| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Računske operacije z ulomki v osnovni šoli
Mojca Pajek, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo Računske operacije z ulomki v osnovni šoli predstavlja didaktično utemeljen model vpeljave seštevanja, odštevanja, množenja in deljenja, ki je primeren za osnovno šolo in je nastal na podlagi preučevanja del predvsem tujih avtorjev. V ta namen smo v teoretičnem delu naloge najprej predstavili ulomke, ki predstavljajo temelje, na katerih gradimo razumevanje računskih operacij z ulomki. Uporabili smo pristop, kjer pravil in algoritmov ne povemo vnaprej, ampak se do njih preko zgledov dokopljejo učenci sami ter jih povedo s svojimi besedami. Pri tem je vsaj na začetku zelo pomembna uporaba najrazličnejših modelov, ki so prav tako predstavljeni. Prikazali smo različne poti za rešitev danega problema. V empiričnem delu naloge smo predstavili izvedeno evalvacijo druge učne poti, kjer smo preverjali napredek učencev po izvajanju treh učnih ur po tem modelu. Zanimalo nas je, ali je možno razumevanje deljenja ulomkov izboljšati, saj se s tem posledično izboljša pravilnost rezultatov podanih nalog. Preverili smo tudi razpoložljivost in dostopnost literature in didaktičnih iger, ki pokrivajo področje ulomkov in računskih operacij z njimi.
Ključne besede: matematika, ulomki, računske operacije z ulomki, evalvacija druge učne poti
Objavljeno v DKUM: 13.10.2015; Ogledov: 2520; Prenosov: 313
.pdf Celotno besedilo (5,05 MB)

2.
Sprehod po Mariborskem otoku - virtualna učna pot za učence osnovnih šol
Miro Puhek, Matej Perše, Andrej Šorgo, 2012, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: Čeprav so virtualni svetovi in terensko delo iz biologije na prvi pogled na nasprotnih bregovih, lahko v praksi njuna povezava pomeni rešitev marsikatere težave. Učitelji lahko s pomočjo virtualnosti brez dodatnih materialnih, finančnih in varnostnih zahtev peljejo svoje učence na oddaljene odprave, uporabljajo v realnosti nedosegljive merilnike ali brez dodatnega vpliva na okolje proučujejo ogrožene organizme. Učenci pridobijo privlačno učno okolje, ki je prilagojeno njihovemu znanju in je vedno na voljo. V prispevku je predstavljena virtualna učna pot Mariborski otok, ki je bila razvita za pouk biologije oziroma naravoslovja v osnovni šoli. Namenjena je osmošolcem in devetošolcem, nekatere naloge pa bi bilo možno uporabiti vse od šestega razreda. Čeprav predstavlja virtualna učna pot zaključeno celoto, bi lahko učitelji v svoje delo vključili le posamezne naloge. Naloge so prav tako izdelane na način, da jih je možno uporabiti tudi pri klasičnem terenskem delu, pri čemer bi lahko virtualna učna pot služila kot orodje za pripravo ali ponovitev.
Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, biologija, učne poti, terensko delo
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1874; Prenosov: 144
URL Povezava na celotno besedilo

3.
4.
Učna pot po Mariborskem otoku
Simona Štrucl, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem izdelala predlog učne poti po Mariborskem otoku na Reki Dravi. Predhodno sem si ogledala teren, kjer sem določila primerne delovno opazovalne postaje, ovrednotila aktivnosti, ki jih je možno izvesti na Otoku in ocenila varnostni vidik obiska. Z učnimi temami gozd in celinske vode, iz učnega načrta naravoslovje 7. razred in osnove ekologije in življenjska pestrost , iz učnega načrta biologija 8. razred, sem predstavila primer izvedbenega načrta za obisk učne poti v okviru naravoslovnega dne na Mariborskem otoku, za ciljno skupino 7. in 8. razred osnovne šole. V učnem načrtu je poudarjeno, da se naj teoretične osnove prepletajo z metodami neposrednega opazovanja, raziskovanja in eksperimentalnega dela, kar sem upoštevala v pripravi naravoslovnega dne. Za posamezno opazovalno delovno postajo sem izdelala naravoslovne aktivnosti v obliki delovno opazovalnih listov, s katerimi sem si prizadevala, da so vsi učenci aktivni pri delu na terenu in spoznajo naravo od blizu.
Ključne besede: Mariborski otok, učne poti, učni načrt, terensko delo, naravoslovni dan
Objavljeno v DKUM: 23.12.2010; Ogledov: 2793; Prenosov: 314
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici