| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvijanje mnogoterih inteligentnosti učencev na izbrani osnovni šoli
Vanja Riccarda Kiswarday, Andreja Cerovšek, 2025, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku raziskujemo ozaveščenost pedagoških delavcev glede uporabe Gardnerjeve teorije mnogoterih inteligentnosti v izbrani osnovni šoli. V raziskavi je sodelovalo 49 pedagoških delavcev izbrane osnovne šole. Ugotovili smo, da so v splošnem seznanjeni z Gardnerjevo teorijo mnogoterih inteligentnosti, vendar je večina pri pouku ne uporablja načrtno. Najpogosteje razvijajo medosebno, besedno-jezikovno in matematičnologično inteligentnost, telesno-gibalna, duhovna in glasbeno-ritmična pa ostajajo najslabše zastopane. V inkluzivni šoli je ključno, da učitelji uporabljajo univerzalni dizajn učenja, ki nagovarja različne vrste inteligentnosti in omogoča bolj diferencirano poučevanje.
Ključne besede: multiple inteligentnosti, učna diferenciacija, individualizacija, formativno spremljanje, univerzalni dizajn za učenje
Objavljeno v DKUM: 08.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (917,42 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici