| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 78
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
Kritični dejavniki uspeha uvajanja rešitev CRM na primeru Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement
Saša Slekovec, 2021, magistrsko delo

Opis: V današnjem času se podjetja zaradi nenehnih sprememb tehnologije in konkurenčnosti borijo za pridobivanje in zadrževanje strank. Tako se je koncept upravljanja odnosov s strankami oblikoval tudi kot strateška rešitev za podjetja. V prvem delu magistrskega dela se bomo srečali s pojmom upravljanje odnosov s strankami in ga opredelili. Opredelili bomo CRM rešitev in njeno arhitekturo, ki se deli na strateško, strukturno in procesno. Predstavili bomo namestitvene modele CRM rešitev, ki smo jih podrobneje razdelili na CRM rešitev na lokaciji in CRM rešitev v oblaku. V magistrskem delu bomo opredelili prednosti in slabosti CRM rešitev in izpostavili nekaj ponudnikov CRM rešitev ter trende, ki se pojavljajo na področju CRM rešitev. Predstavili bomo izbiro in uvedbo CRM rešitev. Pri uvedbi CRM rešitev bomo predstavili najpogosteje izbrana pristopa uvedbe CRM rešitev, in sicer fazni in agilni pristop. Nato se bomo osredotočili na kritične dejavnike uspeha uvajanja CRM rešitev in sklope le-teh. Sklopi, ki jih bomo opredelili, so človeški, organizacijski in tehnološki. V drugem delu magistrskega dela se bomo osredotočili na metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step, rešitev Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement in KDU uvajanja Microsoft Dyanmics 365 Customer Engagement. Podrobneje bomo predstavili tudi rešitev Microsoft Dynamics 365 Customer Enagagement. Opredelili bomo prednosti, ki nam jih prinaša. Za uvedbo Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement bomo uporabili metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step in agilni pristop. Med KDU uvajanja Microsoft Dyanmics 365 Customer Engagement bomo uvrstili človeške, organizacijske in tehnološke sklope. Te smo opredelili z vidika podpore uprave, izvršnega direktorja, organizacijske kulture, organizacijske infrastrukture, človeških virov, upravljanje znanja, strategije, procesov, kakovosti informacij, rešitve in storitve, integracije, usmerjenosti na stranko, izkušeni in usposobljeni zaposleni ter tehnološke pripravljenosti. Identificirali bomo tudi kritične dejavnike uspeha po uvedbi Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement.
Ključne besede: kritični dejavniki uspeha (KDU), upravljanje odnosov s strankami (CRM), uvajanje, Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement, metodologija, Microsoft Dynamics Sure Step
Objavljeno v DKUM: 20.12.2021; Ogledov: 198; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

2.
Poslovni učinki rabe umetne inteligence v CRM na primeru rešitve Salesforce
Denis Gönc, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo preučili rabo umetne inteligence (AI) v najbolj napredni rešitvi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) Salesforce. Na konkurenčnem trgu kombinacija CRM-rešitve in AI omogoča, da podjetja izstopajo od povprečja in postanejo učinovitejša pri poslovanju ter zmanjšajo svoje stroške. Prodajnikom se s tem pristopom olajša delo, saj AI daje priporočila za najboljši naslednji korak, pripomore k oblikovanju nadzornih plošč in vpogledov ter omogoča izdelavo raznih napovednih modelov. Zaradi avtomatizacije se lahko osredotočajo na druga bolj pomembna opravila. CRM-rešitve so že v osnovi zelo napredne, vendar dodatek AI izboljša njihove zmogljivosti in podjetjem omogoča, da presežejo zastavljene cilje. V prvem delu magistrske naloge smo najprej preučili AI, predstavili njeno zgodovino, opisali področja rabe in najbolj znane ponudnike. Preučili smo tudi okrepitev varnosti in predpostavke različnih znanstvenikov o njenem razvoju v prihodnosti. V nadaljevanju smo preučili CRM-rešitve, njihove značilnosti, prednost in slabosti, zgodovino, trende ter opisali tudi njene največje ponudnike . V drugem delu smo opisali vodilno CRM-rešitev Salesforce, predstavili njene produkte, opisali skupne stroške lastništva teh produktov in utemeljili, zakaj spada med najbolj priljubljene CRM-rešitve na svetu. V nadaljevanju smo opisali Einstein AI, ki je vgrajena v jedro platforme Salesforce in s svojim naborom rešitev zagotavlja napredne zmogljivosti. Na koncu smo opisali 12 študij primerov, s katerimi smo ugotavljali, kako podjetja iz različnih panog uporabljajo Einstein AI v vodilni CRM-rešitvi in kakšne rezultate so s tem dosegli.
Ključne besede: umetna inteligenca, upravljanje odnosov s strankami, CRM, salesforce, Einstein AI, strojno učenje, globoko učenje, oblačna rešitev, študije primerov, poslovni učinki.
Objavljeno v DKUM: 20.10.2021; Ogledov: 272; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

3.
Trendi crm sistemov
Monika Šinjur, 2021, magistrsko delo

Opis: Upravljanje odnosov s strankami (CRM) je poslovna strategija, ki je usmerjena k strankam in ustvarjanju dolgoročnega odnosa z njimi. Podjetja so danes na trgu konkurenčna le, v kolikor so sposobna vzpostaviti interakcijo s strankami in razumeti njihove potrebe. Na podlagi tega prilagajajo svoj izdelke in storitve, kar vpliva na donosnost in ohranjanje obstoječih strank, pridobivanje novih strank in posledično povečanje prodajnih prihodkov podjetja. Podporo učinkovitemu izvajanju strategije upravljanja odnosov s strankami danes nudijo CRM sistemi. CRM sistemi so učinkovito programsko orodje, ki omogoča zbiranje, hranjenje in obdelavo vseh informacij o strankah. Avtomatizirajo procese prodaje in trženja ter nudijo podporo poprodajnim aktivnostim in servisiranju strank, zato je pomembno, da so integrirani z drugimi sistemi v podjetju. Poslovni procesi v podjetjih so specifični, zato je pomembna prilagodljivost funkcionalnosti CRM sistemov poslovanju podjetja. V tem magistrskem delu smo opredelili koncept upravljanja odnosov s strankami in lastnosti CRM sistemov. Osredotočili smo se na proces implementacije CRM sistemov in kritične dejavnike uspeha takšnih projektov. Izpostavili smo prednosti in tudi slabosti CRM sistemov, ki se pojavljajo, kljub temu da lahko danes podjetja izbirajo med mnogimi ponudniki in njihovimi CRM rešitvami. Zanimali so nas predvsem trendi CRM sistemov, ki so nastali z razvojem napredne informatike in informacijsko-komunikacijskih tehnologij. CRM rešitve v oblaku, mobilnost CRM rešitev, njihovo povezovanje s socialnimi omrežji in nove funkcionalnosti so področja, na katera smo se pri tem osredotočili. Vključili smo analizo treh izbranih CRM rešitev: Intrix CRM, Salesforce CRM in Microsoft Dynamics 365 CRM. Skozi analizo CRM rešitev smo podkrepili teoretična izhodišča tega magistrskega dela.
Ključne besede: e-poslovanje, upravljanje odnosov s strankami, računalništvo v oblaku, socialna omrežja, poslovna inteligenca
Objavljeno v DKUM: 01.09.2021; Ogledov: 314; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (2,61 MB)

4.
Uporaba Suite CRM v digitalnem marketingu
Jana Hirci Fortin, 2021, diplomsko delo

Opis: Suite CRM je odprtokodna rešitev za upravljanje odnosov s strankami, za mala in srednja velika podjetja. Predstavljena je relavantna literatura o digitalnem marketingu, opisane so značilnosti programske rešitve in prikazana dva primera uporabe. Izdelali smo ponudbo in uporabili možnost pošiljanja v pdf formatu z elektronsko pošto. Če kupec ponudbo sprejme, iz nje generiramo račun. Pošiljanje e-novic izvedemo v več korakih, določimo vrsto in naziv kampanje, kreiramo obstoječe sezname naročnikov, kreiramo sporočilo in določimo čas pošiljanja novic.Podana je SWOT analiza, katera je pokazala, da je največja slabost zahtevno poznavanje angleškega jezika. Največje tveganje je odtekanje informacij, največja prednost pa je digitalna transformacija procesov v marketingu.
Ključne besede: Suite CRM, digitalni marketing, e-račun, e-novica, CRM, upravljanje odnosov s strankami.
Objavljeno v DKUM: 11.08.2021; Ogledov: 238; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (3,02 MB)

5.
Uporaba umetne inteligence v rešitvah crm na primeru rešitve salesforce
Nina Belšak, 2020, diplomsko delo

Opis: Kupec je najpomembnejši del prodajnega procesa, saj brez kupca ni prodaje in brez prodaje ni dobička. Zato je upravljanje odnosov s kupci, skrajšano CRM, bil in bo ostal eden najpomembnejših pojmov na področju prodaje. Skozi leta se je prodajni proces spreminjal, z njim pa so se spreminjale zahteve in pričakovanja strank. Zaradi vedno večjih zahtev strank, velikih količin podatkov in vedno več dela, so nastali prvi CRM sistemi. V prvem delu diplomske naloge bo podrobneje opisano celotno področje upravljanja odnosov s strankami. Opisane bodo funkcionalnosti, vrste, prednosti in slabosti ter cilji in trendi CRM rešitev. V zadnjih letih je vedno pogostejši CRM v oblaku, preko katerega se povežemo s pomočjo internetne povezave. Sistemi, ki temeljijo na oblaku, omogočajo hitrejše, enostavnejše in cenejše prilagajanje spremembam. Zato jih je lažje integrirati tudi z drugimi aplikacijami. V drugem delu bo opisana integracija CRM-ja z AI. AI oziroma umetna inteligenca pomeni zmožnost posnemanja človeških reakcij, dejanj in čustev s pomočjo strojev, robotov in računalnikov. AI rešitev CRM rešitev nadgrajuje s svojimi naprednimi funkcijami, kot so: strojno učenje, globoko učenje, avtomatizacija procesov, napovedi prodaje in uspešnih poslov, prilagojeni klepeti, obdelava naravnega jezika, strojni vid, čustvena analitika in mnoge druge. Na koncu diplomske naloge bo predstavljeno podjetje Salesforce, ki je globalna in vodilna platforma za CRM, uporablja pa jo več kot 150.000 podjetij po vsem svetu. Je sistem, s samostojnimi aplikacijami za prodajo, ki temeljijo na oblaku, zato jih lahko na enostavne načine integriramo z zunanjimi aplikacijami, kot so e-pošta in socialni mediji. Ena izmed najvplivnejših rešitev Salesforca je Einstein. Salesforce Einstein pozitivno vpliva na področja marketinga, prodaje in storitev za stranke. Opisane bodo zmogljivosti in prednosti, ki jih rešitev Salesforce Einstein predstavlja za različna podjetja. Je eden izmed primerov umetne inteligence integrirane z rešitvijo CRM.
Ključne besede: Upravljanje odnosov s strankami, Umetna inteligenca, Salesforce, Einstein, Strojno učenje, Globoko učenje, Sistem v oblaku, Prodajni proces
Objavljeno v DKUM: 24.11.2020; Ogledov: 449; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

6.
Uvedba nove CRM rešitve na primeru podjetja X
Anže Gavez, 2020, diplomsko delo

Opis: Podjetja so že v preteklosti spoznala, da so za njihov uspeh na trgu ključnega pomena zadovoljne stranke. Začela so iskati načine, kako pridobiti nove stranke, kako ustreči njihovim željam in kako jih obdržati. Z razvojem rešitev za upravljanje odnosov s strankami (angl. Customer Relationship Management – CRM), so se jim podjetja približala kot še nikoli poprej. Če pred leti uporaba CRM rešitev v podjetjih za njihov obstoj še ni bila potrebna, pa so hitre spremembe v poslovanju, vedno večje zahteve strank in konkurenčni pritiski podjetja prisilili v uporabo različnih informacijskih rešitev, med katere spadajo tudi CRM rešitve. Postopek izbire in uvedbe CRM rešitev je vse prej kot enostaven proces. Na trgu je iz leta v leto večja izbira ponudnikov, ki ponujajo CRM rešitve, ki so primerne za različna podjetja. Za podjetje je pomembno, da izbere tako CRM rešitev, ki bo zadovoljila potrebe strank in njihove zahteve ter rešila morebitne težave v poslovanju. Pri uvajanju se mora podjetje kot celota posvetiti uvedbi CRM rešitve, kajti v nasprotnem primeru projekt ne bo izveden v predvidenem času, s predvidenimi stroški, ali v predvidenem obsegu ali pa sploh ne bo izveden. V diplomskem delu bomo v uvodu predstavili osnovno problematiko, cilje, namen in hipoteze diplomskega dela. V drugem poglavju bomo teoretično predstavili osnovna izhodišča upravljanja odnosa s strankami. To teorijo bomo nato aplicirali na CRM rešitve in predstavili pomen CRM rešitev za podjetja. Nato bomo predstavili arhitekturo CRM rešitev ter opisali proces izbire in uvedbe CRM rešitev. V tretjem poglavju bomo opisali izbrano podjetje in analizirali trenutno stanje CRM rešitve v tem podjetju. Nato bomo med seboj primerjali štiri ponudnike CRM rešitev. Glede na zbrane informacije in glede na pomembnost določenih dejavnikov za izbrano podjetje bomo nato ocenili smotrnost uvedbe določene CRM rešitve za izbrano podjetje.
Ključne besede: Upravljanje odnosov s strankami, CRM rešitve, stranke, izbira CRM rešitev, uvedba CRM rešitev, arhitektura CRM rešitev
Objavljeno v DKUM: 23.11.2020; Ogledov: 369; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

7.
Uporaba CRM rešitev v športu
Anita Sobočan, 2020, diplomsko delo

Opis: Številni viri se strinjajo, da je v današnjem svetu ključnega pomena, vzpostavitev dobrih odnosov z našimi strankami. Da nam to uspe in da ta odnos vzdržujemo in nagrajujemo je pomembno, da naš Customer Relationship Management (v nadaljevanju CRM) v podjetju odlično deluje. Lahko se lotimo pristopa da podatke beležimo, analiziramo in izdelujemo poročila ročno, iz tabel shranjenih na različnih mestih, da marketinške kampanje izvajamo posebej in brez načrtovanih strategij, kar nam na prvi pogled prihrani denar, ki ga bi morali vložiti v uvedbo CRM rešitve pa vendar je na dolgi rok precej bolj ugodno uvesti rešitev. Prihranijo nam veliko dela, tako z organizacijskega, kot časovnega vidika, istočasno pa gradimo močne in trdne odnose z našimi strankami, ki so bolj zadovoljne, posledično pa prinesejo več dobička. V diplomski nalogi smo želeli predstaviti, kako CRM rešitve delujejo v športu, kjer se v zadnjem obdobju res velik poudarek daje na navijače, ki so s časom postali vse bolj zahtevni. Poleg kvalitetne športne predstave, jim je treba ponuditi še ogromno drugih storitev. Od zagotovljenih parkirnih mest, do ponudbe hrane in pijače, pa dogodki med prekinitvami. Vsak navijač si želi zelo osebno doživetje, zapomni pa si vsako stvar, ki mu ni bila všeč. Zato si osebje, ki v večjih športnih organizacijah skrbi za CRM, prizadeva, da nemudoma opazi, s čim navijač ni bil zadovoljen in se trudi to čimprej popraviti. Prav tako imajo največji športni klubi navijače po celem svetu in želijo prav vsem zagotoviti, da so del njihove zgodbe. V povezavi s tem, se tudi v športu veliko uporabljata tehnologiji navidezne in razširjene resničnosti, ki omogočata navijačem bolj oseben in bližnji ogled določenih aktivnosti v klubu. Slovenski šport je kar se uporabe CRM rešitev in tehnologije še daleč za ostalim svetom, razlogi pa tičijo predvsem v finančnih sredstvih in manjši navijaški bazi. To velja tudi za Odbojkarski Klub Nova KBM katere situacijo smo predstavili na koncu diplomskega projekta. Vendar bi s potrebami in željami navijačev, v prihodnosti vsekakor bilo smiselno razmisliti o vlaganju v CRM rešitve.
Ključne besede: Upravljanje odnosov s strankami, CRM, CRM rešitve, šport, odbojka
Objavljeno v DKUM: 19.11.2020; Ogledov: 297; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

8.
Uvedba CRM rešitve na primeru Nogometnega kluba Maribor
Sanela Črešnik, 2019, diplomsko delo

Opis: Današnji svet vedno bolj temelji na tehnologiji in tako je tudi na področju informacijske tehnologije, ki omogoča podjetjem, da so v koraku s časom. Tema diplomskega projekta je uvedba informacijske rešitve na primeru Nogometnega kluba Maribor. CRM oziroma upravljanje odnosov s strankami je strategija v podjetju, ki se osredotoča na stranke in njihove potrebe. Upravljanje odnosov s strankami se danes v večini primerov podpira z informacijskimi rešitvami, ki jih imenujemo CRM sistemi, saj ti namreč omogočajo lažje in hitrejše delo. Na začetku diplomskega projekta so predstavljene informacijske rešitve na splošno, definicije, njihova arhitektura, značilnosti, predstavljeni so tudi ponudniki informacijskih rešitev in trendi na trgu. Sledi opis izzivov, s katerimi se CRM sistem sooča na področju športa, in podroben opis informacijske rešitve Microsoft Dynamics CRM. Opisan je tudi primer, ki pomaga pri opravljanju funkcij v svetu športa. Na koncu je prikazan študijski primer uvedbe CRM sistema na primeru Nogometnega kluba Maribor, ki je najprej podrobno opisan, predstavljena je njegova obsežna zgodovina, dejavnosti, ki jih v klubu izvajajo, pomembnost CRM sistema za njihov klub ter možnost uvajanja in praktična uporaba na primeru Microsoft Dynamics CRM.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami – CRM, arhitektura CRM rešitev, šport, Microsoft Dynamics, Nogometni klub Maribor
Objavljeno v DKUM: 19.11.2020; Ogledov: 416; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

9.
Integracija geografskih informacijskih sistemov (gis) s crm rešitvami
Nastja Demirovič, 2020, diplomsko delo

Opis: Na svetu je danes ogromno podjetij, zato je za dobro poslovanje podjetja bistvena komunikacija in grajenje odnosa s strankami. Cilj podjetij je vzpostavitev zvestobe kupcev in preoblikovanje enkratnih kupcev podjetja v njihove redne stranke. Ne glede na to za kakšno podjetje gre, bodisi za podjetje ki je odvisno od vzdrževanja stalne baze strank ali prodajnega mesta ki želi, da se stranke vedno znova vračajo, je cilj podjetja vzpostavitev in vzdrževanje zveste skupine strank. To je bistvenega pomena za dolgoročni uspeh podjetja. Podjetjem pa na današnjem konkurenčnem trgu ni dovolj samo uporaba CRM rešitev, zato se vedno več podjetij odloča, da svoje CRM rešitve integrira s GIS sistemi. To je pomembno predvsem zaradi tega, ker so GIS sistemi pomembna lastnost raznih dejavnosti, strategij in načrtov podjetij in integracija teh dveh podjetjem pomaga dobiti globlje vpoglede, preden sprejmejo pomembnejše odločitve. Vključevanje GIS sistemov v CRM rešitve je v današnjem času nujen dejavnik uspešnosti podjetij, saj oba orodja pomagata organizacijam, da izkoristijo prostorske vidike svojih poslovnih podatkov. V prvem delu diplomskega dela smo najprej opredelili definicijo CRM rešitev, oziroma rešitev za upravljanje odnosov s strankami, predstavili njegove osnovne značilnosti, vlogo, vrste rešitev, zgodovino, arhitekturo ter predstavnike. Predstavili smo tudi prednosti uporabe CRM rešitev v podjetju. Drugi del naloge smo posvetili tudi geografskim informacijskim sistemom (GIS), smo jih opredelili, predstavili njegove osnovne značilnosti, vlogo, zgodovino, arhitekturo ter predstavnike. Osredotočili smo se tudi na integracijo teh dveh, kar smo kasneje v nalogi povezali s praktičnim delom, ter prikazali integracijo GIS sistema s CRM rešitvami. Prikazali smo dve že izvedeni integraciji in sicer integracijo SAP Geographic Enablement Framework (SAP Geo Framework) ter integracijo Esri in SAP.
Ključne besede: CRM (Upravljanje odnosov s strankami), CRM rešitve, GIS (Geografski informacijski sistemi), GIS, integracija
Objavljeno v DKUM: 17.11.2020; Ogledov: 369; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (840,72 KB)

10.
Primerjava CRM rešitev Microsoft Dynamics CRM in Salesforce
Maša Sušec, 2019, diplomsko delo

Opis: Poslovno življenje je iz dneva v dan bolj dinamično in zahteva vedno večjo tehnološko podporo. V preteklosti tehnološke podpore skoraj ni bilo. Poslovneži so v veliki meri uporabljali princip papirnega poslovanja. Danes bi to povzročilo mnogo težav, saj enostavno ni več možno voditi podjetja brez tehnološke podpore. Zasluga k temu gre h današnjemu svetu podatkov. Namreč, ljudje za sabo puščamo vedno večjo sled podatkov, ki pa lahko podjetju v veliki meri pripomore k izboljšanju svojega poslovanja. Ni več možno, da bi vse te podatke spravili na papir in zato so se začela pojavljati podjetja, ki ponujajo vrhunske programe, ki omogočajo zajem in jasen pregled nad podatki strank nekega podjetja. V primeru upravljanja odnosov s strankami so to programi za upravljanje odnosov s strankami ali tako imenovane CRM rešitve (angl. Customer Relationship Management). Stranke so največje bogastvo vseh podjetij. Zato je pomembno, da jim ustrežemo na vse možne načine, saj navsezadnje v podjetje prinašajo denar. Ceneje je, da podjetja vzdržujejo stike z lojalnimi strankami kot pa, da se samo fokusirajo na pridobivanje novih strank. In tukaj govorimo o konceptu upravljanja odnosov s strankami. Če želimo stranki ponuditi najboljšo opcijo, ki je prilagojena za njo, je potrebno beležiti vse interakcije s to stranko in podatke o njej. Če bo stranka videla, da se za njo trudimo in ji dajemo boljše opcije kot pa konkurenca, bo zagotovo ostala lojalna pri nakupu izdelka ali storitve, ki ga/jo podjetje ponuja. Na svetu je namreč ogromno programov za upravljanje odnosov s strankami (torej CRM rešitev), ki so pri tem v pomoč. Izmed vseh, smo v diplomskem delu izpostavili dva največja tekmovalca in sicer Microsoft Dynamics CRM in Salesforce. Oba sta dodelana in podpirata mnogo funkcionalnosti, ki jih vsako podjetje potrebuje za upravljanje svojih strank. Vendar je pri odločanju za enega ali drugega še vedno nekaj ključnih razlik.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, CRM, poslovna programska oprema, stranke, e-poslovanje
Objavljeno v DKUM: 12.12.2019; Ogledov: 535; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici