| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ORGANIZACIJA TIMSKEGA DELA V PRVEM RAZREDU DEVETLETKE
Anica Bencek, 2010, diplomsko delo

Opis: Timsko delo učiteljev in vzgojiteljev je oblika aktivnosti, ki jo opravljajo strokovnjaki tako, da je najpomembneje za sodelovanje neposredna delitev nalog med enakopravnimi strokovnjaki in ne sam položaj posameznika. Posamezniki, ki vstopajo v tim, se med seboj razlikujejo. Učitelji in vzgojitelji imajo različna znanja, stopnjo strokovne usposobljenosti, sposobnosti, motivacijo za delo v timu, različne delovne navade in želje po profesionalni rasti. In prav zaradi tega je pomembno medsebojno sodelovanje, povezanost in dobra komunikacija, saj lahko le na tak način delujejo dobro in uspešno. Diplomska naloga tako vsebuje teoretični in empirični del. V teoretičnem delu je predstavljeno timsko delo, značilnosti dobrega tima, struktura tima, načini timskega dela, prednosti in težave timskega dela ter tim v prvem razredu devetletke. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, ki so bili pridobljeni s pomočjo anketnega vprašalnika. Ugotovili smo, da so učiteljice in vzgojiteljice pri timskem delu dobro organizirane, da skupaj načrtujejo, izvajajo in vrednotijo delo v razredu. S takšnim pristopom dobro in uspešno sodelujejo med seboj ter delujejo kot uspešen tim.
Ključne besede: tim, timsko delo, učiteljica, vzgojiteljica, devetletka, 6-letnik v šoli
Objavljeno: 06.09.2010; Ogledov: 2045; Prenosov: 233
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

2.
DELOVANJE TIMA IN TANDEMA V PRVEM RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
Teja Kračun, 2011, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge DELOVANJE TIMA IN TANDEMA V PRVEM RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE je ugotoviti, kako deluje tim in kako poteka timsko delo v prvem razredu devetletne osnovne šole. Postavljajo se vprašanja glede poučevanja, pisanja priprav, sodelovanja s starši, evalvacije dela, prednosti in slabosti timskega dela ter ocenjevanja uspešnosti lastnega tima in tandema. V empiričnem delu diplomske naloge so s tabelami prikazani in interpretirani rezultati anketnih vprašalnikov, ki so bili razdeljeni v prvih razredih devetletnih osnovnih šol v Občini Celje in Občini Maribor. Dobljeni rezultati anketnih vprašalnikov kažejo, da tudi praksa potrjuje teorijo, saj večina učiteljev in vzgojiteljev v prvem razredu devetletke izvaja timski pouk. Pisne priprave za učne ure nastajajo v tandemu, kar omogoča bolj kakovosten in zanimiv pouk. S starši sodelujeta obe, skupaj ali individualno. Potrdili smo tudi hipotezo, vezano na evalvacijo dela, in sicer: ˝Evalvacija dela ne poteka vsak dan zaradi časovne neusklajenosti učiteljice in vzgojiteljice˝. Anketirane strokovne delavke so v večini primerov navajale takšne prednosti in slabosti, ki jih zasledimo v strokovni literaturi.
Ključne besede: tim, tandem, timsko delo, učiteljica, vzgojiteljica, devetletka.
Objavljeno: 08.07.2011; Ogledov: 1787; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (834,53 KB)

3.
ANALIZA ŽENSKIH LIKOV V ROMANIH UČITELJICA KLAVIRJA, LJUBIMKI IN NASLADA ELFRIEDE JELINEK
Anka Vidmar, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga skozi perspektivo marksistične in feministične literarne teorije analizira ženske like v treh romanih avstrijske pisateljice Elfriede Jelinek. V teoretičnem delu so predstavljene politične in kulturne razmere v Avstriji in njihov vpliv na sodobno avstrijsko književnost ter književnost avstrijskih pisateljic. Osnova analize književnih likov v Ljubimkah, Učiteljici klavirja in Nasladi so marksizem, feminizem in psihoanaliza. Naloga je zgrajena tako, da obravnava štiri dejavnike, in sicer imena, poklice, okolje in odnose ženskih književnih likov, pri čemer je predvsem v družbenem okolju in odnosih opazen močan vpliv patriarhata. V tem smislu je diplomska naloga, kakor tudi književnost Elfriede Jelinek, politična. Namen pisateljice je razbliniti blišč kapitalizma in osvetliti razloge ženske podrejenosti v patriarhatu, to pa ji uspeva s prikazom nasilja, vulgarnosti in s pretiravanji.
Ključne besede: Elfriede Jelinek, patriarhat, marksizem, feminizem, psihoanaliza, Ljubimki, Učiteljica klavirja, Naslada, ženski književni liki, kapitalizem, sodobna avstrijska književnost, avstrijske pisateljice, politika.
Objavljeno: 07.03.2014; Ogledov: 2160; Prenosov: 279
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici