1.
Razvijanje mnogoterih inteligentnosti učencev na izbrani osnovni šoliVanja Riccarda Kiswarday,
Andreja Cerovšek, 2025, izvirni znanstveni članek
Opis: V prispevku raziskujemo ozaveščenost pedagoških delavcev glede uporabe Gardnerjeve teorije mnogoterih inteligentnosti v izbrani osnovni šoli. V raziskavi je sodelovalo 49 pedagoških delavcev izbrane osnovne šole. Ugotovili smo, da so v splošnem seznanjeni z Gardnerjevo teorijo mnogoterih inteligentnosti, vendar je večina pri pouku ne uporablja načrtno. Najpogosteje razvijajo medosebno, besedno-jezikovno in matematičnologično inteligentnost, telesno-gibalna, duhovna in glasbeno-ritmična pa ostajajo najslabše zastopane. V inkluzivni šoli je ključno, da učitelji uporabljajo univerzalni dizajn učenja, ki nagovarja različne vrste inteligentnosti in omogoča bolj diferencirano poučevanje.
Ključne besede: multiple inteligentnosti, učna diferenciacija, individualizacija, formativno spremljanje, univerzalni dizajn za učenje
Objavljeno v DKUM: 08.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 6
Celotno besedilo (917,42 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...