SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 35
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
PRAVILNIK O UPORABI RAČUNALNIŠKE OPREME IN INFORMACIJSKIH STORITEV V KD ŽIVLJENJE D.D.
Aleš Kovšček, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo želeli raziskati področje uporabe računalniške opreme in informacijskih storitev, ki jih ponuja sektor za informacijsko tehnologijo v zavarovalnici KD Življenje d.d.. Na začetku smo predstavili problem, o katerem govori diplomska naloga in v kakšnem okolju se pojavlja. Seznanili smo se s predpostavkami, morebitnimi omejitvami in metodami dela. V nadaljevanju diplomsko nalogo sestavljajo sklopi pravilnikov. Pravilnik o uporabi računalniške opreme, tako opredeljuje pravilno uporabo računalniške opreme in varnostne mehanizme, s katerimi varujemo računalnike in informacije. Uporaba elektronske pošte, zasebnost in arhiviranje so zajeti v pravilniku o elektronski pošti. Nevarnosti, ki jih predstavlja internet, zaščito pred njimi in kontrola dostopa do njega zapoveduje pravilnik o uporabi interneta. Velika mera pozornosti je bila posvečena tudi varnosti informacij in podatkov, saj morebitno razkritje, predstavlja največjo grožnjo podjetju. Na koncu nam pravilnik o delovanju storitvenega centra predstavi njegov namen, ter postopek sprejema in obdelave incidenta. V njem je zajeto tudi delovanje aplikacije Spiceworks. Vsi te pravilniki kot celota sestavljajo pravilnik o uporabi računalniške opreme in informacijskih storitev v KD Življenje d.d.. Glavni cilj, s katerim je bila diplomska naloga tudi napisana, pa je vpeljati pravilnik v podjetje in z njim seznaniti zaposlene.
Ključne besede: Pravilnik KD Življenje d.d. Podatek Uporabnik
Objavljeno: 22.07.2009; Ogledov: 2241; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (996,79 KB)

4.
ELEKTRONSKO IZVAJANJE JAVNIH RAZPISOV
Urška Sgerm, 2009, diplomsko delo

Opis: Vsi javni zavodi in druge državne ustanove v Sloveniji so zavezani k izvajanju javnih razpisov. Javni razpisi povzročijo veliko dela in še vedno potekajo v papirni obliki, kar je povezano z dolgotrajnim in precej zamudnim postopkom. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega dela, v katerem opisujemo obstoječe probleme, procese in pravne okvire, ki jih moramo upoštevati, in praktičnega dela, kjer smo s pomočjo spletne prototipne rešitve - E-pogajanja podjetja Oria, izpeljali elektronski razpis. V omenjeni prototipni rešitvi je predstavljen celoten potek. Z dodeljenimi gesel smo lahko simulirali oddajo ponudb in v nadaljevanju elektronsko pocenjevanje z namenom oblikovanja najugodnejše ponudbe za objavljeni razpis. V sklepnem delu so predstavljene ugotovitve in predlogi v zvezi z izvajanjem elektronskih razpisov.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, javni razpis, javni zavod, e-pocenjevanje, e-dražba, posredni uporabnik proračuna
Objavljeno: 29.09.2009; Ogledov: 1579; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

5.
NAVIDEZNO NAKUPOVANJE NA PRIMERU BANČNIH STORITEV
Gordana Jezernik, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo želeli pokazati, da je navidezno nakupovanje učinkovita metoda, s katero lahko organizacije, v našem primeru banke, izboljšajo kakovost storitev. Storitev teoretiki opredeljujejo kot neotipljiv proces med ponudnikom in uporabnikom. Kakovostna storitev je ključ do zadovoljnih uporabnikov, zato je za podjetja danes nujno, da le-to tudi merijo. Najprimernejši način merjenja je z vidika uporabnika. Ena izmed metod merjenja zadovoljstva uporabnikov, ki jo uporablja vedno več organizacij, je navidezno nakupovanje. Na ta način lahko podjetje ugotovi pomanjkljivosti pri izvajanju storitev in jih tudi odpravi še preden to zazna uporabnik. Navidezno nakupovanje se razlikuje od drugih raziskav po tem, da se uporablja izobražene ocenjevalce, ki igrajo običajnega kupca, nato pa nepristransko poročajo o svoji izkušnji. Na ta način lahko organizacija dobi natančno sliko o tem, kako njihovi zaposleni funkcionirajo v odnosu z uporabniki. Seveda pa je raziskava namenjena dvigu kakovosti in ne negativnim sankcijam. Izsledke raziskave organizacija kasneje uporabi kot osnovo za pripravo izobraževalnih programov za zaposlene. Po končani raziskavi bi morali biti zaposleni bolj motivirani za delo, uporabniki pa deležni kakovostnejših storitev. Z navidezni nakupovanjem običajno organizacije ocenjujejo zunanjost in notranjost organizacije oziroma njene poslovne enote ter zaposlene in njihovo delo. Poleg upoštevanja standardov je za uspešen projekt potrebno, da ima organizacija jasno zastavljene interne standarde ter cilje, da zaposleni vedo za raziskavo, da v raziskavi sodelujejo ustrezni in usposobljeni navidezni kupci, ki opravijo nalogo po dobro zastavljenem scenariju in vprašalniku. Po raziskavi pa je nujno potrebna predstavitev rezultatov, nagraditev zaposlenih in potrebno izobraževanje. Za tem se projekt navideznega nakupovanja začne znova. Organizacija z metodo navideznega nakupovanja dobi konkretne rezultate, na osnovi katerih lahko dela primerjave v času, med zaposlenimi, poslovnimi enotami in tudi s konkurenco. Organizacija tako identificira pomanjkljivosti še preden jih zaznajo uporabniki in jih tudi pravočasno odpravi. Navidezno nakupovanje je torej učinkovit način »zvonjenja pred točo«.
Ključne besede: navidezno nakupovanje, organizacija, uporabnik, kakovost storitev
Objavljeno: 12.07.2010; Ogledov: 1657; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (329,83 KB)

6.
VREDNOTENJE UPORABNOSTI SPLETNIH SOCIALNIH OMREŽIJ S PRIMEROM
Ajda Gregorčič, 2010, diplomsko delo

Opis: Pojav svetovnega spleta je omogočil uporabnikom dostop do velike količine informacij, ki se nahajajo na spletnih straneh. Pri komunikaciji človeka s tehnologijo imajo v procesu uporabe spletnih vsebin veliko vlogo uporabniški vmesniki, s pomočjo katerih ustvarjalci spletnih vsebin oblikujejo spletno predstavitev tako, da bo razumljiva čim večjemu številu uporabnikov. Ker se ti v količini izkušenj, znanjem in individualnimi karakteristikami med seboj zelo razlikujejo, je oblikovanje uporabnih spletnih predstavitev predmet razprave strokovnjakov s področja psihologije, interakcije v odnosu človeka s tehnologijo, grafičnega oblikovanja, sociologije in sorodnih znanosti. Ti stremijo k definiciji univerzalnih standardov za vrednotenje uporabnosti spletnih strani, da bi s tem zagotovili čim bolj univerzalno in pozitivno uporabniško izkušnjo. Ker so spletna socialna omrežja trenutno najpopularnejši medij spletne komunikacije, jih je potrebno oblikovati v skladu s pričakovanji in zahtevami tipičnih uporabnikov. Pozitivno uporabniško izkušnjo lahko ustvarimo le tako, da analiziramo uporabnost spletnih strani iz različnih vidikov in jim ponudimo najboljšo možno rešitev.
Ključne besede: semantični splet, spletni uporabnik, uporabnost spletnih strani, spletna socialna omrežja, uporabniški vmesniki, ikone, oblikovanje
Objavljeno: 02.03.2010; Ogledov: 11500; Prenosov: 436
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

7.
ZAPOSLOVANJE V POKLICU DRŽAVNI NOTRANJI REVIZOR
Maja Žnidar, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo poklic državni notranji revizor. Revizorstvo ima dolgo tradicijo, na slovenskem ozemlju se prvič omenja v 18. stoletju, v času vladavine Marije Terezije. Revidiranje se je tudi v Sloveniji že močno razvilo. Posebej smo se osredotočili na poklic državnega notranjega revizorja kot reguliranega poklica, pri čemer prikazujemo vsebino dela na tem področju, dokaj obsežno normativno ureditev, vključno s pogoji za opravljanje tega poklica, notranjo strukturo delovnih mest in nazivov in pogojih za njihovo zasedbo, plačnim sistemom in podobno. Dodajamo dosegljive podatke o zaposlovanju in ocenjujemo možnosti zaposlovanja v prihodnosti, tudi diplomantov Fakultete za organizacijske vede za delo na tem področju.
Ključne besede: revizor, državni notranji revizor, preizkušeni državni notranji revizor, preizkušeni notranji revizor, proračunski uporabnik, poklic, javnoveljavna izobrazba, zaposlovanje.
Objavljeno: 12.01.2011; Ogledov: 2246; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

8.
E- BANČNIŠTVO ZA FIZIČNE OSEBE NA PRIMERU NKBM
Mirjana Premzl, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo z raziskovalno metodo kritičnega pregleda in študija literature analizirali internetno bančništvo na primeru NKBM. Njihova spletna storitev se imenuje Bank@Net in je bila druga tovrstna ponudba v Sloveniji. Fizični uporabniki imajo veliko možnosti, kakor tudi ugodnosti za uporabo Bank@Net — a saj jim uporaba le tega prihrani čas in denar, ter je zmeraj pri roki. Uporaba internetnega bančništva v Sloveniji ne zaostaja za številom uporabnikov drugje v Evropi. NKBM s svojo predstavljeno vizijo in cilji pa spletne storitve kontinuirano posodablja, skrbi za lahek in hiter dostop, kakor tudi za nižji finančni strošek spletne uporabe, glede na ostale banke. Bank@Net je varna, hitra in priročna spletna storitev, ki je na razpolago vseh 24 ur na dan, 7 dni v tednu in 365 dni v letu. V NKBM so motivirani približati fizičnemu uporabniku še ostale storitve, na katerih trenutno potekajo projekti, ter so prijazna in učinkovita banka, za kar so prejeli že kar nekaj priznanj in nagrad. Biti uporabniku prijazna banka je najverjetneje vodilo vseh bank, saj v današnjem času krize in recesije odidemo tja, kjer dobimo za manjše stroške več denarja in ugodnosti, sploh, kar se tiče kreditov in raznovrstnih posojil. Prepričani smo, da se bo NKBM še trudila ohranjati svojo poslanstvo ter dosegati cilje, ki si jih sprotno prilagaja, kar jo označuje za fleksibilno banko, usmerjeno k fizičnim osebam kot končnim uporabnikom njenih spletnih storitev — e bančništva.
Ključne besede: NKBM, fizična oseba, uporabnik, Bank@Net, internetno bančništvo, analiza, segmentacija uporabnikov
Objavljeno: 06.05.2011; Ogledov: 1868; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (671,71 KB)

9.
Vpliv telesne aktivnosti na socialno vključenost uporabnikov institucionalnega varstva primer Doma za starejše
Dejan Dokl, 2011, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo v začetku ponudi teoretična izhodišča za razumevanje demografskih sprememb, telesnih aktivnosti in socialne vključenosti uporabnikov v institucionalnem varstvu starih ljudi. Pri tem se opira na sodobne znanstvene teorije, po katerih bodo demografske spremembe v naslednjih letih močno vplivale na človeške potrebe, povezane s staro populacijo, socialno vključenostjo, z institucionalnim varstvom, s telesno aktivnostjo in kakovostjo življenja starih nasploh. V empiričnem delu je predstavljen socialnovarstveni zavod Dom upokojencev Ptuj, v katerem je bila tudi izvedena raziskava. Na osnovi odgovorov iz anketnega vprašalnika smo predstavili podatke o telesni aktivnosti, socialni vključenosti in kakovosti življenja 233 uporabnikov šestih domov za stare ljudi. Posebej smo predstavili vpliv telesne aktivnosti na socialno vključenost uporabnikov in vpliv obeh parametrov na kakovost življenja uporabnikov. Raziskava je pokazala, da imajo uporabniki z večjo telesno aktivnostjo večje socialno omrežje in več stikov z viri socialnega omrežja, kar vpliva tudi na njihovo višjo kakovost življenja. Glavno priporočilo magistrskega dela je, da naj institucije za varstvo starih ljudi zagotovijo prostorske, kadrovske in tehnične pogoje za izvajanje različnih vrst telesnih aktivnosti svojih uporabnikov ter jih za njihovo izvajanje tudi motivirajo. Nadalje naj ustvarijo dobre pogoje in razmere za kakovostno medčloveško sožitje v instituciji. Tako bodo prispevale k večjemu zadovoljstvu uporabnikov storitev institucionalnega varstva in zaposlenih, ki so lahko zadovoljni takrat, ko so zadovoljni uporabniki.
Ključne besede:  socialna vključenost  telesna aktivnost  uporabnik  institucionalno varstvo  kakovost življenja
Objavljeno: 01.08.2011; Ogledov: 1770; Prenosov: 326
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

10.
UPORABA INTERNETA NA PRIMERU SPLETNIH LEKARN V SLOVENIJI
Mateja Mencinger, 2011, diplomsko delo

Opis: Zagotavljanje internetnih zdravstvenih storitev v Sloveniji predstavlja področje izjemne rasti. Možnost nakupa določenih zdravil in posredovanje informacij ter nasvetov o njihovi varni uporabi nedvomno izboljšuje dostop ljudi do zdravil, krajšanje čakalne vrste, omogoča večjo zasebnost in izbiro lekarniških storitev, hkrati pa niza cene zdravil in storitev, vse pod pogojem, da ustrezna zakonodaja ščiti potrošnike, preprečuje zlorabe ter varuje njihove osebne podatke. Ljudje si želijo in pričakujejo tudi po internetu kakovostno farmacevtsko storitev in svetovanje, četudi se ne nahajajo v pravi lekarni in ne govorijo osebno s svojim farmacevtom. Vsebine na internetu morajo zadovoljevati potrebe raznovrstnih uporabnikov. Spletne strani morajo biti torej prilagojene množični uporabi interneta. Poudarek ni več na sami prisotnosti na internetu ali na tehnološki in oblikovni dovršenosti spletne strani, ampak v ospredje prihaja uporabnost. Glavna funkcija uporabnosti je omogočiti enake možnosti dostopa do različnih informacij različno usposobljenim uporabnikom. Spletna lekarna predstavlja novo možnost za razvoj lekarniške dejavnosti. S prilagajanjem novim tehnologijam, daje možnost porabnikom za pridobivanje novih informacij tako o njihovih boleznih, kot tudi o možnostih zdravljenja in samozdravljenja. Naša analiza temelji na petih spletnih straneh slovenskih e-lekarn (e-lekarna Lekarnar, e-lekarna Ljubljana, e-lekarna Najlekarna, e-lekarna Goriška in e-lekarna Slovenska Bistrica), pri kateri smo ugotovili, da se najbolj razlikujejo v vsebini, interaktivnosti in uporabnosti.
Ključne besede: Spletna lekarna, internet, spletna stran, uporabnost, farmacevt, uporabnik.
Objavljeno: 29.08.2011; Ogledov: 2045; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici