| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga staršev pri uporabi mobilnega telefona pri osnovnošolcih
Barbara Sečkar, 2021, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del ter se osredotoča na preučevanje vloge staršev pri uporabi mobilnih telefonov pri osnovnošolskih otrocih. Za namen raziskovanja smo pripravili anketni vprašalnik, ki ga je izpolnilo 194 staršev otrok, ki obiskujejo zadnjo triado. Izsledki raziskave kažejo, da je večina otrok prejela svoj prvi mobilni telefon med 9. in 12. letom starosti in da so pomembnejši razlogi za sprejem odločitve o nakupu praktične narave. Večina staršev meni, da uporaba mobilnih telefonov ne vpliva bistveno na njihove otroke, če že, pa vidijo v njih negativni vpliv. Kljub temu da večina staršev svojim otrokom omejuje količino časa, ki ga lahko preživijo na mobilnih telefonih, jih kar precej tega še vedno ne počne. Ob omejevalni starševski mediaciji je med starši pogosta tudi aktivna mediacija, medtem ko sta nadzor in tehnično posredovanje manj priljubljeni. Starši na svojih mobilnih telefonih preživijo več kot dve uri na dan. Glede na to, da večina staršev ne uporablja telefona v okoliščinah, v katerih prepovedujejo uporabo svojim otrokom, lahko zaključimo, da se trudijo, da bi svojim otrokom predstavljali dober vzor.
Ključne besede: uporaba mobilnih telefonov, vloga staršev, starši kot vzor, starševska mediacija, osnovnošolci
Objavljeno v DKUM: 07.10.2021; Ogledov: 976; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

2.
Uporaba mobilnih telefonov pri eksperimentalnem delu pouka kemije
Martin Melanšek, 2018, magistrsko delo

Opis: Na vsakem koraku, tako v politiki kot v raziskovalnem delu se kažejo potrebe po reformi izobraževalnega sistema, ki bi omogočila prehod od tradicionalnih pristopov k učenju in poučevanju na bolj inovativni način poučevanja. Predvsem so velike težnje po sodobnejših metodah in oblikah izobraževalnega dela (Ottestand, 2010). Temeljni problem tradicionalnih pristopov poučevanja, kjer so učenci bolj ali manj v vlogi pasivnega slušatelja, je neaktivnost učencev in s tem nemotiviranost učencev (SImon Ulen, 2014).
Ključne besede: Uporaba mobilnih telefonov, kemija, laboratorijsko delo
Objavljeno v DKUM: 20.09.2018; Ogledov: 1560; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (958,74 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici