SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 39
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Ukrepi za umirjanje prometa : diplomsko delo visokošolskega študjiskega programa
Mateja Gradišek, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: umirjanje prometa, varnost, udeleženci v prometu
Objavljeno: 15.01.2009; Ogledov: 1889; Prenosov: 487
.pdf Polno besedilo (2,94 MB)

4.
PROMETNA VARNOST NEMOTORIZIRANIH UDELEŽENCEV V CESTNEM PROMETU
Marin Vukančić, 2009, diplomsko delo

Opis: Nemotorizirani udeleženci v cestnem prometu veljajo za najšibkejše in najbolj ogrožene prometne udeležence, saj niso zaščiteni tako kot vozniki v vozilu. Prav zaradi tega je visok odstotek smrtnih žrtev prometnih nesreč v katerih so udeleženi pešci in kolesarji. Diplomska naloga zajema varnost udeležencev v cestnem prometu tako v Sloveniji kot tudi v Evropski uniji, s poudarkom na prometnih nesrečah v katerih so bili udeleženi pešci in kolesarji na območju Policijske uprave Celje, v obdobju od leta 2003 do leta 2008, ter predlogi in ukrepi za zmanjšanje nesreč in izboljšanje prometne varnosti.
Ključne besede: prometna varnost, nemotorizirani udeleženci v cestnem prometu, pešci, kolesarji
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 2682; Prenosov: 291
.pdf Polno besedilo (32,87 MB)

5.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA BRITA D.O.O.
Brigita Strniša, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetje Brita, d.o.o. je trgovsko podjetje, ki se ukvarja s prodajo in montažo kuhinj ter bele tehnike. Na domačem tržišču uspešno poslujejo že štiri leta, v prihodnosti pa se želijo razširiti na tuji trg. Podjetje zelo dobro sodeluje z obstoječimi dobavitelji ki prihajajo iz držav EU; s temi si želi ohraniti dobre poslovne odnose, prav tako pa pridobiti tudi nove dobavitelje na področju kuhinj in bele tehnike. Največji poudarek dajejo zadovoljstvu kupcev, ki so pri njih vedno najpomembnejši. Vizija podjetja je doseganje in izboljševanje kakovosti na vseh ravneh poslovanja, za dosego položaja na trgu, ki ga želijo. Kupec in zadovoljstvo sta cilj h kateremu stremijo. Prav tako pa dajejo velik poudarek tudi na zadovoljstvo vseh zaposlenih v podjetju, zavedajo se namreč, da brez zadovoljnih in motiviranih sodelavcev ni zadovoljnih strank. V diplomski nalogi smo najprej spoznali in preučili podjetje. Opredelili smo obstoječo politiko podjetja, strategije in strukture ter na osnovi pridobljenih podatkov planirali razvoj podjetja na ravni politike podjetja, nato pa še na ravni strateškega managementa. Tu smo poiskali strateške možnosti in strategije, te ekonomsko ovrednotili in izbrali ter določili za njihovo uresničitev potrebne strukture. Planiranje smo zaključili s programom razvoja za nadaljnjih pet let. Podjetje Brita, d.o.o. smo proučevali predvsem zato, ker smo želeli lastniku pomagati pri načrtovanju nadaljnjega razvoja podjetja, pa tudi zato, ker nam je le-ta dal priložnost, da na fakulteti pridobljeno znanje utrdimo na praktičnem primeru. V zahvalo smo mu pomagali planirati razvoj njegovega podjetja.
Ključne besede: - podjetje, - vizija podjetja, - politika podjetja, - ključni udeleženci podjetja, - strategije, - strukture, - prednosti in slabosti, - možnosti in nevarnosti, - vrednostni izidi poslovanja, - program razvoja
Objavljeno: 26.03.2010; Ogledov: 1365; Prenosov: 151
.pdf Polno besedilo (479,21 KB)

6.
VARNOST STAREJŠIH UDELEŽENCEV V CESTNEM PROMETU
Andreja Kelenc, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava varnost starejših udeležencev v prometu, predvsem voznikov motornih vozil. Glede na dejstvo, da se življenjska doba ljudi podaljšuje, s čemer se tudi povečuje število starejših ljudi udeleženih v prometu, statistični podatki izkazujejo, da njihova varnost predstavlja problem tako v Sloveniji kot tudi v celotni Evropski uniji. Število smrtnih nesreč med starejšimi vozniki se ne znižuje tako hitro kot bi želela Evropska unija, saj se kljub zadanim ciljem število žrtev prometnih nesreč ni razpolovilo. Žrtve v prometnih nesrečah so dosti krat starejši nad 64 let, saj je polovica od udeleženih povzročiteljev prometnih nesreč, v katerih so tudi smrtne žrtve. Vzrokov za prometne nesreče je več, najpogostejša vzroka prometnih nesreč z udeležbo starejšega sta prepočasna reakcija in nepoznavanje novih prometnih pravil. Zavedati se je treba da z starostjo pridejo spremembe v obnašanju, razne bolezni in obolenja ter upad psihomotoričnih sposobnosti. Vsi ti vzroki privedejo do neprilagojene hitrosti, nepravilnega obnašanja v prometu, zaradi česar se je potrebno zavedati, da odgovornosti za varno vožnjo ne nosijo zgolj starejši vozniki. V diplomskem delu sem predstavila problematiko prometne varnosti starejših voznikov. Definirane so osnove prometne varnosti, psihofizični dejavniki starostnikov, potovalne navade, značilnosti prebivalstva in motorizacije, vpliv znanja in spretnosti udeležencev. V nadaljevanju so podane analize prometne varnosti, pregled prometne varnosti med EU in Slovenijo, vpliv infrastrukture na prometno varnost starejših, podani so tudi možni ukrepi za povečanje prometne varnosti starejših v cestnem prometu.
Ključne besede: starejši udeleženci, varnost v cestnem prometu, cestna vozila, prometne nesreče
Objavljeno: 08.03.2010; Ogledov: 3322; Prenosov: 410
.pdf Polno besedilo (3,15 MB)

7.
8.
ODNOSI MED UDELEŽENCI V PROMETU IN PROMETNA ETIKA
Radko Čebular, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo prikazuje, katere posamezne skupine udeležencev sodelujejo v prometu in kakšni so odnosi med vsemi udeleženci v prometu. Pod drobnogled smo vzeli predvsem voznike, katere smo razdelili v skupine glede na tipe voznikov, ki jih poznamo. Namen diplomskega dela je ugotoviti ali se obnašanje udeležencev v prometu izboljšuje. V diplomskem delu so uporabljene naslednje metode dela: logično miselne metode (metoda deskripcije, metoda analize in sinteze, induktivna — deduktivna metoda), statistične metode (obdelava tabel, risanje grafov). V diplomskem delu so predstavljeni rezultati, katere smo pridobili z anketo, v kateri je bilo 100 anketirancev. 88 % anketirancev meni, da udeleženci v cestnem prometu zelo dobro upoštevamo cestnoprometne predpise. Zavedati se moramo, da so odločilne determinante za etično ravnanje (v poklicu ali drugih področjih, kot je npr. promet) v človekovi osebnosti, čeprav tudi okolje spodbuja ali zavira etično ravnanje.
Ključne besede: etika, promet, udeleženci, vozniki
Objavljeno: 09.06.2010; Ogledov: 3007; Prenosov: 249
.pdf Polno besedilo (606,30 KB)

9.
STRATEŠKE MOŽNOSTI IN STRATEGIJE DRUŽINSKEGA PODJETJA
Rok Erjavec, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Delo diplomskega seminarja sem zasnoval tako, da sem se v prvem delu naloge posvetil teoretičnim izhodiščem in opredelitvam družinskega podjetja. Obdelal sem prednosti in slabosti družinskih podjetij, predstavil pomen družine v družinskem podjetju, nato pa sem se posvetil vrstam strategij podjetja. Predstavil sem proces strateškega planiranja, navedel razloge zakaj v malih podjetjih ni dovolj strateškega planiranja in razdelal pomembnost strateškega načrta za uspešno delovanje podjetja. Nadaljnje sem se lotil področja iskanja strategij in strateški možnosti. Obdelal sem temeljne in poslovne strategije, nato pa sem se posvetil še področju prodajnih trgov in možnih dejavnosti podjetja, področju oskrbnih trgov s surovinami, materiali, energijo in delovnimi sredstvi ter potrebami podjetja po teh resursih, področju trga delovne sile in potrebnih sodelavcev podjetja ter področju trga kapitala in potrebnih vrst kapitala. V drugem delu diplomskega seminarja sem se lotil praktičnega primera družinskega podjetja Vrtnarstvo in gradnje Rogaška d.o.o. Najprej sem predstavil podjetje, opisal s čim se ukvarja, ter izdelal organizacijsko shemo. Sledilo je proučevanje strateških možnosti podjetja, kjer sem najprej preučil stanje celotnega podjetja, nato sem preučil posamezna področja delovanja, kasneje pa sem se lotil izdelave SWOT analize. SWOT analiza mi je dala odgovore o prednostih in slabostih podjetja, ter o priložnostih in nevarnostih v okolju. Na podlagi pridobljeni podatkov sem nato oblikoval temeljno strategijo podjetja. Odločil sem se za strategijo nadaljnjega razvoja in rasti, ki predvideva, da naj bi podjetje v svojem okolju delovanja veljalo za celovitega ponudnika vseh vrst okrasnih rastlin, sadnega drevja in vseh ostalih pripomočkov za urejen vrt in dom, prav tako pa naj bi podjetje Vrtnarstvo in gradnje Rogaška d.o.o. veljalo za celovitega in zanesljivega ponudnika in izvajalca gradbenih storitev ter storitev urejanja okolja. Razvoj podjetja bo usmerjen v vsa glavna področja njegovega delovanja. Na področju proizvodnje in prodaje bo podjetje napore usmerilo v razširitev ponudbenega asortimenta izdelkov, prizadevalo si bo za visoko kakovost izdelkov in storitev, vrtni center pa bodo naredili strankam čim bolj prijazen in domač. Nato sem opredelil še poslovno strategijo podjetja Vrtnarstvo in gradnje Rogaška d.o.o. Izbral sem strategijo diferenciacije proizvodov. Kot predmet obravnave sem si izbral vrtni center s svojim proizvodnim asortimentom. Prišel sem do ugotovitve, da v vrtnem centru trenutno nimajo dovolj proizvodov, ki izstopajo in privabljajo zahtevnejše kupce, zato morajo v prihodnje ta asortiment proizvodov razširiti. . Preučil sem tudi sektor prodajnih trgov in marketinga in prišel do zaključka, da je potrebno podjetju dosedanjo ponudbo izdelkov povečati z raznimi tehničnimi pripomočki, da se mora podjetje lotiti agresivnejšega oglaševanja svoje ponudbe tudi izven regije delovanja in da mora podjetje več časa posvetiti promoviranju, obnavljanju in osveževanju spletne strani. Pri preučevanju področja oskrbnih trgov, sem prišel do spoznanj, da je za podjetje dobro, da naveže neposredne stike z dobavitelji iz Zahodne Evrope in se tako izogniti dragim provizijam. Glavna ugotovitev, ki sem jo sprejel za področje trga delovne sile in potrebnih sodelavcev podjetja je, da je potrebno poiskati, ustrezno pripraviti in nato zaposliti novega vodjo proizvodnje, saj je trenutni vodja tik pred upokojitvijo, zato je treba izkoristiti priložnost, da lahko s svojim znanjem in izkušnjami bodočega vodjo še marsikaj nauči. Za področje trga kapitala in potrebnih vrst kapitala pa lahko rečem, da je v prihodnje priporočljivo zmanjšati delež bančnih posojil, na račun pridobivanja državnih subvencij in črpanja sredstev iz evropskih skladov.
Ključne besede: družinsko podjetje, značilnosti družinskega podjetja, strategije, strateške aktivnosti, okolje, udeleženci, razvoj.
Objavljeno: 02.12.2010; Ogledov: 1526; Prenosov: 245
.pdf Polno besedilo (621,33 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici