| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
REALKA V IDRIJI SKOZI KEMIKOVE IN ZGODOVINARJEVE OČI
Zvezdana Zelenik, 2010, diplomsko delo

Opis: Več znaš, več veljaš. Da je znanje zelo pomembno, so vedeli že naši predniki, ki so se še posebej zavzemali za razvoj šolstva na Slovenskem. O njem je že mnogo znanega, manj je bilo obdelano z vidika predmeta kemije, s čimer se ukvarja pričujoče diplomsko delo. Najprej predstavlja razvoj šolstva na Slovenskem in posledično v Idriji v posameznih obdobjih ter prinaša podatke o realki v Idriji od leta 1901 do leta 1920 in njihovo interpretacijo, izključno navezujoče se na pouk kemije. Na podlagi podatkov idrijskih Izvestij so predstavljeni predmetnik realke, učna vsebina in delež pouka naravoslovnih predmetov (prirodopisa, fizike, kemije in mineralogije), širše pa tudi učna vsebina pouka kemije na realki. Predstavljeni so učitelji kemije iz tega obdobja, opisan je kemijski laboratorij in našteti so tedanji učbeniki, ki so bili v rabi za pouk kemije. Metode, uporabljene v diplomskem delu, so opredelitev problema, iskanje informacij, razvrščanje člankov in analiza podatkov (prevladuje deskriptivna metoda). Četudi nam ti podatki ne podajajo celotne slike razvoja kemije na Slovenskem, so vseeno kar dober pokazatelj dejanskega stanja v obravnavanem obdobju, torej med letoma 1901 in 1920. Zato delo pomaga predstaviti vsaj delček zgodovine kemije na Slovenskem.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj šolstva, učni načrt, vsebina naravoslovnih predmetov, vsebina kemije, učitelji kemije, kemijski laboratorij, kemijski učbeniki.
Objavljeno: 23.07.2010; Ogledov: 1946; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (12,92 MB)

2.
MEDNARODNO LETO KEMIJE 2011 V SLOVENIJI: NAČRTOVANJE, PRIPRAVA IN IZVAJANJE PROGRAMSKIH AKTIVNOSTI
Vanja Kocet, 2012, diplomsko delo

Opis: Leto 2011 – razglašeno kot Mednarodno leto kemije pomeni globalno proslavljanje dosežkov na področju kemije v mnogih državah po svetu. V dogajanje je aktivno vključena Slovenija, kjer vodstveno funkcijo opravlja Slovensko kemijsko društvo, ki je v ta namen pripravilo zanimiv program aktivnosti. Z organizacijo delavnic za šolajočo mladino, učitelje in širšo javnost so v sklop aktivnosti »Veselje s kemijo« vključeni študentje-učitelji kemije. Cilj izvajanja promocijskih delavnic, je na osnovi aktivnih in atraktivnih strategij dela promovirati kanček kemije, ki se pojavlja v vsebinah naslednjih programskih sklopov: (1) Kemijski odgovori na vsakodnevne Kaj-e, Kako-je in Zakaj-e, (2) Koristi in zasluge kemijskega znanja, (3) Spoznavanje in razumevanje kurikularnih kemijskih pojmov in (4) Učinkovito poučevanje kemije za življenje. V teoretičnem delu diplomskega dela so podani motivi razglasitve, namen in cilji proslavljanja MLK 2011. Predstavljen je mednarodni in nacionalni program aktivnosti, primeri dogodkov ter programski načrt študentov-učiteljev kemije. V empiričnem delu je predstavljena metodologija dela, od načrtovanja in izdelave vse do izvedbe programskih aktivnosti. Elaborati dotičnih programskih sklopov so zbrani v prilogi A. V okviru empirične evalvacije je bila izvedena anketa, katere rezultati kažejo na zadovoljive izkušnje pripravljavcev-izvajalcev prispevkov. Opravljena je bila še didaktična analiza strategije dela, upoštevanih didaktičnih načel in pridobljenih kompetenc študentov-učiteljev kemije.
Ključne besede: Mednarodno leto kemije 2011, programske aktivnosti, promocija kemije, metodologija realizacije prispevkov, študenti-učitelji kemije, aktivne metode učenja, kompetence, didaktična analiza z evalvacijo
Objavljeno: 12.03.2012; Ogledov: 1148; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici