| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO KUPCEV V TRGOVSKEM PODJETJU VESNA D.D.
Darja Valpatič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi obravnavam problematiko zadovoljstva kupcev v trgovskem podjetju Vesna d.d. V teoretičnem delu predstavljam udeležence prodajnega procesa, pojem zadovoljstva, merjenje in metode merjenja zadovoljstva. Teorija je nujno potrebna za razumevanje porabnikov in njihovih potreb. Tržno naravnana podjetja morajo razumeti in vedeti, kakšne so potrebe porabnika, šele takrat so lahko pravilno naravnana. V drugem, empiričnem delu pa sem z raziskavo, ki sem jo opravila s pomočjo anketnega vprašalnika, ugotavljala zadovoljstvo kupcev dotičnega podjetja. Z anketo o zadovoljstvu kupcev sem želela pripomoči k prepoznavi potreb in želja obstoječih kupcev ter k trenutni oceni zadovoljstva kupcev tega podjetja. Menim, da sem z anketo pridobila veliko koristnih ocen in podatkov, za katere bi bilo smiselno izdelati predloge izboljšav. Upoštevanje potreb, uresničevanje želja in odprt pristop za uvajanje novosti naj bodo primarni cilji poslovanja, saj bodo le tako preživeli hud konkurenčen boj na trgu.
Ključne besede: zadovoljstvo kupcev, udeleženci prodajnega procesa, merjenje in metode merjenja zadovoljstva, anketa o zadovoljstvu kupcev
Objavljeno v DKUM: 11.07.2011; Ogledov: 3110; Prenosov: 519
.pdf Celotno besedilo (6,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici