| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Dejavniki, ki vplivajo na učiteljevo odločitev - raziskovati ali ne raziskovati
Jasmina Heric, 2019, magistrsko delo

Opis: Ena od učiteljevih temeljnih nalog je skrb za nenehno poglabljanje kakovosti vzgojno-izobraževalnega dela. Učitelja lahko v skladu s tem prepoznamo kot najpomembnejšega akterja novih družbenih tokov in pobudnika sprememb – tako na osebni ravni, kot na ravni skupnosti, učiteljskega kolektiva, sodelovanja z drugimi udeleženci izobraževanja in na ravni medgeneracijskega sodelovanja. Če se navežemo na zapisano lahko ugotovimo, da je tradicionalni vlogi učiteljstva učitelju dodana še zmožnost za razvoj in raziskovanje ter stalni osebni profesionalni razvoj, ki temelji na dejstvih in refleksiji. Da bi učitelji oziroma drugi strokovni delavci v izobraževanju lahko uspešno raziskovali pa ni odvisno le od njih samih ter njihove izobrazbe, ampak tudi od številnih drugih dejavnikov, tako osebnih, kot dejavnikov okolja v katerem delujejo. Med dejavniki okolja izpostavljamo vpliv pogledov vodstva šole in kolektiva na raziskovalno delo ter materialni in socialni status učitelja.
Ključne besede: učitelj, izobraževanje, učitelj raziskovalec, raziskovanje učiteljev, raziskovalno delo
Objavljeno v DKUM: 05.11.2019; Ogledov: 1758; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (2,64 MB)

2.
Učeča se skupnost, primer dobre prakse kakovostnega sodelovanja med učitelji
Bogdana Drozg Onič, 2018, magistrsko delo

Opis: V nalogi je predstavljeno vodenje skupinskih procesov, še posebej sodelovanje v učeči se skupnosti znotraj šolskega prostora. Najprej so opredeljeni temeljni pojmi in pomen timskega sodelovanja. Opredeljen je pojem učeča se skupnost. Predstavljene so tudi faze razvoja skupine. Pri praktičnem delu so predstavljeni različni načini oblikovanja učečih se skupin na osnovnih šolah. Podrobneje sta predstavljena način učnih sprehodov in opazovanje, osredotočeno na pedagogiko in vsebino. Opredeljeni so cilji, potek in kritično ovrednotenje posameznega načina povezovanja. V zadnjem delu je predstavljen primer dobre prakse oblikovanja heterogene učeče se skupnosti, kjer se v učeče se skupnosti vključuje celoten kolektiv. Predstavljeni so rezultati raziskave interesa učiteljev za raziskovanje lastne prakse in izvedba šolskega projekta na Osnovni šoli Jakobski Dol. Ob koncu je narejena tudi evalvacija šolskega projekta in predstavitev realizacije začrtanih ciljev, mnenj in občutkov pri sodelovanju v heterogeni učeči se skupnosti.
Ključne besede: Učeča se skupnost, profesionalni razvoj učitelja, učitelj raziskovalec lastne prakse
Objavljeno v DKUM: 28.11.2018; Ogledov: 2154; Prenosov: 335
.pdf Celotno besedilo (908,77 KB)

Iskanje izvedeno v 2.9 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici