen magistrske naloge je preučiti razmerja med dejavnostjo kontrolinga, uspešnostjo poslovanja in tržno vrednostjo podjetja na vzorcu slovenskih podjetij, ki kotirajo na ljubljanski borzi. Ključne besede: kontroling, dejavnost kontrolinga, uspešnost poslovanja, vrednost podjetja, tržna kapitalizacija, upravljanje, informiranje, analiziranje, planiranje Objavljeno v DKUM: 20.11.2018; Ogledov: 1321; Prenosov: 90
Celotno besedilo (1,93 MB) |
4. Razpoke v zgodbi o uspehu : Ivan Svetlik, Branko Ilič (ur.)Sonja Treven, 2006, recenzija, prikaz knjige, kritika Ključne besede: recenzije, uporaba človeških zmogljivosti, upravljanje, management, poslovodni delavci, kadri, kadrovska politika, Slovenija, človeški kapital, družbeni kapital, uspešnost poslovanja, človeški potencial, primerjave, zaposlovanje, komuniciranje, nagrajevanje Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1675; Prenosov: 84
Povezava na celotno besedilo |
5. POSLOVNI POTENCIALI REŠITVE CRM V ENERGETSKEM PODJETJUTadej Vogrinčič, 2015, magistrsko delo Opis: Podjetja se vsakodnevno srečujejo z ogromnim številom strank, ki pa ne predstavljajo samo potencialnega vira dohodka, ampak so tudi odličen vir pridobivanja pomembnih informacij za morebitno poznejšo pripravo marketinških akcij in segmentacijo trga. Množico podatkov, ki vsakodnevno prihaja v centralno bazo podatkov je treba uspešno upravljati, da lahko izkoreninimo le tiste spremenljivke, ki so za podjetje pomembne. Podjetja, katera bodo sposobna investirati v iskanje pravih prodajnih priložnosti in izboljševanje prodajnih procesov ter bodo sposobna optimizirati svoj čas za doseganje odličnosti v podpori svojim kupcem bodo konkurenčna na trgu.
Sistem CRM postaja v današnjem času ena izmed ključnih programskih rešitev za upravljanje odnosa s strankami. Včasih je veljalo, da so si programske rešitve lahko privoščila le velika podjetja z lastnimi IT- oddelki, medtem ko je danes CRM dostopen tudi malim hitro rastočim podjetjem. Uvedba rešitve CRM še sama po sebi ne pomeni uspeha podjetja, pač pa mu daje podlago za lažjo dosego le-tega. Pogoj za uspešno poslovanje je centralizacija podatkov o strankah, natančno definiranje poslovnih procesov in natančno usmerjena poslovna strategija podjetja.
V magistrski nalogi smo uvodoma raziskali področje informatizacije poslovanja kot posledico le-te reorganizacijo poslovanja in procesov ter varnost takega načina dela. V nadaljevanju smo podrobneje definirali koncept CRM, tehnologijo, procese in trende ter uporabo rešitve na dotičnem podjetju. V drugem delu smo se teoretično nanašali na uporabo rešitve CRM v praksi, analizirali uvedbo in prenovo rešitve v podjetju ter prikazali trend CRM 2.0 na primeru predstavitve podjetja s pomočjo socialnega omrežja Facebook. V zadnjem delu naloge smo prikazali uporabo testne CRM rešitve, s pomočjo Intrix-ove spletne CRM aplikacije.
In kakšna naj bo rešitev CRM, da bo uspešna? Uspeh je zagotovljen, če podjetja sledijo trendom, upoštevajo dosedanje dobre poslovne prakse in se uvedbe lotevajo načrtno. Najpomembnejša lastnost ki jo mora imeti dober sistem CRM je prilagodljivost. Prodajni procesi se skozi leta spreminjajo in temu mora slediti tudi CRM. Ključne besede: reorganizacija poslovanja, varnost elektronskega poslovanja, CRM, upravljanje odnosov s strankami, social CRM Objavljeno v DKUM: 03.06.2015; Ogledov: 1224; Prenosov: 216
Celotno besedilo (2,99 MB) |
6. Leadership : life energy lecturesBoris VeneKljučne besede: videokasete, videoposnetek, vodenje, management, poslovodni delavci, manager, poslovna psihologija, komuniciranje, orodja, predstava, interakcije, motiviranje, medosebni odnosi, psihološki nasveti, psihologija osebnosti, organizacijski sistemi, podjetje, uspešnost poslovanja, strokovnjaki, izvršilni postopek, upravljanje, reševanje problemov, prednost, poslovni proces, poslovni rezultati, podpora, spremembe, poslovne odločitve, primeri, case study Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1487; Prenosov: 50
Povezava na celotno besedilo |
7. Komunikacija & retorika : life energy lecturesBoris VeneKljučne besede: videokasete, videoposnetek, komuniciranje, orodja, predstava, interakcije, motiviranje, medosebni odnosi, psihološki nasveti, psihologija osebnosti, govorništvo, retorika, management, organizacijski sistemi, podjetje, uspešnost poslovanja, poslovodni delavci, strokovnjaki, izvršilni postopek, upravljanje, reševanje problemov, konkurenčnost, prednost, poslovni proces, poslovni rezultati, podpora, spremembe, poslovne odločitve, primeri, case study Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1781; Prenosov: 76
Povezava na celotno besedilo |
8. Principles of corporate financeRichard A. Brealey, Stewart C. Myers, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: poslovne finance, finančni management, korporacije, podjetje, manager, vrednotenje, stroški, oportunitetni stroški, kapital, struktura, kalkulacije, delnice, vrednostni papirji, investicije, dividende, opcije, dolgovi, investicijsko odločanje, tveganje, rizični kapital, proračuni, budžetiranje, maksimizacija, finančno odločanje, poslovne odločitve, učinkovitost, finančno planiranje, poslovni rezultati, finančna analiza, združevanje, kontrola, upravljanje, uspešnost poslovanja, učbeniki Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 2348; Prenosov: 149
Povezava na celotno besedilo |
9. Marketing strategy and managementMichael J. Baker, 2000, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: marketing, trženje, vodenje, management, marketing mix, marketinški splet, strategija trženja, tržno planiranje, strateško upravljanje, sposobnosti, poslovna politika, uspešnost poslovanja, verige, revizija, kontrola, potrošnik, trg, segmentacija, cilj, pozicioniranje, makroekonomija, okolje, poslovno okolje, politika okolja, proizvodi, teorija racionalnih pričakovanj, racionalizacija, matrike, konkurenca, poslovno komuniciranje, komuniciranje, struktura, promocija, evalvacija, ocenjevanje, modelira Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 2164; Prenosov: 151
Povezava na celotno besedilo |
10. Effizientes Informationsmanagement in dezentralen Organisationsstrukturen : mit 48 Abbildungenzbornik Ključne besede: informacijski sistemi, uspešnost poslovanja, decentralizacija, proizvodna kooperacija, proizvodni proces, organizacijske strukture, poslovanje podjetja, management, upravljanje proizvodnje, MIS, razvojna strategija, informatika, uporabniki, zmogljivost, vrednotenje, informacijska tehnologija, participacija, vodenje, delovna uspešnost, človeški potencial, analiza poslovanja, poslovno okolje, kritika, informacijski sistemi, perspektive, poslovno komuniciranje, rešitve, reševanje problemov, kooperacija Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1670; Prenosov: 40
Povezava na celotno besedilo |