| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba IKT pri pouku tehnike in tehnologije
Alenka Mravljak, 2019, magistrsko delo

Opis: Informacijsko-komunikacijska tehnologija nas v današnjem času spremlja na vsakem koraku. Z njo odraščajo tudi naši učenci. Njim so IKT naprave zato še bolj blizu. Na taka dejstva moramo biti učitelji v šoli pripravljeni. Učitelji se moramo na področju uporabe IKT nenehno izobraževati. Naše okolje (domače in delovno) nam ponuja veliko izobraževalnih možnosti, le izkoristiti jih moramo. Če se izobražujemo samostojno, sta tempo in tema prilagojena učitelju. Lahko se poslužujemo seminarjev, ki so na voljo, ali pa vključujemo v projekte, ki jih razpišejo izobraževalni zavodi in ministrstvo. V okviru diplomske naloge sem poiskala, kateri seminarji in projekti so se izvajali v slovenskem izobraževalnem prostoru, in smo se jih učitelji lahko udeležili. Na spletu imamo veliko aplikacij in programov, ki se nam ponujajo v uporabo pri pouku. Izbrala sem nekaj programov, ki so za delo v razredu najbolj zanimivi. Opisala sem delo učitelja s programi in s primeri podala njihovo uporabo pri pouku tehnike in tehnologije v osnovni šoli. Nekaj programov tudi sama redno uporabljam pri pouku. Pri danih primerih sem ugotovila, da je delo v razredu z mobilnimi napravami pestro, učenci pa so aktivni pri iskanju rešitev za dane naloge. Predvidela sem, katere aplikacije so takšne, da z njimi samostojno ustvarjajo tudi učenci. Tako lahko zagotovimo, da so v učni uri vsi prisotni aktivni. Učitelj pa mora razmisliti, koliko, kdaj in kje bo omogočil učencem delo z mobilnimi napravami, saj je primarna učiteljeva skrb osvojitev učnih ciljev in standardov znanja.
Ključne besede: tehnika in tehnologija, informacijska-komunikacijska tehnologija, mobilne naprave, uporaba IKT pri pouku, uporaba mobilnih naprav pri pouku, programi pri pouku, aplikacije pri pouku.
Objavljeno: 05.03.2019; Ogledov: 371; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (3,91 MB)

2.
Uporaba aplikacij office 365 ter njegovih orodij v vzgoji in izobraževanju
Nino Golčman, 2019, magistrsko delo

Opis: Živimo v dobi informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), saj se z njo vsakodnevno soočamo in brez katere ne znamo oziroma »ne smemo« več preživeti poklicnega dne. Prav tako, kot se je integrirala v naša življenja, z njo odraščajo tudi naši otroci - učenci in dijaki. Njim so IKT-naprave, kot so računalnik, tablice, mobilni telefon itd., še bližje. Prav zato mora učitelj to upoštevati in biti pripravljen na to dejstvo tako v šoli kot v celotnem procesu vzgoje in izobraževanja. Na spletu je poplava možnih aplikacij, programov ter orodji, ki so neposredno ali posredno povezane z uporabo IKT v izobraževanju. Prav zato se mora učitelj na tem področju nenehno izobraževati in znati kritično vrednotiti njihovo uporabnost pri doseganju zastavljenih ciljev in standardov znanja. V okviru magistrske naloge sem poiskal, preizkusil, uporabil in opisal uporabnost paketa aplikacij, ki jih ponuja Office 365, ter njihovih orodij za namen vzgoje in izobraževanja. Opisal sem možnost dela učitelja z omenjenimi aplikacijami ter podal primere njihove uporabe pri samem procesu izobraževanja. Predstavljene aplikacije tudi sam redno uporabljam pri procesu poučevanja že nekaj let, zato sem v magistrski nalogi predstavil primere dobre prakse oz. rabe le-teh. Ugotovil sem, da je delo v razredu z uporabo IKT, kot so mobilne naprave v povezavi z aplikacijami, zanimivo, pestro, učence oz. dijake pa s pomočjo le-teh aktivno vključuje v proces izobraževanja in jim v tem času odvzame možnost uporabe mobilnih naprav za dejavnosti, ki niso vezane na sam proces izobraževanja. Vsekakor ni potrebe po nenehnem in vsakodnevnem poseganju po delu z mobilnimi napravami. Učitelj mora biti tisti, ki bo dobro razmislil, kdaj in predvsem koliko časa je pripravljen vložiti v delo in doseganje ciljev s primerno uporabo IKT, saj je doseganje standardov in učnih ciljev primarno delo učitelja.
Ključne besede: Office 365, informacijsko-komunikacijska tehnologija, uporaba IKT pri pouku, mobilne naprave in njihova uporabnost pri pouku, aplikacije pri pouku, orodja pri pouku, tehnika in tehnologija, elektrotehnika, osnove obdelav podatkov
Objavljeno: 03.12.2019; Ogledov: 164; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (4,84 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici