| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA MOTIVACIJE NA PLAVALNEM TEČAJU V OSNOVNI ŠOLI
Kristina Kaube, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo analizirali motiviranost otrok pri plavalnem tečaju. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti koliko in kako so otroci na plavalnih tečajih motivirani. Poleg tega smo skušali ugotoviti, kaj bi lahko naredili za večjo motiviranost otrok na plavalnih tečajih. V raziskavo je bilo vključenih 115 otrok, starih od 8 do 9 let. Podatke smo zbirali z anketnim vprašalnikom, s katerim smo izračunali osnovne statistične pokazatelje. Velika večina anketiranih otrok ima zelo rada plavanje in so se radi udeležili plavalnega tečaja, saj jih to sprosti in izboljša se njihova samozavest. Najbolj jih motivira želja po samemu sebi dokazati, da zmorejo, kar je vrsta notranje motivacije. Najmanj pa jih motivira želja drugim dokazati, da zmorejo. Za večjo motiviranost otrok pa bi lahko v plavalne tečaje dodali več igre in pa tekmovanja, ki pa bi moralo biti naravnano tako, da se tekmuje zato, da se izboljša lasten rezultat in se napreduje.
Ključne besede: motivacija, vrste motivacije, plavanje, plavalni tečaj, učenje plavanja.
Objavljeno: 21.12.2020; Ogledov: 84; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

2.
Plavalna opismenjenost učencev 2. in 3. razreda po končanem 20-urnem plavalnem tečaju
Maja Skerlovnik, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo ugotavljali, kakšna je plavalna opismenjenost učencev, ki se udeležijo 20-urnega plavalnega tečaja in delajo po programu, ki smo ga zastavili. Preverjali smo tudi, kako je plavalna opismenjenost povezana s spolom, razredom in dolžino izvedbe 20-urnega tečaja. V raziskavo smo vključili pet osnovnih šol iz severovzhodne Slovenije. Za proučevanje smo uporabili kvantitativno deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno metodo. Učence smo testirali ter ocenili na začetku in koncu plavalnega tečaja, pri tem pa rezultate vpisovali na ocenjevalni list. Z začetnim testiranjem smo učence delili na štiri stopnje plavalne opismenjenosti, na podlagi katerih smo oblikovali homogene skupine ter določili, kateri cilji in vsebine so zanje ustrezni. Rezultati so pokazali, da že na začetku plavalnega tečaja polovica učencev dosega cilje iz učnega načrta. Ob koncu plavalnega tečaja te cilje dosega večina učencev. Prav tako večina učencev ob koncu plavalnega tečaja postane plavalec glede na kriterije Plavalne zveze Slovenije. Rezultati so pokazali tudi statistično značilno razliko v plavalni opismenjenosti učencev glede na razred, v katerem se plavalni tečaj izvaja, medtem ko rezultati pri spolu in dolžini izvedbe tečaja niso pokazali statistično značilne razlike v plavalni opismenjenosti učencev.
Ključne besede: učenje plavanja, osnovna šola, učni načrt, učenci, šport
Objavljeno: 15.09.2020; Ogledov: 151; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

3.
PRIMERJAVA ZNANJA PLAVANJA RAZLIČNIH STAROSTNIH SKUPIN MLAJŠIH OTROK
Melita Uštar, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Primerjava znanja plavanja različnih skupin mlajših otrok je v teoretičnem delu na podlagi literature predstavljen razvoj otroka v predšolskem obdobju, s poudarkom na celostnem razvoju otroka, kamor spadajo telesni, čustveni, osebnostni, socialni in gibalni razvoj. S teoretičnega vidika je predstavljeno plavanje kot ena od najpomembnejših gibalnih aktivnosti. Opisan je njegov pomen za otrokov normalen in zdrav razvoj ter izpostavljeno učenje plavanja v predšolskem obdobju, pri čemer je poudarek na fazi prilagajanja na vodo kot prvi in ključni fazi učenja plavanja. Glavni namen diplomske naloge je bil ugotoviti, ali v predšolskem obdobju obstajajo razlike v prilagajanju na vodo med dečki in deklicami ter med otroki, rojenimi v prvi (januar–junij) in drugi polovici koledarskega leta (julij–december). Glede na obe spremenljivki so bile opazovane tri različne generacije otrok (rojene v letih 2006, 2007 in 2008) v treh vrtčevskih letih (2011/2012, 2012/2013 in 2013/2014). V raziskovalnem vzorcu je sodelovalo več kot 130 otrok, ki so se udeležili deseturnega tečaja plavanja. V empiričnem delu naloge so tako predstavljeni rezultati podatkov, pridobljeni z opazovanjem in ocenjevanjem znanja plavanja predšolskih otrok treh generacij, ter interpretacije rezultatov in ugotovitve opazovanja. Z razliko ocen med začetnim in končnim stanjem je bil izračunan napredek v plavalnem znanju. Raziskava je pokazala, da v predšolskem obdobju razlik v prilagajanju na vodo med dečki in deklicami ni ter da obstajajo zanemarljivo majhne razlike med otroki, ki so rojeni v prvi oziroma drugi polovici koledarskega leta. Izstopalo je zgolj nekaj posameznih otrok v vsaki od opazovanih generacij.
Ključne besede: razvoj otroka, gibanje, gibalni razvoj, plavanje, učenje plavanja, prilagajanje na vodo
Objavljeno: 23.07.2014; Ogledov: 1183; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

4.
ANALIZA IN IZBOLJŠAVA 20-URNE METODIKE UČENJA PLAVANJA
Anže Pretnar, 2013, diplomsko delo

Opis: Učni načrt za športno vzgojo za osnovno šolo opredeljuje 20-urni plavalni tečaj v drugem ali tretjem razredu kot del rednega šolskega pouka športne vzgoje, zato ga morajo izpeljati vse šole, tečaj pa je za učence obvezen. Problem raziskave je bila analiza 20-urne metodike učenja plavanja z vsebinskega in organizacijskega vidika. S podatki, ki sem jih dobil na vzorcu, sem lahko izluščil posamezne dejavnike, ki bi jih bilo treba izboljšati. V diplomski nalogi so predstavljeni pomen znanja plavanja, zgodovina plavalnega opismenjevanja v Sloveniji in svetu, 20-urna metodika učenja plavanja z organizacijskega in vsebinskega vidika. Predstavljena pa je tudi metodika učenja plavanja s pomočjo pripomočkov, ki so pri tej starosti zelo pomembni. Raziskava je bila izvedena z uporabo deskriptivne metode. Podatke sem pridobil s kvantitativnim pristopom. Z objavo rezultatov bom skušal vplivati na izboljšanje prakse učenja plavanja.
Ključne besede: učenje plavanja, osnovna šola, didaktični pripomočki, 20-urna metodika plavanja.
Objavljeno: 26.04.2013; Ogledov: 1403; Prenosov: 284
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

5.
USPEH UČENJA OSNOVNIH ELEMENTOV PLAVANJA PREDŠOLSKIH OTROK
Iris Kunčič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Uspeh učenja osnovnih elementov plavanja predšolskih otrok smo ugotavljali znanje plavanja predšolskih otrok v sklopu enotedenskega tečaja. Naši cilji so bili, proučiti uspeh učenja osnovnih elementov plavanja, proučiti vlogo spola otrok pri učenju plavanja ter proučiti znanje plavanja pri predšolskih otrocih. Ocenjevali smo jih na začetku in na koncu plavalnega tečaja. V ocenjevalni lestvici je bilo šest osnovnih elementov plavanja: strah pred vodo, potop glave, gledanje pod vodo, dihanje pod vodo, plovnost in drsenje. Zanimalo nas je tudi, če je razlika med znanjem plavanjem plavanja glede na spol in kakšno je. Zajetih je bilo 7 vrtcev po Prlekiji. Vsa opazovanja in ocenjevanja otrok so potekala v Biotermah Mala Nedelja v maju 2012. V teoretičnem delu je predstavljen pomen plavanja, vpliv plavanja na motorični, funkcionalni in celostni razvoj otrok ter na zdravje otrok, možnosti za učenje plavanja v predšolskem obdobju ter pogoji za učenje plavanja. V empiričnem delu so podrobneje prikazani in analizirani rezultati ocenjevanja. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, da so otroci pri vse elementih plavanja bili na koncu tečaja v povprečju za eno oceno boljši kot na začetku plavalnega tečaja, razen pri plovnosti, kjer je bilo napredovanje manjše.
Ključne besede: Plavanje predšolskih otrok, pomen plavanja, vpliv plavanja na razvoj, pogoji za učenje plavanja.
Objavljeno: 25.07.2012; Ogledov: 2093; Prenosov: 293
.pdf Celotno besedilo (748,93 KB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici