| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 34
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv pandemije "covid 19" na učni proces študentov
Jelena Cerović, 2022, magistrsko delo

Opis: Dveletna pandemija je vplivala na učne procese študentov s prehodom na »hibridni model izobraževanja«. Mladi kot posebna družbena kategorija so bili med pandemijo še posebej prizadeti, kar dokazujejo številna poročila po svetu. Pandemija je vplivala na akademsko motivacijo, socialno kohezijo in psihično počutje študentov, pouk je potekal s programskimi orodji, ki so bila uporabljena tudi za ocenjevanje (testiranje) študentov v času pandemije. Prvi del je teoretičen. Opisali smo hibridni model izobraževanja, njegov nastanek, v nadaljevanju pa smo se osredotočili na opis popolnega prehoda študentov na ta način izobraževanja v času pandemije »covid-19«, prav tako pa smo opisali vpliv pandemije »covid-19« na študente medicine in usposabljanje zdravstvenega osebja. V drugem delu smo raziskali svojo temo: Vpliv pandemije »covid-19« na učni proces študentov. Raziskava je potekala z anketnim vprašalnikom. Postavili smo dve hipotezi, eno ovrgli in drugo sprejeli. Rezultate smo analizirali s programom SPSS (Statistical Package for the Social Sciences). Vprašalnik je bil sestavljen iz vprašanj za naslednja področja: 1. izobraževanje; 2. varnost in zdravje; 3. zaupanje v institucije; 4. delo in zaslužek; udeleženci so bili vnaprej obveščeni o obravnavanih temah. Anketiranci so imeli večinoma pozitivne ocene oziroma se ni nič spremenilo, medtem ko je bila njihova ocena »zaupanje v institucije« med izrednim stanjem večinoma negativna.
Ključne besede: pandemija »covid-19«, izobraževalni proces, učenje na daljavo, študenti, profesorji
Objavljeno v DKUM: 14.07.2022; Ogledov: 188; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (13,25 MB)

2.
Študija primera uporabe programa Finale Notepad pri poučevanju na daljavo : magistrsko delo
Nuša Ornik, 2021, magistrsko delo

Opis: V okviru magistrskega dela smo z uporabo programa Finale Notepad, izvedli glasbene delavnice na daljavo. Pri delu na daljavo smo uporabili aplikacijo Microsoft Teams. V študijo primera je bila vključena glasbeno talentirana petošolka, ki obiskuje glasbeno šolo in igra flavto. S študijo smo želeli proučiti napredek učenke tekom delavnic z vidika usvajanja programa Finale Notepad, način dela in vsebino aktivnosti petošolke, ter podrobneje preučiti učenkine izdelke z vidika ustvarjalnosti. Izvedli smo šest delavnic na daljavo, izdelke pa je učenka samostojno zapisala doma. Slednje smo podrobneje analizirali s pomočjo ocenjevalnega lista. Uporabili smo vsebinsko analizo videoposnetkov, vmesnih in končnih izdelkov ter sprotnih zapisov z delavnic. Učenka je preko delavnic na daljavo spoznala aplikacijo MS Teams in program za zapisovanje notnih zapisov Finale Notepad, pisala je skladbe po navodilih in na zadnji delavnici ustvarila dve lastni skladbi. Ugotovili smo, da je bila vsebina glasbenih delavnic ustrezno zastavljena za delo s glasbeno talentirano petošolko. Učenka je hitro usvojila program Finale Notepad in ustvarila ustvarjalne izdelke. Tekom delavnic je ustvarjala s programom in pripravila skladbe z melodijo in ritmom, različnimi glasbenimi motivi, ki jih je spreminjala in preoblikovala ter ponavljala. Na osnovi ugotovljenega menimo, da sta uporaba programa Finale Notepad in vsebina delavnic ustrezna za delo z glasbeno talentiranimi učenci na daljavo.
Ključne besede: glasbena ustvarjalnost, glasbeni izdelki, program Finale Notepad, glasbene delavnice, učenje na daljavo
Objavljeno v DKUM: 24.11.2021; Ogledov: 346; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (5,43 MB)

3.
Vpliv izobraževanja na daljavo na slovenske srednješolce
Mojca Lapi, 2020, magistrsko delo

Opis: S prednostmi tehnologije moderne družbe smo se bili zmožni spopasti z izredno situacijo, ki jo je povzročila kriza koronavirusa. Prisilno zaprtje šol sredi šolskega leta je presenetilo tako učitelje kot tudi učence, ki so se morali poleg številnih drugih prilagoditev vpeljati tudi v izobraževanje na daljavo. Slednje zahteva drugačno pripravo in načrtovanje, oblike in metode, kar smo opisali v teoretičnem delu magistrske naloge. Podrobneje smo opisali tudi pomembnost učne individualizacije in motivacije ter slednji primerjali s tem, kako potekata v razredu in kako na daljavo. Ne nazadnje pa smo opisali tudi zaznavne učne stile ter usklajevanje le-teh z oblikami poučevanja in to primerjali z izobraževanjem, ki poteka v razredu ter na daljavo. V empiričnem delu smo izvedli raziskavo s pomočjo anonimnega vprašalnika. Naš glavni namen je bil ugotoviti, kakšne so bile posledice izobraževanje na daljavo na srednješolce, katere oblike poučevanja na daljavo so izbrali profesorji ter ali so le-te vplivale na uspeh dijakov z različnimi zaznavnimi učnimi stili. Na podlagi odgovorov smo rezultate interpretirali in ugotovili, da se vizualni in bralno-pisni zaznavni učni stil ter slušne in gibalne oblike poučevanja razlikujejo glede na letnik, ki ga obiskujejo dijaki. Ugotovili smo tudi, da je poučevanje na daljavo vplivalo na uspešnost dijakov ter da se le-ta razlikuje glede na letnik pri predmetih biologija in geografija. Spoznali smo, da vizualni, slušni in gibalni zaznavni učni stil vplivajo na uspešnost dijakov pri družboslovnih in naravoslovnih predmetih zaradi izobraževanja na daljavo, medtem ko bralni zaznavni učni stil vpliva le na uspeh pri družboslovnih predmetih. Prav tako smo ugotovili, da oblike poučevanja na daljavo ne vplivajo na uspešnost dijakov.
Ključne besede: učenje na daljavo, IKT, oblike, zaznavni učni stili, VARK model
Objavljeno v DKUM: 07.10.2020; Ogledov: 1013; Prenosov: 311
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

4.
PODPORA IZOBRAŽEVANJA NA DALJAVO V SUDANU
Jan Križnar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Raziskava obravnava izgradnjo učnega gradiva za izobraževanje na daljavo v Sudanu. Predstavljena so osnovna teoretična izhodišča izobraževanja na daljavo in uporabe računalnika v izobraževanju. Kratko so opisane značilnosti nekaterih primernih informacijsko-komunikacijskih tehnologij ter izbrane potrebne za potrebe raziskave. Učno gradivo za učenje osnov angleškega jezika za potrebe izobraževanja na daljavo v Sudanu je izdelano z orodjem eXe Learning. Izveden je pilotni preizkus na populaciji slovensko govorečih anketirancev. Rezultati so pokazali, da je učno gradivo primerno zahtevno za širšo populacijo. Predlagane so možnosti nadgradnje razvitega učnega gradiva in za njegovo potencialno uporabo tudi na drugih območjih, kjer je prisotna begunska kriza.
Ključne besede: izobraževanje na daljavo, eXe Learning, učno gradivo za učenje osnov angleškega jezika, testiranje učnega gradiva
Objavljeno v DKUM: 01.07.2016; Ogledov: 720; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

5.
Konceptualno učenje in interaktivna učna gradiva
Ivan Gerlič, 2006, kratki znanstveni prispevek

Opis: Pouk s pomočjo računalnika (IKT) obsega njeno pomoč v vzgojno-izobraževalnem procesu povsod tam, kjer je to mogoče in smiselno. Namen računalnika oz. IKT kot učnega pripomočka je iskanje optimalnih elementov in pripomočkov za pedagoško učinkovitost ter za boljše doseganje vzgojno-izobraževalnih smotrov. Pouk naravoslovno-matematičnih in tehniških predmetov v osnovni šoli v mnogih učnih situacijah zahteva praktično delo in problemski pouk. V prispevku bomo prikazali nekaj didaktičnih načinov za pripravo interaktivnih spletnih učnih gradiv - listov (z uporabo simulacij oz. javanskih programčkov - apletov)
Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, izobraževalni sistem, računalnik v izobraževanju, naravoslovje, informacijska tehnologija, komunikacijska tehnologija, interaktivno učenje, interaktivna programska oprema, učenje na daljavo
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 2332; Prenosov: 137
URL Povezava na celotno besedilo

6.
Distance education models and new communication trends in education
Ivan Gerlič, 2007, izvirni znanstveni članek

Opis: Last decade's technological development in the field of information technology has boosted the range of varieties of its use in the distance education and given new dimensions to this type of education. Distance-learning nowadays is practised by several theory's, each differing from the other in its formal access, in the analyse of its teaching and learning materials, in its ways and range of counselling and the range of its communication with the participants, as well as in its didactic concept of preparing and forming learning materials, etc. Distance education is important criterion for new communication trends in education. Therefore it shall be covered more thoroughly in this work.
Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, izobraževanje na daljavo, učenje na daljavo, modeli učenja, didaktični modeli, komunikacijski modeli, spletno izobraževanje, education, distance education, distance learning, teaching models, didactic models, communication models, web-based education
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1627; Prenosov: 83
URL Povezava na celotno besedilo

7.
8.
Prometna geografija
Lučka Lorber, 2007, drugo učno gradivo

Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, prometna geografija, učenje na daljavo, študijsko gradivo
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1295; Prenosov: 92
URL Povezava na celotno besedilo

9.
Uporabnost personaliziranega spletnega učnega okolja
Ines Kožuh, Andrej Sarjaš, Zoran Jeremić, Matjaž Debevc, 2012, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: spletno učno okolje, semantični splet, učenje na daljavo
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1067; Prenosov: 67
URL Povezava na celotno besedilo

10.
Nove tehnologije in šola bodočnosti
Ivan Gerlič, 2009, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: The era of advanced technology claims a different individual. The individual that would undisturbed function in the era of digitalization and would better perceive and protect our environment with the help of accomplishments and benefits of advanced information and communication technology (ICT). There is no better time for learning and concretization of these values as in school. Nowadays pupils, the pupils of digital era, are more and more experienced in the usage of contemporary media and networks. That is why they require the modification of conditions and teachers' role in the school. Will new information and multimedia or hypermedia support for classrooms and new didactical ideas improve learning results, and stimulate innovation and greater pleasure towards learning and knowledge? All these questions will be answered in our contribution.
Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, tradicionalna šola, šola prihodnosti, učenje na daljavo, računalniška učilnica, multimedijska učilnica, izobraževalna omrežja
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1415; Prenosov: 66
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici