| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba filma za poučevanje zgodovine v srednji šoli
Dejan Preradović, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu sem raziskal, kako lahko učitelj pri poučevanju zgodovine v srednji šoli uporabi film kot učni pripomoček. S pomočjo literature sem raziskal prednosti in slabosti filma kot učnega pripomočka in filma kot učnega pripomočka pri poučevanju zgodovine. Predstavil sem tudi koncept medijske pismenosti in kako lahko učitelji učencem pomagajo, da postanejo pri ogledu zgodovinskih filmov bolj kritični gledalci in kako jim bodo ta znanja koristila, tudi ko s šolanjem zaključijo. V drugi polovici naloge pa sem pripravil nekaj praktičnih primerov – identificiral sem izseke iz zgodovinskih filmov, ki jih lahko učitelj uporabi pri poučevanju zgodovine in predstavil, kako bi jih lahko učitelj pri pouku uporabil.
Ključne besede: zgodovina, film, sodobni pouk, medijska pismenost, učni pripomoček.
Objavljeno: 04.04.2018; Ogledov: 830; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

2.
RAČUNALNIK KOT UČNI PRIPOMOČEK V VRTCU
Katja Altintas, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Uporaba računalnika, ki so mu pred leti pripisovali ustreznost uporabe šele v osnovnih šolah, se že nekaj časa prenaša tudi v prostore vrtca. Naš cilj je bil, ugotoviti, v kolikšni meri so pedagoški delavci naklonjeni uporabi računalnika kot učnega pripomočka ter kaj vpliva na njihov odnos pri uporabi in vključevanju računalnika v povezavi s področji kurikuluma. Zanimale so nas tudi računalniške kompetence vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev, predvsem pri poznavanju primernih otroških računalniških programov, ki bodo otrokom omogočili nov način učenja, razvijanje socialnih veščin in večjo motivacijo. Rezultate smo pridobili z anonimno anketo in ugotovili, da pedagoški delavci pri svojem delu računalnik uporabljalo predvsem za pripravo na delo in evalvacijo, medtem ko se računalnika kot učnega pripomočka ne poslužujejo prav pogosto. Prav tako niso mnenja, da jim računalniškega znanja primanjkuje, čeprav je anketa pokazala, da otroških računalniških programov ne poznajo. Priporočljivo bi bilo, da bi izobraževalne institucije pedagoškim delavcem omogočile izobraževanje, ki ne bi vključevalo le predstavitev programov za odrasle, temveč bi bil poudarek bolj na predstavitvi primernih otroških računalniških programov ter kako jih vključevati v program Kurikuluma za vrtce.
Ključne besede: IKT, računalnik, predšolski otrok, učni pripomoček, anketa.
Objavljeno: 11.10.2016; Ogledov: 790; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

3.
TEKOČI TRAK KOT UČNI PRIPOMOČEK
Andrej Kous, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen celoten potek načrtovanja in izdelave tekočega traku, ki se bo uporabljal v učne namene. Tekoči trak je zasnovan tako, da se ga da enostavno sestaviti, spreminjati in nadgrajevati. Diplomsko delo vsebuje kratka navodila za sestavo tekočega traku, metode testiranj, rezultate in primerjavo med zahtevanimi in dejanskimi vrednostmi.
Ključne besede: tekoči trak, učni pripomoček, transportni sistem
Objavljeno: 13.09.2016; Ogledov: 1001; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (12,03 MB)

4.
PRODUKCIJA DOKUMENTARNEGA FILMA KOT UČNI PRIPOMOČEK
Ludvik Rogan, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen proces izdelave dokumentarnega filma od ideje do končnega izdelka, ki zajema procese predprodukcije, produkcije in postprodukcije ter distribucije samega filma. Video in dokumentarni film v učnem procesu je obravnavan tako z vidika uporabe kot tudi nastanka v šolskem okolju. Teoretični del je podkrepljen z analizo opravljenega raziskovanja in s prikazom praktičnega primera produkcije dokumentarnega filma kot učnega pripomočka v šolskem okolju, filma o Primožu Trubarju – Rodoljubu ilirskem.
Ključne besede: film, učni proces, dokumentarni film, dokumentarni film kot učni pripomoček, predprodukcija, produkcija, postprodukcija, Primož Trubar, Rodoljub ilirski
Objavljeno: 06.08.2012; Ogledov: 2299; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (4,02 MB)

5.
Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici