| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MANAGEMENT V JAVNIH ZDRAVSTVENIH ZAVODIH
Darja Drolc Kraljič, 2011, diplomsko delo

Opis: Z gotovostjo lahko trdimo, da je področje zdravstvene dejavnosti zelo zahtevno in obsežno področje. Gre za razvejan sistem, ki je izredno dinamičen in se nenehno spreminja. Zdravstvena dejavnost je ena izmed najpomembnejših dejavnosti v življenju posameznika in nujno potrebna za delovanje celotne družbe. Vse hitrejši razvoj zdravstvene dejavnosti, ki se vztrajno draži ima za posledico vse večje materialne zahteve do družbe in do posameznika. Z relativno omejenimi viri je vse težje plačevati naraščajoče zdravstvene potrebe, zahteve in pričakovanja prebivalstva, ki se vse hitreje stara. Naraščajoči izdatki pa kaj hitro lahko pomenijo tudi resen finančni problem za državo. Da bi vse to zmogli je še posebno skrb potrebno posvečati upravljanju in vodenju javnega zdravstva, ki postaja vse bolj zahtevno. To pa je izziv za managerje v javnih zdravstvenih službah, kajti to so področja, kjer se optimalne upravljalske in poslovodne rešitve šele iščejo. Od tistega, ki vodi javni zdravstveni zavod se namreč pričakuje, da zna uravnotežiti naraščajoče povpraševanje po zdravstvenih storitvah z objektivno omejeno ponudbo virov ter optimizirati kakovost zdravstvene oskrbe in zadovoljstvo ljudi. Spremembe so nujne! Če so do sedaj javne zdravstvene zavode vodili zdravniki, sedaj država pričakuje pomoč managerjev, ki naj bi s svojim strokovnim znanjem pomagali blažiti naraščajoče finančne stiske. Pomanjkanje javnega denarja za zagotavljanje socialnih pravic naj torej delno nadomesti dober manager. Problemi, ki so se nakopičili v zdravstveni dejavnosti, kar kličejo po spremembah, kar je potrdila tudi analiza ankete, saj si poleg bolnikov oziroma ljudi tudi zdravstveni delavci želijo sprememb v zdravstvenem sistemu, zato je klic po spremembah v zdravstveni dejavnosti še toliko močnejši!
Ključne besede: zdravstvena dejavnost, javni zdravstveni zavod, zdravstvene storitve, uporabniki zdravstvenih storitev, zdravstveni delavci, management, managerji
Objavljeno: 03.11.2011; Ogledov: 1568; Prenosov: 252
.pdf Celotno besedilo (753,91 KB)

2.
»SKRITI KUPEC« – OCENA KAKOVOSTI TELEFONSKIH STIKOV Z GOSPODINJSKIMI ODJEMALCI V SLOVENSKIH ELEKTRODISTRIBUCIJSKIH PODJETJIH
Sara Prislan Jager, 2012, magistrsko delo/naloga

Opis: Vse več storitvenih podjetij, ki želijo biti uspešna, uporablja različne metode za ugotavljanje svoje kakovosti storitev. Ena od teh metod je tudi metoda »Skritega kupca« za katero se uporabljajo različni izrazi in je tako v svetu kot v Sloveniji vedno bolj razširjena. Uporablja se za zunanje marketinške raziskave ali pa se izvaja znotraj samega podjetja, s katero se meri kakovost storitev. Magistrska naloga je razdeljena na dva glavna dela. V prvem delu je povzeta teorija o kakovosti storitev in zadovoljstvu uporabnikov, komuniciranju preko telefona, kjer je napisano nekaj o vrstah in načinih komuniciranja, izpostavljen pa je sam telefonski razgovor in njegov potek ter prednosti klicnih centrov v podjetjih. Po različnih avtorjih je opredeljena metoda »skritega kupca« in njena uporabnost. Razloženo je, kako potekajo izbira in priprave ter sama značilnost uspešnih skritih kupcev. Na koncu tega dela je dodano še nekaj izkušenj in uporabnost metode pri nas in v tujini ter poglavje o etiki in standardih metode. V sklopu aplikativnega dela je bila s pomočjo izbrane metode izpeljana raziskava, katere glavni namen in cilj sta bila ocenitev kakovosti posredovanja informacij gospodinjskim odjemalcem v klicnih centrih sedmih slovenskih elektrodistribucijskih podjetjih, in sicer podjetja Elektro Maribor, Elektro Ljubljana, Elektro Celje, Elektro Gorenjska, Elektro Primorska, Petrol in Gen-i. Z raziskavo, ki jo je opravilo trinajst skritih kupcev, se je ugotavljalo zadovoljstvo na področju poznavanja ponudbe in komunikacijskih spretnostih prodajnega osebja v klicnem centru izbranih podjetij. Vse ugotovitve so povzete in grafično prikazane za vsak sklop posebej.
Ključne besede: kakovost storitev, uporabniki, kontaktno osebje, klicni center, skriti kupec, elektrodistribucijsko podjetje, gospodinjski odjemalci
Objavljeno: 22.05.2012; Ogledov: 1668; Prenosov: 318
.pdf Celotno besedilo (3,60 MB)

3.
POSEBNOSTI PORTALOV ZA STAREJŠE NA PRIMERU PORTALA ZA POSREDOVANJE STORITEV
Anja Plošnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Internet je medij, ki postaja v sodobnem času vedno bolj aktualen in prihaja v ospredje, prav tako svetovni splet, saj oba dosegata hiter razvoj in rast. Podjetja si s predstavitvijo na spletu tako lahko razširijo trg, saj če nisi na spletu, nisi aktualen. Vedno več podjetij se odloča za promocije na spletu, prav tako pa splet služi za izvedbe raznovrstnih storitev. Mlade težko pritegnemo prek klasičnih medijev, lažje pa preko spleta, kar se oglaševalci dobro zavedajo. Ravno nasprotno pa je s starejšimi, ki na spletu niso tako »domači« in se ponudniki spletnih storitev ne trudijo, da bi zadovoljili njihove potrebe na spletu. Vendar število starejših uporabnikov spleta vedno bolj narašča in bilo bi primerno, da se splet prilagodi tudi za starejše uporabnike. Obstaja veliko portalov za iskanje po svetovnem spletu, prav tako obstaja veliko storitvenih portalov, ki se jih poslužuje veliko ljudi. Ne obstaja pa veliko portalov, ki bi bili namenjeni izključno starejšim uporabnikom. Ti portali morajo biti prilagojeni tako, da so za starejše uporabnike čim bolj enostavni in predvsem, da hitro pridemo do želene vsebine. V delu diplomskega seminarja smo se osredotočili na starejše uporabnike in tako zasnovali portal, ki je namenjen posredovanju storitev. Ta zasnovani portal bi jim olajšal iskanje ponudnikov v primerjavi z običajnimi storitvenimi portali, ki ponujajo storitve, ki jih potrebujejo, od težjih do lažjih opravil.
Ključne besede: Spletni portali, starejši uporabniki, portali za posredovanje storitev, portali za starejše
Objavljeno: 21.11.2013; Ogledov: 1097; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (946,45 KB)

4.
ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV Z VADBO VARNE VOŽNJE V CENTRU ŠPANIK
Polonca Kočar, 2013, magistrsko delo

Opis: POVZETEK Vsako podjetje se na trgu srečuje s številnimi konkurenti. Da bi preživeli, so primorani uporabnikom ponuditi nekaj več, kar jih bo zadovoljilo in prepričalo, da so izbrali pravega ponudnika. Prav zaradi tega je merjenje zadovoljstva uporabnikov zelo pomembno. Znati je treba prisluhniti željam in potrebam uporabnikov in na podlagi tega ponuditi tako ponudbo, ki bo še bolj zadovoljila bodoče uporabnike. Za podjetje je zelo pomembno, da pozna uporabnikove potrebe, želje, ker jim lahko tako ponudi tisto, kar želijo. Skrb za zadovoljne uporabnike je osrednja naloga vsakega podjetja, saj zadovoljen uporabnik širi pozitivne informacije o storitvah in je najboljša promocija za podjetje. V magistrskem delu smo ugotavljali zadovoljstvo uporabnikov z vadbo varne vožnje v centru Španik, ter teoretično in empirično raziskali vse elemente merjenja zadovoljstva uporabnikov s storitvami. V teoretičnem delu smo proučili relevantno literaturo s področja uporabnikov storitev ter opredelili pojem uporabniki storitev, njihov pomen, vrste in njihovo vedenje. Proučili smo še zadovoljstvo uporabnikov storitev ter pomen in dejavnike zadovoljstva uporabnikov. Ob koncu smo pregledali še literaturo s področja merjenja zadovoljstva uporabnikov s poudarkom na pomenu, modelih in metodah merjenja zadovoljstva. V praktičnem delu smo predstavili podjetje Španik in programe, ki jih podjetje izvaja. Podrobneje smo opisali vadbo varne vožnje, ki je predmet raziskovanja. Nato smo opredelili problem, namen in cilje raziskave. Izvedli smo kvantitativno raziskavo merjenja zadovoljstva uporabnikov vadbe varne vožnje v centru Španik. Raziskavo smo izvedli na podlagi anketnega vprašalnika. V raziskavi je sodelovalo 108 vprašanih uporabnikov. S pomočjo rezultatov analize smo preverili veljavnost postavljenih hipotez. Na koncu smo prikazali rezultate analize in sklepne ugotovitve. Rezultati so doprinesli pomembna spoznanja o vedenju uporabnikov vadbe varne vožnje, in bodo pripomogli k nadaljnjemu razvoju in izboljšanju vadbe varne vožnje v centru Španik. Ugotovili smo, da so uporabniki zadovoljni z vadbo varne vožnje, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti.
Ključne besede: Ključne besede: storitev, uporabniki storitev, vedenje uporabnikov, zadovoljstvo uporabnikov storitev, merjenje zadovoljstva uporabnikov, modeli merjenja zadovoljstva uporabnikov, metode merjenja zadovoljstva, vadba varne vožnje.
Objavljeno: 12.06.2013; Ogledov: 1222; Prenosov: 309
.pdf Celotno besedilo (2,84 MB)

5.
6.
ANALIZA KAKOVOSTI STORITEV V BANČNEM SEKTORJU Z VIDIKA UPORABNIKOV IN ZAPOSLENIH
Darko Marušić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Kakovostna izvedba storitev je postala ključna naloga vsake banke, saj nam lahko ponudi prednosti, ki so neposredno povezane s konkurenčnostjo, povečanjem obsega poslovanja in ustvarjanjem dobička, v nasprotnem primeru pa je lahko ogrožen obstoj banke na konkurenčnem trgu. Namen diplomskega dela je predstaviti področje kakovosti bančnih storitev in njegovo pomembnost, teoretično in empirično predstaviti trenutno stanje ter podati predloge za izboljšave. Teoretične podatke smo črpali iz strokovne literature o storitvah in kakovosti ter metodah merjenja kakovosti. Predstavili smo dejavnike, ki vplivajo na kakovost, razložili, kaj bančne storitve pravzaprav so ter približali področje interakcije med kontaktnim osebjem in uporabniki. Empirične podatke smo pridobili s pomočjo dveh anketnih vprašalnikov, ki sta bila posebej prilagojena za zaposlene oziroma kontaktno osebje ter za uporabnike bančnih storitev. V raziskavi je sodelovalo skupno 27 zaposlenih in 51 uporabnikov bančnih storitev. Ugotovili smo, da so prijaznost osebja, varnost in hitrost izvedbe storitev tiste besedne zveze, ki jih uporabniki najpogosteje uporabljajo za opis kakovostne bančne storitve ali pa jih z njo povezujejo. Raziskava je razkrila tudi resen problem pomanjkanja zaupanja tako s strani uporabnikov v banko kot tudi s strani zaposlenih v vodstvo podjetja, razkrili pa smo tudi, kakšne so navade in kakšno je obnašanje uporabnikov, med drugim tudi to, da ob nezadovoljstvu s ceno dejansko zahtevajo le boljšo kakovost. V sklepnem delu smo predstavili ključne ugotovitve, do katerih smo prišli na podlagi raziskave ter izpostavili probleme in predlagali izboljšave.
Ključne besede: banka, storitve, kakovost, kontaktno osebje, uporabniki bančnih storitev
Objavljeno: 30.05.2016; Ogledov: 542; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

7.
ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV KADROVSKE AGENCIJE ADECCO H.R.D.O.O. PRI PROJEKTIH ISKANJA IN SELEKCIJE
Tea Povše, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo ugotavljali zadovoljstvo podjetij oziroma uporabnikov kadrovske agencije Adecco H.R. d.o.o., katere namen je izvajanje iskanja in selekcije želenega kadra. Projekt iskanja in selekcije kadroviki v agenciji Adecco H.R. d.o.o. izvajajo po predhodno predstavljenih sistemizacijah in pričakovanjih uporabnikov. V teoretičnem delu diplomske naloge je predstavljen trg dela v Republiki Sloveniji ter ukrepi države na le-tem. V tem sklopu podrobno predstavimo ukrepe države na trgu dela, t. i. aktivno politiko zaposlovanja, zavarovanje za primer brezposelnosti in zagotavljanje pravic iz obveznega in prostovoljnega zavarovanja za primer brezposelnosti. V delu teoretičnih osnov so navedena spoznanja o tem, kako so različni avtorji skozi zgodovinski razvoj kadrovske agencije poimenovali in si razlagali njihovo delovanje. Podrobneje so opisani in navedeni nekateri zakoni, ki urejajo trg dela v Sloveniji, in delovanje kadrovskih agencij. V empiričnem delu je predstavljena kadrovska agencija Adecco H.R. d.o.o. Da bi lahko izboljšali kadrovske storitve v kadrovski agenciji Adecco H.R. d.o.o., smo med uporabniki izvedli raziskavo. Cilj raziskave je bil analizirati dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo uporabnikov agencije, spoznati potek iskanja in selekcije kadra v kadrovski agenciji Adecco H.R. d.o.o. in podati možnosti za povečanje zadovoljstva uporabnikov pri izvajanju iskanja in selekcije. Spoznali smo, da uporabniki želijo strokovne in suverene rešitve, ko se odločajo za ponudbo sodelovanja s kadrovsko agencijo. Zadovoljni so z prilagodljivostjo njihovih produktov zahtevam, hitrim in strokovnim pristopom k iskanju alternativ v reševanju kadrovskih problemov, hitrejše izvedenim postopkom nabora in drugih aktivnosti pred zaposlitvijo. Manj zadovoljstva pa se izkazuje na področju hitrosti pri iskanju specifičnega kadra in obveščanja o poteku projekta, pa vendarle niso to parametri, ki bi kazali na neuspešnost agencije, tukaj opazimo možen potencial razvoja. Uspešno zaključen projekt iskanja in selekcije je zelo odvisen od fleksibilnega pristopa in strokovnega pristopa svetovalca za kadre oz. vodje projekta v kadrovski agenciji Adecco H.R. d.o.o. k postopkom iskanja in selekcije želenega kadra. Kadrovskim agencijam je seveda najpomembnejše uspešno sodelovanje z uporabniki njihovih storitev, zato je njihovo zadovoljstvo ključnega pomena.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: - uporabniki kadrovskih storitev, - iskanje in selekcija kadra, - kadrovska agencija - zadovoljstvo uporabnikov.
Objavljeno: 04.10.2016; Ogledov: 534; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

8.
Naklonjenost umetni inteligenci med uporabniki knjigovodskih storitev
Mitja Pesek, 2017, diplomsko delo

Opis: Inovativnost je gonilo razvoja. Tako kot druga področja je bilo knjigovodstvo in računovodstvo po razvoju računalništva deležno korenitih sprememb. Knjigovodski procesi so v okviru tega razvoja postali digitalizirani, ročni vnosi knjigovodskih podatkov pa omejeni, dostop do podatkov je postal preprostejši. Sedaj pa nekateri strokovnjaki vidijo nov prelom na področju računalništva – v umetni inteligenci. Zato smo v diplomskem projektu obravnavali naklonjenost umetni inteligenci med uporabniki knjigovodskih storitev. Pri tem smo opredelili posamezne pojme, kot je umetna inteligenca, umetna inteligenca v knjigovodstvu, knjigovodstvo ter uporabniki knjigovodskih storitev. Želeli smo ugotoviti, katere napredne knjigovodske rešitve ponujajo razvijalci in ponudniki programskih rešitev na tem področju. Prav tako smo želeli ugotoviti, pri katerih knjigovodskih procesih lahko umetna inteligenca nadomesti knjigovodjo. V empiričnem delu smo s pomočjo ugotovitev iz virov in literature s krajšo raziskavo proučili razširjenost uporabe funkcionalnosti umetne inteligence med uporabniki knjigovodskih storitev in naklonjenost umetni inteligenci med njimi. Ugotovili smo, da je razširjena uporaba zgolj nekaterih funkcionalnosti inteligentne programske opreme, kateri pa so uporabniki knjigovodskih storitev v povprečju naklonjeni.
Ključne besede: umetna inteligenca, knjigovodstvo, uporabniki knjigovodskih storitev, programske rešitve.
Objavljeno: 01.12.2017; Ogledov: 339; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici