| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 112
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj večplatformne aplikacije za urejanje šahovskih iger
David Murko, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo izdelali namizno aplikacijo, namenjeno urejanju in iskanju šahovskih iger. Uporabniški vmesnik smo izdelali s pomočjo knjižnic, ki so nam omogočile, da aplikacija deluje na različnih operacijskih sistemih. V našo aplikacijo lahko preko standardnega vmesnika vključimo umetno inteligenco, ki ocenjuje šahovsko pozicijo. Končni program podpira operacijske sisteme Windows, MacOS in Linux.
Ključne besede: šahovski program, predstavitev šahovske igre, grafični uporabniški vmesnik, večplatformna aplikacija
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 75; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

2.
Razvoj programske rešitve za razpored oddaj lokalne TV
Aleš Ravnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava razvoj programske rešitve za lokalno televizijo Bled TV. Glavni cilj je delujoča aplikacija, ki uporabnikom omogoča, vodenje evidence oddaj v arhivu, izdelavo razporeda oddaj in obdelavo podatkov za različne namene. Podrobno smo analizirali dokumente, ki jih televizija uporablja pri pripravi poročil, opisali smo potek načrtovanja in razvoja podatkovne baze ter izdelave uporabniškega vmesnika. Aplikacijo smo razvili v orodju Microsoft Access 2016. Na koncu smo razvito programsko rešitev v celoti testirali in ocenili s pomočjo SWOT analize.
Ključne besede: MS Access, baza podatkov, razvoj aplikacije, grafični uporabniški vmesnik
Objavljeno: 26.08.2021; Ogledov: 146; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

3.
Uporabniški vmesnik in krmilni sistem 3-osne učne laboratorijske rotacijske mize
Lara Borovnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Delo predstavlja načrtovanje in izvedbo krmilnega sistema za vodenje 3-osne rotacijske mize z DSP krmilnikom. Krmilni sistem omogoča vodenje rotacijske mize v sklepnih in kartezičnih koordinatah z možnostjo parametriziranja začetne in končne orientacije, pospeška ter hitrosti. V delu je predstavljen algoritem generiranja sklepnih referenčnih trajektorij z linearno interpolacijo v prostoru sklepnih koordinat ter s sferično linearno interpolacijo (SLERP) v kartezičnem orientacijskem prostoru. Za upravljanje s krmilnim sistemom na DSP krmilniku je nastal pripadajoč uporabniški vmesnik, ki je bil zgrajen v programu LABView. Preko uporabniškega vmesnika se lahko nastavljajo parametri krmilnega sistema. Za potrebe testiranja delovanja krmilnega sistema je nastal virtualni dinamični model 3-osne rotacijske mize v programu Simulink, prikazani pa so tudi rezultati testiranja.
Ključne besede: 3- osna rotacijska miza, uporabniški vmesnik, krmilni sistem, Matlab/Simulink, LabVIEW
Objavljeno: 25.01.2021; Ogledov: 260; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (8,03 MB)

4.
Izboljšava vizualne komunikacije opozorilnih alarmov na poplavnih območjih Slovenije in Avstrije
Žan Žnidar, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo povzema bistvene faze načrtovanja in oblikovanja sodobnih aplikacij za pametne mobilne telefone. V prvem delu naloge smo predstavili teoretično osnovo o poplavah in analizirali obstoječe rešitve osveščanja pred poplavami na trgu. Opisali smo ključne procese snovanja uporabniške izkušnje in uporabniškega vmesnika. V drugem delu smo izvedli empirični del, spoznali smo se z orodji za izdelavo in animacijo uporabniških vmesnikov. Izdelali vizualno predlogo za aplikacijo, ki uporabnike osvešča o razlivanju rek, hkrati pa omogoča pogled v meritve vodostajev. Ugotovili smo, da končni produkt upošteva industrijske standarde in je konkurenčen na trgu.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, uporabniški vmesnik, interaktivno oblikovanje, žični model, poplave
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 286; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

5.
Razvoj priporočilnega sistema za ciljano oglaševanje na TV
Leon Abraham, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje celoten postopek izdelave namenskega priporočilnega sistema. Vsebuje predstavitev postopka vzpostavitve platforme PredictionIO, predprocesiranja podatkov iz dnevniških zapisov, vzpostavitve aplikacije ter testiranja uspešnosti sistema. Aplikacija deluje na podlagi analize ključnih besed, ki so bile pridobljene iz dnevniških zapisov gledanosti TV-vsebin za posameznega uporabnika, na podlagi česar sistem priporoči, kateri oglas je za posameznega uporabnika najprimernejši.
Ključne besede: priporočilni sistem, mera F, uporabniški vmesnik, oglasi
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 254; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

6.
Izdelava robotske aplikacije za točenje s prepoznavanjem gest
Vid Černec, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga prikazuje povezavo senzorja gibanja, računalnika in kolaborativnega robota UR3. Diplomsko delo zajema nastanek aplikacije, ki od uporabnika zahteva, da pokaže gib roke oz. gesto, ki v našem primeru nadomesti klasično vhodno napravo. Pri prepoznavanju premikov rok uporabnika se uporablja senzor Microsoft Kinect. V kolikor se prebrana gesta najde v naboru shranjenih, se podatki pošljejo naprej. To pomeni, da sledi posredovanje informacij računalniku, ki deluje kakor vmesnik med senzorjem in aktuatorjem. Ob uspešni prepoznavi podatki gredo naprej do kolaborativnega robota. Le-ta se v odvisnosti od prejete geste ustrezno odzove.
Ključne besede: Aplikacija, kinect, URL3 robot, uporabniški vmesnik
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 313; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

7.
Sistem za avtomatsko preizkušanje grafičnih uporabniških vmesnikov
Blaž Vidovič, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavimo metodo za samodejno preizkušanje grafičnih uporabniških vmesnikov. Predstavimo načine preizkušanja in sodobne izboljšave avtomatizacije preizkušanja. Pri tem proučimo ustaljene pristope avtomatskega preizkušanja grafičnih uporabniških vmesnikov in predstavimo zasnovo lastnega sistema za avtomatsko preizkušanje, ki deluje na principu zajema vnosov in ponovnega izvajanja testnih primerov. V rezultatih predstavimo uspešno delovanje sistema na dveh znanih namiznih aplikacijah.
Ključne besede: preizkušanje, avtomatizacija, grafični uporabniški vmesnik
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 256; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

8.
Avtomatizacija in vizualizacija komisionirne delovne postaje
Aljaž Dobnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja izgradnjo programa in vizualizacijo delovne postaje v proizvodnji in avtomatiziranem skladišču (komisionirna postaja), ki na podlagi algoritmov uporabniku vizualno pokaže, katere izdelke naj naloži v zaboj. Za transport in identifikacijo določenih zabojev, ki so na delovnem prostoru, so uporabljeni motorizirani transportni valji, senzorji in čitalnik črtnih kod. Komisionirna postaja je načrtovana v programskem okolju TIA portal V15, vse informacije pa se vizualizirajo na SIEMENS HMI zaslonu.
Ključne besede: komisioniranje, HMI – uporabniški vmesnik človek-stroj, PLK – programirljivi logični krmilnik, avtomatizirano skladišče
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 275; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (5,00 MB)

9.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA »OPTIKA FLAJŠAKER«
Mirjeta Zogaj, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela, ki je razdeljeno na uvodni del, glavni del in na koncu praktični del, je predstaviti spremembe celostne grafične podobe podjetja. V uvodnem delu je predstavljen teoretični del, ki razlaga osnovne pojme, s katerimi se srečujemo v diplomski nalogi in so povezani z izdelavo celostne grafične podobe. Nato opisujemo dejavnike in procese, ki so ključni pri spremembi identitete podjetja Flajšaker. Temu sledi prikaz in opis sedanje celostne grafične podobe ter opis značilnosti, kot so barva, oblika, tipografija ter implementacija, nato pa tudi opis razlogov in izhodišč za novo preoblikovano podobo, ki jo prikazujemo skozi preoblikovanja s pomočjo grafičnih orodij. V zadnjem delu prikažemo proces in zasnovo nove celostne grafične podobe optike Flajšaker.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip, tipografija, uporabniški vmesnik
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 363; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (4,10 MB)

10.
Vpliv digitalizacije na mobilno bančništvo
Simona Muhič, 2020, magistrsko delo

Opis: V današnjem času sta globalizacija in razvoj tehnologije povzročila številne spremembe. Spreminjati se je začela celotna družba, s tem pa tudi posameznikove potrebe in želje. Banke so tem željam začele slediti ter izkoriščati nove priložnosti, ki jih je prinesel tehnološki razvoj. Številni uporabniki že dlje časa uživajo v prednostih, ki jih prinaša mobilno bančništvo. Dostopno je kjerkoli in kadarkoli, kar omogoča lažje opravljanje finančnih poslov. V poslovnem okolju je poleg dobro oblikovane varnostne politike in preverjanja skladnosti teorije s prakso, nujno potrebna dobra mera razuma pri uporabi internetnih storitev. Slovenske banke že intenzivno sledijo trendom na področju e-bančništva in vpeljujejo nove tehnologije, kar dokazuje dejstvo, da sta mobilno in spletno bančništvo med slovenskimi komitenti vse bolj priljubljena. Čeprav nam digitalna doba nudi ogromno prednosti, se moramo zavedati tudi njenih tveganj. Razširjenost digitalnega bančništva je dokaz, da je internet pridobil dovolj verodostojnosti in zaupanja, da se lahko posamezniki počutijo brezskrbno, med––tem ko s svojim denarjem razpolagajo v digitalni obliki. Banke se srečujejo z izzivom, kako zasnovati in ustvariti dobro mobilno aplikacijo, s katero bodo komitenti zadovoljni. Več kot organizacija vlaga v uporabniško izkušnjo, večja je verjetnost, da bodo s tem aktivno pridobivali zveste uporabnike, ki se bodo radi vračali. Poglavitna konkurenčna prednost je čim večja uporabnost in enostavnost aplikacije. V magistrskem delu smo raziskali, kako je digitalizacija vplivala na tradicionalno bančništvo in ga pretvorila v sodobno. V prvem delu smo opredelili pojem sodobnega in mobilnega bančništva ter prednosti in slabosti, ki jih je prinesla uvedba novih tehnologij. Predstavili smo trende e-bančništva v Sloveniji, mobilnega bančništva po svetu ter navedli različne tehnološke in netehnološke omejitve s katerimi se organizacija srečuje pri uvajanju e-poslovanja.
Ključne besede: digitalizacija, mobilna banka, uporabnik, varnost, uporabniški vmesnik
Objavljeno: 26.08.2020; Ogledov: 352; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici