| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 126
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vedenje porabnikov glede na spremembe elementov spletne strani
Tilen Piskule, 2023, magistrsko delo

Opis: Razvoj družbe in dejstvo, da se vedno več ljudi odloča za nakup izdelkov in storitev preko spleta, je pomembno, da je vsebina spletne strani dobro opremljena s pravilno izbranimi, oblikovanimi in odzivnimi spletnimi elementi. Pojma uporabniški vmesnik (ang. User interface) in uporabniška izkušnja (user experience) sta med seboj zelo povezana, vendar obstajajo določene razlike. Uporabniški vmesnik (UI) zajema interaktivno plat spletne strani, pri kateri uporabnik uporablja pripomočke kot so tipkovnica, miška, ipd., da se skozi vmesnik navigira in pride do želenih podatkov spletne strani, medtem ko se uporabniška izkušnja nanaša na celotno izkušnjo, ki jo ima oseba pri interakciji s spletno stranjo. Zajema vse vidike uporabnikove interakcije, vključno z njihovimi zaznavami, čustvi, preferencami in mislimi pred, med in po uporabi spletne strani. V magistrskem delu želimo raziskati področje vedenja porabnikov glede na spremembo elementov spletne strani. Zanima nas kako se porabniki obnašajo glede na spremembe subtilnih elementov spletne strani in v kakšni meri lahko opazimo to razliko. Namen je ugotoviti s pomočjo katerih dejavnikov, spletna stran, dobi največ klikov na ponudbo in kako pomembna je mobilna odzivnost v današnjem času. Ugotoviti želimo kako so porabniki občutljivi na spremembe in enostavnost uporabniške izkušnje. V sodobni digitalni dobi je naša raziskava razkrila izjemen pomen odzivnega dizajna spletnih strani. Celo najmanjše subtilne spremembe elementov spletne strani lahko pomembno vplivajo na vedenje uporabnikov ter lahko znatno vplivajo na prihodek podjetij. Raziskava je nedvoumno poudarila nujnost odzivnega oblikovanja v digitalni dobi. Neuspeh pri optimizaciji mobilnega spletnega mesta zatira konkurenčnost podjetij. Tukaj lahko predvsem poudarimo pomembnost testiranja (A/B) subtilnih sprememb elementov, kljub temu, da na prvi pogled spremembe ne delujejo pomembne. Iz raziskave je razvidno, da strateško postavljenega gumba za poziv k dejanju nad mejo vidnega polja prinese pomembne pozitivne spremembe poslovanja. Odziven dizajn ni več možnost, ampak je strateški temelj digitalnega uspeha.
Ključne besede: Poslovno komuniciranje, vedenje porabnikov, zadovoljstvo porabnikov, uporabniška izkušnja, odziven uporabniški vmesnik
Objavljeno v DKUM: 25.10.2023; Ogledov: 219; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (6,80 MB)

2.
Oblikovanje mobilne aplikacije za upravljanje in plačevanje parkirnine : diplomsko delo
Timotej Pliberšek, 2023, diplomsko delo

Opis: Pri oblikovanju mobilne aplikacije moramo za njeno čim večjo rabo zagotoviti vizualno privlačnost in dobro funkcionalnost. Podjetja veliko denarja investirajo v oblikovalce z znanjem in izkušnjami, saj jim lahko le-ti pomagajo pri ustvarjanju kvalitetnih in profitabilnih izdelkov. V teoretičnem delu diplomskega dela smo se poglobili v pojma uporabniški vmesnik in uporabniška izkušnja, pregledali smo tudi pravilne smernice pri oblikovanju aplikacij. Nato je sledila analiza oblikovalske zasnove dveh konkurenčnih aplikacij za parkirnino in njunih značilnosti. V empiričnem delu smo aplicirali znanje iz teorije v proces oblikovanja aplikacije Parker, ki uporabnikom omogoča upravljanje in plačevanje parkirnine.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, uporabniški vmesnik, oblikovanje, aplikacija, parkirnina
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 284; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (7,83 MB)

3.
Primerjava programskih ogrodij react native in flutter za razvoj mobilnih aplikacij na primeru izdelave uporabniških vmesnikov : diplomsko delo
Natalija Paskova, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja ogrodji React Native in Flutter za razvoj uporabniškega vmesnika mobilnih aplikacij. Na samem začetku so predstavljene njune značilnosti ter prednosti in slabosti. V drugem delu je analizirano, katero ogrodje se bolj uporablja med ljudmi v programerskem svetu. Zatem sta razviti dve popolnoma enaki aplikaciji z uporabo dveh ogrodij, ki sta bili izbrani in uporabljeni za primerjavo, da bi bilo ugotovljeno, katero je boljše. Diplomsko delo je zaključeno s predstavitvijo dobljenih rezultatov testiranja obeh aplikacij.
Ključne besede: React Native, Flutter, Firebase, uporabniški vmesnik
Objavljeno v DKUM: 29.05.2023; Ogledov: 711; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (2,45 MB)

4.
Primerjava orodij za samodejno testiranje spletnih uporabniških vmesnikov : diplomsko delo
Vito Kurnik, 2023, diplomsko delo

Opis: Samodejno testiranje uporabniških vmesnikov omogoča krajši čas testiranja, podpira agilne oblika razvoja in odkriva napake, prezrte pri ročnem testiranju. Na trgu je na voljo veliko različnih orodij za samodejno testiranje, tako plačljivih kot odprtokodnih. Med tistimi, ki so namenjeni testiranju spletnih uporabniških vmesnikov prednjači Selenium, ki velja na tem področju za enega najbolj prepoznavnih – temu primerno je uporabnikom na voljo veliko število virov, preko katerih se na podroben način naučijo dela z omenjenim orodjem in njegovih specifik. V diplomskem delu izvedemo primerjavo Selenium z dvema manj znanima orodjema, Cypress in Browsersync, z namenom boljšega razumevanja prednosti in slabosti orodij ter primerjave njihovih specifik.
Ključne besede: samodejno testiranje, spletne tehnologije, uporabniški vmesnik, zagotavljanje kakovosti
Objavljeno v DKUM: 13.03.2023; Ogledov: 591; Prenosov: 83  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

5.
Razvoj grafičnega uporabniškega vmesnika z ogrodjem TornadoFX : diplomsko delo
Blaž Bogar, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili ogrodje za izdelavo grafičnih uporabniških vmesnikov TornadoFX, programski jezik Kotlin in podatkovno bazo MongoDB. Z naštetimi tehnologijami smo ustvarili namizno aplikacijo, ki uporabnikom omogoča vodenje trgovine. Aplikacija omogoča administracijo izdelkov, nabavo in prodajo izdelkov, administracijo uporabnikov z različnimi pravicami, pregled nad izdanimi računi in pregled statističnih podatkov, ki so prikazani z grafi.
Ključne besede: TornadoFX, grafični uporabniški vmesnik, Kotlin, MongoDB, namizna aplikacija
Objavljeno v DKUM: 16.01.2023; Ogledov: 622; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (2,50 MB)

6.
Analiza uporabniškega vmesnika aplikacije Maestro Amadeus : diplomsko delo
Katja Venuti, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo analizira uporabniški vmesnik aplikacije Maestro Amadeus z vidika oblikovanja uporabniškega vmesnika in uporabniške izkušnje. Kriteriji analize so povzeti po elementih uporabniške izkušnje, kot jih je opredelil Jesse James Garrett. Namen dela je bilo ugotoviti trenutno stanje uporabniškega vmesnika aplikacije in izpostaviti pomanjkljivosti ter predlagati izboljšave. Pregled stare in nove različice vmesnika je razkril pomanjkljivosti stare različice, predvsem v pomanjkanju vodnika za slog in mreže. Z novo različico je bilo to popravljeno, kar je privedlo do vidnega napredka tako v oblikovanju samega vmesnika kot tudi v izkušnji z njim. Priporoča se dodaten vpogled v oblikovanje uporabniškega vmesnika z vidika dostopnosti.
Ključne besede: grafično oblikovanje, uporabniška izkušnja, uporabniški vmesnik
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 385; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (6,18 MB)

7.
Uporabniški vmesnik za vizualizacijo in uravnoteženje enačb kemijskih spojin : diplomsko delo
Bojana Moneva, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen uporabniški grafični vmesnik, ki omogoča uravnoteženje kemijskih reakcij in prikaz različnih računalniških modelov molekul kemijskih spojin. V prvem delu je zapisana podrobna razlaga, kako lahko s kombinacijo linearne algebre in programiranjem rešimo problem enačenja kemijskih enačb. V nadaljevanju je opisana izdelava računalniških modelov in grafičnega uporabniškega vmesnika. Kot rezultat je predstavljen implementiran končni izdelek.
Ključne besede: grafični uporabniški vmesnik, kemijska enačba, kemijska spojina, model, linearna algebra
Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 332; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

8.
Razvoj krmilnega programa zalogovnika plastičnih pladnjev za plastenke
Matic Kostevc, 2022, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil razvoj krmilnega programa za zalogovnik plastičnih pladnjev za plastenke. Zalogovnik je potreben za zalaganje proizvodne linije s plastičnimi pladnji, ki vstopajo zloženi in morajo prihajati ven po eden. Program je bil razvit v programskem okolju TIA PORTAL 15.1 in realiziran s krmilnikom Siemens S7-1500. Program je bil napisan tako, da je bil zalogovnik lahko krmiljen v avtomatskem in ročnem načinu, za katerega je moral biti ustvarjen uporabniški vmesnik na modulu HMI. Zalogovnik je po končanju naloge deloval v skladu s predpisanimi parametri.
Ključne besede: avtomatizacija, Siemens PLK, Tia Portal, frekvenčni pretvornik, uporabniški vmesnik, indukcijski senzor, ventil, fotocelica
Objavljeno v DKUM: 30.09.2022; Ogledov: 319; Prenosov: 0

9.
Podatkovni vmesnik med strojem in spletno aplikacijo za prikaz procesnih podatkov : diplomsko delo
Blaž Grobelnik, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena izdelava spletnega uporabniškega vmesnika in podatkovnega vmesnika. Cilj naloge je bil izbrati ustrezen podatkovni vmesnik za prenos podatkov med strojem in spletno aplikacijo. Programski del na strani stroja za prenos podatkov je bil napisan v programskem jeziku C++. Na uporabniški strani pa s programskim jezikom Javascript. Podatke je bilo potrebno najprej shraniti v bazi podatkov in jih nato smiselno ter v grafični analizi predstaviti na spletni strani. Vizualni izgled spletne strani je bil narejen s spletnim urejevalnikom spletnih strani Divi by Elegant Themes.
Ključne besede: programiranje, Javascript, spletna stran, uporabniški vmesnik, mySQL, MQTT
Objavljeno v DKUM: 02.09.2022; Ogledov: 474; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Avtomatski sortirnik lego kock s pomočjo strojnega vida : magistrsko delo
Vid Ostroško, 2022, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je bila izdelava programa, kateri bi s pomočjo kamere preveril tip kocke na tekočem traku in jo pospravil v pravilen zaboj. Uporabili smo sortirnik lego kock s koračnimi motorji za premikanje traku, analognimi senzorji za zaznavo kocke, servomotorji za pospravljanje kocke v zaboj in mikrokrmilnik STM. Mikrokrmilnik je služil za premikanje tekočega traku, zaznavanje prisotnosti kocke in pospravljanje kocke v pravilen zaboj. Nanj smo priklopili računalnik na katerem je deloval program za prepoznavo tipa kocke in uporabniški vmesnik. Program na mikrokrmilniku je napisan v programskem okolju STM32CubeIDE v jeziku C, program na računalniku pa v programskem okolju Visual Studio v jeziku Python.
Ključne besede: Lego kocke, mikrokrmilnik STM, uporabniški vmesnik, sortiranje, avtomatizacija, Visual Studio, Strojni vid, Python
Objavljeno v DKUM: 04.04.2022; Ogledov: 950; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (3,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.34 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici