SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OBVLADOVANJE IN PREPREČEVANJE KRIZE V PODJETJU
Matej Zupanič, 2012, diplomsko delo

Opis: Gospodarski in finančni pritisk sta glavna dejavnika v zadnjih letih, ki sta močno prizadela uspešnost številnih podjetij in posledično povzročila propad podjetij. Poslovodstvo je ključno pri reševanju in nadaljnjem obstoju podjetja, saj mora pravilno in pravočasno ukrepati, ko zazna in prepozna prve znake krize v podjetju. Kvaliteten nabor znanja in strokovno usposobljeni vodje so potrebni za uspešno obvladovanje in preprečevanje krize. Pomembno je poudariti, da je krizo lažje preprečevati kot pa zdraviti. Skozi diplomski seminar smo v teoretičnem delu opredelili pojem krize, kot jo opisujejo različni avtorji. Krizo smo razdelili po več vidikih oziroma načinih, definirali različne faze ter opredelili simptome in povode krize. Iz teoretičnega stališča smo našteli in razložili zunanje ter notranje vzroke za nastanek krize, opisali smo različne poglede na vodenje podjetja v krizi, navedli najpogostejše in najpomembnejše ukrepe za odpravo le-te ter opisali zdravljenje v primeru stečaja in prisilne poravnave. V praktičnem delu seminarja smo obravnavali podjetje Agis zavore d.d., kjer smo s politično-pravnimi, ekonomskimi, socio-kulturnimi in tehnološkimi dejavniki izvedli analizo okolja podjetja ter ugotavljali, kako vplivajo na samo podjetje. V raziskovanje smo vključili tudi SWOT analizo in analizo interesnih skupin. Na osnovi računovodskega izkaza izbranega podjetja smo s pomočjo Altmanovega obrazca, zgolj informativno presodili zdravje podjetja, analizirali poslovni izid ter navedli vzroke za negativen poslovni izid.
Ključne besede: znaki krize, obvladovanje in preprečevanje krize, faze krize, simptomi in povodi krize, notranji in zunanji vzroki krize, ukrepi za odpravo krize, zdravljenje krize.
Objavljeno: 13.08.2012; Ogledov: 1358; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (847,23 KB)

2.
KRIZNI MANAGEMENT PODJETJA V OBDOBJU GLOBALNE GOSPODARSKE KRIZE NA PRIMERU PODJETJA KLI LOGATEC
Jernej Makuc, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na podjetniško krizo v obdobju globalne gospodarske krize in jo skozi besedilo poizkuša definirati ter ponuditi ustrezne ukrepe in strategije za odpravo podjetniške krize v vseh njenih fazah. Samo besedilo je razdeljeno na štiri smiselne dele. V prvem delu sta iz teoretskega vidika predstavljena tako management kot tudi različne vrste podjetniške krize ter njeni vzroki, simptomi in posledice. Management in podjetniška kriza se nato smiselno združita v teoretsko obravnavo različnih vrst kriznega managementa. V drugem delu je predstavljen aplikativen del kriznega managementa, saj se tukaj diplomsko delo osredotoča na različne ukrepe in celostne strategije za odpravo kriznega stanja v podjetju ter doseganje poslovnega preobrata. Tretji del obravnava krizo v kateri se je znašlo svetovno gospodarstvo ter poizkuša razložiti vzroke za njen nastanek. V tem delu je prav tako opisan potek krize in ukrepi, ki so bili sprejeti za njeno zajezitev tako v svetu kot tudi v Sloveniji. Glede na praktični del diplomskega dela je tukaj obravnavan tudi vpliv globalne gospodarske krize na lesnopredelovalno industrijo. V zadnjem, četrtem, delu je predstavljen praktičen primer krize v podjetju KLI Logatec d.d., katerega poslovanje je v veliki meri prizadela prav globalna gospodarska kriza. Predstavljeno je stanje podjetja v letih pred gospodarsko krizo ter ob njenem nastopu. Na podlagi teh ugotovitev so na praktičnem primeru predstavljeni tudi različni ukrepi in strategije za odpravo kriznega stanja v podjetju.
Ključne besede: management, podjetniška kriza, krizni management, ukrepi in strategije za odpravo podjetniške krize, globalna gospodarska kriza, lesnopredelovalna indutrija, KLI Logatec d.d.
Objavljeno: 10.12.2012; Ogledov: 1079; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (690,48 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici