| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 134
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Izvajanje oskrbovalnih verig : transport in skladiščenje
Marcin Hajdul, Tone Lerher, Fabio Sgarbossa, 2019, univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo

Ključne besede: upravljanje poslovanja, transport, logistika, visokošolski učbeniki
Objavljeno v DKUM: 13.12.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (9,12 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Analiza vpliva dnevnikov kakovosti na uspešnost organizacij
Štefan Masič, 2023, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu obravnavam stanje informatike v javnem podjetju, kjer informatika in informacijska tehnologija ne predstavljata strateškega sredstva za doseganje poslovnih ciljev. Osrednji cilj magistrske naloge je študija primera uvajanja koncepta dnevnikov kakovosti, s pomočjo katerega smo želeli doseči stabilizacijo kvalitete IT storitev in servisov ter preveriti ali koncept vpliva na dvig usklajenosti ali poravnave poslovnih in IT ciljev. Magisterij najprej predstavi organizacijo in vlogo IT. Preverili smo skladnost poslovnih in IT ciljev, identificirali izzive in predlagali in izvedli več ukrepov. Okvirji za upravljanje in vodenje IT so ključno orodje, ki organizaciji zagotovi ustrezen nadzor nad trenutno in bodočo uporabo IT v organizaciji. Povzeli smo konceptualni model okvirjev za upravljanje in vodenje, njihove strukture, procese in relacijske mehanizme. Predstavili smo orodja COBIT, ITIL in standard ISO/IEC 20000. Ključni del magistrske naloge predstavlja koncept dnevnika kakovosti, namenjen merjenju uspešnosti, razpoložljivosti in zanesljivosti IT storitev in servisov. Dnevnik kakovosti predstavimo preko planiranja ter vsebinske, tehnične in organizacijske izvedbe. Dnevnike kakovosti smo prenesli v produkcijo v časovnem obdobju skoraj treh let v obliki študije primera. Predstavimo analizo izvedbe, ki vključuje analizo dinamike izvajanja. Praktične izsledke študije primera smo nadgradili s možnih razširitvami koncepta. Rezultat ocenjujemo na nivoju zrelostne ocene IT storitev in servisov pred in po izvedbi študije primera. Oceno študije primera smo razširili z oceno stopnje zrelosti strateške uskladitve poslovnih in IT ciljev ter umestitve IT v model strateških oblik. Koncept dnevnika kakovosti smo ocenili kot enostavno in primerno orodje, ki omogoča dvig stabilnosti ter kakovosti IT storitev in servisov. Obenem smo sklenili, da so dnevniki kakovosti nezadosten pogoj za dvig zrelosti IT. Predstavljajo dobrodošlo, vendar nezadostno orodje v okviru procesa upravljanja in vodenja IT.
Ključne besede: informacijska tehnologija, kakovost storitev, dnevnik kakovosti, upravljanje IT, vodenje IT, informatike, poravnava poslovanja in IT, COBIT, ITIL
Objavljeno v DKUM: 03.11.2023; Ogledov: 337; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (5,03 MB)

3.
Razmerja med dejavnostjo kontrolinga, tržno vrednostjo in uspešnostjo poslovanja velikih slovenskih podjetij
Uroš Resnik, 2018, magistrsko delo

Opis: Po vedno večjih zahtevah trga o celovitem usmerjanju in upravljanju podjetij se je kontroling razvil v proces, ki ga poznamo danes. Dejavnost kontrolinga je kompleksna panoga, ki se od pristopa (anglo-ameriški in nemški) do organiziranosti poslovnega subjekta razlikuje. Na organiziranost dejavnosti kontrolinga vpliva velikost podjetja, okolje, razvejanost in kompleksnost organizacije. Geografski in zgodovinski faktorji imajo ključni vpliv na razumevanje kontrolinga v podjetjih. Pojmovanje službe, ki izvaja dejavnosti kontrolinga, ni enotno. Neodvisno od imenovanja službe je enotna težnja dejavnosti kontrolinga k informacijski podpori, usmerjanju in uravnavanju poslovanja podjetja. Cilj poslovanja vsakega podjetja je povečati uspešnost v poslovanju in s tem posredno maksimirati tržne vrednosti. Namen magistrske naloge je preučiti razmerja med dejavnostjo kontrolinga, uspešnostjo poslovanja in tržno vrednostjo podjetja na vzorcu slovenskih podjetij, ki kotirajo na ljubljanski borzi.
Ključne besede: kontroling, dejavnost kontrolinga, uspešnost poslovanja, vrednost podjetja, tržna kapitalizacija, upravljanje, informiranje, analiziranje, planiranje
Objavljeno v DKUM: 20.11.2018; Ogledov: 1321; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

4.
5.
POSLOVNI POTENCIALI REŠITVE CRM V ENERGETSKEM PODJETJU
Tadej Vogrinčič, 2015, magistrsko delo

Opis: Podjetja se vsakodnevno srečujejo z ogromnim številom strank, ki pa ne predstavljajo samo potencialnega vira dohodka, ampak so tudi odličen vir pridobivanja pomembnih informacij za morebitno poznejšo pripravo marketinških akcij in segmentacijo trga. Množico podatkov, ki vsakodnevno prihaja v centralno bazo podatkov je treba uspešno upravljati, da lahko izkoreninimo le tiste spremenljivke, ki so za podjetje pomembne. Podjetja, katera bodo sposobna investirati v iskanje pravih prodajnih priložnosti in izboljševanje prodajnih procesov ter bodo sposobna optimizirati svoj čas za doseganje odličnosti v podpori svojim kupcem bodo konkurenčna na trgu. Sistem CRM postaja v današnjem času ena izmed ključnih programskih rešitev za upravljanje odnosa s strankami. Včasih je veljalo, da so si programske rešitve lahko privoščila le velika podjetja z lastnimi IT- oddelki, medtem ko je danes CRM dostopen tudi malim hitro rastočim podjetjem. Uvedba rešitve CRM še sama po sebi ne pomeni uspeha podjetja, pač pa mu daje podlago za lažjo dosego le-tega. Pogoj za uspešno poslovanje je centralizacija podatkov o strankah, natančno definiranje poslovnih procesov in natančno usmerjena poslovna strategija podjetja. V magistrski nalogi smo uvodoma raziskali področje informatizacije poslovanja kot posledico le-te reorganizacijo poslovanja in procesov ter varnost takega načina dela. V nadaljevanju smo podrobneje definirali koncept CRM, tehnologijo, procese in trende ter uporabo rešitve na dotičnem podjetju. V drugem delu smo se teoretično nanašali na uporabo rešitve CRM v praksi, analizirali uvedbo in prenovo rešitve v podjetju ter prikazali trend CRM 2.0 na primeru predstavitve podjetja s pomočjo socialnega omrežja Facebook. V zadnjem delu naloge smo prikazali uporabo testne CRM rešitve, s pomočjo Intrix-ove spletne CRM aplikacije. In kakšna naj bo rešitev CRM, da bo uspešna? Uspeh je zagotovljen, če podjetja sledijo trendom, upoštevajo dosedanje dobre poslovne prakse in se uvedbe lotevajo načrtno. Najpomembnejša lastnost ki jo mora imeti dober sistem CRM je prilagodljivost. Prodajni procesi se skozi leta spreminjajo in temu mora slediti tudi CRM.
Ključne besede: reorganizacija poslovanja, varnost elektronskega poslovanja, CRM, upravljanje odnosov s strankami, social CRM
Objavljeno v DKUM: 03.06.2015; Ogledov: 1224; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (2,99 MB)

6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici