| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NADALJNJE IZOBRAŽEVANJE IN USPOSABLJANJE UČITELJEV KEMIJE
Nataša Srt, 2010, diplomsko delo

Opis: Nadaljnje izobraževanje in usposabljanje učiteljev je ena izmed oblik vseživljenjskega učenja, ki poleg študijskih programov za izpopolnjevanje in/ali pridobitev izobrazbe, učiteljem zagotavlja možnost za obnavljanje, razširjanje in poglabljanje znanja ter seznanjanje z novostmi stroke. Osnovni namen nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja je zagotavljanje profesionalnega razvoja ter strokovne in osebnostne rasti učiteljev. Cilj tega diplomskega dela je proučiti obseg in kakovost nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev kemije v programih nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja. V tem okviru nas je zanimalo: (1) kakšna je udeležba učiteljev kemije v programih nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja, (2) kakšen je vpliv programov nadaljnjega izobraževanje in usposabljanja na njihov profesionalni razvoj in (3) koliko programi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja pripomorejo k pridobivanju in/ali izboljšanju posameznih kompetenc, ki jih učitelji kemije potrebujejo za uspešno izvajanje pedagoškega dela. V teoretičnem delu so predstavljena izbrana izhodišča za obravnavo dotičnega problema diplomskega dela, kjer je poudarek na izobraževanju in usposabljanju učiteljev, nadaljnjem izobraževanju in usposabljanju učiteljev, kompetencah in profesionalnem razvoju. Za potrebe naše obravnave je bila opravljena ustrezna empirična raziskava. Na temelju obravnave rezultatov statistične obdelave pridobljenih podatkov smo ugotovili, da si anketirani učitelji kemije želijo predvsem programov nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja s področja eksperimentalnega dela in rabe informacijsko komunikacijske tehnologije pri pouku.
Ključne besede: kompetence, nadaljnje izobraževanje in usposabljanje, profesionalni razvoj, učitelj kemije.
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 2293; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (4,38 MB)

2.
POMEN MATEMATIČNIH KOMPETENC POTREBNIH ZA PRIPRAVO DIJAKOV NA TEKMOVANJE IZ ZNANJA KEMIJE
Klara Prah, 2012, diplomsko delo

Opis: Tekmovanja iz znanja na različnih predmetnih področjih so odlična priložnost, da lahko dijaki poglobijo in razširijo znanje na določenem predmetnem področju. Da pa imajo dijaki to možnost, je osnovni predpogoj ustrezna kompetentnost učitelja, da jih lahko vodi in usmerja pri nastalih problemih. V diplomskem delu smo se posvetili predvsem matematičnim kompetencam, ki jih potrebuje učitelj kemije za pripravo dijakov na tekmovanja iz znanja kemije za Preglovo plaketo. Poskušali smo odgovoriti na vprašanje, katere matematične kompetence potrebuje učitelj. V nadaljevanju pa smo se osredotočili na to, kje in kdaj te kompetence pridobi oz. jih lahko poglablja.
Ključne besede: kompetence (matematične in kemijske), tekmovanja v znanju kemije (tekmovanja za Preglove plakete), stalno strokovno usposabljanje, učitelj kemije
Objavljeno: 03.07.2012; Ogledov: 1159; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

3.
Izzivi učiteljev kemije pri poučevanju priseljencev
Tadeja Senica, 2017, magistrsko delo

Opis: Kot druge države Evropske unije se tudi Slovenija sooča z izzivom priseljevanja. Priseljenci so ob vključitvi v novo kulturno okolje deležni težav, največkrat povezanih z nerazumevanjem novega jezika in nepoznavanjem kulturnih in družbenih praks. Koncept inkluzivnega izobraževanja vključuje načelo medkulturnosti in zahteva sistematično delo vseh vključenih v šolsko okolje. Učitelji se vsakodnevno srečujejo z izzivi, povezanimi z razumevanjem jezika in drugačnimi kulturami, poznati pa morajo tudi procese integracije priseljencev in prilagajanja na novo kulturno okolje. Učitelji so odgovorni za pripravo razreda, upravljanje v razredu, kot tudi v razvoju učencev. V magistrski nalogi predstavljamo najpogostejše izkušnje, s katerimi se učitelji kemije srečujejo pri poučevanju otrok priseljencev. Mednje spadata tudi poznavanje šolske zakonodaje in sodelovanje s starši otrok priseljencev. Z raziskavo želimo učiteljem kemije in tudi ostalim strokovnim delavcem v vzgoji in izobraževanju predstaviti osnovne smernice za poučevanje kemije v inkluzivnem medkulturnem razredu. Predstavljeni praktični primeri iz kemije z uporabo IKT prikazujejo možnosti za premostitev jezikovnih težav pri pouku kemije.
Ključne besede: otroci priseljenci, integracija, kemija, učitelj kemije
Objavljeno: 28.11.2017; Ogledov: 332; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici