| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv podobe na nakup turistične storitve
Urška Binter, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem smo raziskovali vpliv imidža in marketinškega spleta na obseg prodaje turističnega produkta Bleda. Bled je ena izmed najbolj prepoznavnih turističnih znamenitosti Slovenije, zato je smiselno preveriti, kako uspešno je trženje unikatne destinacije. Zasnova magistrskega dela temelji na teoretičnem in raziskovalnem delu. Prvi del povezuje teorijo turizma, prakso razvoja turistične destinacije, predstavi trženjske pristope za vzpostavite imidža destinacije in nakupno pot potrošnika. Nato je predstavljena turistična destinacija Bled, posebnosti njegovega blejskega imidža in trženja te destinacije. Namen naše raziskave je bil ugotoviti, kako partnerji Bleda ocenjujejo dimenzije imidža in marketinškega spleta. Zanimalo nas je tudi, kako velik je vpliv imidža in marketinga na obseg prodaje nočitev. Raziskovali smo štiri dimenzije imidža ter njihovo odvisnost od obsega prodaje: zaznano unikatnost celotne podobe, zaznano unikatnost znamenitosti, kakovost okolja, percepcijo varnosti. Nadalje smo iskali povezavo med obsegom prodaje in petimi dimenzijami marketinškega spleta, ki so: zaznana kakovost produkta, percepcija cene storitev, percepcija načina prodaje Bleda, percepcija uporabljenih kanalov promocije Bleda, percepcija domačinov. Zanimala nas je še korelacija med obstoječo pozitivno izkušnjo o Sloveniji in obsegom prodaje. Anketirali smo 400 sprejemnih agencij, tuje večje organizatorje potovanj, združenja ali potovalne agencije, ki prodajajo produkt Bleda. Vrnjenih smo dobili 235 enot, od tega jih je 164 dokončalo anketo. Anketiranci prihajajo iz 30 držav vsega sveta. Kolikor nam je poznano, je to prva tovrstna raziskava za turistično destinacijo Bled. Anketiranci izmed vseh postavk najvišje rangirajo varnost Bleda. Ta postavka ima najvišjo aritmetično sredino in najnižjo standardno deviacijo. Najnižjo oceno so anketiranci namenili prometu. Zelo nizko je ocenjena tolerantnost do drugih religij, zelo zaskrbljujoča pa je slaba ocena kakovosti storitev, saj je ta ključen element turistične ponudbe. Statistične ugotovitve ne nakazujejo povezanosti med neodvisnimi spremenljivkami (“imidž,” “marketinški splet”) in odvisno spremenljivko (obseg prodaje), kar pa še ne pomeni, da je temu res tako.
Ključne besede: imidž destinacije, unikatnost znamenitosti, tržni pristopi, menedžment destinacije
Objavljeno: 18.10.2016; Ogledov: 646; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

2.
Strategija razvoja novega izdelka v podjetju DH Fashion
Marina Hojnik, 2019, diplomsko delo

Opis: Želje in potrebe odjemalcev, so nas pripeljale do te točke, da živimo v obdobju 'poplave' izdelkov. Ne glede na to, v katero področje izdelkov se zazremo, lahko opazimo ogromne količine podobnih, med seboj zelo konkurenčnih izdelkov. Življenjska doba izdelkov se krajša, potrebe in želje odjemalcev pa povečujejo, kar za podjetja vedno znova predstavlja poslovni izziv. Če hočejo podjetja obstati na trgu in hkrati ostati konkurenčna, se morajo konstantno razvijati in nadgrajevati, saj lahko le na tak način stopijo iz povprečja. Razvoj novih izdelkov je osnova za razvoj in uspeh podjetja. Če želimo, da je izdelek na trgu maksimalno učinkovit, kar pomeni, da je med odjemalci dobro sprejet, dobro prepoznan na trgu in podjetju prinaša dobiček, je potrebno skrbno in natančno izvesti vse stopnje procesa razvoja novega izdelka. Model procesa razvoja obsega osem stopenj razvoja, ki sem jih tudi analizirala v podjetju DH Fashion. DH Fashion je mikropodjetje, ki predstavlja blagovno znamko za unikatno in ročno izdelana oblačila, nakit in modne dodatke. Glavni cilj diplomskega projekta je bil opredeliti in razčleniti stopnje procesa razvoja novega izdelka s teoretičnega vidika in jih kasneje primerjati z razvojem izdelka v izbranem podjetju. Na podlagi dobljenih podatkov sem raziskala, ali podjetje DH Fashion uporablja za razvoj izdelka vse stopnje procesa razvoj novih izdelkov. Na podlagi dobljenih podatkov sem ugotovila, da podjetje DH Fashion za razvoj novih izdelkov ne uporablja vseh faz procesa razvoja izdelka, vendar kljub temu deluje zelo uspešno in se neprestano razvija. Iz rezultatov diplomskega projekta lahko sklepam, da za uspešnost razvoja izdelka ni potrebno izvesti vseh stopenj procesa razvoja izdelka. Sklepam, da na razlog, zakaj podjetje ne uporablja vseh stopenj razvoja, vplivajo različni kriteriji, kot so recimo način prodaje, segment izdelkov, stopnja konkurence, ciljne skupine itd.
Ključne besede: izdelek, nov izdelek, razvoj izdelka in uvedba na trg, unikatnost, DH Fashion.
Objavljeno: 04.07.2019; Ogledov: 112; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici