| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Generiranje načrta vadbe s pomočjo umetne inteligence
Jan Korže, 2024, diplomsko delo

Opis: Delo opisuje uporabo in delovanje ChatGPT API-ja za implementacijo uporabniškega vmesnika, preko katerega lahko z umetno inteligenco ustvarimo unikaten trening za uporabnika, ki ga lahko nato izvede s pomočjo mobilne aplikacije Impact Wrap. Namen je predstaviti različne modele ChatGPT in bistvene razlike med njimi in hkrati preveriti ali lahko že v naprej naučen model pripravimo in uporabimo za olajšanje dela trenerjev boksa, kickboxa in ostalih športov , ki želijo uporabiti večdnevne treninge
Ključne besede: ChatGPT, umetna inteligenca, učenje modela
Objavljeno v DKUM: 22.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (8,68 MB)

2.
DELO Z MODELI PRI POUKU KEMIJE Z UPORABO GEOMETRIJSKEGA ZNANJA
Mateja Žuželj, 2012, diplomsko delo

Opis: Modeli v kemiji so sredstvo za razumevanje in obravnavo kemijskih problemov, ki omogočajo hitro in razumljivo usvajanje abstraktnih pojmov in prikazovanje človeškemu očesu nevidnih struktur. Imajo velik pomen za razvijanje formalnega mišljenja na prehodu iz konkretne na formalno stopnjo intelektualnega razvoja s čimer pripomorejo k razvijanju logičnega mišljenja in sklepanja. Cilj tega diplomskega dela je povečati vlogo modelov v kemijskem izobraževanju, še posebej z vidika še boljšega učenčevega razumevanja kemijskih pojmov. Poseben poudarek je namenjen ne zgolj pridobivanju, pač pa tudi razvijanju bolj kompleksnih kompetenc. V ta namen smo razvili novo učno strategijo, imenovano učenje s samoizdelavo kemijskih modelov. To pomeni, da se učenci/dijaki sami učijo ob lastnih modelih, izdelanih iz dosegljivih, cenovno ugodnih materialov. Opravljena je bila raziskava metodološkega pristopa dijakove samoizdelave kemijskih modelov. Posebej nas je zanimala uspešnost učenja, ki se kaže v trajnosti razumljeno usvojenega dijakovega znanja. Izhajajoč iz rezultatov statistične obdelave pridobljenih podatkov smo ugotovili, da samoizdelava modelov, kot inovativni pristop omogoča boljše razumevanje in posledično trajnejše dijakovo znanje. Tako postajajo dijaki bolj kompetentni v obvladanosti tudi bolj kompleksnih kemijskih vsebin. Zlasti je treba poudariti vrednejši vidik kompetenc (samostojnost, odgovornost, iznajdljivost, notranja motivacija, še posebej pa ročne spretnosti) dijakov kot samoizdelovalcev modelov v primerjavi z dijaki, zgolj kot sestavljavci modelov.
Ključne besede: kemijski model, vrste modelov, samoizdelava modela, kompetence, poučevanje in učenje z modeli
Objavljeno v DKUM: 26.11.2012; Ogledov: 2411; Prenosov: 260
.pdf Celotno besedilo (3,80 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici