1. |
2. |
3. Mobilna aplikacija za učenje osnov programiranjaMatic Verčko, 2017, diplomsko delo Opis: Med izdelavo diplomskega dela smo se podrobneje seznanili z izobraževalno tehnologijo in izdelavo aplikacij na operacijskem sistemu Android. Namen dela je bila izdelava mobilne aplikacije za učenje osnov programiranja. Pri izdelavi aplikacije smo se omejili na mobilno aplikacijo za učenje programskega jezika Java na operacijskem sistemu Android. Najprej smo predstavili izobraževalno tehnologijo, nato pa nadaljevali z opisom najboljših aplikacij za učenje programiranja in s predstavitvijo njihovih skupnih značilnosti. Nato smo pri načrtovanju izdelali diagram primera uporabe in diagram zaslonskih slik. Na koncu smo predstavili še razvoj aplikacije, kjer smo opisali uporabljena orodja, njene funkcionalnosti in navedli možne prihodnje izboljšave. Ključne besede: Android, Android mobilna aplikacija, učenje osnov programiranja, izobraževalna tehnologija Objavljeno v DKUM: 09.10.2018; Ogledov: 1942; Prenosov: 230 Celotno besedilo (3,11 MB) |
4. Spletni portali za učenje programiranja: klasifikacija in možnosti uporabe v izobraževanjuGregor Nemec, 2016, diplomsko delo Opis: V zadnjem času so se pojavili številni spletni portali, ki ponujajo učenje programiranja. V diplomskem delu nas zanima, kateri so ti spletni portali in kako jih lahko umestimo v pouk v osnovnih in srednjih šolah. V ta namen smo pregledali spletne portale, ki so nastali v akademskem okolju ter določili kriterije, ki so bili glavno vodilo pri klasifikaciji in vrednotenju spletnih portalov. Novonastalih portalov je precej, zato smo izbiro omejili s kriteriji, kot je brezplačen dostop do gradiv in zmožnost napredno kombiniranih vsebin. Pregled portalov je pokazal, da vsak izmed njih prinaša številne zmožnosti pri uporabi, izpostavili smo tudi nekatere slabosti. S konkretnima primeroma smo pokazali, kako bi lahko uporabili spletni portal pri pouku. Ključne besede: učenje programiranja, spletni portali, programski Objavljeno v DKUM: 26.09.2016; Ogledov: 2370; Prenosov: 178 Celotno besedilo (11,78 MB) |