| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 48
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Sistemi oblikovanja in njihova vloga pri izdelavi digitalnih produktov
Norman Fišer, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo analizirali proces izdelave digitalnih produktov. Opisali smo različne vloge posameznikov, ki tvorijo delovno skupino in različne metodologije, ki omogočajo hiter in učinkovit razvoj programske opreme. Predstavili smo vlogo oblikovalcev uporabniških vmesnikov in njihov vpliv na uporabniško izkušnjo. Analizirali smo različne sisteme oblikovanja in s pomočjo njihove primerjave uspešno izdelali sistem oblikovanja znotraj digitalne agencije, ki za svoje naročnike izdeluje digitalne produkte.
Ključne besede: digitalni produkti, uporabniška izkušnja, oblikovanje uporabniških vmesnikov, sistemi oblikovanja
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 5; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (3,34 MB)

2.
Funkcionalnost programskega jezika Java iz vidika uporabniških izkušenj
Sara Vidovič, 2021, magistrsko delo

Opis: Funkcionalnost programskega jezika Java bi lahko opredelili na več načinov, ki so podkrepljeni z mnogimi uporabniškimi izkušnjami. Zagotovo pa je potrebno pričeti pri samem začetku Jave in tesni povezanosti tega jezika z objektno usmerjenostjo. V to delo so zato zajeti začetki in definicije koncepta »objekt« ter objektne usmerjenosti, predstavljen je tudi glavni temelj vseh objektno usmerjenih jezikov – programski jezik Simula. Magistrsko delo je namenjeno spoznavanju programskega jezika Java in njegove funkcionalnosti. Spoznamo vzrok za nastanek obravnavanega jezika, ki obstaja med drugim tudi v prenosljivosti določenega programa. Magistrsko delo cilja predvsem na funkcionalnost Jave na različnih področjih. Ta zajemajo med drugim poslovno inteligenco, umetno inteligenco, spletne rešitve in Android platformo. Cilj naloge je določiti tisti problem in tisto prednost programskega jezika Java, ki bosta z vidika teorije kot tudi z vidika empiričnega dela najbolj izstopala. Kmalu spoznamo, da uporabniki kot problem Jave predstavljajo svoje pogoste težave pri razvijanju Android aplikacij. Ugotovimo še, da je razlog za nastanek tega jezika v bistvu tudi ključna prednost v očeh mnogih razvijalcev in inženirjev.
Ključne besede: objekt, Java, objektna usmerjenost, programiranje, uporabniška izkušnja
Objavljeno: 13.04.2021; Ogledov: 146; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

3.
Izboljšava vizualne komunikacije opozorilnih alarmov na poplavnih območjih Slovenije in Avstrije
Žan Žnidar, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo povzema bistvene faze načrtovanja in oblikovanja sodobnih aplikacij za pametne mobilne telefone. V prvem delu naloge smo predstavili teoretično osnovo o poplavah in analizirali obstoječe rešitve osveščanja pred poplavami na trgu. Opisali smo ključne procese snovanja uporabniške izkušnje in uporabniškega vmesnika. V drugem delu smo izvedli empirični del, spoznali smo se z orodji za izdelavo in animacijo uporabniških vmesnikov. Izdelali vizualno predlogo za aplikacijo, ki uporabnike osvešča o razlivanju rek, hkrati pa omogoča pogled v meritve vodostajev. Ugotovili smo, da končni produkt upošteva industrijske standarde in je konkurenčen na trgu.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, uporabniški vmesnik, interaktivno oblikovanje, žični model, poplave
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 239; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

4.
Implementacija grafičnih modelov v globinsko drsenje in njihovi učinki na uporabniško izkušnjo
Bojana Jovanovska, 2020, diplomsko delo

Opis: V časih, ko na spletu najdemo veliko število različnih spletnih strani, je pomembno narediti unikatno, zanimivo pa tudi koristno spletno stran, ki bo povečala zanimanje uporabnikov. V diplomskem delu obravnavamo postopek izdelave grafičnih modelov in njihovo implementacijo v enostransko (ang. one-page-storytelling) spletno stran, izdelano z uporabno tehnologijo globinsko drsenje (ang. parallax scrolling). V ta namen najprej predstavimo načine izdelavo grafično-oblikovne modele, njihove specifikacije ter programe za njihovo izvedbo. Podrobneje predstavimo orodje in njihovo uporabo na narejene grafične modele. Temu sledi opis implementacije grafičnih modelov v interaktivni prototip, pripravljen za naslednji korak, programiranje. Na koncu opišemo učinke takšne spletne strani in prednosti/pomanjkljivosti na uporabniško izkušnjo.
Ključne besede: grafično oblikovanje, paralaks-drsenje, programski jeziki, uporabniška izkušnja.
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 160; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

5.
Digitalna rešitev za pomoč mladim pri finančni izobrazbi
Jani Kaukler, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se spoznali s področjem uporabniške izkušnje in vsemi fazami, ki jih vključuje. Te faze smo uporabili kot vodilo pri raziskavi in razvoju prototipa aplikacije za finančno izobrazbo mladih. V okviru raziskave smo opravili tudi anketo, kjer smo skušali spoznati želje mladih pri aplikacijah za učenje. To nam je pomagalo pri razvoju prototipa, ki smo ga razvili s pomočjo orodja Figma, kar je prototipu dodalo interaktivnost.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, prototip, igrifikacija
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 170; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

6.
Primerjava uporabniške izkušnje operacijskih sistemov Android in iOS
Sabina Potočnik, 2020, magistrsko delo

Opis: Operacijski sistem je dandanes glavna sestavina vseh naprav, ali so to pametni mobilni telefoni, tablični računalnik, PC-ji ali druge. Podjetja se vedno bolj osredotočajo na izboljšanje uporabniške izkušnje. Podjetje Google in Apple poskušata izboljšati uporabniško izkušnjo operacijskih sistemov Android in iOS skozi nenehen razvoj novih verzij operacijskih sistemov. Z uporabo pametnih telefonov z naloženima operacijskima sistemoma Android in iOS je mogoče primerjati različne aplikacije, ki jih imata oba operacijska sistema predhodno naložene. S tem dobimo realno sliko, kateri od njiju ponuja boljšo uporabniško izkušnjo. Rezultati raziskave bi lahko bili z drugimi verzijami operacijskih sistemov popolnoma drugačni, zato sem izbrala dve napravi, ki sta prišli na trg v približno enakem obdobju. To magistrsko delo predstavlja predvsem proces opredeljevanja pojmov, kot je operacijski sistem, predstavitev operacijskega sistema Android in operacijskega sistema iOS, opredeljevanje pojma uporabniške izkušnje, predstavitev posameznih aplikacij na obeh napravah ter primerjava skupnih aplikacij, ki so naložene vnaprej na napravi z operacijskim sistemom Android kot tudi na napravi z operacijskim sistemom iOS. Na koncu so predstavljeni rezultati te raziskave in sklepna misel o vsem raziskanem in napisanem.
Ključne besede: operacijski sistem, uporabniška izkušnja, Android, iOS, aplikacije, primerjava.
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 300; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

7.
Razvoj produkta od funkcionalnega prototipa do maloserijske proizvodnje na primeru VITAPRINT CNC platforme
Jure Zagoranski, Andrej Cupar, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je obravnavan razvoj naprave za specializirano tržišče, ki je po razvoju različnih prototipov v fazi funkcionalnega prototipa pripravljena za maloserijsko proizvodnjo. Skozi analizo razvoja prototipov VITAPRINT CNC platforme in stanja konkurenčnih rešitev na tržišču je bil izdelan nabor idejnih konceptov orodij za potencialne nadgradnje funkcionalnosti in razširitev kroga ciljnih uporabnikov naprave, za potrebe maloserijske proizvodnje pa izdelana dokumentacija ter promocijski material v tiskani in spletni obliki. Skupaj s spletno stranjo je nastala tudi serija predstavitvenih fotografij produkta. Rezultati magistrskega dela bodo služili kot model za prihodnje projekte, ki bodo uporabni pri različnih stopnjah razvoja.
Ključne besede: produktni razvoj, biotisk, prototip, uporabniška izkušnja
Objavljeno: 02.10.2020; Ogledov: 227; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (5,79 MB)

8.
Uporabniška izkušnja s samopostrežnimi storitvami in zadovoljstvo uporabnikov
Janez Bračič, 2020, magistrsko delo

Opis: Samopostrežne storitve predstavljajo del storitev, katere sta razvoj in dostopnost tehnologije popeljala na vrh prodajno storitvenega sistema. Veliko sprememb je povzročil razvoj in razmah informacijske tehnologije, ki je vstopila v naša življenja na vseh področjih, med drugim tudi na področju načina dostave storitev. Samopostrežni storitveni sistemi se aktivno vključujejo na vsa prodajno storitvena področja in spreminjajo tradicionalne prodajno nakupne procese. Nakupovalne navade uporabnikov so se v zadnjem desetletju zelo spremenile in posledično je prišlo do velikih sprememb pri zagotavljanju zadovoljstvu uporabnikov. Zadovoljstvo uporabnikov je postalo del široke uporabniške izkušnje, ki posega na vse točke stika uporabnika s ponudnikom pred, med in po nakupnem procesu. Kreiranje dobrih uporabniških izkušenj velja za enega najpomembnejših segmentov marketinga ter tako ponuja možnosti za iskanje novih načinov zadovoljevanja potreb odjemalcev. Cilj oblikovanja uporabniške izkušnje je ustvariti enostavna, učinkovita, ustrezna in na splošno prijetna doživetja za uporabnika. Delo smo razdelili na dva dela. Prvi del obravnava teoretične vidike, medtem ko je drugi del empirični. V prvem delu smo predstavili storitve kot osnovno enoto, na kateri smo podrobneje opisali še samopostrežne storitve. V teoretičnem delu smo dobro predstavili uporabniško izkušnjo in podrobno opredelili značilnosti in pomembnost uporabniške izkušnje za doseganje zadovoljstva uporabnikov. Predstavili smo dimenzije uporabniške izkušnje in oblikovanje dobre uporabniške izkušnje. Opredelili in predstavili smo merilne lestvice za merjenje uporabniške izkušnje ter nadaljevali z empiričnim delom raziskave. V empiričnem delu smo se osredotočili na uporabo samopostrežnih sistemov, na zadovoljstvo uporabnikov in uporabniško izkušnjo, katere so deležni uporabniki samopostrežnih storitev. Raziskavo smo izvedli s pomočjo ankete, ki smo jo uporabnikom posredovali po e-pošti in kot zasebno sporočilo na socialnih omrežjih. S pomočjo ankete smo analizirali dejavnike, ki vplivajo na dobro uporabniško izkušnjo med uporabo samopostrežnih storitev in opredelili pomembne prednosti, ki pritegnejo k uporabi. Z delom želimo opredeliti pomembnost dobre uporabniške izkušnje pri samopostrežnih storitvah in predstaviti priljubljenost samopostrežnih storitev med uporabniki.
Ključne besede: storitve, samopostrežne storitve, uporabniška izkušnja, zadovoljstvo uporabnikov
Objavljeno: 19.08.2020; Ogledov: 314; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

9.
Dobre prakse in načrtovalski vzorci uporabniške izkušnje decentraliziranih aplikacij
Saša Brdnik, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo raziskovali uporabniške izkušnje decentraliziranih aplikacij. Pri tem smo raziskali specifike tehnologije veriženja blokov, ki botrujejo posebnostim njihove uporabniške izkušnje, in opredelili največje izzive na tem področju. Na podlagi pregleda literature smo zbrali obstoječe dobre prakse in načrtovalske vzorce uporabniške izkušnje ter jih verificirali in dopolnili po opravljeni analizi osmih decentraliziranih aplikacij. Oblikovali in objavili smo spletno knjižnico načrtovalskih vzorcev uporabniške izkušnje, ki obsega skupno enaindvajset vzorcev. Preučili smo aplikacijo načrtovalskih vzorcev klasičnih aplikacij in ugotovili, da večina opazovanih vzorcev uspešno rešuje izzive uporabniške izkušnje decentraliziranih aplikacij.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, tehnologija veriženja blokov, decentralizirane aplikacije, načrtovalski vzorci uporabniške izkušnje
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 305; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (5,82 MB)

10.
Optimizacija spletnega mesta za prodajo podjetjem: analiza primera
Jaka Hrženjak, 2019, magistrsko delo

Opis: Optimizacija spletne strani je proces spreminjanja ter izboljševanja spletnih strani, zato da izboljšamo rezultate iskanj na spletnih iskalnikih ter da se naše spletno mesto čim prej in čim lažje najde na spletu. Na podlagi številnih dejavnikov iskalniki ocenijo ustreznost in berljivost spletnega mesta, preden mu dodelijo položaj ali uvrstitev na strani z rezultati iskalnika. Zato je to zelo pomemben dejavnik pri uspehu številnih podjetij, saj če te dandanes nekdo ne najde na spletu, je to skorajda enako kot, da sploh ne obstajaš. Cilj tega magistrskega dela je predstaviti problem optimizacije spletnih mest za spletne iskalnike ter prikazati, zakaj je optimizacija pomembna in kako se je lotimo. Optimizacija spletnega mesta je prikazana na primeru spletnega mesta podjetja Atriva z njihovim dovoljenjem. Najprej sem zbral teorijo o več različnih temah, kot so, kaj so prodajna spletna mesta, kako so videti dobra spletna mesta, vse o optimizaciji za iskalnike, kaj je uporabniška izkušnja, kako merimo uporabniško izkušnjo, primeri dobrih kontaktnih strani in še več. Nato sem naredil optimizacijo spletnega mesta podjetja Atriva. Najprej sem opravil nekaj meritev pred optimizacijo, nato samo optimizacijo, potem pa še nekaj meritev po optimizaciji. Nato sem predstavil rezultate, iz katerih je razvidno, da je optimizacija res zelo pomembna za spletna mesta. V petem poglavju sem pisal o svoji lastni uporabniški izkušnji na spletnem mestu Atriva. Preveril sem, kakšno je spletno mesto Atriva v primerjavi s teorijo o tem, kaj vsebuje dobro spletno mesto. Potem sem meril še uporabniško izkušnjo z uporabniškim testiranjem. To sem storil s tremi osebami, ki sem jim dal tri naloge in za vsako nalogo tri vprašanja. Zato lahko potrdim, da je uporabniška izkušnja zelo pomembna za uporabnike spletnih mest.
Ključne besede: spletno mesto, optimizacija, uporabniška izkušnja, spletni iskalniki
Objavljeno: 23.01.2020; Ogledov: 503; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (2,88 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici