1. Primerjava CRM rešitev MS Dynamics 365 in Salesforce ter učinki umetne inteligenceTaisa Lin Smrekar, 2024, diplomsko delo Opis: Za podjetja je ključno uspešno upravljanje odnosov s strankami. Svoji obstoječi stranki, lahko namreč ponudijo hitre in učinkovite rešitve ter jo zadržijo kot plačljivo stranko. Rešitve CRM podjetjem pomagajo tudi z analizo preteklih aktivnosti strank in z napovedjo prihodnjih trendov.
S hitrim razvojem in večjo vključenostjo postaja umetna inteligenca pomembna tudi v CRM rešitvah. Vodilni ponudniki jo vedno bolj vključujejo v svoje rešitve, saj pomaga s podrobnejšo analizo strank. Na tak način lahko v podjetjih lažje predvidevajo prihodnje želje strank in jih tudi uresničijo. Pripomore tudi k avtomatizaciji, kar lajša delo zaposlenih ter jim prepušča več časa za osredotočanje na stranke in na njihovo zadovoljstvo z izdelkom ali storitvijo.
Zaradi teh razlogov smo si za primerjalno analizo izbrali vodilna ponudnika CRM rešitev Microsoft Dynamics 365 in Salesforce. Oba svoje rešitve nadgrajujeta z orodji umetne inteligence in se tako povzpenjata na sam vrh.
V diplomskem delu so predstavljene CRM rešitve, umetna inteligenca in njihova vedno tesnejša povezava. Izpostavljene so ključne podobnosti in razlike med izbranima CRM rešitvama ponudnikov Microsoft in Salesforce glede na arhitekturo, funkcionalnosti, uporabo umetne inteligence in izobraževanja o rešitvi. Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, umetna inteligenca, Microsoft Dynamics 365, Salesforce. Objavljeno v DKUM: 26.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 9 Celotno besedilo (2,62 MB) |
2. Vpliv mešane resničnosti na poslovanje podjetjaNastja Demirovič, 2023, magistrsko delo Opis: Mešana resničnost je tehnologija, ki združuje fizični in digitalni svet ter ustvarja novo resničnost. Mešana resničnost se vse bolj uporablja v poslovnem svetu in pomembno vpliva na uspešnost poslovanja. Podjetjem omogoča ustvarjanje poglobljenih izkušenj, ki pritegnejo stranke in zaposlene na načine, ki prej niso bili mogoči. Ena od ključnih prednosti je, da izboljša uporabniško izkušnjo. Podjetja strankam lahko zagotavljajo poglobljeno in interaktivno izkušnjo, ki jim omogoča ogled in interakcijo z izdelki ali storitvami na bolj privlačen način. To lahko vodi do povečanega zadovoljstva strank in zvestobe blagovni znamki.
Poleg izboljšanja uporabniške izkušnje pomembno vpliva tudi na uspešnost zaposlenih. Z uporabo mešane resničnosti za usposabljanje in razvoj se lahko zaposleni naučijo novih veščin in procesov v poglobljenem in interaktivnem okolju. To vodi do višjih stopenj zadrževanja in izboljšane učinkovitosti. Poleg tega lahko izboljša sodelovanje in komunikacijo znotraj organizacij. Ekipam omogoča, da delajo skupaj v virtualnem okolju, ne glede na njihovo fizično lokacijo. To omogoča večjo prilagodljivost in produktivnost, saj lahko ekipe sodelujejo učinkoviteje in uspešneje.
Mešana resničnost je zelo primerna za poslovne procese, ki zahtevajo kombinacijo fizičnih in digitalnih interakcij, kot so oblikovanje izdelkov, prodaja in trženje, usposabljanje in izobraževanje ter sodelovanje na daljavo.
Na splošno ima uporaba mešane resničnosti pozitiven vpliv na poslovno uspešnost. Izboljšuje uporabniško izkušnjo, povečuje učinkovitost zaposlenih ter omogoča boljše sodelovanje in komunikacijo znotraj organizacij. Ker se še naprej razvija in postaja bolj dostopna, je verjetno, da bo njen vpliv na poslovno uspešnost le še naraščal. Ključne besede: Umetna inteligenca, razširjena resničnost, računalništvo v oblaku, upravljanje odnosov s strankami, načrtovanje virov podjetja, internet stvari, ključni kazalnik uspešnosti, mešana resničnost, virtualna resničnost Objavljeno v DKUM: 26.10.2023; Ogledov: 479; Prenosov: 44 Celotno besedilo (1,23 MB) |
3. Raziskava ponudnikov poslovnih informacijskih rešitev za digitalno transformacijo podjetijSamo Bobek, Zdenko Deželak, Irena Šišovska Klančnik, Uroš Zabukovšek, Simona Sternad Zabukovšek, 2023 Opis: Znanstvena monografija Raziskava ponudnikov poslovnih informacijskih rešitev za digitalno transformacijo podjetij obravnava področje trajnostne digitalne preozbrazbe, na katero vpliva tako izbira tehnološke platforme kot tudi informacijska arhitektura digitaliziranih organizacij. Evropska unija (EU) je opredelila digitalno preobrazbo kot eno od ključnih področij razvoja. Evropska komisija je oblikovala in objavila vizijo in smernice za digitalno preobrazbo, ki vključujejo tudi cilje EU na področju digitalne preobrazbe. EU se tudi zaveda izzivov, povezanih z onesnaževanjem in podnebnimi spremembami, ki jih onesnaževanje povzroča, ter njihove povezanosti z digitalno preobrazbo. EU je objavila “European Green Deal”, ki temelji na konceptih trajnostnega razvoja Združenih narodov. Celovita trajnostno usmerjena obravnava digitalne preobrazbe tako vključuje združitev poslovnih procesov in digitalnih tehnologij v digitalizirano poslovanje. Zato je v prvem delu znanstvene monografije poudarek na digitalni preobrazbi in odgovorih na vprašanje, kako lahko informacijske tehnologije in informacijske rešitve vplivajo na trajnostni razvoj podjetij in družbe. V drugem delu znanstvene monografije je opredeljen sodoben koncept informacijske arhitekture digitaliziranih organizacij. Pomembno vlogo pri digitalni preobrazbi organizacij imajo poslovne informacijske rešitve, ki jih organizacije uporabljajo za informacijsko podporo svojih poslovnih procesov in delovnih tokov. Najpomembnejši predstavnik poslovnih informacijskih rešitev so celovite informacijske rešitve (rešitve ERP). Poleg teh pa v skupino poslovnih informacijskih rešitev uvrščamo tudi rešitve za upravljanje odnosov s strankami (rešitve CRM), rešitve za upravljanje dokumentnih sistemov (rešitve DMS), rešitve digitalnega marketinga ter mnoge druge. Za omenjene poslovne informacijske rešitve so v drugem delu znanstvene monografije opisane opredelitve in njihove značilnosti, ponudniki teh poslovnih informacijskih rešitev in podrobnejši opis posameznih poslovnih informacijskih rešitev, prisotnih na slovenskem trgu. Tako si lahko bralec za vsak sklop raziskanih informacijskih rešitev ustvari začetni vtis o uporabnosti posameznih rešitev za posamezno podjetje oz. organizacijo. Ključne besede: digitalna preobrazba (transformacija), trajnostni razvoj, tehnološka platforma, računalništvo v oblaku, informacijska arhitektura, celovita informacijska rešitev (ERP), rešitve za upravljanje odnosov s strankami (CRM), rešitve za upravljanje z dokumenti (DMS), rešitve digitalnega marketinga Objavljeno v DKUM: 13.07.2023; Ogledov: 643; Prenosov: 103 Celotno besedilo (22,87 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
4. Učinek umetne inteligence na digitalni marketingLaura Belec, 2023, diplomsko delo Opis: Uspešno vodena prisotnost na internetu je za podjetja ključna. Digitalni marketing obsega procese, ki zajemajo vse možne digitalne kanale za promocijo izdelkov ali storitev ter hkrati služi kot orodje za upravljanje odnosov s strankami. Umetna inteligenca v svojem bistvu ustvarja računalniške programe ali stroje, ki so sposobni vedenja, ki bi ga pri ljudeh obravnavali kot inteligentnega. Tehnološki napredek je povzročil pojav velike količine podatkov na spletu, zato podjetja, če želijo ostati konkurenčna, morajo poiskati načine obdelave teh podatkov.
Umetna inteligenca lahko tržnikom pomaga na nešteto načinov izboljšati odnose s strankami in posledično vpliva na boljše poslovanje podjetji. Diplomsko delo predstavlja povezavo med umetno inteligenco in digitalnim marketingom. Izpostavili in opisali smo številna orodja umetne inteligence, ki se trenutno uspešno uporabljajo v digitalnem marketingu in prinašajo pozitivne rezultate. Umetna inteligenca je globoko integrirana v področje digitalnega marketinga, saj je sposobna zbirati informacije iz različnih virov, prepoznati trende, analizirati podatke ter omogoča tržnikom, da razumejo potrebe svojih strank. Posledično je izboljšala tudi zadovoljstvo strank in samo poslovanje podjetja. Ključne besede: digitalni marketing, umetna inteligenca, klepetalni roboti, personalizacija, upravljanje odnosov s strankami Objavljeno v DKUM: 11.07.2023; Ogledov: 709; Prenosov: 207 Celotno besedilo (1,20 MB) |
5. Primerjalna analiza oblačnih CRM rešitev Salesforce, HubSpot in MS Dynamics 365 Customer EngagementMatic Kocbek, 2022, magistrsko delo Opis: Vse več podjetij seli svoje aplikacije in storitve v oblak. Prehod na računalništvo v oblaku je bil eden najpomembnejših tehnoloških trendov zadnjih nekaj let. Dandanes za podjetja ni več ključno vprašanje izbrati oblak ali ne, ampak kako čim hitreje tja. Podjetja v različnih panogah posodabljajo svoje podatkovne platforme, da bi hkrati izkoristila novodobne aplikacije in napredno analitiko, medtem ko svoje podatke selijo v oblak. Pandemija COVID-19 je tudi eden izmed faktorjev, ki je povečala uporabo oblaka. COVID in nestabilno gospodarstvo sta veliko pripomogla pri pospeševanju k bolj digitalnemu poslovanju, ki bi podjetjem omogočilo, da se lažje odzovejo na spreminjajoče se okoliščine. Storitve v oblaku podjetjem pomagajo, da so sposobna preživeti, ter ostanejo povezana s svojimi strankami in partnerji. Storitve v oblaku so postala za podjetja ''nova normalnost'' in rast se bo nadaljevala saj se tudi vedno več vlaga v digitalno preobrazbo.
CRM rešitve, ki omogočajo celovit pogled nad strankami in upravljanje odnosov z njimi, so ključnega pomena za podjetja, da vzdržujejo kakovostne odnose s strankami. V magistrskem delu smo v poglavju Upravljanje odnosov s strankami predstavili zgodovino CRM rešitev, značilnosti, prednosti, njihovo arhitekturo, trende, glavne predstavnike rešitev ter zakaj se vedno več podjetij odloča za CRM rešitve v oblaku. V poglavju Računalništvo v oblaku smo med drugim podrobneje opisali kakšne so prednosti in slabosti ter zakaj uporaba oblaka za podjetja predstavlja manjše stroške kot lokalne rešitve.
V naslednjih treh poglavjih smo predstavili izbrane tri rešitve, njihove aplikacije, prednosti in funkcionalnosti, ki jih ponujajo. V zadnjem praktičnem poglavju Primerjalna analiza oblačnih CRM rešitev, smo naredili primerjalno analizo vseh treh rešitev glede na razlike v samih uporabniških vmesnikih, delovanje na mobilnih napravah, razlike v cenah in funkcionalnostih, ki jih ponujajo posamezni paketi ter ocenah uporabnikov. Ključne besede: Upravljanje odnosov s strankami, oblačne CRM rešitve, računalništvo v oblaku, Salesforce, Hubspot, Microsoft Dynamics 365 CE Objavljeno v DKUM: 02.06.2022; Ogledov: 857; Prenosov: 106 Celotno besedilo (2,10 MB) |
6. Kritični dejavniki uspeha uvajanja rešitev CRM na primeru Microsoft Dynamics 365 Customer EngagementSaša Slekovec, 2021, magistrsko delo Opis: V današnjem času se podjetja zaradi nenehnih sprememb tehnologije in konkurenčnosti borijo za pridobivanje in zadrževanje strank. Tako se je koncept upravljanja odnosov s strankami oblikoval tudi kot strateška rešitev za podjetja.
V prvem delu magistrskega dela se bomo srečali s pojmom upravljanje odnosov s strankami in ga opredelili. Opredelili bomo CRM rešitev in njeno arhitekturo, ki se deli na strateško, strukturno in procesno. Predstavili bomo namestitvene modele CRM rešitev, ki smo jih podrobneje razdelili na CRM rešitev na lokaciji in CRM rešitev v oblaku. V magistrskem delu bomo opredelili prednosti in slabosti CRM rešitev in izpostavili nekaj ponudnikov CRM rešitev ter trende, ki se pojavljajo na področju CRM rešitev. Predstavili bomo izbiro in uvedbo CRM rešitev. Pri uvedbi CRM rešitev bomo predstavili najpogosteje izbrana pristopa uvedbe CRM rešitev, in sicer fazni in agilni pristop. Nato se bomo osredotočili na kritične dejavnike uspeha uvajanja CRM rešitev in sklope le-teh. Sklopi, ki jih bomo opredelili, so človeški, organizacijski in tehnološki.
V drugem delu magistrskega dela se bomo osredotočili na metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step, rešitev Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement in KDU uvajanja Microsoft Dyanmics 365 Customer Engagement. Podrobneje bomo predstavili tudi rešitev Microsoft Dynamics 365 Customer Enagagement. Opredelili bomo prednosti, ki nam jih prinaša. Za uvedbo Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement bomo uporabili metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step in agilni pristop. Med KDU uvajanja Microsoft Dyanmics 365 Customer Engagement bomo uvrstili človeške, organizacijske in tehnološke sklope. Te smo opredelili z vidika podpore uprave, izvršnega direktorja, organizacijske kulture, organizacijske infrastrukture, človeških virov, upravljanje znanja, strategije, procesov, kakovosti informacij, rešitve in storitve, integracije, usmerjenosti na stranko, izkušeni in usposobljeni zaposleni ter tehnološke pripravljenosti. Identificirali bomo tudi kritične dejavnike uspeha po uvedbi Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement. Ključne besede: kritični dejavniki uspeha (KDU), upravljanje odnosov s strankami (CRM), uvajanje, Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement, metodologija, Microsoft Dynamics Sure Step Objavljeno v DKUM: 20.12.2021; Ogledov: 947; Prenosov: 80 Celotno besedilo (1,70 MB) |
7. Poslovni učinki rabe umetne inteligence v CRM na primeru rešitve SalesforceDenis Gönc, 2021, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu smo preučili rabo umetne inteligence (AI) v najbolj napredni rešitvi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) Salesforce. Na konkurenčnem trgu kombinacija CRM-rešitve in AI omogoča, da podjetja izstopajo od povprečja in postanejo učinovitejša pri poslovanju ter zmanjšajo svoje stroške. Prodajnikom se s tem pristopom olajša delo, saj AI daje priporočila za najboljši naslednji korak, pripomore k oblikovanju nadzornih plošč in vpogledov ter omogoča izdelavo raznih napovednih modelov. Zaradi avtomatizacije se lahko osredotočajo na druga bolj pomembna opravila. CRM-rešitve so že v osnovi zelo napredne, vendar dodatek AI izboljša njihove zmogljivosti in podjetjem omogoča, da presežejo zastavljene cilje.
V prvem delu magistrske naloge smo najprej preučili AI, predstavili njeno zgodovino, opisali področja rabe in najbolj znane ponudnike. Preučili smo tudi okrepitev varnosti in predpostavke različnih znanstvenikov o njenem razvoju v prihodnosti. V nadaljevanju smo preučili CRM-rešitve, njihove značilnosti, prednost in slabosti, zgodovino, trende ter opisali tudi njene največje ponudnike .
V drugem delu smo opisali vodilno CRM-rešitev Salesforce, predstavili njene produkte, opisali skupne stroške lastništva teh produktov in utemeljili, zakaj spada med najbolj priljubljene CRM-rešitve na svetu. V nadaljevanju smo opisali Einstein AI, ki je vgrajena v jedro platforme Salesforce in s svojim naborom rešitev zagotavlja napredne zmogljivosti. Na koncu smo opisali 12 študij primerov, s katerimi smo ugotavljali, kako podjetja iz različnih panog uporabljajo Einstein AI v vodilni CRM-rešitvi in kakšne rezultate so s tem dosegli. Ključne besede: umetna inteligenca, upravljanje odnosov s strankami, CRM, salesforce, Einstein AI, strojno učenje, globoko učenje, oblačna rešitev, študije primerov, poslovni učinki. Objavljeno v DKUM: 20.10.2021; Ogledov: 1166; Prenosov: 126 Celotno besedilo (1,92 MB) |
8. Trendi crm sistemovMonika Šinjur, 2021, magistrsko delo Opis: Upravljanje odnosov s strankami (CRM) je poslovna strategija, ki je usmerjena k strankam in ustvarjanju dolgoročnega odnosa z njimi. Podjetja so danes na trgu konkurenčna le, v kolikor so sposobna vzpostaviti interakcijo s strankami in razumeti njihove potrebe. Na podlagi tega prilagajajo svoj izdelke in storitve, kar vpliva na donosnost in ohranjanje obstoječih strank, pridobivanje novih strank in posledično povečanje prodajnih prihodkov podjetja.
Podporo učinkovitemu izvajanju strategije upravljanja odnosov s strankami danes nudijo CRM sistemi. CRM sistemi so učinkovito programsko orodje, ki omogoča zbiranje, hranjenje in obdelavo vseh informacij o strankah. Avtomatizirajo procese prodaje in trženja ter nudijo podporo poprodajnim aktivnostim in servisiranju strank, zato je pomembno, da so integrirani z drugimi sistemi v podjetju. Poslovni procesi v podjetjih so specifični, zato je pomembna prilagodljivost funkcionalnosti CRM sistemov poslovanju podjetja.
V tem magistrskem delu smo opredelili koncept upravljanja odnosov s strankami in lastnosti CRM sistemov. Osredotočili smo se na proces implementacije CRM sistemov in kritične dejavnike uspeha takšnih projektov. Izpostavili smo prednosti in tudi slabosti CRM sistemov, ki se pojavljajo, kljub temu da lahko danes podjetja izbirajo med mnogimi ponudniki in njihovimi CRM rešitvami. Zanimali so nas predvsem trendi CRM sistemov, ki so nastali z razvojem napredne informatike in informacijsko-komunikacijskih tehnologij. CRM rešitve v oblaku, mobilnost CRM rešitev, njihovo povezovanje s socialnimi omrežji in nove funkcionalnosti so področja, na katera smo se pri tem osredotočili. Vključili smo analizo treh izbranih CRM rešitev: Intrix CRM, Salesforce CRM in Microsoft Dynamics 365 CRM. Skozi analizo CRM rešitev smo podkrepili teoretična izhodišča tega magistrskega dela. Ključne besede: e-poslovanje, upravljanje odnosov s strankami, računalništvo v oblaku, socialna omrežja, poslovna inteligenca Objavljeno v DKUM: 01.09.2021; Ogledov: 1575; Prenosov: 290 Celotno besedilo (2,61 MB) |
9. Uporaba Suite CRM v digitalnem marketinguJana Hirci Fortin, 2021, diplomsko delo Opis: Suite CRM je odprtokodna rešitev za upravljanje odnosov s strankami, za mala in srednja velika podjetja. Predstavljena je relavantna literatura o digitalnem marketingu, opisane so značilnosti programske rešitve in prikazana dva primera uporabe. Izdelali smo ponudbo in uporabili možnost pošiljanja v pdf formatu z elektronsko pošto. Če kupec ponudbo sprejme, iz nje generiramo račun. Pošiljanje e-novic izvedemo v več korakih, določimo vrsto in naziv kampanje, kreiramo obstoječe sezname naročnikov, kreiramo sporočilo in določimo čas pošiljanja novic.Podana je SWOT analiza, katera je pokazala, da je največja slabost zahtevno poznavanje angleškega jezika. Največje tveganje je odtekanje informacij, največja prednost pa je digitalna transformacija procesov v marketingu. Ključne besede: Suite CRM, digitalni marketing, e-račun, e-novica, CRM, upravljanje odnosov s strankami. Objavljeno v DKUM: 11.08.2021; Ogledov: 949; Prenosov: 71 Celotno besedilo (3,02 MB) |
10. Uporaba umetne inteligence v rešitvah crm na primeru rešitve salesforceNina Belšak, 2020, diplomsko delo Opis: Kupec je najpomembnejši del prodajnega procesa, saj brez kupca ni prodaje in brez prodaje ni dobička. Zato je upravljanje odnosov s kupci, skrajšano CRM, bil in bo ostal eden najpomembnejših pojmov na področju prodaje. Skozi leta se je prodajni proces spreminjal, z njim pa so se spreminjale zahteve in pričakovanja strank. Zaradi vedno večjih zahtev strank, velikih količin podatkov in vedno več dela, so nastali prvi CRM sistemi.
V prvem delu diplomske naloge bo podrobneje opisano celotno področje upravljanja odnosov s strankami. Opisane bodo funkcionalnosti, vrste, prednosti in slabosti ter cilji in trendi CRM rešitev. V zadnjih letih je vedno pogostejši CRM v oblaku, preko katerega se povežemo s pomočjo internetne povezave. Sistemi, ki temeljijo na oblaku, omogočajo hitrejše, enostavnejše in cenejše prilagajanje spremembam. Zato jih je lažje integrirati tudi z drugimi aplikacijami.
V drugem delu bo opisana integracija CRM-ja z AI. AI oziroma umetna inteligenca pomeni zmožnost posnemanja človeških reakcij, dejanj in čustev s pomočjo strojev, robotov in računalnikov. AI rešitev CRM rešitev nadgrajuje s svojimi naprednimi funkcijami, kot so: strojno učenje, globoko učenje, avtomatizacija procesov, napovedi prodaje in uspešnih poslov, prilagojeni klepeti, obdelava naravnega jezika, strojni vid, čustvena analitika in mnoge druge.
Na koncu diplomske naloge bo predstavljeno podjetje Salesforce, ki je globalna in vodilna platforma za CRM, uporablja pa jo več kot 150.000 podjetij po vsem svetu. Je sistem, s samostojnimi aplikacijami za prodajo, ki temeljijo na oblaku, zato jih lahko na enostavne načine integriramo z zunanjimi aplikacijami, kot so e-pošta in socialni mediji. Ena izmed najvplivnejših rešitev Salesforca je Einstein. Salesforce Einstein pozitivno vpliva na področja marketinga, prodaje in storitev za stranke. Opisane bodo zmogljivosti in prednosti, ki jih rešitev Salesforce Einstein predstavlja za različna podjetja. Je eden izmed primerov umetne inteligence integrirane z rešitvijo CRM. Ključne besede: Upravljanje odnosov s strankami, Umetna inteligenca, Salesforce, Einstein, Strojno učenje, Globoko učenje, Sistem v oblaku, Prodajni proces Objavljeno v DKUM: 24.11.2020; Ogledov: 1179; Prenosov: 169 Celotno besedilo (1,31 MB) |